Laat je ook besnijdenquote:Godverdomme ik heb echt de meest waardeloze saaie vrienden ooit. Maar goed, wat moet ik nu doen?
Zoals wat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:38 schreef LompeHork het volgende:
In London is zat te doen, ook alleen. En dat zijn geen vrienden.
Ga desnoods in een hostel zitten. Daar kan je makkelijk mensen aanspreken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef Alessándro. het volgende:
Het voelt alleen een beetje raar aan... ik bedoel, hoe ga je sociaal zijn? Is het niet raar om in je eentje mensen aan te spreken/in je eentje op vakantie te gaan?
Er zijn genoeg mensen die alleen op vakantie gaan, die vallen je ook wel op als je er op let en kun je gewoon aanspreken hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef Alessándro. het volgende:
Het voelt alleen een beetje raar aan... ik bedoel, hoe ga je sociaal zijn? Is het niet raar om in je eentje mensen aan te spreken/in je eentje op vakantie te gaan?
Kan prima, duik een hostel in en je komt leuke mensen tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef Alessándro. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:39 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Komt er op neer dat die gast te veel gerukt heeft (ja echt).
Hoe herken je ze? Ik bedoel, dit zou dan de eerste keer zijn dat ik alleen ga en ben ook eerlijk gezegd best wel huiverig qua dit. Waar ga je sociaal kunnen doen, hoe kan je met iemand lachen etc. Zulke dingen vraag ik mij echt af.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die alleen op vakantie gaan, die vallen je ook wel op als je er op let en kun je gewoon aanspreken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zat WEL genoeg koriander in.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef Anosmos het volgende:
No kidding, gewoon gaan. Op reis gaan is veel leuker in je eentje. Plus, je hebt toch al betaald.Hoezo is dat veel leuker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist niet eens dat dat kon, dat kan er dus bij op m'n lijstjequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:39 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Komt er op neer dat die gast te veel gerukt heeft (ja echt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |