Wat?quote:
van Hanegem?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Is dat voor Feyenoorders eigenlijk pijnlijk, dat hun beste voetballer ooit een Ajacied is?
Waarom een TT change?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Muto het volgende:
TT Change:
[VBL Slowchat] #1908 Feijenoord - 1908 isn't just a topic number
Ik ontken nergensquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Aah. Ontkenning. Krachtig middel
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Muto het volgende:
TT Change:
[VBL Slowchat] #1908 Feijenoord - 1908 isn't just a topic number
Autorefreshquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
verander tt dan, deze fag zat al uur met toppa klaar
Ruud Heus was een Ajacied?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Is dat voor Feyenoorders eigenlijk pijnlijk, dat hun beste voetballer ooit een Ajacied is?
Ik sluis alles naar je door makkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat me er niet weer achter komen dat er achter mijn rug om wordt gepraat want dan kom ik weer terug.
gr gr
GGMMquote:
One lovequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik sluis alles naar je door makker
Mensen die twee benen nodig hadden om te voetballenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Alsof van Hanegem beter was dan Cruijff....
Je staat in de top 2 van meest trieste users die hier rondhangen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat me er niet weer achter komen dat er achter mijn rug om wordt gepraat want dan kom ik weer terug.
gr gr
Achter je rug is natuurlijk een thuiswedstrijd voor jou. Snap dat je dan terug komt maar makkelijk winnen kan iedereenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
gr gr
Witlofschotel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kots mijn eten uit over dit topic, einde bericht.,
Staat genoteerd. Ik heb net je moeder ge-appt dat ze het moet opruimenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kots mijn eten uit over dit topic, einde bericht.,
gaan we nu ook f'noord liedjes zingen jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, gun het zeals Vitesse geen 2e wordt, dan gun ik jullie zelfs een 2e plek.
Hij was zeker goed, maar met de beste overdrijf jequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen die twee benen nodig hadden om te voetballen
Willem deed alles met één been
Duurt even, ze zit me net te pijpen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik heb net je moeder ge-appt dat ze het moet opruimen
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, gun het zeals Vitesse geen 2e wordt, dan gun ik jullie zelfs een 2e plek.
Moet je eens vragen hoeveel ik daar om geefquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je staat in de top 2 van meest trieste users die hier rondhangen.
Medelijden is het ergste wat je kan overkomen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaan we nu ook f'noord liedjes zingen ja
Ik denk dat je er van moet huilen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens vragen hoeveel ik daar om geef
Niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima etenquote:
Hoeveel geef je daar om?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
don´t be scared homiequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
hee boelers ik ben er vandoor, fijn weekend en shit.
Ga gewoon eens dood joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was je er dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
doeiquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
Nee die van ajax. Zijn makkelijk te onthouden. Ik ken ze alle 3.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ken er maar 1quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
Geen ruzie maken jongens, dat past niet bij een Feyenoord-topic.
Oh wacht.
wie zjall not bie moefdquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee die van ajax. Zijn makkelijk te onthouden. Ik ken ze alle 3.
Ohohohohoh ohohohohoho
Lalalalaalala lalalalalalalala
Joduh joduh joduh joduh
quote:
Je vergeet OE AH OE AHquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee die van ajax. Zijn makkelijk te onthouden. Ik ken ze alle 3.
Ohohohohoh ohohohohoho
Lalalalaalala lalalalalalalala
Joduh joduh joduh joduh
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
In het koningslied mis ik eigenlijk de W van joden op de trein zetten. Collaboreren is echt iets waar we altijd groot in zijn geweest.
haha, je zei scheet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een powerpoint blackout. Ik krijg mijn rijtje niet 1 voor 1 op mijn scheetZe verschijnen alsnog allemaal tegelijkertijd.
- Digibeet.
Powerpoint is zo 2012. Gebruik gewoon Keynote.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een powerpoint blackout. Ik krijg mijn rijtje niet 1 voor 1 op mijn sheetZe verschijnen alsnog allemaal tegelijkertijd.
- Digibeet.
Nee, en ook geen Prezi. Flikker op met die hightech onzin.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Powerpoint is zo 2012. Gebruik gewoon Keynote.
Je bent zelf een hightech.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Prezi. Flikker op met die hightech onzin.
okquote:
Heb je je kampioenstattoo al laten verwijderen?quote:
Ik mag hem wel hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Wie vindt LitmanenAFCA allemaal een leuke user?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Grappiger was dat men pas bij deel 900 in de gaten had dat er nooit een #410 was geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Het enige topic met hun nummertje dat ooit in de reeks zal bestaan, en ze pompen hem helemaal vol met dit.
HET WAS TORUWENS OM JHE TE HELPEN LIUTSER. KEYNOTE IS MAKKELIJKR ALS DAN POWERPOINT>quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Prezi. Flikker op met die hightech onzin.
Ik heb een beetje medelijden met hem. Hij zit immers morgen op de tribune.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Ja ik. Ja ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Omdat je het zelf zei.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappiger was dat men pas bij deel 900 in de gaten had dat er nooit een #410 was geweest.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je je kampioenstattoo al laten verwijderen?
Die zal wal balen ja (Derk)quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met hem. Hij zit immers morgen op de tribune.
Ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
*trouwens *je *kutuser *makkelijker *danquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
HET WAS TORUWENS OM JHE TE HELPEN LIUTSER. KEYNOTE IS MAKKELIJKR ALS DAN POWERPOINT>
Eigenlijk had ik deel 1909 moeten openen met een Feyenoord TT.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je het zelf zei.![]()
Stiekem vind ik dat wel een bazenactie.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappiger was dat men pas bij deel 900 in de gaten had dat er nooit een #410 was geweest.
Nee. Lutser. Niet Kutuser. Lutser.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
*trouwens *je *kutuser *makkelijker *dan
Graag gedaan
Sorry, ik ging er vanuit dat je kutuser wilde typenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Lutser. Niet Kutuser. Lutser.
Flikker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er vanuit dat je kutuser wilde typen
De Inzanity van het Ajax topic. Dven ofzo is Ritmo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Dat is jammer, nu sta je in Lange_Lans en GGMM zijn kut-user top 2quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan ook best aardig en behulpzaam zijn kies er alleen meestal voor om dit niet te zijn
Maakt niet uit. Lutser.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er vanuit dat je kutuser wilde typen
Niemand geeft een neukquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is jammer, nu sta je in Lange_Lans en GGMM zijn kut-user top 2
*bijna niemand geeft een neukquote:
't Is ook niet dat we het bijhouden. Wisselt eigenlijk gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah. Je mattie verdedigen.quote:
LL is bloedbroeder man. Als ik denk A en LL B stap ik sneller over als 422 van club kan wisselen.quote:
Ik weet niet of ik nu wel kan slapen vanavond.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Comprendequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LL is bloedbroeder man. Als ik denk A en LL B stap ik sneller over als 422 van club kan wisselen.
bedanktquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu wel kan slapen vanavond.
Zal proberen om wat aardiger te zijn de volgende keer x0x0x
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LL is bloedbroeder man. Als ik denk A en LL B stap ik sneller over als 422 van club kan wisselen.
Danny Trejoquote:
Het levende bewijs dat je er evengoed heel mannelijk uit kunt zien met lang haar.quote:
Groningen zingt dit al.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bezig met een Feyenoord versie van dit lied. Hebben jullie nog suggesties? Losse zinnen aangedragen door het volk is een zekerheidje voor een nr 1 hit uiteraard.
Het ging mij eerlijk gezegd meer om de film waar deze picca uit komt. Blood in, blood out. Vos vatos locos. Tres puntos. Een beetje meer uit mijn tijd. Jij was toen waarschijnlijk achteraan 30.quote:
Beter neem jij nooit een seizoenskaart.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bezig met een Feyenoord versie van dit lied. Hebben jullie nog suggesties? Losse zinnen aangedragen door het volk is een zekerheidje voor een nr 1 hit uiteraard.
Iets van:quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
oh feyenoord 1quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dadelijk naar die Cannondale kijken. Morgen naar die Orbea. Als die Caad van vanavond bevalt neem ik die gelijk mee. Hoef ik morgen niet meer naar die Orbea te gaan kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh feyenoord 1
wij zijn de beste van het hele land
wij zijn de beste kampioenen en door niemand te verslaan
zing met ons mee voor feyenoord 1 ale ale ale ale zing met ons mee voor feyenoord 1
Gaat om NL nu.quote:
Wat is er mis met horto magico? Geen clublied harder in je smoel dan deze...quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter neem jij nooit een seizoenskaart.
PSV ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
PSV ...
Die jatten van alle Nederlandse clubs de liederen.You never walk alone adopteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ja ook met Feyenoord enzo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit heeft 410 er van gemaakt volgens mij
Ik kan het me niet herinneren, deze filmquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het ging mij eerlijk gezegd meer om de film waar deze picca uit komt. Blood in, blood out. Vos vatos locos. Tres puntos. Een beetje meer uit mijn tijd. Jij was toen waarschijnlijk achteraan 30.
je zit misquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
Het was inderdaad wel weer hoog tijd voor een "Onze liedjes zijn veel stoerder dan die van jullie"-discussie.
Tis niet dat ze wat beters te doen hebben ofzo, zoals werken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
Ik vind die Grieken wel grappig
Zo gaan zingen bij een basketbal wedstrijd
Deel van de melodie lijkt op het heldenlied inderdaad trouwensquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
PSV ...
Die jatten van alle Nederlandse clubs de liederen.Twente staat dan wel weer bekend om haar vindingrijkheid ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tis niet dat ze wat beters te doen hebben ofzo, zoals werken.
Wij jatten ze in iedergeval nog van het buitenland.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente staat dan wel weer bekend om haar vindingrijkheid ja.
Ik zou de Nederlandse bijdrage aan Griekenland willen verdubbelen als we dan wedstrijd tussen NBA club en Griekse club kregen met minstens 10 k debiele griekse uitsupporters die het hele stadion slopenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
Ik vind die Grieken wel grappig
Zo gaan zingen bij een basketbal wedstrijd
Ook alleen maar YNWAquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij jatten ze in iedergeval nog van het buitenland.
nederland is buitenland voor julliequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat maakt het heel anders.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is ook niet hoogstaand.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren, deze film
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou de Nederlandse bijdrage aan Griekenland willen verdubbelen als we dan wedstrijd tussen NBA club en Griekse club kregen met minstens 10 k debiele griekse uitsupporters die het hele stadion slopen
Twente heeft na de wedstrijd tegen PSV vorig jaar gewoon knalhard ons lied gejat dat we daar hebben lopen brullenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zingen over 3 vogeltjes danquote:
Welkequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Twente heeft na de wedstrijd tegen PSV vorig jaar gewoon knalhard ons lied gejat dat we daar hebben lopen brullenNjah.. lied..
Neuh. Een groot deel echter wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord pure originaliteit.
wie sjall not be moefdquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord pure originaliteit.
Bij Twente ook grotendeels wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Een groot deel echter wel.
Toch beter dan helemaal niks.
vertaaltquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wie sjall not be moefd
dan vind ik nac origineler ja
die vertaald het nog tenminste
vertaaldtquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
Ze schijnen daar als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord stadion
Vier reuzen als een goliath
Als hoeders van de stad
Symbolen voor het hele legioen
Elke melodie is gejat man. Al is het wel lastig om origineel te zijn zonder tekst, daar ben ik het met je eens.quote:
quote:
ben jij een vriendt van rensquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
Als ik bij Heerenveen ben dan zing ik het Friese volkslied altijd mee. Prachtig lied
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke melodie is gejat man. Al is het wel lastig om origineel te zijn zonder tekst, daar ben ik het met je eens.
Inderdaad. Iedereen jat van iedereen. No biggiequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke melodie is gejat man. Al is het wel lastig om origineel te zijn zonder tekst, daar ben ik het met je eens.
Zingen wij nooitquote:
Die gozer in het witquote:
Jawel hoor. Toen wel iniedergevalquote:
Alles beter dan het zoveelste lalalalalala nummer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:25 schreef Muto het volgende:
Volgens mij zijn er bij Feyenoord nog best wat originele nummers.
Dit is bijna hetzelfde als jallalalala twente enschede...quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jawel hoor. Toen wel iniedergeval
Hand in hand is iig al iets waar genoeg clubs in Europa alleen maar jaloers op kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:25 schreef Muto het volgende:
Volgens mij zijn er bij Feyenoord nog best wat originele nummers.
Ja.. welquote:
mooie trollquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hand in hand is iig al iets waar genoeg clubs in Europa alleen maar jaloers op kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef onlogisch het volgende:
FEYENOORD ROTTERDAM FR1908
Altijd huilen maar ondertussen zelf vuurwerk in kindervak van Utrecht gooienquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
Als duitsland langs komt is het altijd zo grappig dat die vuurpijl geluiden weer voorbij komen. Het is zo droevig, en die tukkers nemen daar altijd zoveel aanstoot van, dat het echt kanker grappig wordt
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
Als duitsland langs komt is het altijd zo grappig dat die vuurpijl geluiden weer voorbij komen. Het is zo droevig, en die tukkers nemen daar altijd zoveel aanstoot van, dat het echt kanker grappig wordt
Wij moeten jou ook niet, pleurisjood.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef Saind het volgende:
Ik heb het niet zo op Feyenoord.
Zo, ik heb het gezegd.
Neh minder welquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jullie net zo goed met "Bommen op Rotterdam"
Ik weet het iniedergeval. Geloof me maar gewoonquote:
Is wel een mooie club hoor maar bij gebrek aan prijzen wordt altijd de aandacht op bijzaken gerichtquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef Saind het volgende:
Ik heb het niet zo op Feyenoord.
Zo, ik heb het gezegd.
vindt!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand die m'n Mart Smeets plaatje op een stoplicht grappig vind.
quote:Rotterdammer Johnny Hoes (1917) heeft zelf op verdienstelijk niveau gevoetbald. Hij kwam uit voor Coal – óók Rotterdam. De legendarische voetbalverslaggever ir. Ad van Emmenes schreef eens: ‘Rechtsbinnen Hoes was de beste speler van het veld.’ Coal had in die tijd een clublied met de volgende tekst: ‘Hand in hand, kameraden, hand in hand voor Coal 1.’
Twee jaar geleden sprak ik hierover met Hoes: “Ik kwam later (tekstschrijver) Jaap Valkhof tegen, een echte Feyenoord-fan, die de tekst aanpaste aan zijn club. Maar je moest dit maar niet opschrijven, want dat vinden Feyenoorders misschien niet leuk.” Maar goed, het is wel zo. ‘Hand in hand’ is eigenlijk het clublied van Coal. Maar dan wel ruim veertig geleden, dat weer wel. Begin jaren zestig werd het op single uitgebracht als Feyenoord-lied en is dat sindsdien gebleven.
Wel hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
vindt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
proleetquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk Slam TVWel leuke nummer hoor, maar dan komt er dit langs:
Nee, dat is overduidelijk een lid van de illuminadie. Kijk naar de vorm van die waterdruppels. Als je ze verbindt door een lijn te tekenen krijg je een driehoek met het alziend oog in het midden.quote:
Je kan een schijthekel hebben aan Feyenoord natuurlijk, net zoals ik het lastig heb om objectief naar Ajax te kijken, maar zelfs als ik echt mn best doe dat los te laten kan ik niet veel clubs in Europa bedenken met toffer lijflied dan Feyenoordquote:
Johnny Hoesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:31 schreef Tjacka het volgende:
Zelfs hun clublied is gejat sneu clubje wel.
[..]
Maar hij is gejat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan een schijthekel hebben aan Feyenoord natuurlijk, net zoals het lastig heb om objectief naar Ajax te kijken, maar zelfs als ik echt mn best doe dat los te laten kan ik niet veel clubs in Europa bedenken met toffer lijflied dan Feyenoord![]()
Westham wel ook heel gaaf bijvoorbeeld
Clublied van Barça vind ik ook vet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan een schijthekel hebben aan Feyenoord natuurlijk, net zoals het lastig heb om objectief naar Ajax te kijken, maar zelfs als ik echt mn best doe dat los te laten kan ik niet veel clubs in Europa bedenken met toffer lijflied dan Feyenoord![]()
Westham wel ook heel gaaf bijvoorbeeld
niet waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Johnny Hoes
Rasechte Feyenoorder. Die het clublied van Ajax heeft geschreven. Trollen als een baas.
B is Kuijt...quote:
2/10quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Links onder moet 'uit Leiden' zijn. Beetje slordig van degenen die deze verkiezing regelen.
Echt...waar zijn dat soort mensen mee bezig? Lijken net apen in Blijdorp man.quote:
even lezenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.sportgeschiede(...)ublied-van-ajax.aspx
Klopt ja. Maar sfeer is eigenlijk best tam daarquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Clublied van Barça vind ik ook vet.
En dan nog zeggen dat Feyenoorders niet zo met Ajax bezig zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Johnny Hoes
Rasechte Feyenoorder. Die het clublied van Ajax heeft geschreven. Trollen als een baas.
Rotterdammers héquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt...waar zijn dat soort mensen mee bezig? Lijken net apen in Blijdorp man.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.sportgeschiede(...)ublied-van-ajax.aspx
Dat zijn wel super creatieve ontwerpen zeg. Een shot van De Kuip van binnenuit. Je moet er maar opkomen.quote:
nvm, ik lees verkeerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat Feyenoorders niet zo met Ajax bezig zijn.
Het koningslied ook. Je hoeft niemand uit te leggen wat een top-plaat dat is though.quote:
Dat komt ook omdat velen hun stoelen verhuren aan dagjesmensenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar sfeer is eigenlijk best tam daarUtrecht staat niet echt bekend om heksenketel maar gaat echt 10x zo hard los dan gemiddelde thuiswedstrijd van Barca
Volgende keer als je in de arena zit bedenk je dan wel even dat je het nummer van een oer-Feyenoorder aan het meezingen bent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach, maar ik dacht dat je de Ajax Marsch bedoelde dit is minder erg.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het koningslied ook. Je hoeft niemand uit te leggen wat een top-plaat dat is though.
Beter goed gejat dan slecht bedacht zeg ik altijd maar.
Op een slof en een oude voetbalschoen kan zo maar 5 mei komen ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende keer als je in de arena zit bedenk je dan wel even dat je het nummer van een oer-Feyenoorder aan het meezingen bent.
Denk dat ik dat nummer misschien een keer gezongen heb.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende keer als je in de arena zit bedenk je dan wel even dat je het nummer van een oer-Feyenoorder aan het meezingen bent.
homoquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo net even gereden in mijn moeders auto. Is toch een heel verschil zo
okequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo net even gereden in mijn moeders auto. Is toch een heel verschil zo
Hij had als Feyenoord supporter een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op een slof en een oude voetbalschoen kan zo maar 5 mei komen ja.
Willempiequote:Of de twitteraccount van Peter Rrrrr is ontvoerd, of de W van Willem waarvan je wist dat-ie weer in zijn oude gewoonten zou vervallen is back. Maar volgens de laatste berichten zit Peter R. de Vries in de veilige omgeving van een politiebureau om te voorkomen dat hij ineens wakker wordt achter de dubbele wand van een Romney-loods in het Amsterdamse havengebied. We wachten het af, en kijken straks later terug naar de reconstructie. Maar dit is vieeees, Willem. We dachten dat jullie bloedgabbers waren.
Dan ben je ook niet vaak naar je club geweest zegquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik dat nummer misschien een keer gezongen heb.
Valt allemaal nog wel mee.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat Feyenoorders niet zo met Ajax bezig zijn.
Hij komt serieus nooit man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet vaak naar je club geweest zeg
Ze zouden dat soort debieltjes als taakstraf eens naar wedstrijdje in Engeland moeten sturen. Laten zien hoe het ook kan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt...waar zijn dat soort mensen mee bezig? Lijken net apen in Blijdorp man.
quote:Real vreest Ronaldo te moeten missen in allesbeslissende CL-return
Real Madrid heeft nog een kleine kans zich te plaatsen voor de finale van de Champions League, maar dan heeft het wel alle mogelijke hulp nodig. Het meedoen van sterspeler Cristiano Ronaldo is zo’n vereiste. De Portugees trainde vrijdag apart en lijkt in ieder geval de stadsderby met Atlético Madrid te moeten laten schieten.
Ronaldo heeft nog altijd last van een blessure aan zijn dijbeen, die hij woensdag opliep in de warming-up voor het duel met Borussia Dortmund. De dribbelaar kwam desondanks in actie, scoorde zelfs, maar kon niet voorkomen dat zijn ploeg met 4-1 werd afgedroogd. Na afloop klaagde hij over de pijn en besloot de medische staf om hem voorlopig te ontzien tijdens de trainingen.
Zaterdagavond staat voor Real de kraker in het Vicente Calderón tegen Atlético op de rol, maar nog veel belangrijker is de return tegen Dortmund. Het duel in het eigen Santiago Bernabéu vindt dinsdagavond plaats. Los Merengues dienen minimaal met 3-0 te winnen om zich alsnog te verzekeren van deelname aan de Champions League-eindstrijd op Wembley.
Kunnen ze al rondrennen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef Saind het volgende:
Nou ik ben thuis, ga even als een latente homo met de kittens spelen
Tot in #1909
Hoe komt die nagel dan ook bij je oog slimpiequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik prik overigens net per ongeluk vies hard met m'n nagel in m'n oog.
Dat denk ik ook, treurwilg dat het is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil graag aandacht denk ik zo.
Hij is gewoon een beetje bangquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil graag aandacht denk ik zo.
quote:
Mwa. Zelfs dan zijn 9 van de 10 PD wedstrijden bij lange na niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat velen hun stoelen verhuren aan dagjesmensen
Aandachtshoerquote:
Man, Peter is wel vaker in dat soort situaties gekomen, met camera zelfs. Nu is er niemand of niets bij hem en hij is zo bang als een poesje.quote:
Ik was even m'n tranen aan 't wegvegen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe komt die nagel dan ook bij je oog slimpie
Waren ze toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat het altijd vrienden waren.
Dat is altijd al zo geweest, bij Madrid ook trouwensquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Zelfs dan zijn 9 van de 10 PD wedstrijden bij lange na niet uitverkocht.
Echt. Dacht ook altijd hoe tof het wel moest zijn als je in Barcelona zou wonen en om de 2 weken op woensdagavond CL kreeg voorgeschoteld maar sfeer in willekeurig 3e divisie duel in Engeland is nog beter..
Jij komt dan wel met een rare houding bij je ogen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was even m'n tranen aan 't wegvegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |