SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
DAT BROODJE SATE JAquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat had Fruit gedaan!!
Met z'n broodje saté
Ja tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAT BROODJE SATE JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeah!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:47 schreef Poit het volgende:
Complete Metal Gear Solid Edition voor Japan
INSTAFUCKINGBUY
Als ze dan de oudere games ook nog eens cross-buy makenquote:
Cross-buy?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ze dan de oudere games ook nog eens cross-buy maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:05 schreef Reintji het volgende:
[..]
Cross-buy?
Dafuq, ik heb Metal Gear 1 gewoon orgineel voor MSX, doosje, boekje. Alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Poit is jaloers..
Cross buy wil zeggen dat hij dan ook op de PSvita te spelen is
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ooooh het is uitgelekt wat/hoeveel mensen betaald krijgen. Ok, primaquote:
Contentquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit waarom (en vooral WAAR) zit <p style="text-align: center;"> hardcoded in dat entry-ding
Nee, is geen php, is de content.. Zit in het artikel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
yeh maar welke php? er zit geen content.php in de dw-template folder (wel in die andere 2)
AIDSquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, is geen php, is de content.. Zit in het artikel.
Je kan het met CSS overrulen maar dan werkt het helemaal niet meerquote:
css overrulen werkt dus niet dus (tenzij ID maar die p heeft geen id LEKKER KUT DAN)quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan het met CSS overrulen maar dan werkt het helemaal niet meer
JA JONGUH!! Ik doe m'n best!! Hopelijk zondagquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Je moet alleen ff dat fugly keilange menu linksonder fixxen, dan is de homepage klaar
Nu die andere pages nog
Doe dan niks!!quote:
Ze krijgen best redelijk betaald voor loze beloftes maken en helegaar niets nakomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ooooh het is uitgelekt wat/hoeveel mensen betaald krijgen. Ok, prima
Ik ben al veel vaker in de Joris en de Draak geweest, en het is echt niet altijd 3 om 3. Misschien dat ze er tegenwoordig dat van gemaakt hebben, maar vorig jaar en twee jaar terug was er toch echt geen duidelijk systeem in te herkennen en wisselde de winnaar veel vaker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jeetje koeibeest, 2x ingeweest en had al direct door dat het 3 om 3 was steeds. HAD JE HOGER INGESKAT.
Ik geloof nog steeds dat het een gewichtskwestie is..quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben al veel vaker in de Joris en de Draak geweest, en het is echt niet altijd 3 om 3. Misschien dat ze er tegenwoordig dat van gemaakt hebben, maar vorig jaar en twee jaar terug was er toch echt geen duidelijk systeem in te herkennen en wisselde de winnaar veel vaker.
Ik denk dat de computer random kiest, maar dat is puur speculatie. Ik heb in ieder geval de 1001 ducaat die me beloofd was niet ontvangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat het een gewichtskwestie is..
IE8 ILL TAKE ITquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Poit het volgende:
[..]
JA JONGUH!! Ik doe m'n best!! Hopelijk zondag
[..]
Doe dan niks!!
-edit, even snel in IE 8 gekeken, zie geen rare dingen![]()
Ik heb die (blijkbaar) nazi UI al lang niet meerquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:48 schreef badboynova het volgende:
AQ is nu verplicht een andere serie te gaan volgen, weet iemand een nieuwe serie waar de ss een hoofdrol in speelt voor AQ![]()
Omroep Max schrapt afleveringen Derrick
Desi klapt je straks hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
En ik ken nog wel een bepaalde verdachte gast waar jij goeie contacten mee hebt.
Ene heer D.B.
Dacht niet dat je wist wie ik bedoelde! Nice Badboy.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Desi klapt je straks hoor
[ afbeelding ]
Doe ik altijd, en heb daar ook toestemming voor gekregen.quote:
quote:
Je lijkt net Emar!quote:
die had gewoon 3 totaal niet rare cb PSX games gekocht voor 37,50quote:Op zondag 28 april 2013 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je lijkt net Emar!
Die had toen ook 3 rare crash bandicoot games gekocht voor 37,50 haaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reactie van jou toen was geniaalquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
die had gewoon 3 totaal niet rare cb PSX games gekocht voor 37,50
Wat een faalhaas, ik had alles wat hier ligt voor nog geen 10tje
Dat kan ik me even niet meer herinnerenquote:Op maandag 29 april 2013 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die reactie van jou toen was geniaal![]()
Die kwam ongeveer op het zelfde neer als je reactie netquote:Op maandag 29 april 2013 12:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat kan ik me even niet meer herinneren
Middag ,quote:Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef Tain het volgende:
Mogguh
KLB / Ikea kastje dat niet open kan...
Voor 40 tientjes koop ik FFVII FFVIII én FFIX samenquote:Op maandag 29 april 2013 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kwam ongeveer op het zelfde neer als je reactie net![]()
Maarja 37,50 was ook te gek.
quote:Op maandag 29 april 2013 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor 40 tientjes koop ik FFVII FFVIII én FFIX samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is er wel blij mee
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
HET IS JE VERGEVEN OMDAT DE ZON SCHIJNT!quote:Op maandag 29 april 2013 15:02 schreef AQuila360 het volgende:
SORRY DIT WAS GEEN SPAM!! Maar puur om SF nog eens op dat filmpje te wijzen.
sweet!quote:Op maandag 29 april 2013 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS JE VERGEVEN OMDAT DE ZON SCHIJNT!
Dalijk weer rommelmarkten in Utrecht
BUYALLTHEPSXGAMES
Omdat beste games ooit gemaakt imo + nostalgie + BESTE GAMES OOIT GEMAAKTquote:Op maandag 29 april 2013 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
sweet!
Al snap ik niet waarom je nog psx games wil.
Red Alert op PS1quote:Op maandag 29 april 2013 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
sweet!
Legacy of MOTHERF*CKING Kain jonge.quote:Op maandag 29 april 2013 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
sweet!
mhhh.quote:Op maandag 29 april 2013 18:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Legacy of MOTHERF*CKING Kain jonge.![]()
[ afbeelding ]
Snel bestellen DJ_quote:Op maandag 29 april 2013 18:29 schreef DJ_ het volgende:
Tales of Xillia, Deluxe edition ( zonder figurine )
is maar 59.- euro bij nedgame.
zou haast niet goed kunnen zijn.
http://www.nedgame.nl/tales-of-xillia-limited-edition+ps3.html
( crosspost )
Al gedaanquote:
Stuur ze mij ff heb er maar een paar gehad!quote:
Who did you pissed offquote:
I just jizzed a little...quote:
aha het oude nieuws is weer van zolder gehaald.quote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die Danny betaalt Yvonne en Breuls crap.
Je penis?quote:Op maandag 29 april 2013 22:05 schreef badboynova het volgende:
oeh net een sumit gedaan, HINT het gaat over iets dat met een P begint
Kost het zelfdequote:
Pokemon!quote:Op maandag 29 april 2013 22:05 schreef badboynova het volgende:
oeh net een sumit gedaan, HINT het gaat over iets dat met een P begint
Als ik klaar met ze ben, dan heten ze plakamonquote:
Smeerlap!quote:Op maandag 29 april 2013 22:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als ik klaar met ze ben, dan heten ze plakamon
Dat lijkt me echt zo tofquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:10 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/videos/bmox43/illumiroom-tech-demo
WANTZZZ
Ja toch?quote:
quote:
Gewoon meenemen naar Walibi die monsters, zo doe ik het ook morgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:37 schreef koei het volgende:
Zo, maandag gewerkt, gister dagje vrij en gelijk de rest van de week ook maar vrij! Lekker korte werkweek!
Alleen wel morgen drie monsters over de vloer om te vermaken, das harder werken dan op m'n werk en ook nog eens onbetaald!
?? je neemt toch geen katten mee naar Walibi?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar Walibi die monsters, zo doe ik het ook morgen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
?? je neemt toch geen katten mee naar Walibi?
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
?? je neemt toch geen katten mee naar Walibi?
quote:
Ik vind het knap dat die kat zo rustig blijft in de achtbaan!quote:
Ross, serieus... Die video is nep, hoe kan je dat niet zien?!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat die kat zo rustig blijft in de achtbaan!
Ik hoopte dat die muts zou eindigen met 10 nagels in haar gezicht
Vind ik een beetje zonde van m'n geld en m'n dagje Walibi eigenlijk. Moet ik aan de kant blijven zitten omdat ze niet allemaal overal in durven... Daar mogen ze hun ouders mee opzadelen! En vorige week al naar de Efteling geweest, dat is ook wel weer genoeg pretpark voor de komende tijd. We gaan gewoon bowlen, een stuk goedkoper en het aan de kant blijven zitten doet iedereen daar! En verder mogen ze buiten voetballen of wat ze willen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar Walibi die monsters, zo doe ik het ook morgen
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)it-pacific-rim-14965
quote:
D&Dquote:
Heb je de naam AQuilaInfinity al gereserveerd?quote:
Nee!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je de naam AQuilaInfinity al gereserveerd?
Ik ken er haast geen!quote:
Hoe meer ik van die film zie hoe kutter ik m ga vindenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)it-pacific-rim-14965
Ja, die bootquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe meer ik van die film zie hoe kutter ik m ga vinden
Het is echt te belachelijk voor woorden en ik weet dat je dit niet hoort te zeggen bij een dergelijke film maar die shit kan gewoon _ECHT_ niet irl.
Anime schmanischmee, het is gewoon kutquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, die boot
MAAR FUCK IT!! ANIME WETTEN TELLEN HIER!!
Jonguh, Del Toro!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Anime schmanischmee, het is gewoon kut
Ja die boot is echt superkut (want die shit breekt INSTANT aangezien ze niet gebouwd zijn voor dergelijke krachtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, die boot
MAAR FUCK IT!! ANIME WETTEN TELLEN HIER!!
Die film die gaat komen en je weet dat die tof is!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe meer ik van die film zie hoe kutter ik m ga vinden
Het is echt te belachelijk voor woorden en ik weet dat je dit niet hoort te zeggen bij een dergelijke film maar die shit kan gewoon _ECHT_ niet irl.
Maar wel fappen op de boobies van een of andere vuige animechickquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja die boot is echt superkut (want die shit breekt INSTANT aangezien ze niet gebouwd zijn voor dergelijke krachten![]()
). Maar het hele concept is gewoon debiel. Het is echt de meest domme manier om te vechten tegen een dergelijk groot beest, daarnaast is het fysiek (natuurkunde-technisch) gewoon ONMOGELIJK wat ze laten zien. Natuurwetten werken niet zo.
Enfin het is echt absurd kut dus. Toch wil ik m wel zien denk ik
en GLaDOSquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja die boot is echt superkut (want die shit breekt INSTANT aangezien ze niet gebouwd zijn voor dergelijke krachten![]()
). Maar het hele concept is gewoon debiel. Het is echt de meest domme manier om te vechten tegen een dergelijk groot beest, daarnaast is het fysiek (natuurkunde-technisch) gewoon ONMOGELIJK wat ze laten zien. Natuurwetten werken niet zo.
Enfin het is echt absurd kut dus. Toch wil ik m wel zien denk ik
Whut? Wie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar wel fappen op de boobies van een of andere vuige animechick
Ja, is ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Whut? Wie?
Ik moest hier trouwens heel hard om lachen weer:
die ADHD is soberso vet
Nouja niet an sich (alhoewel ik het heerlijk vind om "DA KEN DUS EG NIE HE" te roepen tijdens Star Wars of een andere sci-fi, maar het moet op zijn minst enigszins lijken op de wetten die ons zijn voorgedragen of de wetten die in de (alternatieve) filmwereld gelden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:20 schreef Poit het volgende:
Trouwens, Fruit, wanneer zijn natuurwetten van belang in een film?
Maar, deze film claimt toch niet dat dit gebaseerd is op een waar gebeurt verhaal? Dezelfde rant zou je ook bij Avatar kunnen houden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nouja niet an sich (alhoewel ik het heerlijk vind om "DA KEN DUS EG NIE HE" te roepen tijdens Star Wars of een andere sci-fi, maar het moet op zijn minst enigszins lijken op de wetten die ons zijn voorgedragen of de wetten die in de (alternatieve) filmwereld gelden.
Dit is gewoon hersenloos stupide op zoveel vlakken, ik zou in een rant van 5 minuten die hele film kunnen debunken als het moet, en dan is het meteen zo superongeloofwaardig
Dus ik weet t niet zo met deze
Nee dat snap ik wel, maar het is gewoon over de top nep.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar, deze film claimt toch niet dat dit gebaseerd is op een waar gebeurt verhaal? Dezelfde rant zou je ook bij Avatar kunnen houden.
Lol awesomequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel, maar het is gewoon over de top nep.
Avatar speelt in op het feit dat er een alternatieve wereld is, iets waar die shit die daar gebeurd geloofwaardig is. Dus is het (superflinterdunne) verhaal geloofwaardig (ik heb Avatar nooit gezien overigens want Dances with Wolves IN SPAACCEEE).
Hier gebeurt iets wat niet kan (HUGE MONSTERS ERMEGERD) en vervolgens hebben we SUPERMEGAROBOTS die aangestuurd worden door mensen in pakken. En wij moeten vervolgens geloven dat de aansturing van die robots 1 op 1 kan, terwijl er geen enkele hauptische feedback is tussen die personen en de robots, en dat een man-made object zo groot kan worden zonder te imploderen onder zijn eigen gewicht, en het maken van 1 zon robot kost meer energie dan überhaupt te vinden is op deze aarde, laat staan dat ding aansturen en laten rennen enzo.
Het is gewoon too-much imo. Te nep.
Kijk dan naar Cloverfield, dat is een vergelijkbaar scenario, maar dan 100x geloofwaardiger.
Ik lig te bitchen overigens, maar ik hoop dat je me enigszins begrijpt?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar vroeger dacht ik nog niet zoveel na P. Nu wel helaas
(voor zover dat mogelijk is met een IQ van 86 EEYOOO)
Minimaal, had de normale pagina's een betere kolombreedte gegeven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Had je trouwens nog iets veranderd aan de site zei Shar?
Daarmee bedoelt ie te zeggen dat alles kut was Fruit, vooral jouw werk, de rest was slecht maar alles wat jij had aangeleverd was pas echt belabberd. Zelfs Geocities wilde het niet hosten zo kut was het.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Minimaal, had de normale pagina's een betere kolombreedte gegeven.
MASTODON KOMT MET NIEUW MATERIAAL?!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:28 schreef Wessiej het volgende:
WAJO ER KOMEN IETS VAN 5 EPISCHE ALBUMS UIT IN 4 WEKEN PRAISE THE LAWD.
Wat een enorme onzin. Echt, wat een verschrikkelijke, grote, teringgrote onzin!!quote:
Haha!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin. Echt, wat een verschrikkelijke, grote, teringgrote onzin!!
Nou he! Gelukkig heb ik geen rrod en een backlog van hier tot tokyo, denk ik dan maar!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha!
We gaan wel hard naar beneden spank!
Crapquote:
is dat de nieuwe?quote:
Is de nieuwe jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is dat de nieuwe?
SFNIETKIJKENDANDOENWEDATTWEEKEND!!!
EN MAAK EEN TUT!quote:Op zondag 5 mei 2013 00:14 schreef DJ_ het volgende:
gejat uit een ander topic, maar shar!
waneer ga je dit voor poit doen
[ afbeelding ]
( de onderste rij van one piece dan he)
Jamaar dat zijn decalsquote:Op zondag 5 mei 2013 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dat zijn decalsDie print je gewoon uit en die kun je dan op je nagels plakken, dat heeft niet echt veel met lakken te maken
Ze zijn wel gaaf
Ja indd, stom jong weet niet eens wat van nagels af.quote:
Moet je de tut's van Shar maar volgen!quote:Op zondag 5 mei 2013 11:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja indd, stom jong weet niet eens wat van nagels af.
Tssss..
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja indd, stom jong weet niet eens wat van nagels af.
Tssss..
One Piece!!quote:Op zondag 5 mei 2013 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moet de laatste aflevering nog zien, maar mag wel.quote:
Had ook echt geen idee wat ik moest verwachten maar de laatste 2 / 3 afleveringen vond ik zeer entertainingquote:Op maandag 6 mei 2013 10:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Moet de laatste aflevering nog zien, maar mag wel.
vond deze arc nogal tegenvallen tot nu toe, al eindigde de vorige wel goed dat law met luffy wou samen werken.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Wim Kieft heeft helaas geen sportief motoriek meer (Pelgrims Code)
Maar hoe die ook zegt van '' dat redelijk allround goed er in''quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben zo atletisch als een banaan en zelfst mij was dat niet gelukt![]()
Ik vind die reclame dus echt helemaal kutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef Poit het volgende:
Ik vind dit zo'n fucking vette reclame![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)orlog-helemaal-14996
tof yesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef Poit het volgende:
Ik vind dit zo'n fucking vette reclame![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)orlog-helemaal-14996
Jonguh! Die vechtscenes zijn hilarisch! En de reden ook!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind die reclame dus echt helemaal kut![]()
Alhoewel ik moest lachen om dat NFC *ping* *wheeee*
NFC
Pronken met NFC![]()
Android
Dude helemaal gemist, gefeliciteerd! Leuke plek?quote:
Leuk, maar wel goed dat je bent begonnen met hardlopen! Relaxte daaraan is dat je snel vooruitgang merkt! Eerste keer ben je kapot na een paar minuten, letterlijk de tweede keer hou je het al langer vol!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:58 schreef sararaats het volgende:
druk druk druk en ik ben begonnen met hardlopen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:58 schreef sararaats het volgende:
druk druk druk en ik ben begonnen met hardlopen
Ok sorryquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh! Die vechtscenes zijn hilarisch! En de reden ook!
Zuurpruim
Wanneer gaan wequote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
cool dan neemt SF de blauwe en gaan we met zijn 3en naar een festival!
NOEM JE MIJ NU DIK!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]Als ik maar pillen mag slikken!
Eigenlijk zou jij pac girl moeten zijn![]()
Och jij bent zo verschrikkelijk vadsig he.. Repulsivequote:
"Iedereen kent het probleem wel"-productquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:06 schreef Poit het volgende:
Zag Rein net dit posten op facebook.
Is toch wel de uitvinding van het jaar!!
http://kratvast.com/
IK WIST HET!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Och jij bent zo verschrikkelijk vadsig he.. Repulsive
Junkiequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WIST HET!!
dat van die pillen klopt dan wel weer, elke dag slikken
Jaar? Eeuw! Fuk de uitvinding van antibiotica, dit is wat de mensheid nodig heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:06 schreef Poit het volgende:
Zag Rein net dit posten op facebook.
Is toch wel de uitvinding van het jaar!!
http://kratvast.com/
Ja, ik stop met gamenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef badboynova het volgende:
ff iedereen over de streep heen trekken.
"ps4 has no game, but it got AQuila"
Hopelijk is de keus voor iedereen nu makkelijk gemaakt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef SuperFruitig het volgende:
UVT / Voor het eerst op stap :P..
Fokforum
De kunst van de eerste reactiequote:Hoho, jij gaat veel ste snel. Een nummer vragen zonder stijfje vooraf is een no-go.
Kan niks voor je vinden dushiquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Fokmobile is echt kut.
Kan iemand een rommelmarkten/verzameltopic vinden ergens in hobbies? Als ik op hobbies klik gaat hij naar sport
Tjek meukisleuk.nl maynequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Fokmobile is echt kut.
Kan iemand een rommelmarkten/verzameltopic vinden ergens in hobbies? Als ik op hobbies klik gaat hij naar sport
Die eerste heb ik meegemaakt toen ik wat op ging zoeken op de laptop van m'n vriendquote:
DAT zou wereldwijd op posters enzulks tijdens de lancering moeten staan!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef badboynova het volgende:
ff iedereen over de streep heen trekken.
"ps4 has no game, but it got AQuila"
Hopelijk is de keus voor iedereen nu makkelijk gemaakt
Je ging fappen achter z'n laptop?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Die eerste heb ik meegemaakt toen ik wat op ging zoeken op de laptop van m'n vriend
Nee, dat nou ook weer niet, maar wel z'n pornosites ontdekken door toevallig die eerste letter in te typenquote:
En nu ben je het hele alfabet aan het af gaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, maar wel z'n pornosites ontdekken door toevallig die eerste letter in te typen
Ach ja, je moet wat als vrouwlief werken is!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, maar wel z'n pornosites ontdekken door toevallig die eerste letter in te typen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Die eerste heb ik meegemaakt toen ik wat op ging zoeken op de laptop van m'n vriend
Soberso who cares, elke vrouw weet toch dat een man altijd wel porno op zijn pc zal hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja, je moet wat als vrouwlief werken is!
Inderdaad. Porno kijken is niks mis mee, zolang het een beetje normale porno is en geen dingen met dieren, kinderen of enkel mannen. Maar m'n vriend voelde zich wel betrapt ondanks dat ik zei dat ik er echt geen problemen mee had. Maar we waren toen ook pas een maand samen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso who cares, elke vrouw weet toch dat een man altijd wel porno op zijn pc zal hebbenDan moet je maar niet rond gaan zoeken.
Anale sex met dooie dierenquote:
Maar dan wel opgezet met de pootjes wijdquote:
Zeker, al vind ik gekuiste pootjes op z'n tijd ook wel fijn voor de afwisseling!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar dan wel opgezet met de pootjes wijd
Daar had je juist ff misbruik van moeten maken joh, gewoon beetje dramaqueen uithangen en hem nog ff laten zwetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef koei het volgende:
[..]
Inderdaad. Porno kijken is niks mis mee, zolang het een beetje normale porno is en geen dingen met dieren, kinderen of enkel mannen. Maar m'n vriend voelde zich wel betrapt ondanks dat ik zei dat ik er echt geen problemen mee had. Maar we waren toen ook pas een maand samen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar had je juist ff misbruik van moeten maken joh, gewoon beetje dramaqueen uithangen en hem nog ff laten zwetenen dan daarna pas van oh porno /care
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maargoed ik ben dan ook een trut
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar had je juist ff misbruik van moeten maken joh, gewoon beetje dramaqueen uithangen en hem nog ff laten zwetenen dan daarna pas van oh porno /care
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maargoed ik ben dan ook een trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ja ik snap ook niet hoe hij het volhoudquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]arme Fruit
En trouwens, wat een noobs, alle browsers hebben tegenwoordig een porno-modus, wat een kneus ben je dan als je niet op ctrl+alt+p of ctrl+shift+n kan drukken
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:44 schreef badboynova het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sterker nog, WTF doet je vrouw op je laptoppert!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]arme Fruit
En trouwens, wat een noobs, alle browsers hebben tegenwoordig een porno-modus, wat een kneus ben je dan als je niet op ctrl+alt+p of ctrl+shift+n kan drukken
En waarom staat de laptop in de keuken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Sterker nog, WTF doet je vrouw op je laptoppert!!
Dat shit is private jow!!
Ah joh boeie, ik pak SF zijn iPad ook soms en dan ga ik echt niet zijn history of wat voor shit dan ook afzoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Sterker nog, WTF doet je vrouw op je laptoppert!!
Dat shit is private jow!!
Ik heb van mn vriend toen hij op vakantie was en ik aan het opruimen/verhuizen was ook zn ouderwetse porno-voorraad gevonden. Allemaal van die oude sixteen-blaadjes. Overigens lijken bijna alle meisjes daarin ook daadwerkelijk nog 15/16 jaar oud (en volgens de bijbehorende teksten zijn ze dat ook). Maar goed, die dingen zijn ook al dik 15 jaar oud, dus wellicht mochten ze toen nog op hun 16e poseren ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah joh boeie, ik pak SF zijn iPad ook soms en dan ga ik echt niet zijn history of wat voor shit dan ook afzoekengewoon de site opzoeken die k wil bekijken en klaar.
Vrouwen die nog steeds denken dat hun vriend geen porno kijkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las het ff alsof je tante in een van z'n vieze boekjes stond, maar nu snap ik hemquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb van mn vriend toen hij op vakantie was en ik aan het opruimen/verhuizen was ook zn ouderwetse porno-voorraad gevonden. Allemaal van die oude sixteen-blaadjes. Overigens lijken bijna alle meisjes daarin ook daadwerkelijk nog 15/16 jaar oud (en volgens de bijbehorende teksten zijn ze dat ook). Maar goed, die dingen zijn ook al dik 15 jaar oud, dus wellicht mochten ze toen nog op hun 16e poseren ofzo.
Het vreemde was wel dat in die tas met die stapel porno-blaadjes ook zijn jaarboek van de middelbare school lagen nog vreemder, dat mijn 'tante' daar ook in staat en hij blijkbaar bij haar in de klas heeft gezeten en vroeger ook eens op haar verjaardag bij mijn opa thuis is geweest
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]arme Fruit
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:11 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Rood haar, boobies, kan niet anders dan dat Shar dit is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Even kijken wat er in het GAM SC topic is gepost"
whahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
HALLO EEND!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:53 schreef wc-eend het volgende:
BLLLLLEEERRRRRRRGGGGGGHHHHHH Nog 2 uur werken... en dan nog 3 saaie dagen
8quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:32 schreef wc-eend het volgende:
Rustig aan, werk dag 5 van de 8 zit er bijna op
Ja... dan werk je 40 uur in de week... maar soms ook nog een weekendquote:
oh dat is dan wel een lekker rustig weekje iddquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja... dan werk je 40 uur in de week... maar soms ook nog een weekendMaar volgende week alleen maandag, woensdag en vrijdag werken
Ik wil hem wel spelen Poitigeman, maar ik heb geen zin om te wenenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:44 schreef Poit het volgende:
http://www.gog.com/gamecard/to_the_moon
Even voor de mensen.. Must Buy
NO MAC NO BUYquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:44 schreef Poit het volgende:
http://www.gog.com/gamecard/to_the_moon
Even voor de mensen.. Must Buy
Logisch..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wil hem wel spelen Poitigeman, maar ik heb geen zin om te wenen
Macquote:
KENDE NIE BETALE JONGquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Logisch..
Maar het is wel echt fucking mooi
[..]
MacPauperbende, dat is het.
Dude.. You sound like AQuila..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
JE DAALT IN PUNTEN ZO TAIN MAAR GOED DAT JE AL DIE LEUKE DINGEN HAD GEPOST
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
JE DAALT IN PUNTEN ZO TAIN MAAR GOED DAT JE AL DIE LEUKE DINGEN HAD GEPOST
dat klinkt als iets wat AQ zou zeggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ok nu ga ik van internet af, permanent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |