Neu, is gewoon een relais.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef 2cv het volgende:
Is de frequentie van het knipperen afhankelijk van het motortoerental ?
Stralen, wat dacht je danquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef 2cv het volgende:
Eh, mijn vraag was gericht aan cigarette14 met z'n knipperende koplampen
joh, een oude olieboot zal zwarte rook naar buiten flikkeren, aadspagaat doelt denk ik op witte rook (condens).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:02 schreef NoBody122 het volgende:
Die van mij rookt in de winter ook behoorlijk bij een koude start.. Krijg je met een oude 2.8l diesel
Rook is rookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
joh, een oude olieboot zal zwarte rook naar buiten flikkeren, aadspagaat doelt denk ik op witte rook (condens).
Je wiel heeft een afwijking van 0 minuten en 37 graden. Een klein stukje theorie,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Kadooosh het volgende:
Heb net mijn auto uitgelijnd, polo 2 '90 maar de linkerstuurstang zat vast en het schroefdraad was al maximaal gebruikt ofzo.
Nu heeft ie 0.37 graden afwijking.
Is dit heel erg? Tijdens het rijden merk ik er niets van. Stuur staat ook goed recht.
Dat de band wat meer slijt kan ik wel tijdelijk meeleven. Zolang het maar niet onveilig wordt.
Hij is een paar weken geleden gekeurd door 2 garages. En heb er nog met iemand het een en ander aan gedaan(rechter stuurstang vervangen). Dan moest dat wel opvallen denk ik of niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je wiel heeft een afwijking van 0 minuten en 37 graden. Een klein stukje theorie,
Bij het uitlijnen werk je met minuten en graden, 1 minuut is 60 graden. Jou wiel staat 0.37 buiten de specs, dit is c.a. een halve slag. Als je schroefdraad al max gebruikt is, dan is er meer aan de hand. Mogelijk is er een onderdeel van de ophanging krom (wat tevens tot afkeur bij een keuring kan leiden).
Het is dus zeer verstandig om het eea te (laten) controleren.
Dan heb je de rechterstuurstang toch verkeerd gemonteerd. Montage luistert ontzettend nauw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hij is een paar weken geleden gekeurd door 2 garages. En heb er nog met iemand het een en ander aan gedaan(rechter stuurstang vervangen). Dan moest dat wel opvallen denk ik of niet?
Hij rijdt/stuur voor de rest prima.
Maar het gaat om de linker die max gebruikt is. Of heeft dat met elkaar te maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan heb je de rechterstuurstang toch verkeerd gemonteerd. Montage luistert ontzettend nauw.
Stuur staat nu wel goed recht, eerst niet(klein beetje naar links).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:46 schreef 2cv het volgende:
Jep, heeft met elkaar te maken. Als de ene stuurstang veel te lang/kort is moet je de andere zo extreem bijstellen dat dat buiten de afstelmogelijkheden valt. En dan staat ook je stuur scheef. Dus ik vraag me af wat hier aan de hand is.
Ze hadden je vraag dus net zo goed niet kunnen beantwoordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Stuur staat nu wel goed recht, eerst niet(klein beetje naar links).
Merk ook niks tijdens het rijden dus ik laat het nu zo maar. Misschien lag het aan de garage. Uitlijnen was al moeilijk omdat ie zo oud is zeiden ze![]()
Nee hoor was nuttig, bedankt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ze hadden je vraag dus net zo goed niet kunnen beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |