Ja, dan gaat mijn theorie niet meer opquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil namelijk later echt het liefst een meisje omdat ik vind de meisjes kleertjes gewoon veel leuker
Owkee... interventie: sluit alle gordijnen en stop met postenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:
Ik sta in mijn pyjamabroek en een veel te strak t-shirt, met mijn croclaarzen aan en latexhandschoenen de keuken schoon te maken
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:
Ik sta in mijn pyjamabroek en een veel te strak t-shirt, met mijn croclaarzen aan en latexhandschoenen de keuken schoon te maken
Straks, ik heb even pauzequote:
Google maar 'lesbian' en klik dan op google afbeeldingen met SafeSearch uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef amenth het volgende:
zijn er ook fotos van lesbos vind ik altijd wel interessant
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Da's een goeiequote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef amenth het volgende:
zijn er ook fotos van lesbos vind ik altijd wel interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |