yep! en aangezien we dit zeer goed hebben voorbereid: wat kan er in godsnaam misgaan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Als het goed is niks te doen dus?
Rob is sowieso de koning van 3FMquote:
waar-jij-vandaan-komtsquote:
Evertjanquote:
dan geef ze maar aan mij!quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef Againzender het volgende:
Ennuh, jij denkt zeker dat je Steve Miller Band
als Rob ff de vrijheid krijgt....quote:
Rob is "chaos" dat is altijd al zn werkwijze geweestquote:
prima track iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Sukkel voor de liefde! 1 van de betere Oppositesnummers
op de fiets in het Vondelpark in Amsterdam hoorde ik het, ik sta bij een hoop Japanners als idioot lachende kaaskop op de foto denk ikquote:
had je je piemel uit de broek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de fiets in het Vondelpark in Amsterdam hoorde ik het, ik sta bij een hoop Japanners als idioot lachende kaaskop op de foto denk ik
Haha nicequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de fiets in het Vondelpark in Amsterdam hoorde ik het, ik sta bij een hoop Japanners als idioot lachende kaaskop op de foto denk ik
was te koud, kwam niet ver genoeg uit mn broekquote:
nja, ik dacht dat door kaas op je kop....quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
was te koud, kwam niet ver genoeg uit mn broek
ik doe nou een beetje lacherig, maar het werkt wel. ik maak me niet druk om de toeristen in de stad, ik weet dat ze die hoeveelheid fietsers niet verwachten, zeker niet vanuit die richting. Maar ik heb geleerd dat als je ze gewoon op z'n Amsterdams behandelt, (noodstop met je fiets, maar even een geinig gesprekje daarna) goed werkt.quote:
Amstelveen hetzelfde. Botsing, "oeps, sorry en beetje praten".. Al is het ook vaak dat het omgekeerd is, dat zijn sorry zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe nou een beetje lacherig, maar het werkt wel. ik maak me niet druk om de toeristen in de stad, ik weet dat ze die hoeveelheid fietsers niet verwachten, zeker niet vanuit die richting. Maar ik heb geleerd dat als je ze gewoon op z'n Amsterdams behandelt, (noodstop met je fiets, maar even een geinig gesprekje daarna) goed werkt.
En dus niet dat zure hipster gezeik uit vooral centrum en zuid.
van mij niet!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:37 schreef ddx het volgende:
Dit is echt een zap/mute momentje, dit onderdeel mogen ze wat mij betreft killen.
SPOILER: Vrijdag de 13 26-04-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
rustig! het is geen verplichting! ook zonder tettenliefhebberij mag je best naar 3fm luisteren hoorquote:
Gelukkig maar, staat hier op de achtergrond aanquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rustig! het is geen verplichting! ook zonder tettenliefhebberij mag je best naar 3fm luisteren hoor![]()
wehehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Matigen garpjen van rolf. Maar 'matig' icm 'rolf' is meer een pleonasme.
Hihi, je zei pleonasmequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Matigen garpjen van rolf. Maar 'matig' icm 'rolf' is meer een pleonasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |