abonnement Unibet Coolblue
pi_127159158
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hij kon de discussie niet aan. Komt vast door de slechte wiet die hij rookt.
De verslaafde. En zoiets nemen ze hier aan als mod _O-
Ik heb medelijden met zijn collega's in KLB.
Geen reden om hier en het betreffende topic op de man te spelen.
pi_127159770
Het was best een slecht topic maar ik ben het er wel mee eens dat het niet netjes is afgehandeld nee ;(
Ga weg
pi_127160616
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Nikmans het volgende:
Het was best een slecht topic maar ik ben het er wel mee eens dat het niet netjes is afgehandeld nee ;(
De reacties van de Boswachter zijn respectloos en verwerpelijk maar ik had al een slecht gevoel toen ik het topic sloot. Het was niet handig, daarom heb ik hem weer geopend.
pi_127160767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

De reacties van de Boswachter zijn respectloos en verwerpelijk maar ik had al een slecht gevoel toen ik het topic sloot. Het was niet handig, daarom heb ik hem weer geopend.
Jij bent goed bezig. Hopelijk ben je niet boos op me.
U MAD?
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:17:55 #180
139330 TNA
For the stars that shine
pi_127161059
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

De reacties van de Boswachter zijn respectloos en verwerpelijk maar ik had al een slecht gevoel toen ik het topic sloot. Het was niet handig, daarom heb ik hem weer geopend.
Sportief.
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:52:58 #181
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_127167968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef LethalNinja het volgende:
Je OP is verder ok, maar probeer de volgende keer een normale TT te maken deze is irritant.

Thx, gr -LN
Pardon?
Natuurlijk is mijn OP oke en ik bepaal zelf wel hoe ik mijn TT invul. Het lijkt hier wel een kleuterklas zo.

nou toedels
BA
pi_127168049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Pardon?
Natuurlijk is mijn OP oke en ik bepaal zelf wel hoe ik mijn TT invul. Het lijkt hier wel een kleuterklas zo.

nou toedels
BA
Je TT is waardeloos, en je OP is verplaatst naar het centrale facebook topic. En doe nu maar weer die fopper in je mond ;)
pi_127345381
Ik wil dit topic graag weer open.

KLB / Mn liefie

Alvast bedankt.
Ik ben terug.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 3 juni 2013 @ 00:52:53 #184
206731 Mortaxx
Doomer
pi_127345502
Graag gedaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_127345985
Onzin topics zijn al erg genoeg, wordt er hier nog even slap geluld lol. Berichten zijn verwijderd & genote. Vanaf nu weer ontopic hier.
pi_127368204
was al een deel...mag dicht:
KLB / De Patat/friet discussie
People assume too much.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:13:34 #187
392386 BlueNumber
bluenumber
pi_127368281
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:11 schreef very het volgende:
was al een deel...mag dicht:
KLB / De Patat/friet discussie
Zulke topics mogen standaard dicht met een gratis ban voor de ts.
  woensdag 5 juni 2013 @ 01:44:19 #188
395200 deadprez
One more rail
pi_127429172
Ik vind dat er in dit topic een beetje raar gemod wordt :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_127429217
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 01:44 schreef deadprez het volgende:
Ik vind dat er in dit topic een beetje raar gemod wordt :')
Jammer dat je geen verantwoordelijkheid neemt. Ik heb vriendelijk verzocht om ontopic te reageren en het enige dat je doet is quasi populair er tegen aan schoppen. Dat je het topic matig vind geeft je geen vrijbrief om er maar op los te baggeren. Zelfs na mijn duidelijke post blijf je dus doorgaan. Je reacties zijn dan ook genote.
  woensdag 5 juni 2013 @ 01:59:47 #190
395200 deadprez
One more rail
pi_127429282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 01:50 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Jammer dat je geen verantwoordelijkheid neemt. Ik heb vriendelijk verzocht om ontopic te reageren en het enige dat je doet is quasi populair er tegen aan schoppen. Dat je het topic matig vind geeft je geen vrijbrief om er maar op los te baggeren. Zelfs na mijn duidelijke post blijf je dus doorgaan. Je reacties zijn dan ook genote.
Oh ik neem zeker de verantwoordelijkheid voor mijn posts. Prima dat je met notes loopt te strooien, maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de vraag hoe je verwacht dat mensen normaal gaan reageren op zo'n bagger OP. Je zegt zelf dat het topic gesloten wordt als de OP niet aangepast wordt. De TS heeft inderdaad iets aangepast aan de OP, maar het maakt zo weinig verschil dat ik niet eens zie wat hij aangepast heeft. Het is dus nog steeds een bagger topic, dus dan kun je ook bagger reacties verwachten.

Maar whatever, ik ben wel klaar met de discussie. Zoals je zelf al zegt ben jij inderdaad de mod en is het aan jou om te bepalen wat je weghaalt en wat je laat staan. Het is verder ook niet denigrerend bedoeld en ik probeer je al helemaal niet te "kloten" of te "testen".
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_127429310
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 01:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oh ik neem zeker de verantwoordelijkheid voor mijn posts. Prima dat je met notes loopt te strooien, maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de vraag hoe je verwacht dat mensen normaal gaan reageren op zo'n bagger OP. Je zegt zelf dat het topic gesloten wordt als de OP niet aangepast wordt. De TS heeft inderdaad iets aangepast aan de OP, maar het maakt zo weinig verschil dat ik niet eens zie wat hij aangepast heeft. Het is dus nog steeds een bagger topic, dus dan kun je ook bagger reacties verwachten.

Maar whatever, ik ben wel klaar met de discussie. Zoals je zelf al zegt ben jij inderdaad de mod en is het aan jou om te bepalen wat je weghaalt en wat je laat staan. Het is verder ook niet denigrerend bedoeld en ik probeer je al helemaal niet te "kloten" of te "testen".
Wat TS heeft gedaan is netjes, hij heeft de OP aangepast en nu is zijn klacht voor mij duidelijk. Het voldoet sowieso aan de eisen die snachts gesteld worden aan topics.

Kijk, het is duidelijk dat je mijn manier van modereren niet goed vind. En ik ben ook niet de beste mod. Mods zoals Pharkus en Frank doen het beter. Maar ik ben wel een mod die hier probeert om de regels zo goed mogelijk te hanteren zodat het enigszins netjes blijft in KLB. Dat je het topic bagger vind is ook zoiets, tja kan je ook vinden. Dat zijn dus al twee dingen die je niet fijn vind.

En toch, toch geeft dit dus geen vrijbrief om er in zo'n topic maar op los te baggeren en dit heb ik al eerder gezegd. Ik heb ook in de DM al duidelijk gemaakt waarom ik bepaalde stappen heb genomen ;). Wat je in je laatste alinea doet is selectief dingen uit de DM's halen, dingen die dus privé zijn. Maar blijkbaar gedij je het beste als je reacties door iedereen wordt gelezen? Zodat je op dit tijdstip waarop weinig mods online zijn wellicht bijval krijgt van andere rellende users :o. Jammer want deze houding schaadt jouw objectiviteit en laat slechts zien dat je vooral wat wilt baggeren.
  woensdag 5 juni 2013 @ 02:09:08 #192
395200 deadprez
One more rail
pi_127429331
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:05 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Wat TS heeft gedaan is netjes, hij heeft de OP aangepast en nu is zijn klacht voor mij duidelijk. Het voldoet sowieso aan de eisen die snachts gesteld worden aan topics.

Kijk, het is duidelijk dat je mijn manier van modereren niet goed vind. En ik ben ook niet de beste mod. Mods zoals Pharkus en Frank doen het beter. Maar ik ben wel een mod die hier probeert om de regels zo goed mogelijk te hanteren zodat het enigszins netjes blijft in KLB. Dat je het topic bagger vind is ook zoiets, tja kan je ook vinden. Dat zijn dus al twee dingen die je niet fijn vind.

En toch, toch geeft dit dus geen vrijbrief om er in zo'n topic maar op los te baggeren en dit heb ik al eerder gezegd. Ik heb ook in de DM al duidelijk gemaakt waarom ik bepaalde stappen heb genomen ;). Wat je in je laatste alinea doet is selectief dingen uit de DM's halen, dingen die dus privé zijn. Maar blijkbaar gedij je het beste als je reacties door iedereen wordt gelezen? Zodat je op dit tijdstip waarop weinig mods online zijn wellicht bijval krijgt van andere rellende users :o. Jammer want deze houding schaadt jouw objectiviteit en laat slechts zien dat je vooral wat wilt baggeren.
Dat is helemaal niet de bedoeling van de laatste alinea, ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik je niet probeer aan te vallen, ik geef gewoon kritiek. Ik vind dat ik dat ook al de hele tijd op een hele nette manier doe, dus ik snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik bijval zoek van "rellende users" en al helemaal niet waarom ik een "rellende user" zou zijn?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_127429341
quote:
5s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet de bedoeling van de laatste alinea, ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik je niet probeer aan te vallen, ik geef gewoon kritiek. Ik vind dat ik dat ook al de hele tijd op een hele nette manier doe, dus ik snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik bijval zoek van "rellende users" en al helemaal niet waarom ik een "rellende user" zou zijn?
Als je geen bijval zoekt, waarom voer je deze discussie dan met mij in het feedbackforum in plaats van via de DM?
  woensdag 5 juni 2013 @ 02:12:23 #194
395200 deadprez
One more rail
pi_127429351
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:10 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Als je geen bijval zoekt, waarom voer je deze discussie dan met mij in het feedbackforum in plaats van via de DM?
Daar is de FB toch voor? Als iemand de discussie liever via FB voert is het dus een rellende user die bijval zoekt? Dan kunnen de feedback topics net zo goed opgedoekt worden of niet?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_127429363
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Daar is de FB toch voor bedoeld? Als iemand de discussie liever via FB voert is het dus een rellende user die bijval zoekt? Dan kunnen de feedback topics net zo goed opgedoekt worden of niet?
Je kan me wel woorden aan praten maar dat gaat echt niet werken.Je veralgemeniseert dingen die jezelf doet op zoveel mogelijk mensen. In eerste instantie is het zo dat je het via de DM discreet probeert af te handelen. In je je eerste DM's naar mij speelde je het er vooral op dat je alles via feedback wilde bespreken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 02:20:11 #196
395200 deadprez
One more rail
pi_127429388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:15 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Je kan me wel woorden aan praten maar dat gaat echt niet werken.Je veralgemeniseert dingen die jezelf doet op zoveel mogelijk mensen. In eerste instantie is het zo dat je het via de DM discreet probeert af te handelen. In je je eerste DM's naar mij speelde je het er vooral op dat je alles via feedback wilde bespreken.
Ja, omdat ik voor ik je dm kreeg al in de fb gepost had, dan lijkt het me logisch dat de discussie daar gevoerd wordt, want daar is het feedback topic toch voor? Ik snap niet waarom je zo in de verdediging schiet iedere keer, maar whatever dat zal wel aan mij liggen ofzo.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_127429407
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, omdat ik voor ik je dm kreeg al in de fb gepost had, dan lijkt het me logisch dat de discussie daar gevoerd wordt, want daar is het feedback topic toch voor? Ik snap niet waarom je zo in de verdediging schiet iedere keer, maar whatever dat zal wel aan mij liggen ofzo.
Ik heb het idee wat je wel meer niet snapt. Je snapt niet waarom bepaalde topics open blijven, je snapt niet waarom het normaal is om naar een attentie van een mod ontopic te reageren en je snapt niet dat je dingen ook via dm kan afhandelen. En dan snap je ook nog eens dat je niet steeds over verdediging of aanvallen hoeft te beginnen. We voeren hier gewoon een discussie. Ik heb het idee dat je best veel puzzels hebt ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door LethalNinja op 05-06-2013 02:29:55 ]
  woensdag 5 juni 2013 @ 02:24:26 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_127429409
quote:
5s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:23 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ik heb het idee wat je wel meer niet snapt. Je snapt niet waarom bepaalde topics open blijven, je snapt niet waarom het normaal is om naar een attentie van een mod ontopic te reageren en je snapt niet dat je dingen ook via dm kan afhandelen. En dan snap je ook nog eens dat je niet steeds over verdediging of aanvallen hoeft te beginnen. We voeren hier gewoon een discussie. Ik heb het idee dat je best veel puzzels hebt ;)
...

Ja, goede reactie man.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_127430738
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 02:20 schreef deadprez het volgende:

Ik snap niet waarom je zo in de verdediging schiet iedere keer, maar whatever dat zal wel aan mij liggen ofzo.
Nee, ligt niet aan jou.
pi_127445040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:47 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee, ligt niet aan jou.
Klopt, ligt aan mij. In de komende periode bij KLB zal ik proberen wat relaxter te modereren. De regels volgens is belangrijk maar gezelligheid is nog belangrijker. Zal een uitdaging zijn maar ik ga er aan werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')