kom dan cherokeequote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij moet ozewiezewoze je bek houwe
Tam? Eenschquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*geeft aai over de bol* wat is er aan de hand beertje?
smeer vaporub over mn tietjesquote:
kom dan boney Mquote:
Sorry, heb alleen pussyjuice wederomquote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
smeer vaporub over mn tietjes
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen pussyjuice wederomOok goed?
Jammer dan, wacht ik wel op andere gegadigdenquote:
Voor deze ene keer dan, ik ben in een lieve bui.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
smeer vaporub over mn tietjes
Jij wel.. Hij niet.. Niet eens mijn aanbod accepterenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan, ik ben in een lieve bui.
Kan jij daar serieus lekker naar luisteren thuis?quote:
ik word hyper van deze muziekkquote:
Denkt alleen maar aan jezelf jijquote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dan, wacht ik wel op andere gegadigden
Nee ik heb gewoon niks anders te geven ja? Wat verwacht je nou van mequote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denkt alleen maar aan jezelf jij
Over het hoofd gezien, mijn excusesquote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij wel.. Hij niet.. Niet eens mijn aanbod accepteren
Nee hij dus eh bedoelde ikquote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien, mijn excusesWanneer kom je langs?
Cheesecakequote:
Deze gaat goed hardquote:
Dat je eens aan een ander denkt, gewoon met je dikke reet naar die avondwinkel gaat en een potje VapoRub koopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon niks anders te geven ja? Wat verwacht je nou van me
Jij bent tenminste liefquote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan, ik ben in een lieve bui.
OK MAN GODVERDOMME IK GA AL KOM ER AAN BEN AL ONDERWEG SPIJT ME AL IK ZAL JE TEPELS INWRIJVEN ALSOF M'N LEVEN ER VANAF HANGT!!!1!!!1!!!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je eens aan een ander denkt, gewoon met je dikke reet naar die avondwinkel gaat en een potje VapoRub koopt.
Hou eens op.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef Gorzalka het volgende:
Ik kan niet wachten tot WD's smaak zich ontwikkelt en we op hoog niveau over elektronische muziek kunnen gaan praten!
Trouwens, met wie had ik het laatst over Bakermat, die ga ik binnenkort live zien.
Mij denkikquote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef Gorzalka het volgende:
Ik kan niet wachten tot WD's smaak zich ontwikkelt en we op hoog niveau over elektronische muziek kunnen gaan praten!
Trouwens, met wie had ik het laatst over Bakermat, die ga ik binnenkort live zien.
Het begon voor mij ook met hardcorequote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou eens op.Die zooi gaat te langzaam voor mij.
Alkmaar :$quote:Op donderdag 25 april 2013 22:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mij denkik
Bakermat
waar komen die??
Oh da's n endquote:
Ik luister al 7 jaar naar hardstyle/hardcore. Electro gaat er echt niet in.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het begon voor mij ook met hardcore![]()
![]()
[..]
Alkmaar :$
Ik ga morgen naar de Cheesecake Factoryquote:
Er is mij recentelijk zelfs verteld dat ik TE lief benquote:
Je eerste zin ontkracht je 2equote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Cheesecake Factory
[..]
Er is mij recentelijk zelfs verteld dat ik TE lief ben
goed zoquote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
OK MAN GODVERDOMME IK GA AL KOM ER AAN BEN AL ONDERWEG SPIJT ME AL IK ZAL JE TEPELS INWRIJVEN ALSOF M'N LEVEN ER VANAF HANGT!!!1!!!1!!!
Kut.. Burzum is leuker :$quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goed zo
nu BJ er achteraan met vaporub op mn piem
Anno 2013 zijn de beste DJ's enorme auti's.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh da's n end.
best een frikandel eigenlijk![]()
.
wil wel met je techno'en...quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik luister al 7 jaar naar hardstyle/hardcore. Electro gaat er echt niet in.Techno nog wel. Op feestje dan. Maar zou niet iets weten te noemen
Hard, wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |