kom dan cherokeequote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij moet ozewiezewoze je bek houwe
Tam? Eenschquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*geeft aai over de bol* wat is er aan de hand beertje?
smeer vaporub over mn tietjesquote:
kom dan boney Mquote:
Sorry, heb alleen pussyjuice wederomquote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
smeer vaporub over mn tietjes
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen pussyjuice wederomOok goed?
Jammer dan, wacht ik wel op andere gegadigdenquote:
Voor deze ene keer dan, ik ben in een lieve bui.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
smeer vaporub over mn tietjes
Jij wel.. Hij niet.. Niet eens mijn aanbod accepterenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan, ik ben in een lieve bui.
Kan jij daar serieus lekker naar luisteren thuis?quote:
ik word hyper van deze muziekkquote:
Denkt alleen maar aan jezelf jijquote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dan, wacht ik wel op andere gegadigden
Nee ik heb gewoon niks anders te geven ja? Wat verwacht je nou van mequote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denkt alleen maar aan jezelf jij
Over het hoofd gezien, mijn excusesquote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij wel.. Hij niet.. Niet eens mijn aanbod accepteren
Nee hij dus eh bedoelde ikquote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien, mijn excusesWanneer kom je langs?
Cheesecakequote:
Deze gaat goed hardquote:
Dat je eens aan een ander denkt, gewoon met je dikke reet naar die avondwinkel gaat en een potje VapoRub koopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon niks anders te geven ja? Wat verwacht je nou van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |