abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_131041613
Foto's aflevering 701: The Hofstadter Insufficiency.
Be curious, not judgmental
pi_131041776
Grote kans dat er in ieder geval één geslaagde grap in zit...

pi_131087850
Foto's aflevering 702: The Deception Verification.
Be curious, not judgmental
  Redactie Frontpage donderdag 12 september 2013 @ 12:10:34 #254
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131090595
POLL
Which character would you want to be friends with?
Sheldon (22,366 votes /31.9%) Leonard (12,986 votes /18.5%) Penny (21,688 votes /30.9%) Howard (2,658 votes /3.8%) Raj (4,138 votes /5.9%) Amy (2,537 votes /3.6%) Bernadette (3,778 votes /5.4%)70,151 votes
pi_131090617
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:10 schreef SunChaser het volgende:
POLL
Which character would you want to be friends with?
Sheldon (22,366 votes /31.9%) Leonard (12,986 votes /18.5%) Penny (21,688 votes /30.9%) Howard (2,658 votes /3.8%) Raj (4,138 votes /5.9%) Amy (2,537 votes /3.6%) Bernadette (3,778 votes /5.4%)70,151 votes
:')
  Redactie Frontpage donderdag 12 september 2013 @ 12:11:58 #256
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131090635
Dat Penny niet eens bovenaanstaat
  donderdag 12 september 2013 @ 13:10:47 #257
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_131092054
Er staat toch met wie je vrienden wil zijn, niet wie je wil neuken.
The more debt, the better
pi_131093131
Friends with benefits. Je weet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131093678
Dat Howard zo laag staat.. Zelfs Amy komt in de buurt..
  donderdag 12 september 2013 @ 14:18:51 #260
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_131094129
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef DUK het volgende:
Dat Howard zo laag staat.. Zelfs Amy komt in de buurt..
Ja ik begin Howard steeds meer te waarderen, die blikken die scherpe opmerkingen ^O^ , hij wint het wat mij betreft van Raj en Leonard!
  donderdag 12 september 2013 @ 14:19:38 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_131094162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja ik begin Howard steeds meer te waarderen, die blikken die scherpe opmerkingen ^O^ , hij wint het wat mij betreft van Raj en Leonard!
Howard vond ik vroeger leuker. Kon je eigenlijk altijd wel om lachen. Tegenwoordig vind ik hem een stuk saaier.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_131094204
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:38:53 #263
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131386942
Parsons, Galecki en Cuoco eisen nu blijkbaar een half miljoen dollar per aflevering om verder te gaan. De arme sukkels krijgen nu maar 350.000 dollar per aflevering.

Uiteraard hoort er gewoon bij, is het een spelletje van geven en nemen en kan CBS dat probleemloos betalen, maar ik hoop altijd dat ze 1 van die 3 eens in een interview vragen waarom ze 350.000 dollar te weinig vinden voor een paar dagen in de week lanterfanten op een set.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_131389105
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Parsons, Galecki en Cuoco eisen nu blijkbaar een half miljoen dollar per aflevering om verder te gaan. De arme sukkels krijgen nu maar 350.000 dollar per aflevering.

Uiteraard hoort er gewoon bij, is het een spelletje van geven en nemen en kan CBS dat probleemloos betalen, maar ik hoop altijd dat ze 1 van die 3 eens in een interview vragen waarom ze 350.000 dollar te weinig vinden voor een paar dagen in de week lanterfanten op een set.
Communist
pi_131389412
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Parsons, Galecki en Cuoco eisen nu blijkbaar een half miljoen dollar per aflevering om verder te gaan. De arme sukkels krijgen nu maar 350.000 dollar per aflevering.

Uiteraard hoort er gewoon bij, is het een spelletje van geven en nemen en kan CBS dat probleemloos betalen, maar ik hoop altijd dat ze 1 van die 3 eens in een interview vragen waarom ze 350.000 dollar te weinig vinden voor een paar dagen in de week lanterfanten op een set.
Och, van mij mogen ze zoveel verdienen als ze willen. Vrije markt, commerciële zender, die er sowieso al enorm dik aan verdient met alle reclameinkomsten enzo. Dusja, ik heb er geen problemen mee, in tegenstelling tot wat een paar uitvreters hier bij de Publieke Omroep naar binnenharken (*kuch* Mathijs van Nieuwkerk *kuch* Paul de Leeuw) waar gewoon belastinggeld naartoe gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2013 19:20:09 ]
  vrijdag 20 september 2013 @ 19:30:45 #266
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131389800
Als ze dan toch iemand meer geld willen geven, geef dat dan aan Mayim Bialik. Ja ja, Amy is kut en de reden dat het niveau van de serie gezakt is, bla bla bla... De laatste jaren is TBBT qua populariteit in de VS blijven stijgen en dat was voor een groot deel te danken aan haar. Toch krijgt ze maar 1/10e van wat de rest krijgt.

Zou sowieso denken dat alleen Parsons veel verdient, Penny en Leonard zijn veel simpeler te vervangen, TBBT staat of valt met Sheldon.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_131405687
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze dan toch iemand meer geld willen geven, geef dat dan aan Mayim Bialik. Ja ja, Amy is kut en de reden dat het niveau van de serie gezakt is, bla bla bla... De laatste jaren is TBBT qua populariteit in de VS blijven stijgen en dat was voor een groot deel te danken aan haar. Toch krijgt ze maar 1/10e van wat de rest krijgt.

Zou sowieso denken dat alleen Parsons veel verdient, Penny en Leonard zijn veel simpeler te vervangen, TBBT staat of valt met Sheldon.
Dat denk ik toch niet. Vaak zakt een serie enorm in als iemand van de regulars vervangen wordt terwijl de serie al lang loopt. Ik hoop dan ook dat ze die weg nooit in zullen slaan maar dat het blijft 'met z'n allen door naar het volgende seizoen, of stoppen met de serie'. Net als bij Friends.

(Hierbij zou dan natuurlijk wel bijv. Amy of Bernadette eruit geschreven kunnen worden, ik bedoel hier de cast waar het om draait: Penny, Leonard, Sheldon, Howard en Raj.)
pi_131405759
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 08:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat denk ik toch niet. Vaak zakt een serie enorm in als iemand van de regulars vervangen wordt terwijl de serie al lang loopt. Ik hoop dan ook dat ze die weg nooit in zullen slaan maar dat het blijft 'met z'n allen door naar het volgende seizoen, of stoppen met de serie'. Net als bij Friends.

(Hierbij zou dan natuurlijk wel bijv. Amy of Bernadette eruit geschreven kunnen worden, ik bedoel hier de cast waar het om draait: Penny, Leonard, Sheldon, Howard en Raj.)
Nu gaan Cuoco, Parson en Galecki ook met z'n drieën de onderhandelingen in om een sterkere positie te hebben. Dat is ook redelijk normaal, deden de gasten van friends al en vorig jaar was er nog het gezeur met de hele (volwassen) cast van Modern Family.
pi_131408877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 08:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat denk ik toch niet. Vaak zakt een serie enorm in als iemand van de regulars vervangen wordt terwijl de serie al lang loopt. Ik hoop dan ook dat ze die weg nooit in zullen slaan maar dat het blijft 'met z'n allen door naar het volgende seizoen, of stoppen met de serie'. Net als bij Friends.

(Hierbij zou dan natuurlijk wel bijv. Amy of Bernadette eruit geschreven kunnen worden, ik bedoel hier de cast waar het om draait: Penny, Leonard, Sheldon, Howard en Raj.)
Nah ik vind vooral bij Johnny Galecki (Leonard) dat hij die loonsverhoging helemaal niet verdient. De serie is zo populair geworden dankzij het karakter van Sheldon, en omdat Penny een zeer leuke verschijning is. Raj en Howard waren daarbij een leuke en goede toevoeging.

Leonard is daarentegen meer het saaie, 'normale' karakter in de serie. Die heb je zeker nodig in zo'n serie, maar zijn acteerprestaties zijn verre van bijzonder en ik vind hem steeds meer een supporting character geworden dan dat hij de serie draagt.

Ik ben geen acteur, maar het lijkt mij sowieso één van de makkelijkste rollen om de 'normale' persoonlijkheid te spelen in een komedie waarbij de andere karakters voor de grappen moeten zorgen.
pi_131411019
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:27 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Nah ik vind vooral bij Johnny Galecki (Leonard) dat hij die loonsverhoging helemaal niet verdient. De serie is zo populair geworden dankzij het karakter van Sheldon, en omdat Penny een zeer leuke verschijning is. Raj en Howard waren daarbij een leuke en goede toevoeging.

Leonard is daarentegen meer het saaie, 'normale' karakter in de serie. Die heb je zeker nodig in zo'n serie, maar zijn acteerprestaties zijn verre van bijzonder en ik vind hem steeds meer een supporting character geworden dan dat hij de serie draagt.

Ik ben geen acteur, maar het lijkt mij sowieso één van de makkelijkste rollen om de 'normale' persoonlijkheid te spelen in een komedie waarbij de andere karakters voor de grappen moeten zorgen.
Of juist niet. Je ziet ook vaak dat die persoon daardoor ook de minste credits krijgt, terwijl hij dus wel uitstekend 'de normale jongen' speelt.

Ik weet dat bijv. bij Friends, dat Monica (Courtney Cox) nooit een Emmy-nominatie heeft gehad. De regisseurs reageerden daarop door te zeggen dat zij het er allemaal te makkelijk uit liet zien, alsof ze er geen enkele moeite voor hoefde te doen. Wanneer je de 'lastige' rol krijgt toebedeeld, zoals Sheldon hier, is het ook makkelijker om er waardering voor te krijgen.
pi_131411298
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Of juist niet. Je ziet ook vaak dat die persoon daardoor ook de minste credits krijgt, terwijl hij dus wel uitstekend 'de normale jongen' speelt.

Ik weet dat bijv. bij Friends, dat Monica (Courtney Cox) nooit een Emmy-nominatie heeft gehad. De regisseurs reageerden daarop door te zeggen dat zij het er allemaal te makkelijk uit liet zien, alsof ze er geen enkele moeite voor hoefde te doen. Wanneer je de 'lastige' rol krijgt toebedeeld, zoals Sheldon hier, is het ook makkelijker om er waardering voor te krijgen.
Ze krijgen de minste credits omdat het nu eenmaal de makkelijkste rollen zijn. De 'normale' jongen spelen betekent dat je het dichtste bij je eigen persoonlijkheid kan blijven.

Met alle respect, er zijn genoeg acteurs die de rol van Leonard hadden kunnen spelen. Er zijn genoeg andere voorbeelden te bedenken van characters die de wat sullige, nerdy jongen moeten spelen die toch redelijk normaal blijken te zijn.

Een andere acteur die Sheldon daarentegen geloofwaardig zou kunnen spelen kan ik zo niet bedenken. Hetzelfde geldt voor Michael in The Office, Barney in HIMYM, en ga zo maar verder. Dat zijn de acteurs die het meest moeten verdienen bij zo'n comedy serie.

Johnny Galecki mag eigenlijk blij zijn dat hij als middelmatige acteur in zo'n populaire serie is gerold, waarbij hij zelf een bescheiden bijdrage heeft geleverd aan het succes van de serie.
pi_131432456
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:17 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ze krijgen de minste credits omdat het nu eenmaal de makkelijkste rollen zijn. De 'normale' jongen spelen betekent dat je het dichtste bij je eigen persoonlijkheid kan blijven.

Met alle respect, er zijn genoeg acteurs die de rol van Leonard hadden kunnen spelen. Er zijn genoeg andere voorbeelden te bedenken van characters die de wat sullige, nerdy jongen moeten spelen die toch redelijk normaal blijken te zijn.

Een andere acteur die Sheldon daarentegen geloofwaardig zou kunnen spelen kan ik zo niet bedenken. Hetzelfde geldt voor Michael in The Office, Barney in HIMYM, en ga zo maar verder. Dat zijn de acteurs die het meest moeten verdienen bij zo'n comedy serie.

Johnny Galecki mag eigenlijk blij zijn dat hij als middelmatige acteur in zo'n populaire serie is gerold, waarbij hij zelf een bescheiden bijdrage heeft geleverd aan het succes van de serie.
Je vergist je, het grappig zijn van zo'n hoofdkarakter staat of valt bij de timing van zijn aangever. En dat beheerst Galecki perfect.

En juist die rollen zijn moeilijk, het is makkelijker om een typetje te spelen.
BFF met GGMM
  Redactie Frontpage zondag 22 september 2013 @ 02:05:30 #273
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131432488
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Parsons, Galecki en Cuoco eisen nu blijkbaar een half miljoen dollar per aflevering om verder te gaan. De arme sukkels krijgen nu maar 350.000 dollar per aflevering.

Uiteraard hoort er gewoon bij, is het een spelletje van geven en nemen en kan CBS dat probleemloos betalen, maar ik hoop altijd dat ze 1 van die 3 eens in een interview vragen waarom ze 350.000 dollar te weinig vinden voor een paar dagen in de week lanterfanten op een set.
Als t n succes is
De cast van friends kreeg 1 miljoen op t laatst per ep en ze verdienen ook aan herhalingen
pi_131449644
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 02:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je vergist je, het grappig zijn van zo'n hoofdkarakter staat of valt bij de timing van zijn aangever. En dat beheerst Galecki perfect.

En juist die rollen zijn moeilijk, het is makkelijker om een typetje te spelen.
Dit idd. Kijk nu eens naar Koefnoen en het vroegere Kopspijkers. Het cabaret onderdeel van Kopspijkers vond ik altijd geweldig, koefnoen vind ik echt 3x niks. Daaruit blijkt maar weer eens hoe belangrijk een goede aangever is.
  woensdag 25 september 2013 @ 16:18:14 #275
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_131555421
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 02:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je vergist je, het grappig zijn van zo'n hoofdkarakter staat of valt bij de timing van zijn aangever. En dat beheerst Galecki perfect.

En juist die rollen zijn moeilijk, het is makkelijker om een typetje te spelen.
Inderdaad, er komt veel meer bij acteren kijken dan individuele characters, timing en samenspel is erg belangrijk.
En de 3, Sheldon, Penny en Leonard zijn samen een erg goed team, mochten ze Leonard vervangen dan zou de hele chemie weg kunnen zijn.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')