yep! en aangezien we dit zeer goed hebben voorbereid: wat kan er in godsnaam misgaan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Als het goed is niks te doen dus?
Rob is sowieso de koning van 3FMquote:
waar-jij-vandaan-komtsquote:
Evertjanquote:
dan geef ze maar aan mij!quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef Againzender het volgende:
Ennuh, jij denkt zeker dat je Steve Miller Band
als Rob ff de vrijheid krijgt....quote:
Rob is "chaos" dat is altijd al zn werkwijze geweestquote:
prima track iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Sukkel voor de liefde! 1 van de betere Oppositesnummers
op de fiets in het Vondelpark in Amsterdam hoorde ik het, ik sta bij een hoop Japanners als idioot lachende kaaskop op de foto denk ikquote:
had je je piemel uit de broek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de fiets in het Vondelpark in Amsterdam hoorde ik het, ik sta bij een hoop Japanners als idioot lachende kaaskop op de foto denk ik
Haha nicequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de fiets in het Vondelpark in Amsterdam hoorde ik het, ik sta bij een hoop Japanners als idioot lachende kaaskop op de foto denk ik
was te koud, kwam niet ver genoeg uit mn broekquote:
nja, ik dacht dat door kaas op je kop....quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
was te koud, kwam niet ver genoeg uit mn broek
ik doe nou een beetje lacherig, maar het werkt wel. ik maak me niet druk om de toeristen in de stad, ik weet dat ze die hoeveelheid fietsers niet verwachten, zeker niet vanuit die richting. Maar ik heb geleerd dat als je ze gewoon op z'n Amsterdams behandelt, (noodstop met je fiets, maar even een geinig gesprekje daarna) goed werkt.quote:
Amstelveen hetzelfde. Botsing, "oeps, sorry en beetje praten".. Al is het ook vaak dat het omgekeerd is, dat zijn sorry zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe nou een beetje lacherig, maar het werkt wel. ik maak me niet druk om de toeristen in de stad, ik weet dat ze die hoeveelheid fietsers niet verwachten, zeker niet vanuit die richting. Maar ik heb geleerd dat als je ze gewoon op z'n Amsterdams behandelt, (noodstop met je fiets, maar even een geinig gesprekje daarna) goed werkt.
En dus niet dat zure hipster gezeik uit vooral centrum en zuid.
van mij niet!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:37 schreef ddx het volgende:
Dit is echt een zap/mute momentje, dit onderdeel mogen ze wat mij betreft killen.
SPOILER: Vrijdag de 13 26-04-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
rustig! het is geen verplichting! ook zonder tettenliefhebberij mag je best naar 3fm luisteren hoorquote:
Gelukkig maar, staat hier op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rustig! het is geen verplichting! ook zonder tettenliefhebberij mag je best naar 3fm luisteren hoor![]()
wehehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Matigen garpjen van rolf. Maar 'matig' icm 'rolf' is meer een pleonasme.
Hihi, je zei pleonasmequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
dat gaan we wellicht volgende week zien!quote:
ik nu ookquote:
donequote:
twitter:nietje34 twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 00:01:51Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien want zo ben ik niet maar stond Freekie niet geplanned voor 23:40? #3fm reageer retweet
twitter:Nielsbrk3fm twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 00:02:41@nietje34 Dat overweegde ik al te sms'en onderhand... reageer retweet
The Band.quote:
band van Bob Dylan ookquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Band.
en als je een grapje maakt: ja, ik ben er ingetuind
ik zou de hele tijd afgeleid zijn door haar tietenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:24 schreef Againzender het volgende:
en deze popquiz had ik wel weer gewonnen denk ik
Hij doet het altijd best goed iddquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef Qunix het volgende:
Hij zou zo'n een mooie cover album kunnen maken!
tot volgende week! ciao!quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hey hey!quote:
quote:
¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, het was hoe dan ook lekker!!
Beter dan het Koningslied.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het hoor. Vreeslijk.
Deze kan ik uitzitten, het Koningslied mute ik halverwege de eerste rapquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehoord, maar ik geloof je
Zijn er meerdere raps?!quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze kan ik uitzitten, het Koningslied mute ik halverwege de eerste rap
stel je niet aanquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:41 schreef minthy het volgende:
Ik moet zo nog even boodschappen halen en m'n autoradio staat vastgeroest op 3. Geen idee hoe ik een andere zender voor kan krijgen.
Ik wacht nog wel even tot het gedrocht gedraaid is
Zet hem gewoon uit?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:41 schreef minthy het volgende:
Ik moet zo nog even boodschappen halen en m'n autoradio staat vastgeroest op 3. Geen idee hoe ik een andere zender voor kan krijgen.
Ik wacht nog wel even tot het gedrocht gedraaid is
Laat mij ook eens!!quote:
Telefoon?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Saaaai...
Ik moet lawaai in m'n auto hebben
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch de radio maar uit gelaten op de heenweg
Respect en 3 vingers in de lucht voor je doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik heb hem aangehoord tot de tweede rap
Yeahquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Respect en 3 vingers in de lucht voor je doorzettingsvermogen
ioHquote:
Mijn eerste CD singlequote:
Ik heb er één, al jarenquote:Op zondag 28 april 2013 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wie heeft er nog meer 77 UserIcons? Heb ze allemaal nog bewaard..
Oh ja!!quote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2.
Want, ik heb je een betere gegeven
Uitgewassen, van de kant gehaald, kattenspeelgoed verzameld en als toetje de hele badkamer ook nog maar even gedaan!quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je iets met je bank hebt gedaan? Tof
Nice, goed bezigquote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Uitgewassen, van de kant gehaald, kattenspeelgoed verzameld en als toetje de hele badkamer ook nog maar even gedaan!
Ik heb mezelf vastgegespt aan de bank uit voorzorg
Het staat hem wel.quote:Op zondag 28 april 2013 12:14 schreef Evertjan het volgende:
wat een baard heeft die Timur dat moet toch ontzettend kriebelen
Hij doet wát?quote:
Wat een blintleggerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
hoorde ik nou goed dat Gerard Joling een lintje heeft?
Behoorlijk ja. In de livetopics in bijv VBL niet natuurlijk, maar gisteravond bij Weet ik veel? merkte ik het ook al.quote:
Hoe was je weekend?quote:Op zondag 28 april 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet dat ik veel te vertellen heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |