SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
manu. En dan nog Goossens die daar ook gewoon uit de voeten kan op links.quote:
Ja, dat is de vijver waarin we moeten vissen joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
Duplan
Lekker bankzitters halen van clubs die slechter zijnOok gelijk maar weer Cory Gibbs, John Owoeri, Malkowski en Aros terug halen?
En in grote talenten die nu naar Ajax gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:38 schreef Typisch het volgende:
Het geld dat ze hebben mogen ze van mij eerder steken in upgrades voor Clasie en De Vrij.
Jawel, maar die gaan naar City, Arsenal, Chelsea, Barca etc. Daarna richting Ajax en daarna maken wij pas kans.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
En in grote talenten die nu naar Ajax gaan.
Die Boskamp zal wel toch iets hebben ontdekt ?
Welke talenten? Er gaat nog helemaal niemand naar Ajax.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bovenstaand reactie van halflege glazen d.d. augustus 2012.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
Pelle
Lekker bankzitters halen van clubs die slechter zijnOok gelijk maar weer Cory Gibbs, John Owoeri, Malkowski en Aros terug halen?
Hij doelt denk ik op spelers als Leyder, Cerny, El-Ghazi, Meleg, Boccara, Andersen enzovoort.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke talenten? Er gaat nog helemaal niemand naar Ajax.
Is het voor Feyenoord al mogelijk om 2,5 ton voor 16 jarigen te betalen? En Boskamp zal natuurlijk niet de enige zijn die een speler bij Belgie U16 ontdekt, zoals Typisch al zegt kent heel Europa die spelers en zal Feyenoord niet zo snel in beeld komen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Laten we inderdaad vooral niet anticiperen en echt tot het allerlaatste wachten met kijken naar vervanging. Van Geel is gewoon duidelijk over Cissé: Die gaat weg. Achahbar wilden ze dit seizoen al verhuren, maar hij was eigenwijs. Er is geen reden om aan te nemen dat hij nu wel ineens een vaste reserve zal zijn. Goossens is geen linksbuiten, is een middenvelder. Manu kun je over twisten, ik weet niet wat daar mee gaat gebeuren. Is dat wel echt een buitenspeler btw?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
manu. En dan nog Goossens die daar ook gewoon uit de voeten kan op links.
En dan dus Achahbar die nog niet verhuurd is en Cissé met een duucontract die hij echt niet zomaar weg gaat gooien.
NOg nooit gehoord van die spelersquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op spelers als Leyder, Cerny, El-Ghazi, Meleg, Boccara, Andersen enzovoort.
[..]
Is het voor Feyenoord al mogelijk om 2,5 ton voor 16 jarigen te betalen? En Boskamp zal natuurlijk niet de enige zijn die een speler bij Belgie U16 ontdekt, zoals Typisch al zegt kent heel Europa die spelers en zal Feyenoord niet zo snel in beeld komen.
Duplan is/was het hele punt niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is de vijver waarin we moeten vissen joh.
Ik heb het al een paar keer gezegd, die positie is gewoon al goed en zelfs meer dan dubbel bezet atm. Dan is het niet nodig daarin te investeren. Tenzij exceptioneel talent en die kunnen we toch niet halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duplan is/was het hele punt niet.
Ga weg. Als er, zoals we er nu voorstaan, ergens geïnvesteerd moet worden is het in een credible buitenspeler.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gezegd, die positie is gewoon al goed en zelfs meer dan dubbel bezet atm. Dan is het niet nodig daarin te investeren. Tenzij exceptioneel talent en die kunnen we toch niet halen.
Vind jij. En ik vind Duplan dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg. Als er, zoals we er nu voorstaan, ergens geïnvesteerd moet worden is het in een credible buitenspeler.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gezegd, die positie is gewoon al goed en zelfs meer dan dubbel bezet atm. Dan is het niet nodig daarin te investeren. Tenzij exceptioneel talent en die kunnen we toch niet halen.
Vergeleken met de rest van de eredivisie? Waar lopen er allemaal betere rechtsbuitens rond dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
De vleugels zijn de achilleshiel van de huidige selectie. Zo'n Schaken, ik vind hem ook sympathiek en hij doet het best ok, maar vergeleken met de rest van de eredivisie is het gewoon een zwaktebod. En als hij wegvalt is het al helemaal om te janken.
Vooral bij Utrecht, daar zitten ze zelfs wel eens op de bank zoals een Duplan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de eredivisie? Waar lopen er allemaal betere rechtsbuitens rond dan?
Ik bedoelde de top van de eredivisie. Maar ook onder de top 5/6 zeg maar zijn er wel wat ploegen met betere buitenspelers. Ik noem een Heerenveen, FC Groningen of zelfs VV Venlo bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de eredivisie? Waar lopen er allemaal betere rechtsbuitens rond dan?
Echt man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij. En ik vind Duplan dat in ieder geval niet.
Je staat op repeat man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral bij Utrecht, daar zitten ze zelfs wel eens op de bank zoals een Duplan.
Wij spelen zonder rechtsbuiten, Duplan heeft rechtshalf gestaan tot Sarota m uit de basis speelde, daarna vaak als 2e spits gebruikt. (en weer als rechtshalf toen Sarota geblesseerd raakte)quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral bij Utrecht, daar zitten ze zelfs wel eens op de bank zoals een Duplan.
Ik gebruik Duplan als voorbeeld, dat is de vijver waarin we moeten vissen volgens jou. Nou dan hoef ik die niet er bij te hebben zulke spelers. Dat is mijn punt, geef je geld uit aan goede spelers of doe het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt man.Niemand heeft het nog over Duplan en jij bent er al 4 pagina's aan een stuk over aan het doorgaan. Zegt ook wel iets over het gebrek aan argumenten imo.
Gaat meer om wat je erachter hebt staan Don. En dan is een Verhoek echt zwaar zwaar onder de maat zoals hij dit seizoen speelt. Die vult dat bizar slecht in.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rechtsbuiten? Ik kan alleen Lens noemen en dat is een mongool.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde de top van de eredivisie. Maar ook onder de top 5/6 zeg maar zijn er wel wat ploegen met betere buitenspelers. Ik noem een Heerenveen, FC Groningen of zelfs VV Venlo bijvoorbeeld.
Beter dan Schaken?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde de top van de eredivisie. Maar ook onder de top 5/6 zeg maar zijn er wel wat ploegen met betere buitenspelers. Ik noem een Heerenveen, FC Groningen of zelfs VV Venlo bijvoorbeeld.
Ja, dat klopt wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat meer om wat je erachter hebt staan Don. En dan is een Verhoek echt zwaar zwaar onder de maat zoals hij dit seizoen speelt. Die vult dat bizar slecht in.
Nee, beter gaan we door met spelers die al 1 of meerdere seizoenen hebben bewezen het niveau absoluut niet aan te kunnen. Dan weten we zeker dat we er niet op vooruitgaan en door de ondergrens zakken als Schaken of Boetius geblesseerd is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruik Duplan als voorbeeld, dat is de vijver waarin we moeten vissen volgens jou. Nou dan hoef ik die niet er bij te hebben zulke spelers. Dat is mijn punt, geef je geld uit aan goede spelers of doe het niet.
Daar heb je gewoon het geld niet voor, om zo'n bank als Ajax en PSV te krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat meer om wat je erachter hebt staan Don. En dan is een Verhoek echt zwaar zwaar onder de maat zoals hij dit seizoen speelt. Die vult dat bizar slecht in.
Hoe heet dat buitenspelertje van Willem II die op de brommer was? Was wel een geinig spelertje, maar niet goed genoeg voor Feyenoord vrees ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Schaken?Misschien El GHanassy maar meer niet
Elabdellaouiquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef ace_eleven het volgende:
Een flankspeler huren van een ManC oid is natuurlijk ook altijd nog een optie.
Misidjan. Leuk voor een counterploeg maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe heet dat buitenspelertje van Willem II die op de brommer was? Was wel een geinig spelertje, maar niet goed genoeg voor Feyenoord vrees ik.
Jij gokt liever dan dat je uitgaat van wat je nu hebt? Verhoek was ook goed bij ADO in dat topseizoen, kun je wel naar andere spelers kijken (want Duplan mag ik niet meer noemen als voorbeeld) maar die zullen het dan vaak ook moeilijk krijgen bij een topclub. Ik houd liever Achahbar, manu en Goossens achter de hand dan dat ze zo'n speler halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, beter gaan we door met spelers die al 1 of meerdere seizoenen hebben bewezen het niveau absoluut niet aan te kunnen. Dan weten we zeker dat we er niet op vooruitgaan en door de ondergrens zakken als Schaken of Boetius geblesseerd is.
Kans is groot dat ze weer met een Elab aanzetten. Guidetti lijkt me echt een toevalstreffer...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef ace_eleven het volgende:
Een flankspeler huren van een ManC oid is natuurlijk ook altijd nog een optie.
Schaken wordt overgewaardeerd in de Kuip. Ook door mij. Modelprof, blijft zich ontwikkelen, altijd 110 procent. Maar als je echt een serieuze titelkandidaat wil worden is hij gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Schaken?Misschien El GHanassy maar meer niet
Dat is echt jouw uitgangspunt he: We hebben geen geld, we kunnen niks. Laten we maar in ons lot berusten en alles afschieten als onmogelijk. Als jij TD was hadden we nu nooit Guidetti, een bijgetekende Pelle, Mathijssen en bijgetekende Vilhena gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon het geld niet voor, om zo'n bank als Ajax en PSV te krijgen.
Ja, met talentjes huren heb je niet altijd succes...quote:
Duplan ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schaken wordt overgewaardeerd in de Kuip. Ook door mij. Modelprof, blijft zich ontwikkelen, altijd 110 procent. Maar als je echt een serieuze titelkandidaat wil worden is hij gewoon niet goed genoeg.
En inb4 haat van Typisch, nee, Duplan ook niet inderdaad.
Wat wil je dan? Volgend jaar maar de eerste B junioren gaan opstellen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruik Duplan als voorbeeld, dat is de vijver waarin we moeten vissen volgens jou. Nou dan hoef ik die niet er bij te hebben zulke spelers. Dat is mijn punt, geef je geld uit aan goede spelers of doe het niet.
Onzin. We hadden geen spits, dan is het logisch dat ze gokken met Guidetti en Pelle. Joris is een hele goede aankoop gebleken en ik heb nooit gezegd dat dat niet goed was (alleen te lang) En Vilhena zou iedereen bijtekenen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is echt jouw uitgangspunt he: We hebben geen geld, we kunnen niks. Laten we maar in ons lot berusten en alles afschieten als onmogelijk. Als jij TD was hadden we nu nooit Guidetti, een bijgetekende Pelle, Mathijssen en bijgetekende Vilhena gehad.
Ik ben liever spelers kwijt die structureel aantonen het niveau niet aan te kunnen en probeer het dan met andere spelers. Zo'n Duplan kan het onmogelijk slechter doen dan Verhoek. Als hij per wedstrijd 1 voorzet kan afleveren doet hij het al beter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij gokt liever dan dat je uitgaat van wat je nu hebt? Verhoek was ook goed bij ADO in dat topseizoen, kun je wel naar andere spelers kijken (want Duplan mag ik niet meer noemen als voorbeeld) maar die zullen het dan vaak ook moeilijk krijgen bij een topclub. Ik houd liever Achahbar, manu en Goossens achter de hand dan dat ze zo'n speler halen.
Ik ben het hier gewoon niet mee eens, agree to disagree dan maar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben liever spelers kwijt die structureel aantonen het niveau niet aan te kunnen en probeer het dan met andere spelers. Zo'n Duplan kan het onmogelijk slechter doen dan Verhoek. Als hij per wedstrijd 1 voorzet kan afleveren doet hij het al beter.
Mensen snappen hier niet dat talent =/= direct mee kunnen draaien in de Eredivisie. Veel talenten hebben een aanpassingsperiode nodig. BMI heeft ook een jaar lang moeten falen voor hij enigszins normaal een bal begon te passen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Volgend jaar maar de eerste B junioren gaan opstellen?
Niemand zegt of verwacht dat ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen snappen hier niet dat talent =/= direct mee kunnen draaien in de Eredivisie. Veel talenten hebben een aanpassingsperiode nodig. BMI heeft ook een jaar lang moeten falen voor hij enigszins normaal een bal begon te passen.
Maar spelers uit de eigen jeugd kunnen het dan toch ook onmogelijk slechter doen dan Verhoek? Laat die het dan doen ipv een 29-jarige netnietfransoos. Geef je ook meteen weer een mooi signaal af aan de eigen jeugd: We kopen geen middelmaat om de jeugd in de weg te staan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben liever spelers kwijt die structureel aantonen het niveau niet aan te kunnen en probeer het dan met andere spelers. Zo'n Duplan kan het onmogelijk slechter doen dan Verhoek. Als hij per wedstrijd 1 voorzet kan afleveren doet hij het al beter.
Guidetti heeft ons anders genoeg geld gekost. Dat zat op het randje van afketsen. Pelle was ook een huzarenstukje van v. Geel, aangezien die net begon te scoren. Daar hebben ze ook in de salarissfeer flink voor moeten bijlappen. Als we jouw filosofie moeten volgen waren die spelers er nooit geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. We hadden geen spits, dan is het logisch dat ze gokken met Guidetti en Pelle. Joris is een hele goede aankoop gebleken en ik heb nooit gezegd dat dat niet goed was (alleen te lang) En Vilhena zou iedereen bijtekenen.
Nu heb je wél buitenspelers, dus hoef je niet van die gokjes te nemen.
Jij houdt liever vast aan onvoldoende presterende spelers ipv het met een andere speler te proberen die ook niks kost?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben het hier gewoon niet mee eens, agree to disagree dan maar.
Jawel, dat is impliciet aan je stelling dat Manu en Achahbar al in aanmerking komen voor de positie van buitenspeler in Feyenoord 1.quote:
We hadden spitsen die aantoonbaar beter waren dan wat zo'n Verhoek laat zien dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. We hadden geen spits, dan is het logisch dat ze gokken met Guidetti en Pelle. Joris is een hele goede aankoop gebleken en ik heb nooit gezegd dat dat niet goed was (alleen te lang) En Vilhena zou iedereen bijtekenen.
Nu heb je wél buitenspelers, dus hoef je niet van die gokjes te nemen.
Nogmaals; Onzin. Iedereen zou Pelle een contract aan hebben geboden zo rond de winterstop.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guidetti heeft ons anders genoeg geld gekost. Dat zat op het randje van afketsen. Pelle was ook een huzarenstukje van v. Geel, aangezien die net begon te scoren. Daar hebben ze ook in de salarissfeer flink voor moeten bijlappen. Als we jouw filosofie moeten volgen waren die spelers er nooit geweest.
Daar ben ik het mee eens. Maar dat zou je nu ook van de situatie waarin Verhoek telkens wordt opgesteld kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar spelers uit de eigen jeugd kunnen het dan toch ook onmogelijk slechter doen dan Verhoek? Laat die het dan doen ipv een 29-jarige netnietfransoos. Geef je ook meteen weer een mooi signaal af aan de eigen jeugd: We kopen geen middelmaat om de jeugd in de weg te staan.
Dat hij bij Utrecht weg mag heeft ook te maken met zijn salaris, ik denk niet dat Feyenoord dan wel wel aan zijn wensen kan voldoenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar spelers uit de eigen jeugd kunnen het dan toch ook onmogelijk slechter doen dan Verhoek? Laat die het dan doen ipv een 29-jarige netnietfransoos. Geef je ook meteen weer een mooi signaal af aan de eigen jeugd: We kopen geen middelmaat om de jeugd in de weg te staan.
Hij kost salaris, net zoals Verhoek die je dan op de tribune zet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij houdt liever vast aan onvoldoende presterende spelers ipv het met een andere speler te proberen die ook niks kost?
Als reserves ja. Dure bankspelers kan niet bij Feyenoord, voor de 4354633536e keer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, dat is impliciet aan je stelling dat Manu en Achahbar al in aanmerking komen voor de positie van buitenspeler in Feyenoord 1.
Huh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar dat zou je nu ook van de situatie waarin Verhoek telkens wordt opgesteld kunnen zeggen.
Daarvoor heb ik te weinig kennis van wat er nu aankomt uit de jeugd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Snap niet dat City hem niet al heeft opgepikt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te weinig kennis van wat er nu aankomt uit de jeugd.
Maar de haat richting duplan begint dus wel lachwekkend te worden hier. Waarschijnlijk niemand die ooit meer heeft gezien dan de wekelijkse samenvatting om 7 uur. Gaat nergens over dit.
Ja, als Te Vrede echt zo tegenvalt is dat ook wel een positie die versterkt mag worden. Ik weet niet wat we nog voor back-up uit de jeugd kunnen halen voor die positie. Maar het zou wel fijn zijn dat we bij afwezigheid van Pelle wel een waardige vervanger kunnen opstellen inderdaadquote:
Zit er wel aan te komen idd. Nou ja, dan kunnen we City misschien de loef afsteken door snel Pedro binnen te halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet dat City hem niet al heeft opgepikt.
Gewoon effe Guidetti halen man. Hij mag weg bij City.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, als Te Vrede echt zo tegenvalt is dat ook wel een positie die versterkt mag worden. Ik weet niet wat we nog voor back-up uit de jeugd kunnen halen voor die positie. Maar het zou wel fijn zijn dat we bij afwezigheid van Pelle wel een waardige vervanger kunnen opstellen inderdaad
Positie van buitenspelers kun je echt niet een aardige basis noemen hoor, komop man. Als er 1 wegvalt is het huilen met de pet op en is heel je team van streek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nogmaals; Onzin. Iedereen zou Pelle een contract aan hebben geboden zo rond de winterstop.
En Guidetti was gewoon (ook) een gelukstreffer, we hadden geen spits dus logisch dat er zoiets word geprobeerd. Dat had ik ook gedaan. Zoals ik al zei; nu is dat niet nodig want bijna overal staat een aardige basis. Dan hoef je wmbt niet zo te gokken.
Dit zei ik net ook al maar blijkbaar is het lastig te bevatten.
We hebben het ook over de situatie zoals die nu is he. Dan is een buitenspeler en een spits prioriteit imo. Zodra er spelers weg gaan heb je weer een totaal andere situatie en prioriteiten idd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef ace_eleven het volgende:
Het rijtje Boëtius, Schaken, Achahbar en Goossens lijken me 4 spelers die de flankposities in kunnen vullen en allen voldoendes kunnen scoren...
Dan kun je eventueel nog flankspelers aan willen trekken, omdat je Verhoek () niet wilt opstellen en dat Cisse weg gaat, maar ja, dan liever een potentieel talentje. IMO niet noodzakelijk om je daar te versterken.
Ik verwacht dat Clasie weg gaat, en ik denk dat je je veel meer moet focussen op vervanging daar, en eventueel de (volgens velen gehypte) Greggory van Dijk voor versterking in de verdediging. Dan zal het potje wel weer leeg zijn...
Nee, Verhoek moet je in zo'n geval wel slijten he. Het is niet én én.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij kost salaris, net zoals Verhoek die je dan op de tribune zet.
Zou wel fantastisch zijn, maar ik vrees dat hij niet zo veel salaris gaat inleveren, en dat ondanks dat hij weg mag nog altijd genoeg (lees: voor Feyenoord WAY OFF TE VEEL) moet kosten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon effe Guidetti halen man. Hij mag weg bij City.
Wie heeft het over bankspelers?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als reserves ja. Dure bankspelers kan niet bij Feyenoord, voor de 4354633536e keer.
Ja klopt, maar eerlijk gezegd had ik bij zijn komst niet verwacht dat Verhoek zó slecht was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar dat zou je nu ook van de situatie waarin Verhoek telkens wordt opgesteld kunnen zeggen.
Leuke voetballer, zeker niet minder dan Verhoek die zich structureel belachelijk maakt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar de haat richting duplan begint dus wel lachwekkend te worden hier. Waarschijnlijk niemand die ooit meer heeft gezien dan de wekelijkse samenvatting om 7 uur. Gaat nergens over dit.
Ik vraag me echt heeeeel hard af wie er geld gaat neerleggen voor Verhoekquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Verhoek moet je in zo'n geval wel slijten he. Het is niet én én.
Ohja, daar zal vast wel interesse voor zijn van een club die ook nog zijn Twente/Feyenoord salaris op kan hoesten. Gaat niet gebeuren man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Verhoek moet je in zo'n geval wel slijten he. Het is niet én én.
Uh...als je geen spelers op de flank hebt, waarom zou je dan niet zo'n speler voor de bank kunnen halen? Ik snap de haat eigenlijk niet zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan spelers als Vormer afzeiken.Heerlijk man.
Twente wil hem wel terughalen, heeft nu tenslotte bij Feyenoord gespeeld, dan willen ze iedereen wel halenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, daar zal vast wel interesse voor zijn van een club die ook nog zijn Twente/Feyenoord salaris op kan hoesten. Gaat niet gebeuren man.
Als 2e spits beter dan wat we nu in huis hebben maar daarvoor helaas veel te duur.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
Misschien dat wel Gerndt kunnen halen. Daar zat Knut ook altijd zo op te fappen.
Hij is traag, niet wendbaar in de kleine ruimte, kan geen man uitspelen en levert zelfs geen voorzetten meer af. Tsja...dan kun je er net zo goed een kaatsplank neerzetten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, maar eerlijk gezegd had ik bij zijn komst niet verwacht dat Verhoek zó slecht was.
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uh...als je geen spelers op de flank hebt, waarom zou je dan niet zo'n speler voor de bank kunnen halen? Ik snap de haat eigenlijk niet zo.
Aangezien hij ons ook niks tot weinig gekost heeft zou je verhoek ook kunnen aanbieden dat ie transfervrij op zoek mag naar een nieuwe club.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vraag me echt heeeeel hard af wie er geld gaat neerleggen voor Verhoek
Gewoon standaard uitgaan van het slechtste. Niks proberen vooral, het zou maar eens lukken idd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, daar zal vast wel interesse voor zijn van een club die ook nog zijn Twente/Feyenoord salaris op kan hoesten. Gaat niet gebeuren man.
Gast, zit je nu opzettelijk te kutten of wat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon standaard uitgaan van het slechtste. Niks proberen vooral, het zou maar eens lukken idd.
Ik heb hem wel degelijk vaker zien spelen en vond het een leuke speler bij Sparta. Maar hij heeft zich niet doorontwikkeld en ik zie dat nu ook niet meer gebeuren. Maar het gaat mij hier niet om Duplan als speler op zich, het gaat mij om spelers zoals Duplan in het algemeen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet naar ADO sturen ipv het geld dat we nog voor Lexie moeten betalen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vraag me echt heeeeel hard af wie er geld gaat neerleggen voor Verhoek
Dat zou een werelddeal zijn jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet naar ADO sturen ipv het geld dat we nog voor Lexie moeten betalen?
Zo achterlijk is zelfs Den Haag nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet naar ADO sturen ipv het geld dat we nog voor Lexie moeten betalen?
Je hebt zelf niet door hoe zwartgallig je soms bent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast, zit je nu opzettelijk te kutten of wat?
Zou wel wat zijn als je tegen een 'laagvlieger' die ongeslagen thuisreeks zou verneuken, al heb ik er gewoon vertrouwen in zondag.quote:Heracles Almelo wil De Kuip stil krijgen
Heracles Almelo-trainer Peter Bosz blikt vooruit op het duel van aanstaande zondag tegen zijn oude club, waar hij actief was als technisch directeur en speler. Hij benadrukt dat de Rotterdammers niet afhankelijk zijn van één speler. 'Feyenoord is veel meer dan alleen Pellè. Feyenoord is ook Martins Indi, Clasie, Schaken, Vilhena en Boëtius. Geweldige spelers. De ploeg speelt dit seizoen boven verwachting goed, dat is mooi om te zien. Van mij mogen ze elke week winnen, maar komende zondag even niet.'
Van Kuipvrees moet volgens de trainer geen spraken zijn binnen zijn selectie. 'Ik zal tegen de jongens zeggen dat ze moeten genieten. Heerlijk toch als er 50.000 man op de tribune zitten die tegen je zijn. Probeer dat publiek maar stil te krijgen, probeer Feyenoord maar eens te verslaan in eigen huis. Het is misschien wel de eerste keer dat we zonder druk naar De Kuip gaan,' aldus Bosz tegenover de Twentsche courant Tubantia.
Ja, dat probeer ik en kapi ook al een tijdje duidelijk te maken, het gaat niet specifiek om spelers als Duplan maar wel over onrealistisch idee wat er allemaal mogelijk is voor ons op dit moment. Er is nog steeds weinig te besteden dus gaat het weer een hele klus worden om op 1 september met een top 3 selectie in de kleedkamer te zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar het gaat mij hier niet om Duplan als speler op zich, het gaat mij om spelers zoals Duplan in het algemeen.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet door hoe zwartgallig je soms bent.
Nee. In deze ben ik echt van mening dat het onzin is om spelers als Duplan (wtf is dat dan?) te halen op die posities. Hooguit eentje voor achter Pelle.quote:
Noem betere spelers die betaalbaar zijn. Dat was het punt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. In deze ben ik echt van mening dat het onzin is om spelers als Duplan (wtf is dat dan?) te halen op die posities. Hooguit eentje voor achter Pelle.
Dan die we nu hebben? Die zijn er niet, niet binnen mijn kennis in ieder geval. Ik ben dan gelukkig ook geen scout.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem betere spelers die betaalbaar zijn. Dat was het punt.
Ga nog langer door over Duplan joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. In deze ben ik echt van mening dat het onzin is om spelers als Duplan (wtf is dat dan?) te halen op die posities. Hooguit eentje voor achter Pelle.
Van La Parra zou ik dan liever zien komen, nog 1-jarig contract, gaat regelmatig dreiging vanuit, eigen jeugd, en nu nog maar 21...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem betere spelers die betaalbaar zijn. Dat was het punt.
Weet niet of ze nog steeds maar met 3 verdedigers spelen, maar dit zou eens een wedstrijd zijn om lekker met 5 - 0 te winnen. het zal wel weer een billenknijpende 2 - 1 wordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als je tegen een 'laagvlieger' die ongeslagen thuisreeks zou verneuken, al heb ik er gewoon vertrouwen in zondag.
Alsof er ook maar een column echt door BN'ers geschreven wordt. Waar denk je dat al die afgestudeerde Neerlandici werk vinden?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg sterk het idee dat Bossie het niet zelf geschreven heeft
Wie schrijft zijn collums wel tegenwoordig? Ik laat mijn zusje ook mijn huiswerk en essay's makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Anders kijken we eerst even of we überhaupt wel in Den Haag winnen, voor we weer gaan speculerenquote:Koeman optimistisch: 'Twente is erbij gebaat dat PSV geen tweede wordt'
Ronald Koeman hoopt stiekem nog van het kampioenschap, maar heeft Ajax al gefeliciteerd met de titel en weet dat de kans dat zijn ploeg als eerste zal eindigen niet groot is. In de drie laatste wedstrijden van het seizoen probeert Feyenoord daarom om in ieder geval tweede te worden en Koeman voorspelt dat negen punten voldoende zal zijn voor die eindklassering.
Feyenoord heeft momenteel evenveel punten als PSV, dat dankzij een beter doelsaldo echter nog een plek hoger staat. Koeman voorspelt echter dat PSV niet negen punten uit drie duels zal halen, wijzend op de uitwedstrijd tegen FC Twente, op de laatste speeldag. "Twente is erbij gebaat dat PSV geen tweede wordt", zegt Koeman op de website van zijn club.
Feyenoord speelt op de laatste speeldag thuis tegen NAC Breda, gaat volgende week op bezoek bij ADO Den Haag en neemt het zondag in de eigen Kuip op tegen Heracles Almelo. Koeman kan in dit duel niet beschikken over Jean-Paul Boëtius, die door een knieblessure het restant van dit seizoen mist. Het lijkt erop dat John Goossens zijn plek zal innemen, net als tegen Vitesse.
Hmjaquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb enkel de eerste 6 cijfers na de 02 getypt, dat pakte die gewoon. Anders die extra twee cijfers erachter nog erbij doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:53 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen jullie trouwens je volledige rel. nummer invoeren? Ik alleen de eerste 6 cijfers na 02, maar dan geeftie aan dat de combinatie met geb. datum niet bekend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou dan graag de misser van Lee tegen Excelsior erop willen.
Vagner Love.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Cara het volgende:
Nou kom op. Welke speler halen we volgend jaar.
Ik zeg, helaas, Bulthuis. Waardeloze voetballer, maar waarschijnlijk gehaald omdat ie en CB en LB kan.
Wie volgt?
ik word altijd zo depressief van die twee woordenquote:
Die staat niet eens basis bij Utrecht man hoe kan je dat nou serieus menen.quote:
Het was ook meer een grap. Heel die klotediscussie vandaag. Je moet gewoon een back-up spits halen. Dan een rechtsback. En daarna pas aan middenvelders denken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die staat niet eens basis bij Utrecht man hoe kan je dat nou serieus menen.
Ja het was van mij ook een grap.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was ook meer een grap. Heel die klotediscussie vandaag. Je moet gewoon een back-up spits halen. Dan een rechtsback. En daarna pas aan middenvelders denken.
Na pelle val je ver terug inderdaad maar enige positie waar Feyenoord in de basis kwaliteit mist zijn toch echt de vleugels..quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was ook meer een grap. Heel die klotediscussie vandaag. Je moet gewoon een back-up spits halen. Dan een rechtsback. En daarna pas aan middenvelders denken.
Wie raad je aan als backup spits en back?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik tendens in dit topic volg Lewandowski en Bale. Als dat niet lukt terugkeer van RvP en Lahm graag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Wie raad je aan als backup spits en back?
Lahm is een vieze duitser.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik tendens in dit topic volg Lewandowski en Bale. Als dat niet lukt terugkeer van RvP en Lahm graag.
Bale moet je niet op back willen man, soort Drenthe maar dan slechterquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik tendens in dit topic volg Lewandowski en Bale. Als dat niet lukt terugkeer van RvP en Lahm graag.
Met het geld dat wij te besteden hebben is het vast wel mogelijk een topper als Lahm dezelfde dag nog te nationaliseren.quote:
Zou me niet verbazen als die op een lijstje staat.. Vind zijn statistieken alleen niet denderend.. scoort amper en ook weinig assists.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:21 schreef Bombvis het volgende:
Kali, transfervrij en middenvelders hebben we niet zo veel
Godverquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die op een lijstje staat.. Vind zijn statistieken alleen niet denderend.. scoort amper en ook weinig assists.
Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:17 schreef Grifte het volgende:
Kali speelt echt kut dit seizoen, dat geeft ook elke Utrecht-supporter aan.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die op een lijstje staat.. Vind zijn statistieken alleen niet denderend.. scoort amper en ook weinig assists.
Dat valt volgens mij wel mee. Kali gaat gewoon naar Anderlecht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:17 schreef Grifte het volgende:
Kali speelt echt kut dit seizoen, dat geeft ook elke Utrecht-supporter aan. Was echt veruit de zwakste schakel in de Kuip laatst ook bij Feyenoord-Utrecht.
Ik ken hem eigenlijk niet zo goed, maar ben geen fan van middenvelders die amper scoren of doelpuntjes voorbereiden. Dat vind ik bij Clasie ook een minpunt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver![]()
Statistieken zeggen geen kut. Zie Pelle. Kali is imo minder dan Clasie maar mocht hij vertrekken deze zomer en op 1 of andere manier krijg je het voor elkaar Kali binnen te hengelen mag je je als Feyenoord zijnde heel erg in je handjes knijpen![]()
Yep.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Je weet dat hij voor de verdediging speelt he?
Laatst las ik dat Anderlecht heeft gezegd dat hij best om zich heen mag kijken naar een andere club.. Schijnt dat ze die 500K een beetje veel geld vinden.quote:Dat valt volgens mij wel mee. Kali gaat gewoon naar Anderlecht.
Een stofzuiger als verdedigende middenvelder is echt goud waard. Die martinez van Bayern heeft in alle competities dit hele seizoen nog maar 2 keer gescoord maar was met afstand beste speler op het veld dinsdagquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet zo goed, maar ben geen fan van middenvelders die amper scoren of doelpuntjes voorbereiden. Dat vind ik bij Clasie ook een minpunt.
Contract van Mike Hanke (Borussia Munchen Gladbach) loopt af.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Cara het volgende:
Nou kom op. Welke speler halen we volgend jaar.
Ik zeg, helaas, Bulthuis. Waardeloze voetballer, maar waarschijnlijk gehaald omdat ie en CB en LB kan.
Wie volgt?
Volg je dus duidelijk het duitse voetbal niet. Mike Hanke is juist vaak bankzitter bij BMG, redelijk op een zijspoor beland ook. Vergelijking gaat dus totaal mank.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Contract van Xabi Alonso loopt ook af. Kan toch een versterking zijn als ie zijn dag heeft, stand-in van Clasie dus.
Mwa. Dan liever Ozil.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Contract van Xabi Alonso loopt ook af. Kan toch een versterking zijn als ie zijn dag heeft, stand-in van Clasie dus.
quote:Ingezonden: Sterfhuisconstructie
Gepubliceerd op 26 april 2013 - 16:00
Het moet een wrang moment geweest zijn voor de achterkleinzoon van M.H. van Hertzfeld, om woensdagavond langs de plaquette voor de oprichters van de Kuip – met daarop de naam van zijn overgrootvader – te moeten lopen richting Van Zandvlietzaal, om daar te vernemen dat zijn aandelen door toedoen van de eigen Raad van Commissarissen en stadion directeur Jan van Merwijk de facto waardeloos geworden zijn. En, sterker nog, dat hij slachtoffer is geworden van een zakelijke constructie die wel erg veel lijkt op een sterfhuisconstructie, terwijl stadion directeur Jan van Merwijk zalvend verhalen hield over de Feyenoord-familie. Welnu, die is na woensdag definitief uiteen gevallen, zo bleek op de massaal bezochte vergadering.
Op basis van de huidige ontwikkeling zou het scenario niet denkbeeldig zijn, dat veel kosten voor de nieuwe evenementenhal bij NV Stadion Feijenoord geparkeerd worden. Ook is er geen enkel draaiboek, wat er gaat gebeuren, op het moment dat de evenementenhal operationeel is, want dan heeft de Kuip geen huurder meer, dus geen inkomsten, maar wel doorlopende kosten. Ook staat er nog een lening (1994) van 8 miljoen van de gemeente in de boeken, waar niemand het verder over heeft. Inmiddels zijn er uitstaande vorderingen van het stadion op de profclub van ¤ 4 miljoen, waarvan ¤ 1.2 miljoen voorbereidingskosten voor de nieuwe evenementenhal. Het is maar de vraag of de lening uit 2011 van ¤ 750.000 (nota bene t.b.v. planvorming voor de nieuwe evenementenhal) dan al afgelost zal zijn. Zonder inkomsten zal de NV Stadion Feijenoord snel failliet zijn. Een klassiek sterfhuis dus.
Het kwam er op neer, dat de aandeelhouders gepasseerd zijn na een discreet een-tweetje met de grootste aandeelhouder van NV Stadion Feijenoord, Sportclub Feyenoord die prachtige faciliteiten krijgt in het geplande, nieuwe complex. Mandaat, besluitvorming op een formele vergadering, communicatie: alles bleek zo buitenspel te zijn gezet. Het is niet niks, dat een Raad van Commissarissen van een NV zich zo gericht keert tegen de belangen van bijna de helft van hun eigen aandeelhouders.
Wat als gevolg van de inmiddels ontwikkelde tunnelvisie van de initiatiefnemers voor het nieuwe stadion vooral opviel, was het volslagen gebrek aan respect voor de Kuip en bijna de helft van de aandeelhouders en indirect ook voor de Rotterdamse belastingbetaler. Want er werd haast achteloos gemeld, dat het gemeentebestuur in mei ‘de hei opging’, zodat na de zomer het project opgestart gaat worden. Alsof het al een gelopen koers is.
De gesignaleerde mogelijke problemen met de EU-waakhonden in Brussel was ter kennis genomen en leek ook niet ter zake doende. Het is niet denkbeeldig, dat ook de renteloze lening van ¤ 8 miljoen (waarover dus nu op basis van 4% inmiddels een groot bedrag aan rente betaald zou hebben moeten worden) ook in het vizier genomen gaat worden. Dat de gemeente door commerciële bedrijven om een soort gemeentegarantie van ¤ 165 miljoen gevraagd wordt om een private evenementenhal te kunnen realiseren, is al merkwaardig, maar dat de gemeente Rotterdam deze private partij al in 2011 een lening verstrekt over ¤ 750.000 voor planvorming ten behoeve van dit commercieel initiatief is op zijn minst dubieus. U en ik krijgen zo’n lening niet. Dat verklaart misschien het zelfvertrouwen over uitkomst van de sessie ‘op de hei’ van het gemeentebestuur, daar de gemeente Rotterdam kennelijk al partij is, maar dit alleen zijn eigen burgers nog niet heeft meegedeeld.
Maar niet alleen de arrogantie van deze sektariërs, zakelijke constructies en een-tweetjes wekken verbazing, ook de financiële onderbouwing is op zijn minst wankel te noemen. Het is nu zo, dat het ‘ eigen vermogen’ van de initiatiefnemers bestaat uit toezeggingen van de betrokken bouwfirma’s mits de gemeente een garantie afgeeft. Dus al te veel vertrouwen is er niet, begrijpelijk wanneer het bidboek, behorende bij de presentatie van stadion directeur Jan van Merwijk eens goed bekeken wordt. Overal cijfers en beweringen zonder onderbouwing of toelichting. Ook worden er geen cijfers van de Echte Kuip naast geplaatst, zodat men de bejubelde vooruitgang zelf cijfermatig kan vaststellen. Waar dit eenmalig wel gebeurt, bijvoorbeeld de toename van evenementen Echte Kuip t.o.v. consumptietempel blijkt het te gaan om zegge en schrijve 4 evenementen netto (van 28 naar 32) en dan nog gebaseerd op toezeggingen van MOJO. U weet wel, die concertorganisator die dat in 1994 bij de renovatie ook toezegde en sindsdien alles in Amsterdam heeft geconcentreerd.
Wat ernstig zorgen baart, is de exploitatie. Na het HCS-debacle rond 1989 is bewust de exploitatie van de BVO, de amateurs en het stadion uiteen getrokken. Dat bleek een nuttige zet, want als men de exploitatie van de BVO de afgelopen 10 jaar bekijkt is dat een structurele puinhoop gebleken. In de opzet van de nieuwe consumptietempel worden de exploitatie van consumptietempel en BVO weer in elkaar geschoven, en daarmee een groot risico voor een sluitende exploitatie gecreëerd. Dus het risico, dat er een beroep gedaan moet worden op de gevraagde gemeentegarantie neemt zo aanzienlijk toe.
Wat ook niet echt vertrouwen wekte, was het ontbreken van cijfers over afschrijvingen in de schaarse staatjes met betrekking tot de exploitatie. Want je lost niet alleen je lening af, betaalt daar rente over maar op de investering in gebouwen, inventaris en apparatuur moet ook een jaarlijkse afschrijving plaats vinden. Heel kort door de bocht: investering ¤ 300, afschrijvingsduur 50 jaar, dan is de jaarlijkse afschrijving ¤ 6 miljoen.
Bevreemdend is ook de opmerking, dat de horecaprijzen voor de gewone bezoekers (dus niet business seat- en unit-bezoekers) hetzelfde blijven, want in zo’n mooie consumptietempel gaat men vanzelf meer consumeren en dat heft e.e.a. op. Dus in plaats van een biertje ga ik er nu 5 in de pauze kopen en zien we de harde kern plotseling met sushibakjes van ¤ 8 rondlopen.
Aangezien de presentatie een aaneenschakeling was van dit soort niet gestaafde statements – Duitstaligen hebben daar een mooie uitdrukking voor: hineininterpretieren – werd de stemming er niet beter op. Men voelde zich als een stel goedgelovige halve garen behandeld. Wat ook verkeerd viel, is dat de sektariërs zichzelf van hetzelfde niveau zien als grote Rotterdammers als Van Beuningen, Van de Mandele, De Monchy of Feijnoord-voorzitter Van Zandvliet. Die mensen hadden een visie over de sociaal-maatschappelijke betekenis van zo’n voetbaltempel voor de Rotterdamse arbeidersmassa’s terwijl dit gewoon een groot zakelijk project op de pof is om een consumptietempel neer te zetten met het zwaartepunt voor meer vermogenden. Weer een stap verder weg van de echte voetballiefhebbers, richting evenementenhoppers en genodigden als bij de KNVB. Diametraal anders als in 1937.
Indien de gemeenteraad op deze basis een positief besluit neemt om verder te gaan met deze evenementenhal, zijn ze geen knip voor hun neus waard!
Dit is mijn mening over de propaganda-uitzending van woensdagavond in de Van Zandvlietzaal, afgesloten met een bombastisch stukje muziek als begeleiding van een filmpje over bengaals vuur.
Een aandeelhouder
Blikjes en flesjes mogen niet, eten en pakjes drinken wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef Sloggi het volgende:
Mag je eigenlijk nog eten (broodjes bijvoorbeeld) mee naar binnen nemen?
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Blikjes en flesjes mogen niet, eten en pakjes drinken wel.
Wel je broodjes in een boterhamzakje doen, want broodtrommels worden ook niet op prijs gesteldquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:09 schreef TN-FR het volgende:
Zoetermeer doet het hem toch weer niet doordat het foto is met kuyt en dan zijn haren zo zwart maken en naam+rugnr verwijderen
Met Schaken en Boetius doe je het zo slecht niet. Alleen heeft Schaken weer een flinke periode niet fit moeten doorspelen, omdat het daarachter kak is. Ik vond Goossens het eigenlijk ook wel goed invullen. Of je dan nog een rechtsbuiten nodig heb, is met name van Achachbar afhankelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na pelle val je ver terug inderdaad maar enige positie waar Feyenoord in de basis kwaliteit mist zijn toch echt de vleugels..
Ik vind Schaken als persoon echt een eindbaas en zoals al eerder gezegd geeft ie altijd 110 procent, maar als je serieus top 3 wil spelen is hij de eerste die je moet vervangen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met Schaken en Boetius doe je het zo slecht niet. Alleen heeft Schaken weer een flinke periode niet fit moeten doorspelen, omdat het daarachter kak is. Ik vond Goossens het eigenlijk ook wel goed invullen. Of je dan nog een rechtsbuiten nodig heb, is met name van Achachbar afhankelijk.
Als Koeman daar voor volgend seizoen wel wat in ziet, heb ik liever eerst een tweede spits.
Rot op johquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind Schaken als persoon echt een eindbaas en zoals al eerder gezegd geeft ie altijd 110 procent, maar als je serieus top 3 wil spelen is hij de eerste die je moet vervangen.
Supermooi dan toch als wij 2e worden en psv wint de beker. Az niet de beker, geen europees, hele jaar gesukkeld en psv dan geen kampioen, geen CL-voorronde, wel de beker maar doelstelling absoluut niet gehaald.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:20 schreef De_Pel het volgende:
Trouwens lekker, AZ verpletterd een Utrecht dat terecht om de vijfde plek speelt, wint met speels gemak ruim van een Heerenveen wat echt bijzonder goed op stoom is, maar speelt gunstig niets klaar tegen PSV
Begin toch in een opzetje te geloven
Als we het over de vleugels hebben, vind ik Verhoek zo ongelofelijk tegenvallen.. heb er een hard hoofd in dat het nog wat wordt met die knul, hij mist een bepaalde felheid.. drive.. weet niet hoe ik het moet noemen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met Schaken en Boetius doe je het zo slecht niet. Alleen heeft Schaken weer een flinke periode niet fit moeten doorspelen, omdat het daarachter kak is. Ik vond Goossens het eigenlijk ook wel goed invullen. Of je dan nog een rechtsbuiten nodig heb, is met name van Achachbar afhankelijk.
Als Koeman daar voor volgend seizoen wel wat in ziet, heb ik liever eerst een tweede spits.
was hij bij Ado wel zo geweldig dan? mensen hebben volgens mij echt een vertekenend beeld van hem.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we het over de vleugels hebben, vind ik Verhoek zo ongelofelijk tegenvallen.. heb er een hard hoofd in dat het nog wat wordt met die knul, hij mist een bepaalde felheid.. drive.. weet niet hoe ik het moet noemen.
Hij heeft er toen aardig wat panklaar gegeven voor Bulykin, maar achteraf was dat seizoen een uitschieter denk ik.. Verhoek heeft wel een aardige voorzet, maar meer kwaliteiten kan ik helaas niet bespeuren. Vind hem ook altijd zo slap overkomen en daar erger ik mij aan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Cara het volgende:
[..]
was hij bij Ado wel zo geweldig dan? mensen hebben volgens mij echt een vertekenend beeld van hem.
Ik weet wel hoe ik het moet noemen hoor: "alles".quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we het over de vleugels hebben, vind ik Verhoek zo ongelofelijk tegenvallen.. heb er een hard hoofd in dat het nog wat wordt met die knul, hij mist een bepaalde felheid.. drive.. weet niet hoe ik het moet noemen.
Mja, dat laatste vind ik al twijfelachtig maar ok. Wie van beste 11 zou je eerder slachtofferen dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rot op joh
Staat volgens mij gewoon op 10 assists, terwijl hij nog een hele tijd half stuk was.
Wordt ook niet voor jan lul bij oranje gehaald.
Waarmee je mij niet hooort zeggen dat het een oranjewaardige speler is, of de eerste is die je naar een hoger niveau trekt, maar het is ook geen speler die niet meekan in deze selectie.
Daarnaast moet je ook het een belang van persoonlijkheid in je selectie niet onderschatten.
Je moet niet teveel denken in een eerste 11. Zeker met zo veel jonge spelers zitten er altijd wel wat bij die niet presteren. MITS Schaken gewoon topfit is, zal hij niet vaak een 9 scoren, maar ook geen onvoldoende. Vrijwel altijd zijn er wel meerdere "betere spelers" die hun week niet hebben en minder presteren dan de schaak.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, dat laatste vind ik al twijfelachtig maar ok. Wie van beste 11 zou je eerder slachtofferen dan?
Maar als je dat dus allemaal even weg zou denken en puur kijkt naar beste 11 in beste vorm. Wie is dan de zwakste schakel?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moet niet teveel denken in een eerste 11. Zeker met zo veel jonge spelers zitten er altijd wel wat bij die niet presteren. MITS Schaken gewoon topfit is, zal hij niet vaak een 9 scoren, maar ook geen onvoldoende. Vrijwel altijd zijn er wel meerdere "betere spelers" die hun week niet hebben en minder presteren dan de schaak.
Dat is compleet niet rullevantquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar als je dat dus allemaal even weg zou denken en puur kijkt naar beste 11 in beste vorm. Wie is dan de zwakste schakel?
Dit. 1 seizoen goed gedraaid met een Bulykin in de spits. Daarvoor gewoon één van de 11, en vaak minder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Cara het volgende:
[..]
was hij bij Ado wel zo geweldig dan? mensen hebben volgens mij echt een vertekenend beeld van hem.
Ah. Dan vraag ik me af wat wel rullevant is in transferperiode om uiteindelijk op 1 september een enigszins capabele selectie te kunnen presenteren.quote:
De gehele selectie. Misschien had je het nog niet helemaal door, maar je wordt meestal niet met z'n elven kampioen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Dan vraag ik me af wat wel rullevant is in transferperiode om uiteindelijk op 1 september een enigszins capabele selectie te kunnen presenteren.
En als je dan die "gehele selectie" wil versterken ga jij niet eerst kijken wat de zwakke punten in je huidige selectie zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De gehele selectie. Misschien had je het nog niet helemaal door, maar je wordt meestal niet met z'n elven kampioen.
Kan, hoeft niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En als je dan die "gehele selectie" wil versterken ga jij niet eerst kijken wat de zwakke punten in je huidige selectie zijn
Hmja, zo kan je er ook naar kijken natuurlijk. Ik ben het met je eens dat gat tussen Pelle en invaller groter is dan tussen Schaken en back-up. Maar imo kan Pelle redelijk mee in top eredivisie en Schaken zou in niet 1 team in de top 8 ofzo basis spelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet.
Na Pelgod (9) komt een tevrete (1,8) fernandez (2,3) of een hakkebar (3,8). Na Schaken (7-) komt een Hakkebar (5,5), momenteel als buitenspeler nuttiger. Achter Boetius (soms 9 soms 3) krijg je gewoon nog goossens (naar verwachting een solide 5,5)
Waarin ik met weinig scorende buitenspelers als in onze selectie de rol van de centrale aanvaller nog eens dubbel zo belangrijk vind.
Als we Guidetti kunnen betalen zou ik daarvoor vandaag nog m'n moeder verkopen. Altidore daarentegen is imo een spits die teveel lijkt op Pelle en 1 van de 2 op de bank zetten is nog veel te duur nu.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
We moeten Altidore of Guidetti halen met het geld van de vrij en Classie dan kunnen we 4-4-2 spelen
Nee, voor het eerst sinds lange tijd weer eens met senior naar De Kuip. Zondag naar Heracles met mijn vader en twee weken daarna met mijn vriendin naar de laatste wedstrijd.quote:
Goeie tipquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel je broodjes in een boterhamzakje doen, want broodtrommels worden ook niet op prijs gesteld
Ik moest lachen. Toen dacht ik even na. Ik waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als we Guidetti kunnen betalen zou ik daarvoor vandaag nog m'n moeder verkopen.
Ik proef zelfs angst. En ik kan er van genieten.quote:Maar het is natuurlijk wel frappant dat Feyenoord tien penalty’s mee heeft gekregen en wij twee.
Alderweireld - De Telegraaf
Op nu.nl geloof ik stond een analyse dat dat komt omdat Feyenoord constant in de 16 rond Pelle speelt en ajax altijd buiten de 16 bouwt en combineerdquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
In het kader "wij tellen weer mee"
[..]
Ik proef zelfs angst. En ik kan er van genieten.
Piep piep hallo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Is meer in het kader van de scheids op scherp zettenquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Tegen NAC ja? Ook diep gezonken dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is meer in het kader van de scheids op scherp zetten
Jammer dat het nodig isquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen NAC ja? Ook diep gezonken dan.
Aldus Advocaat.quote:“Vaak gaat het er om of je als trainer iets van jezelf aan een elftal mag toevoegen. Daar ben ik me bij PSV te weinig bewust van geweest. Er was geen geld, duidelijk. Je moet van tevoren heel goed weten wat wel of niet kan”, zegt Advocaat nu in het Algemeen Dagblad. De geroutineerde coach weet inmiddels dat het eigenlijk allemaal terugkomt op dat ene punt: financiën. “Als je meer betaalt, krijg je betere voetballers.”
Idd.. FC Gemeente Eindhoven heeft volgens mij een jaar geleden miljoenen geïnvesteerd in spelers. Die huilebalk van een Advocaat doet me denken aan die clown van een Mancini.. die klaagde ook al over te weinig aankopenquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Aldus Advocaat.
Hier kan ik nog best kwaad om worden. Hij laat een complete chaos achter, maar het lag weer aan het geld. Kijk eens goed naar Rotterdam, Dick, waar al bijna een decennium geen ene cent meer ligt.
Advocaat is gewoon een pannenkoek, ik roep het al jaren. Zonder geld kun je als trainer niks toevoegen aan een selectiequote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Aldus Advocaat.
Hier kan ik nog best kwaad om worden. Hij laat een complete chaos achter, maar het lag weer aan het geld. Kijk eens goed naar Rotterdam, Dick, waar al bijna een decennium geen ene cent meer ligt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
We moeten Altidore of Guidetti halen met het geld van de vrij en Classie dan kunnen we 4-4-2 spelen
Dat Duplan genoemd wordt hier is echt belachelijk ja. Bij elk nieuws over een transfervrije speler wordt hier geroepen dat we hem moeten halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:39 schreef RetRy32 het volgende:
Duplan
Hou Cissé dan gewoon, die wilt zelf ook.
Als hij z'n blessures niet had gehad was hij gewoon een basiskracht nu.
Sterke snelle speler met een actie in huis.
Dan liever nog Johnny Burgerking.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef vandermar het volgende:
Kunnen we Rick Hoogendorp en Ricky van den Bergh anders niet halen als Cisse weg gaat?
Dat is de vijver waarin we moeten vissen volgens sommige mensen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat Duplan genoemd wordt hier is echt belachelijk ja. Bij elk nieuws over een transfervrije speler wordt hier geroepen dat we hem moeten halen.
Als je naar het financiële aspect kijkt wel, ja. Of wou je zeggen van niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de vijver waarin we moeten vissen volgens sommige mensen.
Dan kun je imo beter niet vissen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je naar het financiële aspect kijkt wel, ja. Of wou je zeggen van niet?
Ja in die vijver moeten we vissen, maar dan heb ik liever dat ze het doen met de spelers (zeker op die positie) die we al hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Opleiden inderdaad, maar dat was geen antwoord op mijn vraag.
Daar kan ik me vinden. Ben heel benieuwd met wie ze op de proppen komen als bepaalde spelers vertrekken. Feyenoord kan het enigszins opvullen met wat er nu is, maar de selectie zal hoe dan ook aangevuld dienen te worden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja in die vijver moeten we vissen, maar dan heb ik liever dat ze het doen met de spelers (zeker op die positie) die we al hebben.
Klopt, ik hoop dat ze wel spelers halen als Vormer en Janmaat (die gewoon onbetwiste aanwinsten waren bij hun club) en geen spelers die al richting de 30 gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kan ik me vinden. Ben heel benieuwd met wie ze op de proppen komen als bepaalde spelers vertrekken. Feyenoord kan het enigszins opvullen met wat er nu is, maar de selectie zal hoe dan ook aangevuld dienen te worden.
hier breek ik al een tijdje mn hoofd over, maar weet haast wel zeker dat Geel niemand uit het buitenland gaat halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kan ik me vinden. Ben heel benieuwd met wie ze op de proppen komen als bepaalde spelers vertrekken. Feyenoord kan het enigszins opvullen met wat er nu is, maar de selectie zal hoe dan ook aangevuld dienen te worden.
Is naar Anderlecht toch? Denk wel dat ze er naar gekeken hebben hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nog steeds klote dat men niet geprobeerd heeft Armenteros te halen. Kon op elke positie voorin staan en als Pelle wegvalt hoef je qua spel niet eens zoveel aan te passen.
Voordeel tov vorig seizoen is dat je nu al een spits hebt en dus ook wat beter spelers die passen erbij kan halen, voor zover financieel mogelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nog steeds klote dat men niet geprobeerd heeft Armenteros te halen. Kon op elke positie voorin staan en als Pelle wegvalt hoef je qua spel niet eens zoveel aan te passen.
Armenterosquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
oh ben je dr ook weer. en wie de fuck had je dan gehaald als backup?quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Armenteros
Over middelmaat gesproken.
Niemand.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:35 schreef Cara het volgende:
[..]
oh ben je dr ook weer. en wie de fuck had je dan gehaald als backup?
Hij valt zijn spelers af, hij valt zijn bestuur af, hij valt zijn supporters af en totaal geen zelfkritiek. Kijk je weet het nooit maar die wissel in de Kuip was echt de stomste wissel die ik ooit had gezien. Van Marwijk begreep het wel altijd lachten die trainers die iets zijn wat niemand ziet. Bij Advocaat is niemand beter gaan spelen. En nog wordt die van alle kanten gedekt in de media (behalve die coole lokale omroep). Onbegrijpelijk gewoon. Wat een clown.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Aldus Advocaat.
Helemaal mee eens,quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:46 schreef jakees het volgende:
[..]
Hij valt zijn spelers af, hij valt zijn bestuur af, hij valt zijn supporters af en totaal geen zelfkritiek. Kijk je weet het nooit maar die wissel in de Kuip was echt de stomste wissel die ik ooit had gezien. Van Marwijk begreep het wel altijd lachten die trainers die iets zijn wat niemand ziet. Bij Advocaat is niemand beter gaan spelen. En nog wordt die van alle kanten gedekt in de media (behalve die coole lokale omroep). Onbegrijpelijk gewoon. Wat een clown.
Je mag tegenwoordig nog in je handen knijpen als spelers als Armeinteros voor Feyenoord kiezen hoor. Met een Vitesse en Twente heb je er nu gewoon 2 concurrenten bij voor betaalbare Eredivisie-spelers. Blijkbaar zien veel mensen dat hier niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Armenteros
Over middelmaat gesproken.
Van mij mogen Vitesse of Twente die Armenteros halen hoor. Kan Feyenoord dat kleine beetje geld dat ze hebben achter de hand houden voor een versterking die misschien wel wat toevoegt. Armenteros komt echt zwaar tekort voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig nog in je handen knijpen als spelers als Armeinteros voor Feyenoord kiezen hoor. Met een Vitesse en Twente heb je er nu gewoon 2 concurrenten bij voor betaalbare Eredivisie-spelers. Blijkbaar zien veel mensen dat hier niet.
Wat een conclusiequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat Pelle nog geen 1x ziek of geblesseerd is geweest dit seizoen. Zal wel echt als een professional leven.
Guidetti droeg geen jas, zijn vriendin blowde en hij zat elke dag bij vapianos te etenquote:
Vergeet de balletjes van de IKEA nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Guidetti droeg geen jas, zijn vriendin blowde en hij zat elke dag bij vapianos te eten
Kijk maar wat er met hem is gebeurd
quote:Feyenoord dreigt met juridische stappen tegen BAM
Feyenoord koos er begin april voor om een nieuw stadion te gaan bouwen, in plaats van de huidige Kuip te renoveren. Dat was slecht nieuws voor bouwbedrijf BAM, dat plannen had voor de renovatie van de Kuip. Concurrent Volker Wessels werd namelijk aangesteld om het nieuwe stadion te realiseren.
Sindsdien uitte BAM kritiek op het plan van Feyenoord om een nieuw stadion te bouwen. Volgens BAM zou het plan te riskant zijn en te veel van de gemeente vragen. Feyenoord heeft nu gedreigd met juridische stappen tegen BAM, als het bedrijf niet ophoudt met het geven van kritiek.
"BAM blijft voortdurend via verschillende wegen zijn gedachten over ons nieuwe stadion ventileren. Dat was niet de afspraak", aldus stadion-directeur Jan van Merwijk tegenover de Telegraaf. BAM heeft laten weten zich voorlopig koest te houden.
Jij hebt niets in De Rotterdamsche Tempel te zoekenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Hallo mensen...ik heb een vraagje. Ik ga 9 mei naar de bekerfinale en vroeg mij af of iemand tips heeft waar ik het beste kan parkeren rondom de kuip met de auto? Zijn er nog wat wijken waar ik hem kan zetten in de buurt?
Alvast bedankt!
Op de PSV parkeerplaats...quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Hallo mensen...ik heb een vraagje. Ik ga 9 mei naar de bekerfinale en vroeg mij af of iemand tips heeft waar ik het beste kan parkeren rondom de kuip met de auto? Zijn er nog wat wijken waar ik hem kan zetten in de buurt?
Alvast bedankt!
vlak bij het ouwe ziekenhuis heb je benzine pomp texaco ofzo kan je hem zo neerzetten .quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Alvast bedankt!
Serieus reageren op een trollquote:Op zondag 28 april 2013 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vlak bij het ouwe ziekenhuis heb je benzine pomp texaco ofzo kan je hem zo neerzetten .
even tunneltje onderdoor ben je zo in de kuip.
precies, vieze troll. Hij had dit beter in het RKC Waalwijk topic kunnen vragen ipv het topic van de club in wiens stadion de wedstrijd is.quote:
Alsof PSV-supporters uitwedstrijden in De Kuip bezoekenquote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
precies, vieze troll. Hij had dit beter in het RKC Waalwijk topic kunnen vragen ipv het topic van de club in wiens stadion de wedstrijd is.
Wil je ook gelijk weten welk vak het sfeervak is?quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben niet hier om te trollen..was gewoon een serieuze vraag.Iemand eventueel een straatnaam waar dat benzinestation ligt?
heb je herpes?quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben niet hier om te trollen..was gewoon een serieuze vraag.Iemand eventueel een straatnaam waar dat benzinestation ligt?
Dat was idd logischer geweest omdat de finale in Waalwijk wordt gespeeld.quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
precies, vieze troll. Hij had dit beter in het RKC Waalwijk topic kunnen vragen ipv het topic van de club in wiens stadion de wedstrijd is.
Wie zwijgt stemt toe.quote:
Beetje jammer dat mensen hier zo flauw doen. Gewoon "Laan van Bol'es" intypen op je GPS. Als je 'm daar achteraf parkeert, sta je prima. En dan gewoon naar het stadion lopen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Inderdaad, zelfs op wedstrijddagen altijd plaats genoeg.quote:Op zondag 28 april 2013 03:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mensen hier zo flauw doen. Gewoon "Laan van Bol'es" intypen op je GPS. Als je 'm daar achteraf parkeert, sta je prima. En dan gewoon naar het stadion lopen.
Daarom terughalen naar een competitie die hij fysiek wel trektquote:Op zondag 28 april 2013 03:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die jap is altijd geblesseerd sinds hij in de PL speelt
Ik ben vast niet de enige hier voor wie dit herkenbaar is.quote:Ingezonden met dank aan Martien Verstralen, de frustraties rondom het liegen en bedriegen komt steeds meer supporters de neus uit. Een geschreven column. Een opsomming op basis van wat we weten en wat we waarnemen. Respect voor de auteur!
=============
Ik zit met een dubbel gevoel: ik ben nooit tegen HNS geweest en heb het altijd een eerlijke kans gegeven. Totdat de Maasgebouw-maffia ieder kritisch tegengeluid afdeed als emotionele, ondeskundige flauwekul. Ik heb altijd gezegd, dat ik voorstander ben van de variant welke het beste is voor de club.
In de tijd van megalomane plannen van een half in de Maas geplaatste voetbaltempel met 80.000 zitplaatsen, droomde ik ook weg van ons nieuwe nationale stadion. Maar toen het WK niet meer naar Nederland kwam, alle zogenaamde ekte ekte "Feyenoord-, voetbal- en Rotterdam-fans" de financiële keutel introkken en er een slap aftreksel van een luchtkasteel overbleef gebaseerd op te positieve, dubieuze, misleidende berekeningen werd ik achterdochtig.
Waarom zou Mojo concerten naar HNS brengen? Zolang ze een belang in Ziggo- en Gelre-dome hebben én de ArenA logistiek nog altijd interessanter is, kómen er geen concerten naar Rotterdam.
Waarom laat je een second opinion uitvoeren door een partij die HNS zou mogen bouwen? Wat is daar onafhankelijk aan?
Waarom is er nog altijd geen concreet, tastbaar ontwerp van HNS, terwijl de gemeente wel koste wat het kost voor de zomer akkoord moet gaan?
Waarom gaat de burgemeester van Rotterdam in bila'tjes met raadsleden praten over HNS? Is het niet handiger eerst eens te kijken hoe eventuele steun door de gemeente (zonder welke investeerders afhaken) op Europees niveau wordt beoordeeld (ongeoorloofde staatssteun?)?
Waarom doet men van de Feyenoord-familie alsof de zilvervloot straks binnen komt varen, terwijl we afgescheept worden met een content fee van 4 mln? Dat schamele bedrag verhoudt zich totaal niet tot de excessieve kosten van HNS?
Waarom zou HNS (kosten: 330 mln, onderhoud per jaar: 3 mln, afschrijving per jaar 6 mln) interessanter zijn dan een gerenoveerde Kuip (kosten: 117 mln, onderhoud per jaar 3 ton, afschrijving per jaar: 2,5 mln)? Zeker als je beseft dat beide stadionplannen in evenveel zitplaatsen, business seats, units, hospitality facilities, vergaderzalen en mogelijkheden voor de breedtesport voorzien.
Waarom is er een passage over de sloop van de Kuip opgenomen in de plannen voor HNS? En waarom werd het bestaan hiervan ontkend?
Is de relatie Rotterdam-VolkerWessels (SportCampus Rotterdam) en de relatie Feyenoord-VolkerWessels (HNS) de reden dat Gudde, van Merwijk, Laan en Aboutaleb elkaar door dik en dun steunen? Mag deze belangenverstrengeling überhaupt?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. En iedere dag dat "Feyenoord" bezig is met rookgordijnen, drogredenen en door PR-adviseurs ingefluisterde guerilla-tactieken word ik achterdochtiger. En met mij hopelijk steeds meer mensen.
Jarenlang baalden we dat de grote, kapitaalkrachtige bedrijven de weg naar de Kuip kwijt waren geraakt en dat daardoor onze club ten onderging. Wisten wij veel... Juist nu deze "vrienden" de weg terug gevonden hebben, moeten we meer en meer op onze hoede zijn.
Sorry, gewoon mijn mening. Geen emotionele mening, maar een gefundeerde mening van een emotioneel betrokken fan die verdrietig wordt van het feit dat de ziel van zijn club verkwanseld wordt door mensen die er niets te zoeken hebben.
Sterk in Rotterdam,
Sterk in Nederland,
Niets is sterker dan dat ene woord... Feyenoord, mijn Feyenoord.
Martien
Ik denk dat Feyenoord voor het eerst sinds tijden weer eens de 4 doelpunten gaat halen.. De druk is van de ketel en Heracles staat niet bekend om hun uitstekende prestaties in uitwedstrijden.. Heb er zin in.quote:
0-2 zal het niet worden want we krijgen toch wel een onterechte pingel mee.quote:Op zondag 28 april 2013 12:04 schreef iketurnerjr het volgende:
0-2 heracles![]()
Koeman na afloop: Het lag aan de spelers
Druk van de ketel? Boven Vitesse eindigen is nog lang niet zeker en ook een tweede plaats kan nog als PSV nog een misstap maakt, niks de druk eraf.quote:Op zondag 28 april 2013 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord voor het eerst sinds tijden weer eens de 4 doelpunten gaat halen.. De druk is van de ketel en Heracles staat niet bekend om hun uitstekende prestaties in uitwedstrijden.. Heb er zin in.
5-0quote:Op zondag 28 april 2013 13:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
0-2 zal het niet worden want we krijgen toch wel een onterechte pingel mee.![]()
2-0.
1x Pelgod
1x Bless
Lexie.quote:
Goed stuk. ONbegrijpelijk dat er nog altijd mensen zijn die in de propaganda van het Feyenoord-bestuur trappen en tegen beter weten in voor de bouw van een nieuw stadion zijn. Het ligt er zo dik bovenop allemaal dat ze bij Feyenoord een vies spelletje aan het spelen zijn en enkel en alleen uit zijn op eigen gewin.quote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef heiden6 het volgende:
Van facebook:
[..]
Ik ben vast niet de enige hier voor wie dit herkenbaar is.
Man, je hebt een UI van de Duitse joden.quote:Op zondag 28 april 2013 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed stuk. ONbegrijpelijk dat er nog altijd mensen zijn die in de propaganda van het Feyenoord-bestuur trappen en tegen beter weten in voor de bouw van een nieuw stadion zijn. Het ligt er zo dik bovenop allemaal dat ze bij Feyenoord een vies spelletje aan het spelen zijn en enkel en alleen uit zijn op eigen gewin.
Nee ik heb een UI van een club die de Spaanse joden pak slaag heeft gegeven.quote:Op zondag 28 april 2013 13:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Man, je hebt een UI van de Duitse joden.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee ik heb een UI van een club die de Spaanse joden pak slaag heeft gegeven.
Toen was ik 10quote:
Real is de enige echte jodenclub van Spanje.quote:Op zondag 28 april 2013 13:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee ik heb een UI van een club die de Spaanse joden pak slaag heeft gegeven.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Real is de enige echte jodenclub van Spanje.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Real is de enige echte jodenclub van Spanje.
Ben jij hem op FN?quote:
Hahaha, dat is hem ja. 100%.quote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben jij hem op FN?
[ afbeelding ]
Ook zo'n Real adept.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben jij hem op FN?
[ afbeelding ]
Ook zo'n Real adept.
Ok man.quote:Op zondag 28 april 2013 13:59 schreef RetRy32 het volgende:
Vilhena heeft dit seizoen maar 1 assist (!)
En de bijzonder matige nr. 10 immers heeft er maar liefst 0 in de Eredivisie.
quote:Op zondag 28 april 2013 14:01 schreef vandermar het volgende:
Dat is slechts een kleine selectie van Pepe (Inzanity) op FN. Er staan nog heel veel meer anti Barcelona posts daar, best wel grappig om te lezen. Alles posts zijn ook in het CL of het Spaanse voetbal topic.
quote:
Wie ben jij op FN?quote:
Achahbar.quote:Op zondag 28 april 2013 14:43 schreef macca728 het volgende:
We moeten echt een aanvaller aantrekken die ook eens scoort, naast Pelle
En terecht. Heeft nog nooit goed gespeeld in het eerste.quote:
Jawel.quote:Op zondag 28 april 2013 14:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
En terecht. Heeft nog nooit goed gespeeld in het eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |