Huh wat raar. Bij mij leek het echt heel lang te duren. Sorry manquote:Op donderdag 25 april 2013 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gesloten: donderdag 25 april 2013 @ 20:27:16
Geopend: donderdag 25 april 2013 @ 20:27:28
![]()
Jouw PC is gewoon traag.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat raar. Bij mij leek het echt heel lang te duren. Sorry man
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Krijg ik van jullie de toestemming om er iets leuks van te maken?!
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wacht op toestemming van Karina. Dan ga ik pas los.
Geen VI hooligans gedoe he? Dat haal ik weer weg. Al ben ik hier geen modquote:Op donderdag 25 april 2013 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wacht op toestemming van Karina. Dan ga ik pas los.
Boehhhhquote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen VI hooligans gedoe he? Dat haal ik weer weg. Al ben ik hier geen mod
Dan maken ze het natte vinger gebaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken jullie toch. Geef ze een vinger...
Nee ik mag niet van Karinaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Help je mij om er iets leuks van te maken?
We maken er geen VI Hooligan gedoe van. Wel even de credits naar VI Hoolligans en VBL SC, dat mag wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik mag niet van Karina
Gewoon heel veel Nico. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou heel veel plaatjes van Sylvana en Claudia er in doen
Komt goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Als je de DWDD logo's maar laat staan he?
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon heel veel Nico. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
Gewoon aanpassen die OP, oudbollige meuk.
Kan echt niet meer anno 2013, net als DWDD, maar dat terzijde.
Het is niet mijn topic manquote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1 Bert van der Veer voor jouw topique.
[ afbeelding ]
Ik bedoel: ik wist dat helemaal niet.quote:Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan door een nieuw deel te openen in de reeks.
Bert tracht al eeuwen die OP van jullie te veranderen, maar je leidt hem af.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet mijn topic man![]()
Man man wat zijn jullie erg.
Ik zie jouw naam niet in de lijst.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral deze zin uit de OP vind ik interessant.
[..]
Ik bedoel: ik wist dat helemaal niet.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Haha ja van olie op het vuur gooien heb jij wel kaas gegeten.
Dankje.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, er ging heel veel door mij heen.
zeg, mensen die fan zijn van dwdd mogen het woord kwaliteit niet eens gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
wat een kwaliteit in dit topic. Sjongejonge.
Het is na 21:00!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
wat een kwaliteit in dit topic. Sjongejonge.
Als je het vergelijkt met wat ik nog meer kijk is DWDD kwaliteit.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeg, mensen die fan zijn van dwdd mogen het woord kwaliteit niet eens gebruiken
is niet erg hoor, vrouwen mogen dom zijn!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met wat ik nog meer kijk is DWDD kwaliteit.
Als ze maar kunnen koken he? Oh wacht...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is niet erg hoor, vrouwen mogen dom zijn!
dat is wel een goede eigenschap ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar kunnen koken he? Oh wacht...
Wat een trekeend is dat.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1 Bert van der Veer voor jouw topique.
[ afbeelding ]
Als je hem laat zien op tv voor 9 uur dan hebben je kinderen nachtmerries inderdaad.quote:
Doorgaanquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Banner en eerste kopje zijn aangepast.
Doorgaan, of stoppen?
Hier staat een BB code lijst, kijk maar welke er werktquote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand hoe je een tekst centraal zet?
De banner is mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Banner en eerste kopje zijn aangepast.
Doorgaan, of stoppen?
Thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier staat een BB code lijst, kijk maar welke er werkt
Ah, zie je nog een wit randje? Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
De banner is mooi, maar het witte randje bovenaan het kopje vind ik wat raar. Als je hem als png opslaat, wordt die dan dezelfde kleur als de achtergrond?
Thanksquote:
Dit is wat er bij mij gebeurd:quote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ah, zie je nog een wit randje? Ik ga even kijken.
Okequote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Pietepietje het volgende:
Even iets proberen, ik heb hem als png
[ afbeelding ]
Edit: Nee, dat is het niet![]()
Bij 'Wie is de presentator' is dat randje wel weg toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Pietepietje het volgende:
Even iets proberen, ik heb hem als png
[ afbeelding ]
Edit: Nee, dat is het niet![]()
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij 'Wie is de presentator' is dat randje wel weg toch?
Nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen VI hooligans gedoe he? Dat haal ik weer weg. Al ben ik hier geen mod
Het is echt heel mooi! Niet zo zuurquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef Latert het volgende:
Komop, dit is toch veel te mooi voor DWDD
Die wilde ik ook even benoemen. Ken je klassiekers inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze zou ik graag in de OP zien
Karina, wil je mij alsjeblieft iets gunnen?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is echt heel mooi! Niet zo zuur
Wat moet ik je gunnen?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Karina, wil je mij alsjeblieft iets gunnen?
Ditquote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik je gunnen?
De tekstjes missen nog trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tekst komt eraan.★★★
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit
Uh zonder die HumbertoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tekst komt eraan.De credits zijn je van harte gegund
![]()
Maar Humberto is mijn grootste heldquote:Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh zonder die HumbertoDe credits zijn je van harte gegund
Dat hoofdje is echt stom. Zetten we er wel een keertje in als hij tafelheer isquote:Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar Humberto is mijn grootste heldzonder hem was het niet gelukt.
Hoe durf je!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoofdje is echt stom. Zetten we er wel een keertje in als hij tafelheer is
Als kopje neem ik aan? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef NoCigar het volgende:
'DWDD in een minuut' is ook wel leuk in de op dan, om eens wat constructiefs te zeggen.
NEE!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Arcee het volgende:
Is ajacied4lf eigenlijk dezelfde als Ajacied422?
Wel.quote:
Dat maakt het minder waar?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacied422 is een 14 jarige kleuter
Nee iemand heeft mij dat cadeau gegeven en alleen GGMM heeft een motief dus hij is het.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pimpaccountje aangemaakt, ouwe reus?
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee iemand heeft mij dat cadeau gegeven en alleen GGMM heeft een motief dus hij is het.
Hey baasje, zoek voor mij eens even uit hoe je tekst uitlijnt (ik snap er niks van).quote:Op donderdag 25 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het een knappe jongedame met dansende paardenstaart van rond de 20 is mag ze zich trouwens bekend maken. (het liefst uit Groningen)
Als ze maar op Daphne Deckers lijkt zeker? Hapapapapapapap!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het een knappe jongedame met dansende paardenstaart van rond de 20 is mag ze zich trouwens bekend maken. (het liefst uit Groningen)
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze maar op Daphne Deckers lijkt zeker? Hapapapapapapap!
Ik weet niet hoe dat werkt. gr. van het baasjequote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hey baasje, zoek voor mij eens even uit hoe je tekst uitlijnt (ik snap er niks van).
Bedankt! ik hoor het welquote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik heb het even bij de mannen van DIG gevraagd, als die het niet weten, dan kan het niet denk ik.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas... het kan niet.
Maar het is echt heel netjes geworden, complimenten
Er zijn inderdaad nog een aantal. Dus als jullie ze even opnoemen, dan gooi ik ze erbijquote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ziet er prima uit, was ook wel tijd voor een update.
Nog 2 tafelgasten, Ali B. en Willemijn Veenhoven.
Volgens mij kan er nog wel een tweede rijtje onder vol komen.
ajacied422 is zijn broertjequote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Arcee het volgende:
Is ajacied4lf eigenlijk dezelfde als Ajacied422?
dat kan nietquote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hey baasje, zoek voor mij eens even uit hoe je tekst uitlijnt (ik snap er niks van).
ik wou het nog zeggen inderdaad, humberto tan hoort in de OPquote:Op donderdag 25 april 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
Dan kan Humberto toch in de OP, want hij is ook weleens tafelheer. En Gerdi Verbeet.
Dit mocht nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik wou het nog zeggen inderdaad, humberto tan hoort in de OP
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tekst komt eraan.★★★
Nee hoor, prima gozer(tje)quote:Op donderdag 25 april 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks negatiefs over Ajacied422 verder, topkerel!
Dat had zelfs al gekund als ik 10 jaar jonger was geweestquote:Op donderdag 25 april 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had ook jouw zoontje kunnen zijn.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had zelfs al gekund als ik 10 jaar jonger was geweestOf nog jonger zelfs, zo oud ben ik.
Prem Radhakishunquote:Op donderdag 25 april 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog 4 tafelgasten nodig om mijn tweede rij vol te krijgen, iemand?!
Die bewaren we voor rij 3.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Paul de Leeuw was het laatst ook weer eens.
Paul de Leeuw erin?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
Gooi Fritzl er dan uit, die zat er 1 keer.
Ja, okequote:Op donderdag 25 april 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
Alsof wij Sylvana zo leuk vinden. Maar ja, die zit er wel vaak.
Nee, sorry, ik zeg het fout, ik bedoel dit, als linkje of zoquote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als kopje neem ik aan? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
En tekst centraal uitlijnen lukt niet echtiemand enig idee hoe dat moet?
Yep, de OP is nú al beter dan het hele programma bijelkaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas... het kan niet.
Maar het is echt heel netjes geworden, complimenten
Noem in het algemeen VBL.quote:Op vrijdag 26 april 2013 06:55 schreef Tem het volgende:
Blijken die VI pipo's toch nog iets te kunnen. Netjes gedaan.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 06:55 schreef Tem het volgende:
Blijken die VI pipo's toch nog iets te kunnen. Netjes gedaan.
Paultjequote:Op vrijdag 26 april 2013 06:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar Menno Buch
Ja idd, doe die maar ipv Sophie Hilbrand, die zit er toch nooit. En wat recentere foto's van Giel en Ali kunnen ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis wel Halina Reijn in de OP. Die zit er toch best vaak.
Ik mis nog één ding, zonder twijfel het meest belangrijke:quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, doe die maar ipv Sophie Hilbrand, die zit er toch nooit. En wat recentere foto's van Giel en Ali kunnen ook geen kwaad.
Dat komt vooral door die gifjes volgens mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Het moet niet TE vol worden anders krijg je hetzelfde als bij het VI topic, dat het een uur duurt voordat het topic is geladen door alle plaatjes en zo.
Oh ja, die zitten hier niet in. Maar laten we geen slapende honden wakker makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat komt vooral door die gifjes volgens mij
Ik zie het inderdaadquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:46 schreef Arcee het volgende:
Hier kun je trouwens precies zien wie allemaal in DWDD zijn geweest en hoe vaak.
niks meer aan doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
- DWDD University / Lucky / DWDD Recordings?
- Halina Reijn
- Recentere foto Giel en Ali
- PIETER DERKS!
- Gifjes, heeeel veel gifjes....![]()
nog meer wensen?
Humbertoquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:58 schreef OProg het volgende:
Deze kan er nog bij. Hier heb ik toen zo om gelachen.
Er is maar 1 gifje, en ik moet toegeven dat de kwaliteit niet zo goed is (ondanks dat het zelfgemaakt is)quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, die zitten hier niet in. Maar laten we geen slapende honden wakker maken
Beetje slechte kwaliteit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar 1 gifje, en ik moet toegeven dat de kwaliteit niet zo goed is (ondanks dat het zelfgemaakt is)
[ afbeelding ]
Nou en?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:53 schreef k_man het volgende:
Honderd posts over een OP die toch nooit iemand leest...
Dat heb ik ook gedaan, elke keer laat ik het trots aan mensen zien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:58 schreef k_man het volgende:
Het is alsof je je kruipruimte netjes gaat schilderen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, elke keer laat ik het trots aan mensen zien.
Hehehe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:58 schreef k_man het volgende:
Het is alsof je je kruipruimte netjes gaat schilderen.
Kinderen voor Kinderenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Dat liedje wat ik vandaag steeds hoorde bij de koningsspelen was veel leuker.
Ja idd, vies wijf met haar razende kutaccentquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: sunweb![]()
Dat ze snel op de fles gaan.
Mijn livestream loopt dus nog steeds achter...quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: sunweb![]()
Dat ze snel op de fles gaan.
De makers dachten zelf wel dat het grappig was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, vies wijf met haar razende kutaccent
Dit loopt altijd achterquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Mijn livestream loopt dus nog steeds achter...
Doordat mensen zoals jij dat blijven kijken blijft die rotzooi op tv...quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen, half 9 is X-Factor
Ik wil er wel tussen.quote:
Nee! Blijft leuk!quote:
Ik eerst!quote:
Overhypte?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Eenskijken het volgende:
wat een overhypte overrated kutband is de kik ook.
Eens. Alsof andere (Nederlandstalige) muziek wel hoogstaand is.quote:
Het Unieke Talent zit in het Ewbank kamp.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Zal Paultje ook het Lied gaan verdedigen of zal ie eerlijk zijn ?
Eerlijk is eerlijk, het is door het Nederlands wel weer uniek tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
Dat ze wegkomen met zo'n schaamteloze Beatleskloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |