Die van Digital Punk & Adaro is raw en die van Ran-D is commerciële hardstylequote:
Die zangquote:
ohquote:Op donderdag 25 april 2013 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van Digital Punk & Adaro is raw en die van Ran-D is commerciële hardstyle. Niks happy hardcore
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Deze moet ook iedereen wel kennen vind ik.![]()
Nee, heb er wel goede verhalen over gehoord en ben ook nog wel van plan te gaan. Ik ben vorig jaar eigenlijk voor het eerst naar een festival gegaan. Reggae Geel in Belgie.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je wel eens op Reggae Sundance geweest? Meest geweldige festival wat ik ooit meegemaakt heb
O is het zo druk in jouw hoofd dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik blow doorgaans liever in m'n eentje, want total relaxation enzulks.. Ff geen kermis in m'n hoofd
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
deze heb ik zovaak geluisterd vroeger
Altijd jaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, heb er wel goede verhalen over gehoord en ben ook nog wel van plan te gaan. Ik ben vorig jaar eigenlijk voor het eerst naar een festival gegaan. Reggae Geel in Belgie.
[..]
O is het zo druk in jouw hoofd dan?
Stel je gaat nog een keer, let me know! Heb op het moment niemand om mee te gaan en wil dolgraag nog eens terugquote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, heb er wel goede verhalen over gehoord en ben ook nog wel van plan te gaan. Ik ben vorig jaar eigenlijk voor het eerst naar een festival gegaan. Reggae Geel in Belgie.
quote:
Amenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd ja
Wel mooi dat de buitenwereld t nooit echt merkt (afgezien van fok dan wellicht)
Ja is goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stel je gaat nog een keer, let me know! Heb op het moment niemand om mee te gaan en wil dolgraag nog eens terug
Sobersoowwwwquote:
Dat ook wsl, maar ik ben doorgaans ook gewoon vrij rustig in de omgangquote:Op donderdag 25 april 2013 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
De buitenwereld is te druk bezig met hun eigen gestoordheid te verbergen om zo erg op jou te letten.
[..]
Ja is goed.
Nee moest net stil van je zijn dus krijg de pleur maarquote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi ik ben emo vanavond kom grienen met me
whoooooooo hoooooohohooooooowquote:Op donderdag 25 april 2013 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sobersoowwwwkan hard genieten van zulke sets
*geeft aai over de bol* wat is er aan de hand beertje?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Choco tochquote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
jij moet ozewiezewoze je bek houwequote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee moest net stil van je zijn dus krijg de pleur maar
Fakking lekker wijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |