omgquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil namelijk later echt het liefst een meisje omdat ik vind de meisjes kleertjes gewoon veel leuker
Jezusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil namelijk later echt het liefst een meisje omdat ik vind de meisjes kleertjes gewoon veel leuker
Goede motivatie om kinderen te willen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Sowieso is het belachelijk je voor een rijbewijs meerdere toetsen af moet leggen, maar iedereen zo maar kinderen mag krijgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus
Ik heb nu al medelijden met je kind.
Die redenEn het dan gek vinden dat veel mensen tegen het kunnen kiezen zijn.
Koop een pop met bijbehorende kleertjes.
Haha nee ik ben echt dol op kinderen, ik werk in de kinderopvang en de kinderen geven je zoveel liefdequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goede motivatie om kinderen te willen.
Dit hoeft dus niet waar te zijn, hoor. Just saying...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef EcktenBaas het volgende:
Bedenk je wel dat meisjes hun achternaam verliezen als ze later met een man trouwen.
En FOK-ers hen tot de dood zullen stalken en vragen om foto's.
Godverdommequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat een BS-redenen... overigens kan ik beduidend beter met m'n vader overweg dan met m'n moeder, dus het zegt allemaal niets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zou ik dan nu opeens geen kinderen later mogen krijgen door die denkwijze?
Sowieso ik werk in de kinderopvang en ik hoor maar als te vaak dat ouders het voor jongens veel moeilijker vinden om kleertjes te kopen.
Dat is overigens niet alleen de reden, het leek me altijd al leuker een meisje te hebben later. Als het kindje ouder is een moeder dochter band.
2 andersomse jongens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik wil later een jongetje en een meisje![]()
Maar als het 2 jongetjes zijn of andersom zou dat ook niet erg zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
TS is een vrouw volgens mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ja, als je een mooie vrouw trouwt krijg je een meisje
Trouw je een lelijke vrouw dan krijg je een jongen
Gefeliciteerd. Door jou en jou alleen heb ik een hekel aan vrouwen. Als vrouw zijnde. Ik hoop dan ook dat ik een zoon krijg. Door jou.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ga je je kind nog in de hens steken ook?quote:Op zondag 13 februari 2011 06:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga wat in de OP zei niet doen, 1 kost me teveel geld en ik vind het fijner als het een 'verassing' blijft.
quote:Op zondag 13 februari 2011 06:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb geen iqtest nodig voor kinderen op te voeden. Ik werk niet voor niets in de kinderopvang dus heb weet bij wat ik doe.
Ben jij niet beter af met een pop?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Naja iemand heeft het me verteld maar kan ook niet meer bedenken wie.
Zaten wat te kijken en kwamen dat tegen en toen bedacht ik me dit ineens en wilde ik weten of het nou waar was wat die gene zei of niet
Je schrikt je toch rot als zij van het kinderdagverblijf in het schriftje van je kind schrijft dat ze hem morgen gaan verassen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Waarom willen jullie je kinderen verassen![]()
Datquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ben jij niet beter af met een pop?
Hij bepaalt het geslacht hèquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |