Jij maakt het wel heeeeel bont.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als we de horlepiep zouden gaan dansen, dan zou ik jullie natuurlijk niet bellen, maar haar helemaal voor mij alleen houden
quote:
Tsja...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef lezzer het volgende:
Nou het is wel duidelijk hoever de liefde gaat hier
ben er bijna van overtuigd dat je het meent.quote:
Heb jij dat ook met het miniatuurtje? Dat je het af en toe moet voeren omdat het anders gaat piepen?quote:
en er komt ook zoveel uit...... jakquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet het miniatuurtje zelfs heel veel voeden om het werkend te houden. Groeit allemaal niet vanzelf!
Moet je d'r eens veel rode bietjes geven.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende:
Goeie taakverdeling hier. Ik stop het erin, lief ruimt het op. Ik heb nog geen luier verschoond
Oh, dan moet je op de titel klikken (ik neem aan dat je dan in de archieven neust, die laten inderdaad alleen de eerste paar regels zien).quote:
Tietjes zijn nog niet rood!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ze het nog even bij, al dan niet rode, tietjes houdt...
nou, dat heb ik nou ook dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
dat gezochte de hele tijd irriteert me mateloos
:|quote:
Ja, hallo, ik had het niet over moedermelk direct van de bron, hoor...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk, als een lesbo dat nou roept...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
Je wil dat Vanyel pannekoeken voor je komt bakken?
Dat willen we allemaal wel
Oh ja, dat had ook gekund, pannenkoeken voor 't ontbijt... *op pb n jelly sandwich kauwt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie net dat je het niet zo bedoelt, maar yuck!
Gut, ik zweer dat ik dat geprobeerd hebquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef wonderer het volgende:
Oh, dan moet je op de titel klikken (ik neem aan dat je dan in de archieven neust, die laten inderdaad alleen de eerste paar regels zien).
Ik kan je vast van streek maken: dat blijft voorlopig nog wel even zo. Die van ons heeft net twee volle borden pasta op. Niet gewoon vol, maar met een kop erop volquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet het miniatuurtje zelfs heel veel voeren om het werkend te houden. Groeit allemaal niet vanzelf!
Oh, dat kan inderdaad wel in drie regels hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gut, ik zweer dat ik dat geprobeerd heb
Nou ja, weet je; dan is het nacht (hier althans) en dan vraag ik me ineens af hoe je daar terecht komt. Dus dan ben ik benieuwd naar het verhaal
Hoe oud? Ik heb mijn neefje van vijf eens twee keer zo veel spaghetti naar binnen zien werken als ik zelf at, en ik ben echt geen kleine eter...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan je vast van streek maken: dat blijft voorlopig nog wel even zo. Die van ons heeft net twee volle borden pasta op. Niet gewoon vol, maar met een kop erop vol
12quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef wonderer het volgende:
Hoe oud? Ik heb mijn neefje van vijf eens twee keer zo veel spaghetti naar binnen zien werken als ik zelf at, en ik ben echt geen kleine eter...
Aha! Trouwen met een Amerikaan(se) en dan daarheen verkassen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef wonderer het volgende:
Oh, dat kan inderdaad wel in drie regels hoorInternet->daten->trouwen->formulieren invullen->wachten->verhuizen
Yep. Ik zei vroeger altijd dat ik nooit naar Amerika wilde, want dat was een stom land, maar goed, dat liep een beetje andersquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Trouwen met een Amerikaan(se) en dan daarheen verkassen?
Te idioot gewoonquote:
quote:
Bij nader inzien zal de kleine van Elisa de puberteit wel bereikt hebben. Ik vrat me ook ongans toen ik net met T begon.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoveel eet die van ons gelukkig nog niet
Ik denk het ook. Echt, ze kan zich achter een lantaarnpaal verstoppen, maar er gaat me een voer in dat kindquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef wonderer het volgende:
Bij nader inzien zal de kleine van Elisa de puberteit wel bereikt hebben. Ik vrat me ook ongans toen ik net met T begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |