Laat je weten als je gaat? Kunnen we samen vanaf A'foortquote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Alleen heb a.s. zondag bijv. ook ineens weer een training die eerst 's middags gepland stond en nu 's ochtends vroeg.
Heb altijd dat soort dingen, dus wil liever niets beloven.
quote:
Je bent zelf een subjequote:
We gaan alsnog wel drankjes doen hoor. Ik denk alleen dat jij mij er niet aantrekkelijker van gaat vinden als ik kotsend in de goot terecht komtquote:
Ik ben ook een blondine en kijk liever zonder subsquote:
We delen diezelfde zorgen dan, dus dat scheeltquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We gaan alsnog wel drankjes doen hoor. Ik denk alleen dat jij mij er niet aantrekkelijker van gaat vinden als ik kotsend in de goot terecht komt
Seconded.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ook een blondine en kijk liever zonder subswat wil je treinboy
Thirdedquote:
Jij bent wel hardcore als ik het zo hoor, komt vast goedquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
We delen diezelfde zorgen dan, dus dat scheelt
Hou jij wel een beetje van onderdanige meisjes?quote:
De subs die er nu onder zitten kloppen hoogstwaarschijnlijk ook van geen kant dus dat maakt dan ook niet uitquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef VeerEli het volgende:
Soms snap ik gewoon woordjes niet en dan denk ik van huh waar hebben ze het nou over en dan vind ik dat vervelend en dan denk ik daar over na en mis ik de volgende zinnen ook en weet ik ineens inet meer waar het over gaat en dan denk ik wat moet ik nu ik wil gewoon subtitles oke
geeft niks hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef VeerEli het volgende:
Soms snap ik gewoon woordjes niet en dan denk ik van huh waar hebben ze het nou over en dan vind ik dat vervelend en dan denk ik daar over na en mis ik de volgende zinnen ook en weet ik ineens inet meer waar het over gaat en dan denk ik wat moet ik nu ik wil gewoon subtitles oke
Ik vind dat we iets moeten doen om onze boodschap grootschaliger over FOK! te verspreiden, ik weet alleen niet hoe.quote:
Doe m'n best, stiekem ben ik best soft ende tederquote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent wel hardcore als ik het zo hoor, komt vast goed
Je verdiende hetquote:
Heb ik ook weleens, maar 1 woordje wat ik niet weet is eigenlijk nooit een probleem, want haal je wel uit de context.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef VeerEli het volgende:
Ok ik ga de eerste aflevering checken zonder subtitles, nu.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De subs die er nu onder zitten kloppen hoogstwaarschijnlijk ook van geen kant dus dat maakt dan ook niet uit
Had een vrolijke conducteur vandaag, mag wel wat vaker.quote:
Doe.Normaalquote:
Was het niet gewoon Sally? Altijd goedgemutst, die jongenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had een vrolijke conducteur vandaag, mag wel wat vaker.Geef je het even door aan je collega's.
Je kan al je lieve kanten bij me kwijt bbyquote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe m'n best, stiekem ben ik best soft ende teder
Beter voor je. Het is toch Jip&Janneke-Engels.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok ik ga de eerste aflevering checken zonder subtitles, nu.
Nee deze was leukquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe.Normaal
[..]
Was het niet gewoon Sally? Altijd goedgemutst, die jongen
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter voor je. Het is toch Jip&Janneke-Engels.Dingen die je niet snapt qua term wil ik wel uitleggen, ik ben Vampire Diaries Dictionary.
BAASquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben altijd vrolijk. Gangnam stylend door de trein
Ga je kroelen en aan je haren snuffelen :$quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je kan al je lieve kanten bij me kwijt bby
Zou je laten struikelen. Gangpad stylequote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben altijd vrolijk. Gangnam stylend door de trein
Ik hou van extremen. Dus of hele lieve meisjes die inderdaad soms wat onderdanig zijn of hardcore bitches.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou jij wel een beetje van onderdanige meisjes?
Ja dat is lastig, want als we zomaar overal topics gaan openen, worden ze toch gesloten. Vogeltjesdans heeft onze boodschap wel naar ONZ gebracht.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind dat we iets moeten doen om onze boodschap grootschaliger over FOK! te verspreiden, ik weet alleen niet hoe.
Wajoooquote:
Heb ik een keer gedaan bij.. Iemand..quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je laten struikelen. Gangpad style.
zoveel haatquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je laten struikelen. Gangpad style.
En hardcore bitches die alleen in een seksuele setting onderdanig willen zijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hou van extremen. Dus of hele lieve meisjes die inderdaad soms wat onderdanig zijn of hardcore bitches.
[..]
Ja dat is lastig, want als we zomaar overal topics gaan openen, worden ze toch gesloten. Vogeltjesdans heeft onze boodschap wel naar ONZ gebracht.
Zou gniffelenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan bij.. Iemand..
So so gemeen van me, hoe kon ik dat doen
Grapje, zou vriendelijk lachen hallo meneer dag meneer.quote:
Ja nou ja kijk weet je ik ben switch dus soms vind ik het lekker om te domineren en andere keer wil ik graag ff onderdanig zijn.. Let je op CY?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hou van extremen. Dus of hele lieve meisjes die inderdaad soms wat onderdanig zijn of hardcore bitches.
[..]
Ja dat is lastig, want als we zomaar overal topics gaan openen, worden ze toch gesloten. Vogeltjesdans heeft onze boodschap wel naar ONZ gebracht.
Ik denk dat wij het prima met elkaar zullen vindenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou ja kijk weet je ik ben switch dus soms vind ik het lekker om te domineren en andere keer wil ik graag ff onderdanig zijn.. Let je op CY?
Vogeltjesdans
Dat weet ik niet manquote:
Was z'n eigen schuld.. Moest ie maar niet als een randdebiel door de trein heen en weer rennen en oude mensen laten schrikkenquote:
Dit, icm Licor en Offer Nissim.. Ik ga he-le-maal los hierquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het prima met elkaar zullen vinden
Dat vind ik een hele goede combinatie.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En hardcore bitches die alleen in een seksuele setting onderdanig willen zijn?
ik hoop dat je klem komt te zitten tussen de deur en dat die dan heel hard gaat piepenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
Was z'n eigen schuld.. Moest ie maar niet als een randdebiel door de trein heen en weer rennen en oude mensen laten schrikken
Terecht dus van me
En ik zit op kantoor aan de thee, FMLquote:Op donderdag 25 april 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit, icm Licor en Offer Nissim.. Ik ga he-le-maal los hier
Bek houden kutjongquote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoop dat je klem komt te zitten tussen de deur en dat die dan heel hard gaat piepen
T is dat Amerika een beetje ver weg is, anders kwam ik je even speshul tea brengenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En ik zit op kantoor aan de thee, FML
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
wrm niemand angerfist diggenpussies
Hardcore word ik nou echt niet vrolijk van. Als het binnen een uitgaanssetting gedraaid wordt wil ik best even los gaan, maar ik ga dat niet voor m'n plezier even luisteren als ik thuis zit.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
wrm niemand angerfist diggenpussies
Ditquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Hardcore word ik nou echt niet vrolijk van. Als het binnen een uitgaanssetting gedraaid wordt wil ik best even los gaan, maar ik ga dat niet voor m'n plezier even luisteren als ik thuis zit.
Is gwn lekkor hoor. Beetje setjes luisteren. Maar heb wel een chill hardstyle nummertje voor je met summervibe andersquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Hardcore word ik nou echt niet vrolijk van. Als het binnen een uitgaanssetting gedraaid wordt wil ik best even los gaan, maar ik ga dat niet voor m'n plezier even luisteren als ik thuis zit.
gimmequote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is gwn lekkor hoor. Beetje setjes luisteren. Maar heb wel een chill hardstyle nummertje voor je met summervibe anders
mag ik hem horenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is gwn lekkor hoor. Beetje setjes luisteren. Maar heb wel een chill hardstyle nummertje voor je met summervibe anders
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is weer lente dus nu zit ik weer constant aan de trance/dance e.dquote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik hou eigenlijk sowieso niet echt van die elektronische muzieksoorten, maar omdat ik wel van een feestje houd, ben ik nog wel vrij meegaand. Ben ook een paar keer naar hardcorefeesten gegaan, dat vind ik dan wel leuk (zeker met een pilletje).
Ja dat is dus echt zoiets waarvoor ik flink in de feeststemming moet zijn, wil ik dat waarderen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ha ik van de week ook al gepost.
Bij mij komt er vrijwel alleen maar hiphop en reggae door de speakers.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is weer lente dus nu zit ik weer constant aan de trance/dance e.d
Houd ik ook niet zo van hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik hou eigenlijk sowieso niet echt van die elektronische muzieksoorten, maar omdat ik wel van een feestje houd, ben ik nog wel vrij meegaand. Ben ook een paar keer naar hardcorefeesten gegaan, dat vind ik dan wel leuk (zeker met een pilletje).
Dan zou ik per direct een jointje willen opstekenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is dus echt zoiets waarvoor ik flink in de feeststemming moet zijn, wil ik dat waarderen.
[..]
Bij mij komt er vrijwel alleen maar hiphop en reggae door de speakers.
lekkurquote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ha ik van de week ook al gepost.
Vallen nummer als Lose My Mind dan ook in jouw straatje?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd ik ook niet zo van hoor.Als ik meega naar een dansfeest is het hardstyle/hardcore
sfeer is daar altijd gewoon 10x beter dan waar dan ook (srs) en ik vind dat lekker losgaan.
Ja dat vind ik wel, de sfeer is er echt goed. Al die mensen komen gewoon alleen om los te gaan, dat vind ik dope.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd ik ook niet zo van hoor.Als ik meega naar een dansfeest is het hardstyle/hardcore
sfeer is daar altijd gewoon 10x beter dan waar dan ook (srs) en ik vind dat lekker losgaan.
Doe ik ook vaak.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zou ik per direct een jointje willen opsteken![]()
Ben je wel eens op Reggae Sundance geweest? Meest geweldige festival wat ik ooit meegemaakt hebquote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel, de sfeer is er echt goed. Al die mensen komen gewoon alleen om los te gaan, dat vind ik dope.Reggae concerten komen wel in de buurt trouwens.
[..]
Doe ik ook vaak.Al blow ik de laatste tijd vrijwel niet meer in m'n eentje. Door het stonertopic in ONZ wil ik me daar af en toe nog weleens aan wagen.
Ja zijn wel lekker, maar worden te vaak gedraaid. Net als die laatste die ik post. Hoor die soms wel 5-10x op een avondquote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vallen nummer als Lose My Mind dan ook in jouw straatje?
deze ken ikquote:
Ik blow doorgaans liever in m'n eentje, want total relaxation enzulks.. Ff geen kermis in m'n hoofdquote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel, de sfeer is er echt goed. Al die mensen komen gewoon alleen om los te gaan, dat vind ik dope.Reggae concerten komen wel in de buurt trouwens.
[..]
Doe ik ook vaak.Al blow ik de laatste tijd vrijwel niet meer in m'n eentje. Door het stonertopic in ONZ wil ik me daar af en toe nog weleens aan wagen.
Die van Digital Punk & Adaro is raw en die van Ran-D is commerciële hardstylequote:
Die zangquote:
ohquote:Op donderdag 25 april 2013 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van Digital Punk & Adaro is raw en die van Ran-D is commerciële hardstyle. Niks happy hardcore
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Deze moet ook iedereen wel kennen vind ik.![]()
Nee, heb er wel goede verhalen over gehoord en ben ook nog wel van plan te gaan. Ik ben vorig jaar eigenlijk voor het eerst naar een festival gegaan. Reggae Geel in Belgie.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je wel eens op Reggae Sundance geweest? Meest geweldige festival wat ik ooit meegemaakt heb
O is het zo druk in jouw hoofd dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik blow doorgaans liever in m'n eentje, want total relaxation enzulks.. Ff geen kermis in m'n hoofd
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
deze heb ik zovaak geluisterd vroeger
Altijd jaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, heb er wel goede verhalen over gehoord en ben ook nog wel van plan te gaan. Ik ben vorig jaar eigenlijk voor het eerst naar een festival gegaan. Reggae Geel in Belgie.
[..]
O is het zo druk in jouw hoofd dan?
Stel je gaat nog een keer, let me know! Heb op het moment niemand om mee te gaan en wil dolgraag nog eens terugquote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, heb er wel goede verhalen over gehoord en ben ook nog wel van plan te gaan. Ik ben vorig jaar eigenlijk voor het eerst naar een festival gegaan. Reggae Geel in Belgie.
quote:
Amenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd ja
Wel mooi dat de buitenwereld t nooit echt merkt (afgezien van fok dan wellicht)
Ja is goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stel je gaat nog een keer, let me know! Heb op het moment niemand om mee te gaan en wil dolgraag nog eens terug
Sobersoowwwwquote:
Dat ook wsl, maar ik ben doorgaans ook gewoon vrij rustig in de omgangquote:Op donderdag 25 april 2013 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
De buitenwereld is te druk bezig met hun eigen gestoordheid te verbergen om zo erg op jou te letten.
[..]
Ja is goed.
Nee moest net stil van je zijn dus krijg de pleur maarquote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi ik ben emo vanavond kom grienen met me
whoooooooo hoooooohohooooooowquote:Op donderdag 25 april 2013 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sobersoowwwwkan hard genieten van zulke sets
*geeft aai over de bol* wat is er aan de hand beertje?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Choco tochquote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
jij moet ozewiezewoze je bek houwequote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee moest net stil van je zijn dus krijg de pleur maar
Fakking lekker wijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |