En het is niet dat we gemeet hebben daar hequote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Tnx
[..]
En het is niet dat we gemeet hebben daar he
niet op mij iigquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar dacht dat ik wel indruk had gemaakt met mijn vip kaarten
![]()
Neequote:Op vrijdag 26 april 2013 11:33 schreef TradeMarkie het volgende:
had ik trouwens al gezegd dat ik muse in december in de Ziggo Dome heb gezien?
Heb er toen nog een discussie met B.ertha over gehad die het niet eerlijk vond dat ik "altijd" vrijkaarten hadquote:
Je was er zelf bij, weet je dat niet eens meer?quote:
Dat herinner ik me nog wel volgens mij.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef MaJo het volgende:
Heb er toen nog een discussie met B.ertha over gehad die het niet eerlijk vond dat ik "altijd" vrijkaarten had
TT-change: MaJo heeft last van beginnende dementiequote:Op vrijdag 26 april 2013 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was er zelf bij, weet je dat niet eens meer?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was er zelf bij, weet je dat niet eens meer?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TT-change: MaJo heeft last van beginnende dementie
uhuhquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Zoals jullie merken is mijn vrijdagmiddag begonnen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:49 schreef MadMaster het volgende:
De W van Weekend, 3 vingers in de lucht!!
Het ergste is dat ik die kreet (de W van Willem) ook nog steeds aan het roepen ben...quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu steeds de W van Willow in mijn hoofd
Het blijft wel hangen jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik die kreet (de W van Willem) ook nog steeds aan het roepen ben...
Ik vond van wel vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef Soempie het volgende:
Hou je veilig!
Is diergaarde blijdorp leuk?
Tosti met vlammetjesvulling. Niet tosti en vlammetjes.quote:
Ik vind hem weer leuk maar Lucky valt nu wel steeds in herhaling. "Hij iiiiis gekke" en dat hysterische gelach van Maxima gebruikt ie nu voor de 4e keer op rij waardoor het een beetje flauw begint te wordenquote:
jaja, gaat goedkomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tosti met vlammetjesvulling. Niet tosti en vlammetjes.
Ik denk dat je er tot 30 april aan vast zit en daarna ook nog wel even.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem weer leuk maar Lucky valt nu wel steeds in herhaling. "Hij iiiiis gekke" en dat hysterische gelach van Maxima gebruikt ie nu voor de 4e keer op rij waardoor het een beetje flauw begint te worden
http://www.nu.nl/buitenla(...)s-lid-waffen-ss.htmlquote:Derrick-acteur Horst Tappert was lid Waffen-SS
De in 2008 overleden Duitse acteur Horst Tappert, bekend van de politieserie Derrick, was in de Tweede Wereldoorlog lid van de gevreesde Waffen-SS.
Foto: ANP
Dat heeft de Frankfurter Allgemeine vrijdag bekendgemaakt.
De Waffen-SS was de gewapende eliteafdeling van de Schutzstaffel, die naast het reguliere Duitse leger op verschillende fronten actief was. Heinrich Himmler had de leiding over de SS.
De achtergrond van Tappert kwam aan het licht tijdens een onderzoek van socioloog Jörg Becker. Zelf heeft de acteur in zijn memoires verklaard dat hij als hospik onderdeel was van de Wehrmacht. Aan het einde van de oorlog zou hij krijgsgevangen zijn genomen.
Tappert was echter vanaf 1943 lid van de SS-Division Totenkopf, die op dat moment actief was aan het oostfront. De divisie waarin Tappert vocht werd vooral ingezet tijdens grote confrontaties met het Rode Leger.
De acteur overleed in 2008 op 85-jarige leeftijd. De serie Derrick werd een groot internationaal succes. Er werden tot en met 1998 uiteindelijk 281 afleveringen gemaakt. De misdaadserie was in 104 landen op televisie te zien.
Daarom. Ik snap ook niet dat mensen altijd weer iets achter iemand moeten zoeken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Hij is dood, de WOII is voorbij, laat die man rustig dood zijn ofzo
Ik weet niet of we gaan hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:30 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dat zou tof zijn Soemp
Mijn zus heeft er wel al een gekregen, maar ik vermoed dat m'n moeder 'm ook tof vind
![]()
Nee, nog niet.quote:
Ik weet niet hoe lang het er al stond? Was even douchen en toen ik terugkwam zag ik hetquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer dat zou gaan opvallen
C4, heb je NCIS al gezien deze week!
Kijken zodra je kuntquote:
Niet lang ndat ik het had voorgesteld, voor 12u nogquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het er al stond? Was even douchen en toen ik terugkwam zag ik het
Maar ik ben ziek hequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet lang ndat ik het had voorgesteld, voor 12u nog
Ok. Dan moet ie wel goed zijn dus.quote:
Van het merk TopKing, vlamtosties, doos van 20 stuks.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van het merk TopKing, vlamtosties, doos van 20 stuks.
Voor m'n eigen maar ff ook ingeslagen
Ach, niet druk maken en blijven lachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ook lekker. Huurverhoging binnengekregenwas uiteraard te verwachten, maar werd er niet blij van
4% extra.
4,5% voor mij.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ook lekker. Huurverhoging binnengekregenwas uiteraard te verwachten, maar werd er niet blij van
4% extra.
Idem ja, van een PM van 8 dagen geledenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net een reminder van een PM van 10-04 binnen die ik al lang geldezen had...![]()
Dat ben ik ook met je eensquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Etcetera het volgende:
Het is belachelijk dat iemand zich hier druk om maakt. Echt, donder op zegwat boeit dit nu? Verdient Danny er geld aan? Nou mooi toch voor 'm. Doet hij dat niet? Ook best. Ik vermaak me op FOK!, ik ben blij dat het er is. Ik vind dit soort pm's zó ongelofelijk triest
Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg net een PM over hoeveel bepaalde admins op fok verdienenJullie ook?
Hij ieessss geeeekkkkkkk!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Ah, ligt het niet aan mij. Ik had ook een pm-notificatie en geen nieuwe pm
Je mist er niks aanquote:
Nope...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg net een PM over hoeveel bepaalde admins op fok verdienenJullie ook?
Waarom reply jij naar all op die PM?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef MaJo het volgende:
Zie ook FB / Ik weet hoeveel Yvonne aan fok verdient. Waarom krijg ik deze PM?
Ik was de eerstequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom reply jij naar all op die PM?
Vast een reply to all van een ontvanger.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Leuk, nu 17 PM's...
Soort van DDOS op Fok!...
quote:Luigi? Heb jij al een reply_all gehad?
Deed jij een reply all?quote:
quote:ff wachten jongens, dan leeg ik eerst mijn PM box
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deed jij een reply all?
That's not something to be proud of
Ik heb niks gehad van jouquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wist niet dat werkelijk iedereen hem zou krijgen, ik zie in "mijn groepje" een stuk of 20 namen staan?
Jij snapt het...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deed jij een reply all?
That's not something to be proud of
Zoals ik al zei dacht ik dat ik in een kleine PM groep zit, ik ga dit natuurlijk niet doen naar heel fokquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit soort acties (waar anderen ook weer op gaan reageren) leg je ook een server plat...
Dus zoals ik al dacht zijn er verschillende pm's uitgestuurdquote:
Technisch inzicht gecombineerd met kennis van marketing, ideale combinatiequote:
Ja, maar ik sta wel in dezelfde groep als jij.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus zoals ik al dacht zijn er verschillende pm's uitgestuurd
Wel dus...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dacht ik dat ik in een kleine PM groep zit, ik ga dit natuurlijk niet doen naar heel fok
Oh dat is wel vreemd danquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef ß het volgende:
[..]
Ja, maar ik sta wel in dezelfde groep als jij.
Daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel dus...
Bij dit soort zaken moet je NOOIT reageren, degene die dit gedaan is er waarschijnlijk op uit om een berichtenbom te creëren en dat lukt zo dus aardig...
Euh, ik krijg écht jeuk van mensen die 'reply all' doen. Dat vind ik ergens nog erger dan een, laten we zeggen, taalfout. Zeg maar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef MaJo het volgende:
Nou ja, jullie kunnen ook een drama om niks maken hoorIk vroeg me gewoon af waarom ik dit had gekregen.
Ik zeg niks meer...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:43 schreef MaJo het volgende:
Nou ja, jullie kunnen ook een drama om niks maken hoorIk vroeg me gewoon af waarom ik dit had gekregen.
Ik vind echt dat jullie ontzettend overdrijvenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh, ik krijg écht jeuk van mensen die 'reply all' doen. Dat vind ik ergens nog erger dan een, laten we zeggen, taalfout. Zeg maar.
O nee, ik zou niks meer zeggen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie ontzettend overdrijven![]()
Dit is voor het eerst ooit dat ik dat gedaan heb, nog nooit eerder gedaan. Ik snap niet dat je je hier zo druk om kunt maken.
Ik zat blijkbaar in een slimme groep. Of de rest is allemaal offline.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:46 schreef MaJo het volgende:
Bij mij in de groep zijn ze nu gestopt, in totaal 20 pm's ontvangen ofzo dus de schade valt mee
Ik ookquote:
Gezien het feit dat dit soort actie domweg ervoor kunnen zorgen dat FOK!-servers plat gaan, vind ik mijn reactie niet overdreven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jullie ontzettend overdrijven![]()
Dit is voor het eerst ooit dat ik dat gedaan heb, nog nooit eerder gedaan. Ik snap niet dat je je hier zo druk om kunt maken.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezien het feit dat dit soort actie domweg ervoor kunnen zorgen dat FOK!-servers plat gaan, vind ik mijn reactie niet overdreven.
En voorlopig loopt de boel nog gesmeerd dus het zal allemaal wel meevallenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:46 schreef MadMaster het volgende:
Er is iemand behoorlijk bezig om de boel hier te ontwrichten...
quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezien het feit dat dit soort actie domweg ervoor kunnen zorgen dat FOK!-servers plat gaan, vind ik mijn reactie niet overdreven.
Nou nou, heeeeeel Fok platquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]'t is zo. Komt bij dat reply all gewoon irritant is
Niet dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat blijkbaar in een slimme groep. Of de rest is allemaal offline.
6,5% ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Etcetera het volgende:
4% extra.
Zonde om zulk mooi vlees te koken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
vanavond prei/mosterd soep eten, met een heerlijke rundersteak
quote:
Troost je, dan ben ik nog dommer, inmiddels al 104 PM'squote:Op vrijdag 26 april 2013 16:43 schreef Soempie het volgende:
Ik zat in een heel dom groepje, blijkbaar. Ruim 70 pm's.![]()
Niks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik mis even dat pm gebeuren? Wat is er aan de hand?
Ahh, op weg naar huis?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik mis even dat pm gebeuren? Wat is er aan de hand?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, op weg naar huis?
Kun jij ff prei halen, 6-pack bier en iets voor jouwzelf?
quote:
Ja zeg, jij zit de hele dag thuis te lummelen! Ik heb hard gewerkt vandaag!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, op weg naar huis?
Kun jij ff prei halen, 6-pack bier en iets voor jouwzelf?
Stofzuigen kreng!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik weet het antwoord van Lotusss al: "je gaat maar lekker zelf"
te lummelen?? Heb gvd liggen studeren net!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja zeg, jij zit de hele dag thuis te lummelen! Ik heb hard gewerkt vandaag!
Kom helpen dan, met die 2 haarballen hierquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
te lummelen?? Heb gvd liggen studeren net!!
En ik zit te wachten op Aziz, die heeft mijn asbak teruggevonden
Wacht ik wel tot je thuis bent, loop ik wel ff naar de AH.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wacht ik wel tot je thuis bent, loop ik wel ff naar de AH.
Als jij maar please Aziz ff wilt opwachten. Mijn asbak is heilig!!
Lucky bastard!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben even twee uur weg en heb 75 pm's
hey, wij zitten in hetzelfde groepje jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:43 schreef Soempie het volgende:
Ik zat in een heel dom groepje, blijkbaar. Ruim 70 pm's.![]()
Wij trekken het gemiddelde omhoog.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hey, wij zitten in hetzelfde groepje ja
nice tryquote:
over welke groepjes gaat hetquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hey, wij zitten in hetzelfde groepje ja
Ik snap er ook helemaal niks van.quote:
Nee, 0 om precies te zijn.quote:
Ik heb er nu nog 11 staan maar als ik erop klik zijn ze wegquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucky you, heb vanmiddag een hoop gasten geblockt...
Ik denk er aardig geschoond is door wat admins na de vervuiling.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 11 staan maar als ik erop klik zijn ze weg
boomklimmen in t Amsterdamse bosquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog plannen op Wim zijn verjaardag morgen?
ja, dat hoor ik vakerquote:
Blijdorpquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef Soempie het volgende:
Hou je veilig!
Is diergaarde blijdorp leuk?
Ik heb niets gehad?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:27 schreef MaJo het volgende:
Blijkbaar heeft iedereen deze OM ontvangenWeet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Als het echt zo is dan is het wel belachelijk dat andere admins geen geld ontvangen.
Ik ben blauw en ik heb al helemaal niks gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb hier al 37450 posts aan tijd ingestoken en ik heb ook niets gehad.
Dat is heel gaaf daar, als Tarzan door de bomen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
boomklimmen in t Amsterdamse bos
Niet eens een kerstkaartje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben blauw en ik heb al helemaal niks gehad
ik ga het meemaken morgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is heel gaaf daar, als Tarzan door de bomen...
Ik heb alleen maar toe staan kijken, met mijn foxy foxtrot knie leek het me niet zo'n goed idee om over al die wiebelende onderdelen te klauteren...quote:
Niet nodig. En was een geintjequote:
mijn lijf is in topvorm uiteraardquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar toe staan kijken, met mijn foxy foxtrot knie leek het me niet zo'n goed idee om over al die wiebelende onderdelen te klauteren...
Koffieavond?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef Etcetera het volgende:
E. is naar de koffieavond, ik had geen zin in tech-talk
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voel me nog steeds buitengesloten in PM-gate
volgens mijn zijn de - volgens jou - uitgeslotenen in de meerderheid hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voel me nog steeds buitengesloten in PM-gate
Oh ja, dat vergat ik. Het is niet alleen koffie wat er gedronken wordtquote:
I know, maar ik vind de naam zo grappig...quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het vaker over de koffieavond gehad hier, dat weet ik vrij zeker1x per 2 weken bij iemand met vrienden kletsen, rondhangen, koffie drinken, vuurtje stoken als het zomer is. Wie zin heeft die komt, wie geen zin heeft, niet - en ik had geen zin
http://www.funforest.nlquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:
Ik ken jouw koffieavond, heb je al eens verteld.![]()
Wat voor klimbos is dat, lijkt mij ook erg leuk.
Bweghquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar ik vind de naam zo grappig...
Oh, dus voor hetzelfde geld zijn we niet buitengesloten maar gewoon te laat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef MaJo het volgende:
Die PM's waren echt niet boeiend PS, bovendien zijn ze al verwijderd
Dan is de naam nog leukerderder...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja, dat vergat ik. Het is niet alleen koffie wat er gedronken wordt
Op zich eindigt die eerste regel (in de post, niet in de quote) wel precies op de juiste plek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het vaker over de koffieavond gehad hier, dat weet ik vrij zeker1x per 2 weken bij iemand met vrienden
het duurde even voor ik hem begreepquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op zich eindigt die eerste regel (in de post, niet in de quote) wel precies op de juiste plek.
Daar zorgde Etc al wel voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar als je het lief vraagt willen we je vast wel spammen met nutteloze pm's
Is ze zwanger? Dan heb ik vast iets gemistquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een zwangere vrouw en 2 uitkeringstrekkers waarvan er een waarschijnlijk nooit een baan krijgt om dat z'n broer eerst mag?
Ik kan me wel de geruchten herinneren maar dat werd steeds niet bevestigd. Ik zie nu een bericht uit december, dan zou ze inmiddels wel een maand of 6 zwanger moeten zijn, dan moet je toch best een behoorlijke buik hebben? Maar nauwelijks wat te zienquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Al een tijdjeZe is in het ziekenhuis geweest vanwege 'iets', bleek ochtendmisselijkheid
Met LB.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik kán me nu heel erg vergissen, maar volgens mij is ze zwanger van een meisje. Kan ook zijn dat ik haar nu verwar met iemand anders
Van een jongen lijkt me logischer...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik kán me nu heel erg vergissen, maar volgens mij is ze zwanger van een meisje.
Voor 6 maanden zwangerschap vind ik het een beschaafd buikje. Maar ze is ook wel eng dun natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch al wel een buikje hoor. Ze moet in juli bevallen.
Je denkt ouderwets hoor, MMquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van een jongen lijkt me logischer...
Eerste zwangerschap en dun.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef MaJo het volgende:
Voor 6 maanden zwangerschap vind ik het een beschaafd buikje. Maar ze is ook wel eng dun natuurlijk.
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eerste zwangerschap en dun.Had ook geen grote walvisbuik bij haar verwacht.
Ze is netjes gegroeid, als je ziet dat ze hiervandaan komt:
[ afbeelding ]
Dit vertekend wel wat maar ik vind haar toch echt wel veel te dun hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat die foto behoorlijk vertekend, zo half vanaf de zijkant.
Zo skinny is ze nu ook weer niet...
Dat is waar, op die manier lijk je het dunst. Maar ze is ook wel héél erg slank. Ik vind haar niet ongezond dun, het past bij haar. Bikinifoto's heb ik niet gezien, dus of ze té dun is weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat die foto behoorlijk vertekend, zo half vanaf de zijkant.
Zo skinny is ze nu ook weer niet...
Het klopt wel dat het bij haar past, haar staat het goed. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze veel eet, dat kan toch bijna nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is waar, op die manier lijk je het dunst. Maar ze is ook wel héél erg slank. Ik vind haar niet ongezond dun, het past bij haar. Bikinifoto's heb ik niet gezien, dus of ze té dun is weet ik niet.
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Moet je dan veel eten?
Normaal eten is voldoende...
Wat Etcie zegt...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietMaar kan me niet voorstellen dat zij op meer leeft dan alleen maar sla zeg maar
Je geeft nu antwoord op je eigen stelling...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef MaJo het volgende:
Het gekke is dat ik vroeger ook zo dun was en alles kon eten, maar kan me gewoon niet meer voorstellen dat dat zo werkt
Weet ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je geeft nu antwoord op je eigen stelling...
Heeft denk ik ook wel met de leeftijd te maken. Doorgaans verandert je lichaam na je achttiende. Vind het dus vreemd als mensen na hun achttiende nog steeds zo slank zijn en alles kunnen etenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Vroeger at ik ook halve paarden en dat zag je niet aan me af.
Tsja, die overgang is killing...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Vroeger at ik ook halve paarden en dat zag je niet aan me af.
Mijn zus is 30 en nog steeds slankquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook wel met de leeftijd te maken. Doorgaans verandert je lichaam na je achttiende. Vind het dus vreemd als mensen na hun achttiende nog steeds zo slank zijn en alles kunnen eten
Bij mij begon het rond mijn 23e, of 27e. Ben ik even kwijt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
Heeft denk ik ook wel met de leeftijd te maken. Doorgaans verandert je lichaam na je achttiende. Vind het dus vreemd als mensen na hun achttiende nog steeds zo slank zijn en alles kunnen eten
Voor over 50 dagen bedoel je.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe net een sollicitatie voor volgend jaar de deur uit
positie begint pas in septemberquote:
Schooljaren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tel jij ook nog steeds in schooljaren?
Jij bent toch ook hartstikke slank?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn zus is 30 en nog steeds slankit's not fair
Achteraf gezien was ik op mijn 18e ook helemaal niet zwaar maar ik vond toen van welquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij begon het rond mijn 23e, of 27e. Ben ik even kwijt.De dementie begint ook al.
Tuurlijk, meid...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef wyccie het volgende:
Als ik het heb over die prachtige groenblauwe jurk van Kate, weten jullie dan welke ik bedoel?
Ik vind van niet. Net als bijna elke vrouw heb ik vast last van een vertekend zelfbeeld, maar slank zou ik mezelf niet noemenquote:
Zonde is dat eigenlijk, je maakt je onzeker om niks en als je later terugkijkt dan snap je niet waar je je druk om maaktequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Net als bijna elke vrouw heb ik vast last van een vertekend zelfbeeld, maar slank zou ik mezelf niet noemen
Een heel slanke middelquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een vreemd figuurPlatte buik en heel slank(e?) middel, maar voor de rest is alles eh minder slank
Een overenthousiaste zandloper
En je hebt al een kerel, dus who cares?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonde is dat eigenlijk, je maakt je onzeker om niks en als je later terugkijkt dan snap je niet waar je je druk om maakte
Mjah, en als je dan een eng dun fotomodel ziet lopen dan helpt dat nooit vind ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonde is dat eigenlijk, je maakt je onzeker om niks en als je later terugkijkt dan snap je niet waar je je druk om maakte
Mooie jurk inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk een bruidsjurk.
Zo wil ik ook wel prinses zijn.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je hebt al een kerel, dus who cares?
Maar dat betekent niet dat je helemaal los kunt gaan toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je hebt al een kerel, dus who cares?
ohh wowiequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk een bruidsjurk.
Zo wil ik ook wel prinses zijn.
Je kent die uitdrukking dus kennelijk niet...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat klinkt alsof je er vanuit gaat dat elke vrouw een vent (of vrouw, uiteraard) veroverd en het daarna wel prima vind.
Die zijn toch niet voor niks eng dun zoals je zelf zegt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah, en als je dan een eng dun fotomodel ziet lopen dan helpt dat nooit vind ik
En dat heb ik dus een beetje met Kate, gewoon schaamteloze jaloeziequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mjah, en als je dan een eng dun fotomodel ziet lopen dan helpt dat nooit vind ik
Zie mijn post hierboven...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je helemaal los kunt gaan toch?Maar G. vindt me mooi zoals ik ben gelukkig
Nee, maar je mag 'm uitleggenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking dus kennelijk niet...
Een uitdrukking zou ik het niet noemen, eerder iets wat sommige mensen echt denkenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die zijn toch niet voor niks eng dun zoals je zelf zegt.
Op de middelbare school droeg ik het liefst een zwarte spijkerbroek (slankt af) en een trui die over de billen ging. Terwijl ik toen tien kilo lichter was en een platte kont had.
Het is ook gewoon haar bouw, en ze was altijd al zo dun denk ik. Volgens mij hebben leden van het koningshuis niet standaard een diëtist, lijkt me onzin eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef MaJo het volgende:
Mooie jurk inderdaadZit net te denken dat zij waarschijnlijk ook wel een personal trainer en dietist heeft, dat helpt ook wel met op gewicht blijven
Sommige mensen kunnen dat, ik heb het idee dat ik het probeer, en dat het slaat als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik las ergens ook dat ze haar eigen styling doet. Ze ziet er altijd tiptop uit, en ze heeft een goede smaak.
Oh denk het wel hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon haar bouw, en ze was altijd al zo dun denk ik. Volgens mij hebben leden van het koningshuis niet standaard een diëtist, lijkt me onzin eigenlijk.
Ik las ergens ook dat ze haar eigen styling doet. Ze ziet er altijd tiptop uit, en ze heeft een goede smaak.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken het. 'Niet opvallen niet opvallen niet opvallen'
en nu koop ik bij voorkeur kleurige kleding in plaats van zwart :p
Er valt niet veel uit te leggen, veel dames en heren die 'onder de pannen' zijn gebruiken die tekst cynisch om aan te geven dat ze hun uiterlijk e.d. niet zo belangrijk vinden...quote:
Oh maar die gedachtegang ken ik wel. Ik had alleen niet helemaal door dat je het bedoelde als uitdrukking, dacht dat het je eigen mening wasquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er valt niet veel uit te leggen, veel dames en heren die 'onder de pannen' zijn gebruiken die tekst cynisch om aan te geven dat ze hun uiterlijk e.d. niet zo belangrijk vinden...
Ja, bij anderen ziet het er zo natuurlijk uit, alsof ze zo wakker worden. Bij mij is het dan gewoon alles net niet (of helemaal niet).quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen kunnen dat, ik heb het idee dat ik het probeer, en dat het slaat als een tang op een varken
Had ik al gelezen. Niks geks dus. Ik had een juf in de 1e klas die met 7 maanden écht nog niks had. Ook zo'n slanke den.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
experts buigen zich over de kleine babybuik van Kate
jullie worden op je wenken bedient
Ik was dus niet de enigequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
experts buigen zich over de kleine babybuik van Kate
jullie worden op je wenken bedient, maar AD, dus stemmingmakerij
Dat vind ik ook, hij zegt het alsof hij er zo over denkt. Met een knipoog was het duidelijker geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh maar die gedachtegang ken ik wel. Ik had alleen niet helemaal door dat je het bedoelde als uitdrukking, dacht dat het je eigen mening was
Er zit ook wel een kern van waarheid in, maar je moet het niet zien als een vrijbrief om niks meer aan je uiterlijk te doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Soms denk ik het zelf ook wel, al dat geleuter over uiterlijk e.d.
Als je maar happy bent...
Waarover dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel hoor, over van alles.
Waarom zou dat niet zo zijn?
Ik niet.quote:
wat men van je vindt. Niet zo zeer qua kleding maar als persoonquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zit ook wel een kern van waarheid in, maar je moet het niet zien als een vrijbrief om niks meer aan je uiterlijk te doen
[..]
Waarover dan?
Ik had dat juist andersom. Waarom zou ik me mooier maken zodat iemand er later achter kan komen dat je zonder make up eigenlijk lelijk bent? Het leek me wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:05 schreef MaJo het volgende:
Er zit ook wel een kern van waarheid in, maar je moet het niet zien als een vrijbrief om niks meer aan je uiterlijk te doen
Dat is ook wel een goeiequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had dat juist andersom. Waarom zou ik me mooier maken zodat iemand er later achter kan komen dat je zonder make up eigenlijk lelijk bent? Het leek me wel zo eerlijk.Pas toen ik een relatie had begon ik make up te dragen.
Je was een hipsterquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb van alles gedragen, als het maar geen mode was.
Tegenwoordig heb ik juist wel elke dag wat op mijn gezicht. Moet toch eens gaan minderen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen make up als ik uitga tegenwoordig
Dat woord bestond toen gelukkig nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |