Laat je ook besnijdenquote:Godverdomme ik heb echt de meest waardeloze saaie vrienden ooit. Maar goed, wat moet ik nu doen?
Zoals wat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:38 schreef LompeHork het volgende:
In London is zat te doen, ook alleen. En dat zijn geen vrienden.
Ga desnoods in een hostel zitten. Daar kan je makkelijk mensen aanspreken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef Alessándro. het volgende:
Het voelt alleen een beetje raar aan... ik bedoel, hoe ga je sociaal zijn? Is het niet raar om in je eentje mensen aan te spreken/in je eentje op vakantie te gaan?
Er zijn genoeg mensen die alleen op vakantie gaan, die vallen je ook wel op als je er op let en kun je gewoon aanspreken hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef Alessándro. het volgende:
Het voelt alleen een beetje raar aan... ik bedoel, hoe ga je sociaal zijn? Is het niet raar om in je eentje mensen aan te spreken/in je eentje op vakantie te gaan?
Kan prima, duik een hostel in en je komt leuke mensen tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef Alessándro. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:39 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Komt er op neer dat die gast te veel gerukt heeft (ja echt).
Hoe herken je ze? Ik bedoel, dit zou dan de eerste keer zijn dat ik alleen ga en ben ook eerlijk gezegd best wel huiverig qua dit. Waar ga je sociaal kunnen doen, hoe kan je met iemand lachen etc. Zulke dingen vraag ik mij echt af.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die alleen op vakantie gaan, die vallen je ook wel op als je er op let en kun je gewoon aanspreken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zat WEL genoeg koriander in.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef Anosmos het volgende:
No kidding, gewoon gaan. Op reis gaan is veel leuker in je eentje. Plus, je hebt toch al betaald.Hoezo is dat veel leuker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist niet eens dat dat kon, dat kan er dus bij op m'n lijstjequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:39 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Komt er op neer dat die gast te veel gerukt heeft (ja echt).
volgens mij bedoelt TS daarmee als: Wat kan ik daar in mijn eentje doen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:25 schreef Prego het volgende:
[..]
boeken zonder te weten wat er te doen is
De vraag is; hoe doe ik dat? Ik wil niet echt bepaald aan mensen plakken en ook niet als een loner overkomen. Dat laatste is het grootste probleem bij mij.. ik bedoel, ik ben nog nooit in mijn eentje uitgeweest. Hoe pak je dat aan? Heeft hier iemand ervaring met dit?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:23 schreef geevee het volgende:
Ga gewoon,een mooie kans om andere mensen te ontmoeten en daarmee bevriend te maken.
En vallen die mensen tegen dan weet je dat je van ze af bent na de vakantie's
Een fijne vakantie gewenst!
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Free tour, pub crawl, dat soort dingen?
Zijn dat vrienden dan? Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:18 schreef Fopje het volgende:
Zwaar lullig van je maten. Alleen gaan is misschien ook leuk. Al zijn herinneringen met vrienden leuker omdat je er samen over kan napraten vind ik.
Begin gewoon tegen mensen te praten, als ze je niet moeten/niet leuk vinden dan merk je dat wel hoor, dan stoten ze je gewoon afquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:00 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
De vraag is; hoe doe ik dat? Ik wil niet echt bepaald aan mensen plakken en ook niet als een loner overkomen. Dat laatste is het grootste probleem bij mij.. ik bedoel, ik ben nog nooit uitgeweest. Hoe pak je dat aan? Heeft hier iemand ervaring met dit?
In welke omstandigheden kan ik mensen aanspreken? In pubs enzo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn dat vrienden dan? Ik vind van niet.
[..]
Begin gewoon tegen mensen te praten, als ze je niet moeten/niet leuk vinden dan merk je dat wel hoor, dan stoten ze je gewoon afsnel genoeg geregeld. Maar als jij gewoon sociaal bent dan lijkt het me sterk dat ze je zomaar "dumpen" ergens
Gewoon in het hotel/ding/camping waar je verblijft. In een pub kan natuurlijk altijd, nooit problemen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:50 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
In welke omstandigheden kan ik mensen aanspreken? In pubs enzo?
Heb jij ervaring met alleen reizen en dit soort dingen?
Ben nooit in mijn eentje uitgeweest..
I see I seequote:Op zaterdag 27 april 2013 01:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon in het hotel/ding/camping waar je verblijft. In een pub kan natuurlijk altijd, nooit problemen.
Je moet je wel sociaal opstellen, sommige mensen vinden dat moeilijk. Zelf nooit problemen mee gehad
Jij bent zo iemand die tot in den treure z'n hele reis gaat plannen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:25 schreef Prego het volgende:
[..]
boeken zonder te weten wat er te doen is
Jongen, lekker boeiend. Je bent in een stad waar je niemand kent. Desnoods ga je de hele avond in een handstand door londen lopen. Vermaak jezelf en maak je niet druk over wat andere mensen van je vinden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:00 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
De vraag is; hoe doe ik dat? Ik wil niet echt bepaald aan mensen plakken en ook niet als een loner overkomen. Dat laatste is het grootste probleem bij mij.. ik bedoel, ik ben nog nooit in mijn eentje uitgeweest. Hoe pak je dat aan? Heeft hier iemand ervaring met dit?
Kijken waar je verzeild raakt, vooraf naar een speciale kroeg/club gaan heeft bij mij niet tot de meest briljante avonden geleid.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:59 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
I see I see
Heb je ook nog tips qua leuke uitgaansgelegenheden in London?
http://www.newlondon-tours.com/quote:
Dat inderdaad. Zelf ook wel eens gehad dat één reisgenoot zich afmeldde vlak voordat het vliegtuig opsteeg, maar gelukkig gingen de andere drie wel mee. En het hostel annuleerde dat ene bed kosteloos, ook een fijne bijkomstigheid.quote:
Hoe herken je ze? Ze lopen alleenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Hoe herken je ze? Ik bedoel, dit zou dan de eerste keer zijn dat ik alleen ga en ben ook eerlijk gezegd best wel huiverig qua dit. Waar ga je sociaal kunnen doen, hoe kan je met iemand lachen etc. Zulke dingen vraag ik mij echt af.
Hoe bedoel je? Dat ze eigenlijk hoopten dat TS niet meeging o.i.d.?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:06 schreef roos85 het volgende:
Ik zie het trouwens best gebeuren dat TS die "vrienden" op de airport gaat tegenkomen..
Ja.. en hoop dat het niet zo is...quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze eigenlijk hoopten dat TS niet meeging o.i.d.?
Dat zeker.. die gedachte bekroop me ineens en ik hoop echt dat ongelijk heb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel een omslachtige oplossing zijn, en erg lullig.
Vond het ook wat apart, zeker als er al voor betaald is. Of het moet echt 3x niks gekost hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker.. die gedachte bekroop me ineens en ik hoop echt dat ongelijk heb.
Ze hebben wel met een vage smoes afgezegd, dus vind de vrienden sowieso triest bezig.
Moest hier ook gelijk aan denken ja. Kutvrienden met rare smoesjes.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:06 schreef roos85 het volgende:
Ik zie het trouwens best gebeuren dat TS die "vrienden" op de airport gaat tegenkomen..
Daarom, en zeker dat er ineens 3 man afhaakt..quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Vond het ook wat apart, zeker als er al voor betaald is. Of het moet echt 3x niks gekost hebben.
qftquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jongen, lekker boeiend. Je bent in een stad waar je niemand kent. Desnoods ga je de hele avond in een handstand door londen lopen. Vermaak jezelf en maak je niet druk over wat andere mensen van je vinden.
Wtf....quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef Alessándro. het volgende:
Guess what, hij heeft ook afgezegd omdat hij zsm wilde besnijden en het maandag op het snelst kon dus zei hij de vakantie via WhatsApp af.
Enige juiste mentaliteit. Laat je vakantie niet bederven door suffe afhakers.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
Alleen gaan, je helemaal lam zuipen, hard feesten, en de factuur van de vakantie zelf, de drank, feesten en de hoeren naar je 'vrienden' opsturen.
Ik loldequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef Crimyclown het volgende:
Soberso gaan. Kun je elke dag in een ander bed slapen. En foto's sturen op Facebook waarin je jezelf tagged. Anzichtkaarten naar je vrienden sturen etc. wordt een topweek.
Aan KAA / United Kingdom #16 - Met mushy peas! te zien is 'ie er al en is 'ie nog steeds wanhopig..quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
laat ik dan maar de eerste zijn:
afzeggen TS.
Je hebt je verheugd op een vakantie met vrienden, en dat gaat niet door helaas. Ipv nu over de kop alsnog alleen naar london te gaan, kan, maar het zal toch minder leuk zijn.
maar belangrijker mss nog: heb je een annuleringsverzekering?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef Alessándro. het volgende:[..]
Graag snel advies aangezien het vliegtuig morgenmiddag vertrekt.
quote:Op zondag 28 april 2013 14:06 schreef Alessándro. het volgende:
Iemand een idee qua leuke pub of andere plekken waar ik heen zou moeten gaan in London?
Achtergrondinfo: GC / Iedereen zegt vakantie af, wat moet ik doen? Snel a.u.b.!
Moet 'ie eerst z'n cavia vermoorden ofzo, anders dekken die het ook niet.quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
maar belangrijker mss nog: heb je een annuleringsverzekering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |