SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
voor er weer iemand met een eriksen of derk paarderigter tt kwam niet neequote:
Cuenca jarig vandaagquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor er weer iemand met een eriksen of derk paarderigter tt kwam niet nee
Het is Boerrigterquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sulejmani heeft toch al een contract bij Benfica?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef Sloggi het volgende:
Van welke spelers is de kans groot dat ze vertrekken in de zomer?
Vermeer, De Jong, Eriksen, Alderweireld, Sulejmani?
Sulejmani is al zeker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef Sloggi het volgende:
Sulejmani staat vast. De Jong, Eriksen, Alderweireld inderdaad grote kans. En wellicht wat bank/tribunezitters/jeugd die geen perspectief meer zien/hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef Sloggi het volgende:
Oh, dan is Lurling wel prima ja....quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wie moet dat voorstellen in jouw UI?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sulejmani staat vast. De Jong, Eriksen, Alderweireld inderdaad grote kans. En wellicht wat bank/tribunezitters/jeugd die geen perspectief meer zien/hebben.
Romelu Lukakuquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie moet dat voorstellen in jouw UI?
Jullie worden dus weer kampioen volgend jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sulejmani staat vast. De Jong, Eriksen, Alderweireld inderdaad grote kans. En wellicht wat bank/tribunezitters/jeugd die geen perspectief meer zien/hebben.
Is inderdaad al 2 keer op stage geweest. Sigthorsson is overigens ook ooit bij die club begonnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)rikt_Karlsson__.html
quote:Denen in Amsterdamse dienst
De NRC heeft in Denemarken research gedaan naar al het talent dat van daar naar Ajax komt. Zo spreken ze met de vader van Christian Eriksen en de sportief directeur van AaB uit Aalborg.
Jarenlang werd Christian Eriksen getraind door zijn eigen vader Thomas Eriksen. 'Aan zijn tweebenigheid hebben we altijd gesleuteld. Mooi om te zien dat hij daar nu van profiteert.'
Vader Eriksen denkt niet dat de huidige spelers veel beter zijn dan de Denen uit vorige generaties. 'Toen grote clubs doorhadden dat ze hier goede spelers konden ophalen voor weinig geld, ontstond er al snel een markt. Ik denk niet dat Deense talenten nu ineens structureel veel beter zijn. We hebben goede spelers, op bijna alle posities wel één van internationaal niveau. Maar in Denemarken wonen 5 miljoen mensen, te weinig om consequent topvoetballers voort te brengen. De spoeling is te dun.'
Lynge Jakobsen, sportief directeur van AaB uit Aalborg, wist dat talent Lucas Andersen drie clubs in Europa op zijn lijstje had staan. 'Hij had zichzelf op zijn vijftiende al doelen gesteld. Eén club op zijn lijstje was Ajax. Ik heb dat toegejuicht.'
'Wij kunnen een speler nooit voor hetzelfde geld verkopen als Ajax dat kan nadat een speler daar twee, drie jaar heeft gevoetbald,' zegt Jakobsen in de NRC. 'En wij profiteren mee van de transfer die daarna gemaakt wordt. Voetbal is ook slim zaken doen.'
'Ik had het er laatst nog over met een trainer. Wat als Christian Eriksen niet bij Odense weggegaan was? Hoe goed was hij dan nu geweest? Prikkelende gedachte. Ik denk dat Ajax de perfecte stap is voor Deense talenten. Maar als Liverpool of Manchester United komt, gaan er andere krachten spelen. Die clubs hebben hier toch nog meer aanzien.'
quote:Serero: 'Titel ook een beetje van mij'
Thulani Serero begon dit seizoen erg goed maar nu is hij uit beeld. De laatste tijd doet trainer Frank de Boer geen beroep meer op de Zuid-Afrikaan.
Hoewel het seizoen zo goed begon voor Serero moet hij het toch als een baalseizoen omschrijven. 'Natuurlijk zou ik het graag anders zien, maar het team heeft de afgelopen maanden het gelijk van de trainer bewezen. Het enige wat nu telt, is dat we kampioen worden. Ja, die titel zal ook een beetje van mij zijn, zo zal ik het wel ervaren. Ondanks het feit dat ik uiteindelijk niet zo veel gespeeld heb als ik zou willen, heb ik wel echt het gevoel dat ik een substantiële bijdrage heb geleverd.'
De Afrikaan probeert te leren van zijn gemaakte fouten. 'Mijn eerste seizoen hier is leerzaam geweest, al was dat op een andere manier dan ik had gewild', zegt hij tegen Ajax.nl 'Ik heb toen eigenlijk het hele jaar gekwakkeld, omdat ik te veel wilde, te hard trainde, zonder naar mijn lichaam te luisteren en te snel weer wilde voetballen. Ik had het rustiger moeten opbouwen, dat zie ik nu wel in. Maar als jonge speler heb je nog geen vergelijkingsmateriaal. Je kunt niet putten uit je eigen ervaringen. Dat probeer ik nu te doen. Dat het aan het begin van dit seizoen zo goed ging, komt vooral doordat ik geleerd heb van het seizoen daarvoor.'
'Ik ben een jongen uit het getto. We voetbalden op straat. Veel meer was er niet te doen. Ze zeggen altijd dat de sterksten overleven. Maar in Soweto is dat niet per se zo. Daar moet je vooral slim zijn en de juiste beslissingen nemen. Er zijn veel verleidingen, fouten die je als klein ventje kunt maken en die je leven tekenen. Ik ben genoeg vrienden kwijtgeraakt aan de criminaliteit, aan de drugs vooral. Dat ik daar zelf buiten ben gebleven, kwam vooral doordat ik bang was voor mijn ouders, die waren heel streng. Ik kon als kind best stout zijn, maar ik wist wat er thuis op me te wachten stond als ik echt in de fout zou gaan. Dat heeft me erdoorheen geholpen. Dat, plus het voetballen.'
quote:De Jong, Moisander, Schöne staan op scherp
Siem de Jong, Niklas Moisander en Lasse Schöne moeten op hun tellen passen zaterdag. Althans als zij de mogelijke kampioenswedstrijd tegen Willem II niet willen missen.
De drie heren staan op scherp. Een gele kaart betekent automatisch een wedstrijd schorsing. Ricardo van Rhijn is al geschorst. Hij mist de wedstrijd tegen NAC Breda dat zaterdagavond afgewerkt gaat worden in het Rat Verlegh stadion.
Tobyquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af wie van Rhijn gaat vervangen tegen NAC. Vorige keer leek Frank het niet aan te durven om met Ligeon te beginnen en deze wedstrijd sta je als rechtsback toch ook weer even tegen de niet te onderschatten snelheidsduivel Elson Hooi. Ik denk dat Ligeon de beste optie is, aangezien hij ook verdomd snel is.
Of met 3 verdedigers en een diamant op het middenveld Poulsen cvm Eriksen lm Schone rm De Jong cam, al schat ik de kans daarop laag inquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af wie van Rhijn gaat vervangen tegen NAC. Vorige keer leek Frank het niet aan te durven om met Ligeon te beginnen en deze wedstrijd sta je als rechtsback toch ook weer even tegen de niet te onderschatten snelheidsduivel Elson Hooi. Ik denk dat Ligeon de beste optie is, aangezien hij ook verdomd snel is.
...en dan Denswil LCV en Moisander RCV? Moet je wel je hele verdediging omgooien. Veltman zou ook kunnen, maar daar ben ik niet zo'n fan van, hoewel ik hem niet te snel wil afschrijven.quote:
De Boer blijkt heel erg fan van Veltman. Het is Veltman en Alderweireld of Alderweireld en Ligeon vanavond.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en dan Denswil LCV en Moisander RCV? Moet je wel je hele verdediging omgooien. Veltman zou ook kunnen, maar daar ben ik niet zo'n fan van, hoewel ik hem niet te snel wil afschrijven.
Ik hoop het laatste. Ik moet toegeven dat ik Ligeon niet wekelijks zie spelen, maar Alderweireld RB vind ik niet geweldig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer blijkt heel erg fan van Veltman. Het is Veltman en Alderweireld of Alderweireld en Ligeon vanavond.
Ben ik met je eens, geen goed plan om het centrum uit elkaar te halenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik hoop het laatste. Ik moet toegeven dat ik Ligeon niet wekelijks zie spelen, maar Alderweireld RB vind ik niet geweldig.
Serero in de spits dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou moet je geen onzin gaan verkopen he
Dat was tegen Vitesse ook zo'n succes.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, geen goed plan om het centrum uit elkaar te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:B1 bij winst zondag op weg naar titel
Ajax B1 kan bij winst morgenmiddag tegen Willem ll/RKC B1 de koppositie pakken in de Eredivisie voor B-junioren. Concurrent AZ B1 verloor vanmiddag met 1-2 van nummer drie PSV B1 en daardoor kan Ajax de macht grijpen. Jordy Bruijn: 'Of het leeft? Zeker weten!'
De junioren van Orlando Trustfull krijgen zondagmiddag Willem ll/RKC B1 op bezoek, de nummer negen van de competitie. In de laatste twee speelrondes treft de ploeg dan nog FC Utrecht B1 (nummer 12) en Almere City B1 (onderaan op plek 14), op papier twee te nemen hordes.
De concurrentie krijgt het in dat opzicht zwaarder. Zo krijgt AZ B1 nog nummer 7 en en reuzendoder FC Twente B1 op bezoek en staat ook PSV B1 - Feyenoord B1 nog op het programma.
Reden genoeg voor middenvelder Bruijn om al vooruit te kijken. 'De uitslag in Alkmaar is heel lekker. Als we nu alles winnen, worden we gewoon kampioen', laat hij weten in een korte reactie aan Ajax Showtime. 'Of het leeft? Zeker weten. We kijken iedere week wat de concurrentie doet.'
Programma Ajax B1
28-04-2013: Ajax B1 - Willem ll/RKC B1
04-05-2013: FC Utrecht B1 - Ajax B1
11-05-2013: Ajax B1 - Almere City B1
Stand aan kop in de Eredivisie B-jeugd
1. PSV B1 24 - 46
2. Ajax B1 23 - 45
3. AZ B1 24 - 45
4. F'noord B1 24 - 44
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:59 schreef Tyron het volgende:
Gaat het niet worden vanavond. Weinig clubs winnen in Breda en onze ploeg is dramatisch uit vorm.We gaan winnen vanavond want Chrisje Eriksen doet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We gaan winnen vanavond want Chrisje Eriksen doet mee![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet het verkeerd, of Christian EriksenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
of Chrisje
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk gaan we niet verliezen vanavond en gewoon thuis tegen Willem II kampioen worden, dan alsnog Groningen oprollenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef DenXD het volgende:
Nou als Groningen zo speelt als ze nu tegen PSV doen... Dan winnen wij daar ook wel met 2 - 301..wat een stel prutsers.
Dus vanavond verliezen mag en dan gewoon Willem II en Groningen oprollen.
Nee vanavond gewoon winnen en thuis kampioen wordenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef DenXD het volgende:
Nou als Groningen zo speelt als ze nu tegen PSV doen... Dan winnen wij daar ook wel met 2 - 301..wat een stel prutsers.
Dus vanavond verliezen mag en dan gewoon Willem II en Groningen oprollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |