4x per jaar fzo?quote:Op maandag 29 april 2013 10:26 schreef Snakey het volgende:
Kortom, eigenlijk heeft zo'n test dus weinig nut. Tenzij je bereid bent je voor een langere periode te laten prikken om een gemiddelde te krijgen.
Snap ik maar ben benieuwd hoe IF is. Resultaat duurt veel langer. De motivatie is er wat het belangrijkste is. Vanavond weer lekker ijzer vreten.quote:Op maandag 29 april 2013 10:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Minimaal resultaat natuurlijk in een maand.
quote:
eerder 4x per dagquote:Op maandag 29 april 2013 10:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee, nu je het zegt. Ik heb niet verder doorgevraagd.
ja.quote:Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef star_gazer het volgende:
Momentopname daargelaten, je moet ooit een keer ergens vanuit gaan. Je kan alles 100 keer meten, maar ooit meot je zeggen "ik ga aan de slag met deze waarde". Ik mag er na deze test lijkt me toch wel vanuit gaan dat mijn T waardes rondom de 450 liggen.
Dus je zou theoretisch kunnen zeggen dat z'n testlevels 460-598 liggen. Maar de test wijst nu uit dat het 460 is. Daar moet ie het mee doen, al kan je over een maand of zoveel weer testen en dan kan je vast meer zinnige shizzle zeggen.quote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja.
maar toch, je kan afhankelijk v.h. tijdstip dus iets van een factor 1/3 hoger zitten. Of je het dus eerlijk vergelijkt met dat "gemiddelde" is dus nog maar de vraag...
Het zou theoretisch ook kunnen dat zijn het zijn maximum is.. en dat het gemiddeld misschien zelfs wel in de 300 zit..quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dus je zou theoretisch kunnen zeggen dat z'n testlevels 460-598 liggen. Maar de test wijst nu uit dat het 460 is. Daar moet ie het mee doen, al kan je over een maand of zoveel weer testen en dan kan je vast meer zinnige shizzle zeggen.
Star ziet er kwa spiermassa niet uit als een 80 jarige. Ik denk dat het allemaal wel mee valt.quote:Op maandag 29 april 2013 12:39 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Het zou theoretisch ook kunnen dat zijn het zijn maximum is.. en dat het gemiddeld misschien zelfs wel in de 300 zit..
Nee, maar ik werk me dan ook helemaal de typhus en heb ieder gram spiermassa dubbel en dwars verdiend. Ik ken mensen die natty in de helft van de tijd er beter bij staan dan ik. Nu weet ik wel dat ik 30 ben, maar gezien de hoeveelheid werk die ik erin stop, mag ik eigenlijk wel wat meer vooruitgang verwachten. Ik train nu anderhalf jaar serieus en ik squat nog geen 100kg lol wut?quote:Op maandag 29 april 2013 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Star ziet er kwa spiermassa niet uit als een 80 jarige. Ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Niet alle manlets squatten 300kg en benchen 180kg in 1,5jr hequote:Op maandag 29 april 2013 12:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk me dan ook helemaal de typhus en heb ieder gram spiermassa dubbel en dwars verdiend. Ik ken mensen die natty in de helft van de tijd er beter bij staan dan ik. Nu weet ik wel dat ik 30 ben, maar gezien de hoeveelheid werk die ik erin stop, mag ik eigenlijk wel wat meer vooruitgang verwachten. Ik train nu anderhalf jaar serieus en ik squat nog geen 100kg lol wut?
Ik verloor tijdens mijn laatste (zeer cleane!) cut rustig evenveel spier als vet (kan twee DXA scans laten zien). Ik kwam met pijn en moeite tot de 15%, waar ik al abs heb met een dikke reet+benen. Ook heb ik sinds mijn 13e ofzo al een lichte gyno (dem puffy nipplez). De schooldokter () vertelde me toentertijd dat dat 'vanzelf wel over zou gaan' en ik ben er verder nooit op doorgegaan. Maar ook dat zit er dus nog steeds.
Gelukkig doet mijn lul het verder prima, al is mijn libido ook niet altijd het hoogst.
Nope, vanavond werken gelukkig want het is lekker weer.quote:Op maandag 29 april 2013 13:23 schreef Travel. het volgende:
Hebben jullie vandaag ook vrij allemaal? Was bijzonder druk vandaag.
Helaas niet maar begrijp het goed van je. Vanmorgen was het super rustig op de A1, wel is lekker. Straks na me werk weer sporten.quote:Op maandag 29 april 2013 13:23 schreef Travel. het volgende:
Morgen zijn de meeste gyms dicht, dus vandaag gaan de meesten denk ik extra.quote:Op maandag 29 april 2013 13:23 schreef Travel. het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 29 april 2013 14:03 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Morgen zijn de meeste gyms dicht, dus vandaag gaan de meesten denk ik extra.
Je loopt idd wel vaak te mopperen over lage T inderdaadquote:Op maandag 29 april 2013 08:07 schreef star_gazer het volgende:
Ik weet dat dit een beetje hypochondrisch over komt, maar de cijfers liegen niet. En ook mijn gevoel liegt niet; ik loop al maanden te zeiken dat ik het gevoel heb ik low T heb ('zachte' spieren, teveel spierverlies tijdens mijn cut op goed dieet, onvoldoende 'droge' gains op zowel kracht als massa vlak en een redelijk zwak libido) en dat wordt hierin volgens mij wel bevestigd.
voor elke kop 1quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef esv7 het volgende:
Net skull crushers gedaan, lekkere pomp in mijn triceps. Maar hoeveel oefeningen doen jullie voor een kleine spiergroep als tricep of bicep?
Ok dankjewel, zal vanavond even exrx kijken dan.quote:
uiteraard zitten biceps en tricep niet op 1 dag bij een splitquote:Op maandag 29 april 2013 15:44 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ok dankjewel, zal vanavond even exrx kijken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |