En het is niet dat we gemeet hebben daar hequote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Tnx
[..]
En het is niet dat we gemeet hebben daar he
niet op mij iigquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar dacht dat ik wel indruk had gemaakt met mijn vip kaarten
![]()
Neequote:Op vrijdag 26 april 2013 11:33 schreef TradeMarkie het volgende:
had ik trouwens al gezegd dat ik muse in december in de Ziggo Dome heb gezien?
Heb er toen nog een discussie met B.ertha over gehad die het niet eerlijk vond dat ik "altijd" vrijkaarten hadquote:
Je was er zelf bij, weet je dat niet eens meer?quote:
Dat herinner ik me nog wel volgens mij.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef MaJo het volgende:
Heb er toen nog een discussie met B.ertha over gehad die het niet eerlijk vond dat ik "altijd" vrijkaarten had
TT-change: MaJo heeft last van beginnende dementiequote:Op vrijdag 26 april 2013 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was er zelf bij, weet je dat niet eens meer?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was er zelf bij, weet je dat niet eens meer?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TT-change: MaJo heeft last van beginnende dementie
uhuhquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Zoals jullie merken is mijn vrijdagmiddag begonnen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:49 schreef MadMaster het volgende:
De W van Weekend, 3 vingers in de lucht!!
Het ergste is dat ik die kreet (de W van Willem) ook nog steeds aan het roepen ben...quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu steeds de W van Willow in mijn hoofd
Het blijft wel hangen jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik die kreet (de W van Willem) ook nog steeds aan het roepen ben...
Ik vond van wel vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef Soempie het volgende:
Hou je veilig!
Is diergaarde blijdorp leuk?
Tosti met vlammetjesvulling. Niet tosti en vlammetjes.quote:
Ik vind hem weer leuk maar Lucky valt nu wel steeds in herhaling. "Hij iiiiis gekke" en dat hysterische gelach van Maxima gebruikt ie nu voor de 4e keer op rij waardoor het een beetje flauw begint te wordenquote:
jaja, gaat goedkomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tosti met vlammetjesvulling. Niet tosti en vlammetjes.
Ik denk dat je er tot 30 april aan vast zit en daarna ook nog wel even.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem weer leuk maar Lucky valt nu wel steeds in herhaling. "Hij iiiiis gekke" en dat hysterische gelach van Maxima gebruikt ie nu voor de 4e keer op rij waardoor het een beetje flauw begint te worden
http://www.nu.nl/buitenla(...)s-lid-waffen-ss.htmlquote:Derrick-acteur Horst Tappert was lid Waffen-SS
De in 2008 overleden Duitse acteur Horst Tappert, bekend van de politieserie Derrick, was in de Tweede Wereldoorlog lid van de gevreesde Waffen-SS.
Foto: ANP
Dat heeft de Frankfurter Allgemeine vrijdag bekendgemaakt.
De Waffen-SS was de gewapende eliteafdeling van de Schutzstaffel, die naast het reguliere Duitse leger op verschillende fronten actief was. Heinrich Himmler had de leiding over de SS.
De achtergrond van Tappert kwam aan het licht tijdens een onderzoek van socioloog Jörg Becker. Zelf heeft de acteur in zijn memoires verklaard dat hij als hospik onderdeel was van de Wehrmacht. Aan het einde van de oorlog zou hij krijgsgevangen zijn genomen.
Tappert was echter vanaf 1943 lid van de SS-Division Totenkopf, die op dat moment actief was aan het oostfront. De divisie waarin Tappert vocht werd vooral ingezet tijdens grote confrontaties met het Rode Leger.
De acteur overleed in 2008 op 85-jarige leeftijd. De serie Derrick werd een groot internationaal succes. Er werden tot en met 1998 uiteindelijk 281 afleveringen gemaakt. De misdaadserie was in 104 landen op televisie te zien.
Daarom. Ik snap ook niet dat mensen altijd weer iets achter iemand moeten zoeken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Hij is dood, de WOII is voorbij, laat die man rustig dood zijn ofzo
Ik weet niet of we gaan hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:30 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dat zou tof zijn Soemp
Mijn zus heeft er wel al een gekregen, maar ik vermoed dat m'n moeder 'm ook tof vind
![]()
Nee, nog niet.quote:
Ik weet niet hoe lang het er al stond? Was even douchen en toen ik terugkwam zag ik hetquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer dat zou gaan opvallen
C4, heb je NCIS al gezien deze week!
Kijken zodra je kuntquote:
Niet lang ndat ik het had voorgesteld, voor 12u nogquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het er al stond? Was even douchen en toen ik terugkwam zag ik het
Maar ik ben ziek hequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet lang ndat ik het had voorgesteld, voor 12u nog
Ok. Dan moet ie wel goed zijn dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |