Van Google... (en verder weet ik het niet).quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef lezzer het volgende:
Waar komt deze foto eigenlijk vandaan?
de scene zegt mij zo niets...... dit kon ik vinden:quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waar komt deze foto eigenlijk vandaan?
quote:
Dat zijn die 3 afleveringen die ik nog steeds niet gezien hebquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
de scene zegt mij zo niets...... dit kon ik vinden:
http://fansoflaurel.wordp(...)ce-from-episode-607/
Owwww, bedoel je dat: ergens de laatste afleveringen van seizoen 6; de danswedstrijdquote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij gewoon een fotoshoot ofzo, en niet uit de serie?
Ik zou er veel vreemder bijhangen als ik met Bette zou dansenquote:Rare houding trouwens van Tina (zeg ik dan als ballroomdanser myself), maar daar zal het wel niet om gegaan zijn
Ik dacht dat ik alles gezien had... Maar deze ligt mij niet bij... En om nou de dvdbox er bij te gaan pakken om te controleren ben ik ook weer te lui voorquote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zijn die 3 afleveringen die ik nog steeds niet gezien heb
Deden ze niet een Tango??quote:Op maandag 14 februari 2011 11:50 schreef lezzer het volgende:
Wat een prutsamba trouwens (is het wel een samba?).
Maar goed, daar gaat het helemaal niet om natuurlijk
Volgens de link een Samba....quote:
Nou oké dan. Stiekem ben ik toch helemaal niet getrouwdquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn valentijnsgevoel, wat doe je.![]()
Who cares; ik zou zelfs de horlepiep met Bette willen dansenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef lezzer het volgende:
Ja, mij leek het meer een chacha eigenlijk. Aan de foto te zien dacht ik ook een tango.
Ja, true hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Who cares; ik zou zelfs de horlepiep met Bette willen dansen
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Who cares; ik zou zelfs de horlepiep met Bette willen dansen
En als we de horlepiep zouden gaan dansen, dan zou ik jullie natuurlijk niet bellen, maar haar helemaal voor mij alleen houdenquote:
niet eens?????? Schandalig!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als we de horlepiep zouden gaan dansen, dan zou ik jullie natuurlijk niet bellen, maar haar helemaal voor mij alleen houden
Nou het is wel duidelijk hoever de liefde gaat hierquote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als we de horlepiep zouden gaan dansen, dan zou ik jullie natuurlijk niet bellen, maar haar helemaal voor mij alleen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |