abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92691024
Hoi!

Dit heeft iemand mij ooit verteld, meen ik me te herinneren..

Dat er in Belgie iets bestaat waarbij ze er dus voor kunnen zorgen dat je of een meisje, of een jongen krijgt.. Maar dit koste wel heel erg veel. Nu zat ik me te bedenken of dit nou echt waar was en het bestond, maar kan er eigenlijk nog niet iets over op internet vinden..

Kunnen jullie mij hierbij helpen? Weet iemand hier iets over, toevallig ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:25:38 #2
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_92691073
Als je het staand doet is het een jongen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_92691090
Laat de moeder films met Chuck Norris zien dan wordt het een jongen
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_92691286
Probeer eens te googlen op "choose gender".
Zo moeilijk is het toch niet...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_92691293
:') Naja iemand heeft het me verteld maar kan ook niet meer bedenken wie.

Ik wil namelijk later echt het liefst een meisje omdat ik vind de meisjes kleertjes gewoon veel leuker :P

Zaten wat te kijken en kwamen dat tegen en toen bedacht ik me dit ineens en wilde ik weten of het nou waar was wat die gene zei of niet :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  FOK!fotograaf zaterdag 12 februari 2011 @ 20:31:30 #7
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_92691368
Dat is gewoon abortus plegen als het niet is wat je wilt, en dan nog eens proberen dacht ik :@
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_92691410
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

Ik wil namelijk later echt het liefst een meisje omdat ik vind de meisjes kleertjes gewoon veel leuker :P

omg :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_92691445
quote:
Jezus :')
Ik heb nu al medelijden met je kind.
Die reden :') En het dan gek vinden dat veel mensen tegen het kunnen kiezen zijn.

Koop een pop met bijbehorende kleertjes.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:33:59 #10
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92691516
quote:
Goede motivatie om kinderen te willen. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_92691548
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jezus :')
Ik heb nu al medelijden met je kind.
Die reden :') En het dan gek vinden dat veel mensen tegen het kunnen kiezen zijn.

Koop een pop met bijbehorende kleertjes.
Sowieso is het belachelijk je voor een rijbewijs meerdere toetsen af moet leggen, maar iedereen zo maar kinderen mag krijgen.

Ik stem voor gerichte sterilisatie. Voorbeeld A is dus TS
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_92691748
Waarom zou ik dan nu opeens geen kinderen later mogen krijgen door die denkwijze?
Sowieso ik werk in de kinderopvang en ik hoor maar als te vaak dat ouders het voor jongens veel moeilijker vinden om kleertjes te kopen.

Dat is overigens niet alleen de reden, het leek me altijd al leuker een meisje te hebben later. Als het kindje ouder is een moeder dochter band.
pi_92691921
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Goede motivatie om kinderen te willen. :')
Haha nee ik ben echt dol op kinderen, ik werk in de kinderopvang en de kinderen geven je zoveel liefde O+

Ik wil sowieso kinderen alleen op het gebied van kleertjes is het voor een meisje leuker. Ik wil sowieso 2 kinderen en hoop dat het een jongetje en meisje word.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:06:33 #14
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_92693064
Lol :P
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_92693613
Hahaha, TS is 16?

Je wilt dus een meisje omdat het kleding kopen leuker is, maar je houdt er ook rekening mee dat meisjes veel eerder puberen en daarin vaak erger zijn dan jongens?

Dat ze lastig gevallen gaat worden door jongens en dan geen broer heeft die op haar let?

Ik zou als eerste graag een zoon krijgen, en daarna een dochter. Scheelt me al een heel stuk aan kopzorgen.
pi_92694053
Bedenk je wel dat meisjes hun achternaam verliezen als ze later met een man trouwen.
En FOK-ers hen tot de dood zullen stalken en vragen om foto's.
pi_92694848
Ik wil later een jongetje en een meisje O+

Maar als het 2 jongetjes zijn of andersom zou dat ook niet erg zijn!
pi_92694882
:') :')
Conscience do cost.
pi_92694888
OT: ja, door middel van gentechnologie vóór conceptie, kunnen de genen kunstmatig geselecteerd worden en dus ook het geslacht. Het is echter de vraag of dit ethisch verantwoord is.
pi_92694924
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef EcktenBaas het volgende:
Bedenk je wel dat meisjes hun achternaam verliezen als ze later met een man trouwen.
En FOK-ers hen tot de dood zullen stalken en vragen om foto's.
Dit hoeft dus niet waar te zijn, hoor. Just saying...

Maar idd, beetje een dom topic dit.
Dat zelf het geslacht kiezen is net zoals wanneer je d.m.v. IVF o.i.d. eitjes bevrucht en dan kijkt welke het gunstigste genotype hebben (dus die met ergelijke ziektes en zo worden niet gekozen) en dan die in de baarmoeder inbrengt...
Voor in de prenatale diagnostiek vind ik het nog wel goed, maar het word voor mij al wat :') zodra het in de richting van een designerbaby gaat.. En ik vind dat het kiezen van het geslacht daaronder valt :Y
pi_92697188
quote:
Godverdomme
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:41:24 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92697461
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zou ik dan nu opeens geen kinderen later mogen krijgen door die denkwijze?
Sowieso ik werk in de kinderopvang en ik hoor maar als te vaak dat ouders het voor jongens veel moeilijker vinden om kleertjes te kopen.

Dat is overigens niet alleen de reden, het leek me altijd al leuker een meisje te hebben later. Als het kindje ouder is een moeder dochter band.
Wat een BS-redenen... overigens kan ik beduidend beter met m'n vader overweg dan met m'n moeder, dus het zegt allemaal niets.

Maar goed, als jij een paar duizend euro uit wilt geven aan een reageerbuisbevruchting, en dat hele traject van hormonen spuiten en eitjes oogsten wilt doormaken omdat je alleen maar een dochter wilt dan moet je dat vooral doen....
Je weet overduidelijk niet waar je aan begint, maar who cares, als je maar leuke kleertjes kunt kopen |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:44:18 #23
302898 RockNijntje
pi_92697596
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik wil later een jongetje en een meisje O+

Maar als het 2 jongetjes zijn of andersom zou dat ook niet erg zijn!
2 andersomse jongens? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:44:38 #24
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_92697608
:P Ja, als je een mooie vrouw trouwt krijg je een meisje
Trouw je een lelijke vrouw dan krijg je een jongen
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:05:27 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92698532
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
:P Ja, als je een mooie vrouw trouwt krijg je een meisje
Trouw je een lelijke vrouw dan krijg je een jongen
TS is een vrouw volgens mij ;)

Ik denk wel dat mannen die moeilijk over de rooie te krijgen zijn vaker dochters krijgen.... dat dan wel weer, en mannen die wat gevoeliger zijn voor stress vaker zonen.

Maar goed, dat is slechts mijn mening en niet wetenschappelijk onderbouwd.

Dat de enige vermeende zonen van Prins Bernard tijdens WO2 verwekt zouden zijn, geeft echter wel te denken, alsmede het feit dat er na een oorlog meer jongens worden geboren, dus wellicht geeft stress bij mannen een groter aanmaak van mannelijke zaadcellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_92699877
Wat zou ik graag willen zien dat er in Nederland een wet komt dat mensen die een kind willen eerst een IQ test moet afleggen om te bepalen of ze wel een kind kúnnen opvoeden.
Dat zou onze maatschappij een heleboel problemen besparen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_92703271
quote:

Gefeliciteerd. Door jou en jou alleen heb ik een hekel aan vrouwen. Als vrouw zijnde. Ik hoop dan ook dat ik een zoon krijg. Door jou.
  zondag 13 februari 2011 @ 06:36:44 #28
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_92707493
Ik heb geen iqtest nodig voor kinderen op te voeden. Ik werk niet voor niets in de kinderopvang dus heb weet bij wat ik doe.

Ik ga wat in de OP zei niet doen, 1 kost me teveel geld en ik vind het fijner als het een 'verassing' blijft. :P

Nu word er echt alleen maar ingeprent op de kleertjes, dat wij het daar toevallig over hadden en ik die opmerking plaatste. Zo serieus is het niet. Je moet het niet te letterlijk opvatten.
pi_92707530
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 06:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga wat in de OP zei niet doen, 1 kost me teveel geld en ik vind het fijner als het een 'verassing' blijft. :P
Ga je je kind nog in de hens steken ook?
  zondag 13 februari 2011 @ 07:03:37 #30
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_92707536
Waar slaat die reactie nou weer op?

Natuurlijk niet ,ik ben dol op kinderen O+
  zondag 13 februari 2011 @ 14:17:31 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92716190
Dat je in de kinderopvang werkt zegt niets, sterker nog; het is tegenwoordig niet echt een aanbeveling...

Dat je niet weet wat een verassing is, is helemaal triest voor iemand aan wie mensen de zorg voor hun kinderen overlaten... wat ben ik blij dat ik m'n kind gewoon zelf kan opvoeden en niet bij zulke figuren hoef achter te laten :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_92716564
Heeft de vader ook nog een mening?
  zondag 13 februari 2011 @ 14:39:01 #33
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_92717008
Het is toch een verassing omdat je niet kunt beslissen wat je krijgt?
En waarom is de kinderopvang niet een aanbeveling meer?
  zondag 13 februari 2011 @ 14:54:33 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92717570
Een verassing is iets anders dan een verrassing.... je kennis van het Nederlands is bedroevend, en als je zo spreekt zoals je in deze zin schrijft dan zou ik je echt niet in de buurt van mijn baby willen hebben.
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 06:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb geen iqtest nodig voor kinderen op te voeden. Ik werk niet voor niets in de kinderopvang dus heb weet bij wat ik doe.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_92717721
Waarom willen jullie je kinderen verassen :? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92718233
quote:
:') Naja iemand heeft het me verteld maar kan ook niet meer bedenken wie.

Zaten wat te kijken en kwamen dat tegen en toen bedacht ik me dit ineens en wilde ik weten of het nou waar was wat die gene zei of niet :P
Ben jij niet beter af met een pop?
  zondag 13 februari 2011 @ 15:30:32 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92719125
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Waarom willen jullie je kinderen verassen :? :+
Je schrikt je toch rot als zij van het kinderdagverblijf in het schriftje van je kind schrijft dat ze hem morgen gaan verassen? :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 13 februari 2011 @ 16:05:11 #38
302898 RockNijntje
pi_92720791
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Ben jij niet beter af met een pop?
Dat :')
  zondag 13 februari 2011 @ 16:05:30 #39
302898 RockNijntje