Het beste wat je kan doen is op maps zoeken in je buurt naar sloperijen en ze allemaal even mailen/bellen. Of Onderdelenlijn.nl proberen, maar dat is vaak wel duurder.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef MountMan het volgende:
Danke schon! Als ik dan toch misbruik kan maken van dit topic: weet iemand zo'n model op een sloop te staan. Heb nog een bestuurdersstoel nodig, alsmede een nieuw slot voor het dashboardkastje. Deze sluit niet meer, ducttape ziet er niet echt charmant uit.
koop contract ontbinden op basis van dwaling.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef jolanda1961 het volgende:
Vraagje........vandaag ontdekte ik dat de digitale kmteller zo'n 100.000km is terug gezt. Ik heb de auto nu 5 weken en ben echt niet blij.
Er is dus met een comp aan die auto geklooid........waar ga ik klagen?? (Ik heb natuurlijk al aan de bel getrokken bij degene waar ik de auto heb gekocht)
vraag het anders ook even hier die kunnen je precies vertellen hoe en watquote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef jolanda1961 het volgende:
Ik heb de auto gekocht om de km stand dus jazeker........gevraagd en over gepraat,ik ga morgen weer bellen, thanks
Neu, is gewoon een relais.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef 2cv het volgende:
Is de frequentie van het knipperen afhankelijk van het motortoerental ?
Stralen, wat dacht je danquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef 2cv het volgende:
Eh, mijn vraag was gericht aan cigarette14 met z'n knipperende koplampen
joh, een oude olieboot zal zwarte rook naar buiten flikkeren, aadspagaat doelt denk ik op witte rook (condens).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:02 schreef NoBody122 het volgende:
Die van mij rookt in de winter ook behoorlijk bij een koude start.. Krijg je met een oude 2.8l diesel
Rook is rookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
joh, een oude olieboot zal zwarte rook naar buiten flikkeren, aadspagaat doelt denk ik op witte rook (condens).
Je wiel heeft een afwijking van 0 minuten en 37 graden. Een klein stukje theorie,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Kadooosh het volgende:
Heb net mijn auto uitgelijnd, polo 2 '90 maar de linkerstuurstang zat vast en het schroefdraad was al maximaal gebruikt ofzo.
Nu heeft ie 0.37 graden afwijking.
Is dit heel erg? Tijdens het rijden merk ik er niets van. Stuur staat ook goed recht.
Dat de band wat meer slijt kan ik wel tijdelijk meeleven. Zolang het maar niet onveilig wordt.
Hij is een paar weken geleden gekeurd door 2 garages. En heb er nog met iemand het een en ander aan gedaan(rechter stuurstang vervangen). Dan moest dat wel opvallen denk ik of niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je wiel heeft een afwijking van 0 minuten en 37 graden. Een klein stukje theorie,
Bij het uitlijnen werk je met minuten en graden, 1 minuut is 60 graden. Jou wiel staat 0.37 buiten de specs, dit is c.a. een halve slag. Als je schroefdraad al max gebruikt is, dan is er meer aan de hand. Mogelijk is er een onderdeel van de ophanging krom (wat tevens tot afkeur bij een keuring kan leiden).
Het is dus zeer verstandig om het eea te (laten) controleren.
Dan heb je de rechterstuurstang toch verkeerd gemonteerd. Montage luistert ontzettend nauw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hij is een paar weken geleden gekeurd door 2 garages. En heb er nog met iemand het een en ander aan gedaan(rechter stuurstang vervangen). Dan moest dat wel opvallen denk ik of niet?
Hij rijdt/stuur voor de rest prima.
Maar het gaat om de linker die max gebruikt is. Of heeft dat met elkaar te maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan heb je de rechterstuurstang toch verkeerd gemonteerd. Montage luistert ontzettend nauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |