Ben je lesbo of zo?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb vandaag in een werkbroek met bretels houtblokken gestapeld en een stal opgeruimd. Dat jullie het weten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dunno, maar tklinkt vast hilaaaarisch als je het door de straat krijst met een saffie in je mondhoek!!
BEFFFFFFFFFFFFFFFANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH ETUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee
Heb hardop gezegd waarover ik wilde dromen, maar het ging uiteindelijk over de mediamarkt
De foto laat ik maar even achterwege, al issie wel heel mooi.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:
Ik sta in mijn pyjamabroek en een veel te strak t-shirt, met mijn croclaarzen aan en latexhandschoenen de keuken schoon te maken
En jullie die het als eerste wisten omdat ik zodra ik weer naar boven liep tegen niemand meer durfde/wilde praten behalve Lesbeau.quote:
Wait, whutquote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Maar natuurlijk wel op voorwaarde dat jullie weer gezellig meedoen!
Nou ja, ik was het... En ik herinner het me nogquote:
Ja nou... Toen was ik nog niet uit de kastquote:Je was er vorige keer trouwens niet bij. Ik herinner me geen steun van jou![]()
Ow, daar wordt het wel een stuk makkelijker vanquote:Gelukkig doe ik dit keer niet het werk.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar ElisaB had wél het filmpje van de kat in het mandje.
Daar!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar ElisaB had wél het filmpje van de kat in het mandje.
En ik maakte ook het filmpje van de Fritz klemvast onder de arm. Whopsa!!quote:
Ik weet het nog goedquote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Daar was DP helemaal gecharmeerd van. En er was een paint van.
Het was een bonusaanbieding: NU MET GRATIS TWEE MINIATUURTJES!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef Vanyel het volgende:
Elisa heb jij er gewoon twee voor je laten maken?
Of waren ze er al
Ik ook welquote:Op maandag 6 mei 2013 22:52 schreef Vanyel het volgende:
Met deze heuglijke mededeling mis ik lezzer wel een beetje. Die hoort eigenlijk ook in t ziekenhuis.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:52 schreef Vanyel het volgende:
Met deze heuglijke mededeling mis ik lezzer wel een beetje. Die hoort eigenlijk ook in t ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Hoera voor atuurtjes
Mijn kind komt ongeveer tot mijn heup.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik heb geen kind maar de houtbrander komt ook tot mijn heup. Ben ik nou cool?Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Sowieso al.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Dat was je al poppieOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Kweenie hoor. Die ene is gewoon bijna 30cm groter dan ikquote:Ja, zo begon de kleinste hier ook. Kon ik nog handig op leunen en zulksquote:Mijn kind komt ongeveer tot mijn heup.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Dan valt de mijne om.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Komt vanzelf goedquote:
En er komt een dag dat je wilde dat je er niet zoveel eten in had gestopt
Maar dat duurt voor jou nog een jaartje of wat
Ik vind dit een topleeftijd hoor. Dat continue onverstaanbare gebrabbel spreekt me wel aan.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
V
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Leuk nieuws V.
Compenseert het weer dat oma gisteren begraven is
Tja, kinderen worden nou eenmaal groot... Dat merkte mijn moeder ook al, wij schelen 23 cm nu... had van mij ook wel wat minder mogen zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Kweenie hoor. Die ene is gewoon bijna 30cm groter dan ik
Ja, zo begon de kleinste hier ook. Kon ik nog handig op leunen en zulks(liefst door mezelf iets kleiner te houden
)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.![]()
Iets in het midden was leuk geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:54 schreef Abby79 het volgende:
Tja, kinderen worden nou eenmaal groot... Dat merkte mijn moeder ook al, wij schelen 23 cm nu... had van mij ook wel wat minder mogen zijn(liefst door mezelf iets kleiner te houden
)
Het is vooral erg als ik dan ook nog iets van hakken aanheb, haha.quote:Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |