omdat jij het dichtst bij mij woont?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:29 schreef Murmeli het volgende:
Waarom moet ik nou weer ijs komen brengen Toek?
dat geldt andersom ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat jij het dichtst bij mij woont?en ik trek heb.
met lief zijn heb ik nogal eens moeite net als met luisteren.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat geldt andersom ook.
graag een lekker bakje ben & jerry's alsjeblieft.
geen chocoladeijs, verder vind ik alles goed, en je mag zelf ook een hapje als je lief bent
Twee pints B&Jquote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gouden magnum's in de vriezert
Die creme brulee's?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gouden magnum's in de vriezert
ik ga er gewoon van uitquote:
jij woont volgens mij redelijk in de buurt van Capri, zeur nietquote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die creme brulee's?dude. Ik wil ijs.
die is lekker hequote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die creme brulee's?dude. Ik wil ijs.
redelijk in de buurt is denk ik een undeestatementquote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij woont volgens mij redelijk in de buurt van Capri, zeur niet
Ik heb hem nog niet op, maar ik houd enorm van creme bruleequote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
die is lekker he
Je hebt nu ook de stolen kiss dat is appeltaart ijs
dat zeg ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
redelijk in de buurt is denk ik een undeestatementhun tuin is 4 tuinen verder
nog steeds geen pin? Op de Meent zit er 1 die goed is en wel pinautomaat heeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ze zijn duur.en hebben geen pinautomaat. Oerse omstamdigheden
Ja zij wel. Ik snap ook niet waarom ze da niet nemenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog steeds geen pin? Op de Meent zit er 1 die goed is en wel pinautomaat heeft.
een pinabbo bij mijn baas kost maar 10 ¤ dus dan moet de aanschaf van dat apparaat wel erg duur zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja zij wel. Ik snap ook niet waarom ze da niet nemen
belastingen misschien. Er zijn hier winkels waarbij je op zondag niet kunt pinnen. Dan werken ze zwart denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
een pinabbo bij mijn baas kost maar 10 ¤ dus dan moet de aanschaf van dat apparaat wel erg duur zijn.
Dat zou nog kunnen inderdaad, maar winkels zonder pin mijd ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
belastingen misschien. Er zijn hier winkels waarbij je op zondag niet kunt pinnen. Dan werken ze zwart denk ik
ik ook, maar voorl omdat ik nooit geld opneem. Ik baal dat ik zaterdag een busticket moet kopen met cashquote:Op donderdag 25 april 2013 20:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen inderdaad, maar winkels zonder pin mijd ik.
Riep je?quote:
Ik lust ook nog wel wat frietjesquote:
that's it!quote:
1 kapsalon down, nu een stokbroodje shoarmaquote:
Dat is idd de reden waarom ik die winkels mijd, heb max 5 euro op zak ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik ook, maar voorl omdat ik nooit geld opneem. Ik baal dat ik zaterdag een busticket moet kopen met cash
losse muntjes enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan 5 euro max?
ik ben al blij als ik een pinautomaat tegenkom waar nog tientjes inzitten![]()
![]()
Rabobank!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan 5 euro max?
ik ben al blij als ik een pinautomaat tegenkom waar nog tientjes inzitten![]()
![]()
ja, smaandags dusquote:
Die is toch smaandags jarig ?quote:
weet je zeker dat dat op een maandag valt volgende week ?quote:
Links of rechts?quote:
Als je overmorgen maar zorgt dat ie niet aanblijftquote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
Als ik morgen maar niet vergeet een oranje onderbroekje te kopen
ligt eraan wat de nieuwe koning wilquote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat op een maandag valt volgende week ?
white people problems!!quote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
Als ik morgen maar niet vergeet een oranje onderbroekje te kopen
Nee bah, ik was niet van plan de rest van de week hetzelfde onderbroekje aan te houdenquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je overmorgen maar zorgt dat ie niet aanblijft
en jij denkt dat hij dat bepaalt ... maxima heeft de broek aan daar in huis man.quote:
zo mag ik het horen ! Vaginale hygiëne boven allesch!quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee bah, ik was niet van plan de rest van de week hetzelfde onderbroekje aan te houden
net als sinterklaas.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
ja ik weet het, als je hem aan ziet komen is het minder leuk
OH SHUT IT!quote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
jij hoeft helemaal niet te springen ...
gewoon op je tenen staan
gast doe eens normaal ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
sinterklaas is niet echt dude ... het was je oom of je vader met een pruik op
in jimboquote:Op zondag 28 april 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
nou je mag wel springen als je dat per se wilt
ik in Jimbo vinden dat reuze interessant om te zien
het was de buurman johquote:Op zondag 28 april 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
sinterklaas is niet echt dude ... het was je oom of je vader met een pruik op
damnquote:
oeh ja goed idee. Morgen via lush naar jumboquote:
tutjequote:Op zondag 28 april 2013 22:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
oeh ja goed idee. Morgen via lush naar jumbo
quote:
Lush is niet voor mijzelf, althans de grote hoop niet.quote:
quote:
das bijna net zo episch als sesamijs bij de suhsiboerquote:Op zondag 28 april 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
ik wil die dropijsjes van Greys
morgen ff kijken bij de c1000
oh ik moet en zal altijd sesamijs als ik er benquote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind dat sesamijs maar meh
Groene theeijs vind ik lekkerder.
ik heb nog een pint ben and jerrys staan, kom maar halenquote:
hierzo in mn vriezerquote:
in rotterrrrrdamquote:
ja jezus zegquote:
dat klinkt als "achter het station"quote:
rotterdam is okquote:
en er wonen leuke fokkers, en de kroegsjoelclub is erquote:
je maakt een goed puntquote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er wonen leuke fokkers, en de kroegsjoelclub is er
nighttown is er weerquote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
vroegah
toen de nighttown nog bestond kwam ik er iedere week
hetzelfde of iets nieuw met de oude naam?quote:Op zondag 28 april 2013 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nighttown is er weerof althans ik zag iets wat zo heette laatst toen ik op de coolsingel liep
dunno, kan online nog niks vinden eroverquote:Op zondag 28 april 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
hetzelfde of iets nieuw met de oude naam?
interessant
quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er wonen leuke fokkers, en de kroegsjoelclub is er
dat heb ik niet meegemaakt, toen woonde ik nog in zwolle of brabantquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
laatste jaar ofzo was het niet leuk meer ... 3x struikelen en je had een overdosis binnen
trustenquote:Op zondag 28 april 2013 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook richting bed, mag om vijf uur weer op
wat wel dan?quote:Op zondag 28 april 2013 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lush is niet voor mijzelf, althans de grote hoop niet.
Lekkah!quote:
Had die xxlfles na mijn operatie gekocht maar heb toen tijdens herstel bij mijn tante gelogeerd en mijn neefje (21) wist waar die fles stond.quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah!Die ben ik mezelf al jaren aan het beloven, maar ik moet eerst mijn sloot badspul op een lager peil brengen.
Ai....quote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Had die xxlfles na mijn operatie gekocht maar heb toen tijdens herstel bij mijn tante gelogeerd en mijn neefje (21) wist waar die fles stond.
nee joh. Heb 2 maanden bij hem in huis geleefd. Dus zijn xbox en zijn laptop hebben overuren gemaakt.quote:Op zondag 28 april 2013 22:47 schreef Murmeli het volgende:
ik zou dat neefje mooi ff zeggen dat ie een nieuwe fles voor je moet kopen.
Ik weet hoe het bij Lush werkt.quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef Murmeli het volgende:
grass is lekkah. ik heb er een zeepje vande douchegel heb ik al op. had een klein flesje.
Cat, gewoon kopen en niet bij nadenken.
Of in Engeland bestellen met een paar mensen samen, en verzendkosten delen. Da's goeiekoper. In NL is het niet te betalen dat spul.
(niet dat dat mij ooit tegenhoudt wat te kopen hoor, mijn huis staat nogal vol met Lush)
Ik ken het nou bijna 3 jaar en ben ZOOOOOOOOOOOOO blij dat ze ook in Rotterdam zitten. Scheelt een hoop geklooi.quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Murmeli het volgende:
Ja sommige dingen heb ik ook al een tijdje staan. maar ik ken lush pas 2 jaar ofzo, dus het is allemaal nog niet zo heel oud
Ja, fijn he? Ze zitten hier ook pas bijna 3 jaar dus dat was net op tijdquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ken het nou bijna 3 jaar en ben ZOOOOOOOOOOOOO blij dat ze ook in Rotterdam zitten. Scheelt een hoop geklooi.
ik leerde ze kennen in Antwerpen. En die Belgische chick zei toen dat ze bezig waren om diverse winkels in Nederland te openen. Ze hadden toen niet zoveel winkels.quote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, fijn he? Ze zitten hier ook pas bijna 3 jaar dus dat was net op tijd![]()
Ik woonde in Den Haag toen ik het leerde kennen en daar zat ook gewoon de winkel
Cat en ik waren bij de officiele opening in Antwerpen!quote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik leerde ze kennen in Antwerpen. En die Belgische chick zei toen dat ze bezig waren om diverse winkels in Nederland te openen. Ze hadden toen niet zoveel winkels.
cool, ik was er een weekendje met mijn ex en het zat onderweg van station naar hotel dus ik liep daar heel chill beetje om me heen te kijken en ineens werd ik een winkel in geduwd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Cat en ik waren bij de officiele opening in Antwerpen!
quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
cool, ik was er een weekendje met mijn ex en het zat onderweg van station naar hotel dus ik liep daar heel chill beetje om me heen te kijken en ineens werd ik een winkel in geduwd.
lach niet, want ik keek heel ergens anders naar....namelijk waar de MC zatquote:
Heeft ze jou dat geintje ook geflikt jaquote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
cool, ik was er een weekendje met mijn ex en het zat onderweg van station naar hotel dus ik liep daar heel chill beetje om me heen te kijken en ineens werd ik een winkel in geduwd.
En toen ging je meteen tegen de vlakte van de geur zeker?quote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
lach niet, want ik keek heel ergens anders naar....namelijk waar de MC zat
mogguhquote:Op zondag 28 april 2013 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook richting bed, mag om vijf uur weer op
mogguhquote:
van lush? Neuh viel meequote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En toen ging je meteen tegen de vlakte van de geur zeker?
ah je kent drquote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ze jou dat geintje ook geflikt ja?
Lush is geen geestelijke mishandelingquote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ah je kent dr
We zijn geestelijk mishandeld door haar.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb het niet eens over Lush......bedoelde meer alles bij elkaarquote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lush is geen geestelijke mishandeling
Ja duhhhhh hij is wat dikkig die baas van me.quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat lukt bij jouw makkelijker dan bij FrankMaar die sleep ik weer de Sabon binnen
Sabon. Geweldige verpakkingen, misschien ook wel geweldige producten, maar ik vind het zo duur en de verkopers vind ik ook altijd naarquote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat lukt bij jouw makkelijker dan bij FrankMaar die sleep ik weer de Sabon binnen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ga er zo zelfs heenquote:
Wat ga je er kopen?quote:Op maandag 29 april 2013 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ga er zo zelfs heen
vrouwen
De producten zijn ookquote:Op maandag 29 april 2013 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sabon. Geweldige verpakkingen, misschien ook wel geweldige producten, maar ik vind het zo duur en de verkopers vind ik ook altijd naar
voor mezelf grass en wil er voor mijn bijna jarige nichtje wat kopenquote:
Oh, is die lekker ja? Hm.quote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor mezelf grass en wil er voor mijn bijna jarige nichtje wat kopen
Ik hoor ook altijd heel goede dingen over de scrubs, maar het is zo veel om neer te tellen in één keerquote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
De producten zijn ookhet is vrij duur, maar doe er wel lang mee. die verkopers zijn nogal plastic fantastic..
Scrubs zijn goedquote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoor ook altijd heel goede dingen over de scrubs, maar het is zo veel om neer te tellen in één keer
Grass is echt heerlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, is die lekker ja? Hm.
Genoeg te vindenAltijd als ik op vakantie ga koop ik wat van lush
Lush
De pakketjes zijn cute maar als Eckte Man zou ik de onderdelen los kopen (kun je het helemaal op maat maken), leuk mandje/doosje van de Action erbij, daar kun je ook strikken en frummels kopen en dan pak je het eigenhandig in voor veel minder geld.quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Grass is echt heerlijk.
Ja zit al even op de site te neuzen wat voor leuke pakketjes ze hebben
Scrubs zijn lekker maar ik vind dat Lush bedroevend weinig, slecht en duur aanbod heeft. Gumback express is heerlijk, maar die sugar scrubs rijten mijn hele vel open.quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Scrubs zijn goedgrote pot is een euro of 20/25 geloof ik...is vrij aan de prijs idd/
De pakketjes zijn toch juist veel goedkoper dan als je alles los koopt?quote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De pakketjes zijn cute maar als Eckte Man zou ik de onderdelen los kopen (kun je het helemaal op maat maken), leuk mandje/doosje van de Action erbij, daar kun je ook strikken en frummels kopen en dan pak je het eigenhandig in voor veel minder geld.
We hadden het geloof ik over de scrubs van Sabon verderquote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Scrubs zijn lekker maar ik vind dat Lush bedroevend weinig, slecht en duur aanbod heeft. Gumback express is heerlijk, maar die sugar scrubs rijten mijn hele vel open.Ik gebruik tegenwoordig een scrub van de Action (want uiteindelijk is het allemaal suiker wat scrubt) en douche daarna met een lekker Lush doucheprodukt.
Dat kan evt ook nog inderdaadquote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De pakketjes zijn cute maar als Eckte Man zou ik de onderdelen los kopen (kun je het helemaal op maat maken), leuk mandje/doosje van de Action erbij, daar kun je ook strikken en frummels kopen en dan pak je het eigenhandig in voor veel minder geld.
Dat van Lush durf ik niet te zeggen, ik heb laatst bij Sabon ingeslagenquote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Scrubs zijn lekker maar ik vind dat Lush bedroevend weinig, slecht en duur aanbod heeft. Gumback express is heerlijk, maar die sugar scrubs rijten mijn hele vel open.Ik gebruik tegenwoordig een scrub van de Action (want uiteindelijk is het allemaal suiker wat scrubt) en douche daarna met een lekker Lush doucheprodukt.
Oeps! Gemist!quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hadden het geloof ik over de scrubs van Sabon verderLush is toch juist een hoop goeiekoper dan Sabon?
De laatste keer dat ik keek (is al een poosje geleden) niet hoor. Je betaalt ook voor de verpakking. Vroegah kreeg je er dan nog een 10% kortingsbon bij, maar dat is ook al niet meer zo, geloof ik.quote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De pakketjes zijn toch juist veel goedkoper dan als je alles los koopt?
weet jij wellicht, of RenRen, of je die flesjes kon inleveren? dat was heel vroegah wel zo maar weet niet of het nog is.quote:Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek (is al een poosje geleden) niet hoor. Je betaalt ook voor de verpakking. Vroegah kreeg je er dan nog een 10% kortingsbon bij, maar dat is ook al niet meer zo, geloof ik.
Oh? joh. Het leek altijd goeiekoper. Ik heb er verder geen verstand van, de enige keren dat ik zo'n pakket kocht was in het buitenland (engeland) dus dan is alles sowieso goedkoperquote:Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek (is al een poosje geleden) niet hoor. Je betaalt ook voor de verpakking. Vroegah kreeg je er dan nog een 10% kortingsbon bij, maar dat is ook al niet meer zo, geloof ik.
Ja, 5, en dan maskerquote:Op maandag 29 april 2013 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet jij wellicht, of RenRen, of je die flesjes kon inleveren? dat was heel vroegah wel zo maar weet niet of het nog is.
een batman-masker? spiderman en zorro heb ik al.quote:
Ja, of van havermoutquote:Op maandag 29 april 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
een batman-masker? spiderman en zorro heb ik al.
app anders maarquote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef Murmeli het volgende:
over een uur of 2 ofzo? of 1? ik weet niet, gewoon als ik klaar ben en ik weet niet wanneer dat is (geen tijdbesef)
chaos?quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop dat het wordt wat het in mijn hoofd is
dacht dat het in je hoofd altijd chaos was wat je vorige x zei.quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, supercool! Maar dat wordt het nooit op papier
Oh, maar dat is eigenlijk ook wel waar.quote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat het in je hoofd altijd chaos was wat je vorige x zei.
Ja, flesjes en nu ook lege zwarte potjes. Krijg je een masker voor.quote:Op maandag 29 april 2013 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet jij wellicht, of RenRen, of je die flesjes kon inleveren? dat was heel vroegah wel zo maar weet niet of het nog is.
een masker, TJ wat enig. Ik zeg doenquote:Op maandag 29 april 2013 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, flesjes en nu ook lege zwarte potjes. Krijg je een masker voor.![]()
Als iemand nog lege potjes e.d wil, laat het me weten, neem ik de 14e wel wat mee, ik heb een tasje vol. Want ik kom zelden bij een Lush en de ervaring leert inmiddels dat maskertjes bij mij in de koelkast een stille dood sterven.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
een masker, TJ wat enig. Ik zeg doen
Doe ik er nog een stuk of 5 bij dus diegene kan dan even vooruitquote:Op maandag 29 april 2013 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, flesjes en nu ook lege zwarte potjes. Krijg je een masker voor.![]()
Als iemand nog lege potjes e.d wil, laat het me weten, neem ik de 14e wel wat mee, ik heb een tasje vol. Want ik kom zelden bij een Lush en de ervaring leert inmiddels dat maskertjes bij mij in de koelkast een stille dood sterven.
Ik denk dat ik in mijn eentje zeker een man of vier van een masker kan voorzien.quote:Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef Toekito het volgende:
[..]het enige dat me helpt.
[..]
Doe ik er nog een stuk of 5 bij dus diegene kan dan even vooruit
*noteert JJdJ*quote:Op maandag 29 april 2013 12:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
een masker, TJ wat enig. Ik zeg doen
Die is niet zo van de maskertjes voor zover mij bekend. Dus ja dat schiet dan ook niet echt opquote:Op maandag 29 april 2013 12:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn eentje zeker een man of vier van een masker kan voorzien.(ik ga ze dan uiteraard wel even natellen voor ik mensen iets ga beloven)
Zou je jouw potjes niet gebruiken voor een toevoeging aan het kadootje voor je nicht Toek?
zou d'r niet misstaan hoorquote:Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die is niet zo van de maskertjes voor zover mij bekend. Dus ja dat schiet dan ook niet echt op
ga je nou heel je familie hier zitten zwart maken? Lelijke draakquote:
kreeg ineens 5 apps dus denk dat WA haperde.quote:
Dat is mijn probleem dus ook. Ik vind ze retehandig voor als ik in bad lig. Maja.... ik bedenk me dat altijd pas als ik al lig te weken.quote:Op maandag 29 april 2013 13:15 schreef Murmeli het volgende:
ik heb ook echt niks met maskertjes. Heb dat wel even gedaan toen ik lush net kende maar ik verveel me met dat spul op mijn toet en nja gewoon teveel gedoe.
haarmaskers idem. heb ik nog wel staan en moet dringed op
Of zegt hij vijf keer hetzelfdequote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Murmeli het volgende:
ah ja dat doet WA wel eens.
als de andere WA dat maar niet gaat doen. Zo lullig, staat ie straks ergens op het balkon een kabinet te beedigen en dan valt ie uit.
quote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Murmeli het volgende:
ah ja dat doet WA wel eens.
als de andere WA dat maar niet gaat doen. Zo lullig, staat ie straks ergens op het balkon een kabinet te beedigen en dan valt ie uit.
ja maar haarmasker moet ik een half uur laten intrekken dus dat is niet zo handig als ik in de douche sta. ik douche geen half uur. of nou ja misschien wel inclusief alles maar niet voor ik het haarmasker kan uitspoelen zeg maar.does that make sense?quote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem dus ook. Ik vind ze retehandig voor als ik in bad lig. Maja.... ik bedenk me dat altijd pas als ik al lig te weken.![]()
Haarmasker staat op de badkamer, dus die heb ik dan nog snel gepakt, maar ik ga niet richting koelkast in de keuken druppelen.
ah gezellig.quote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
Met Toek naar Lush kijk wel uit![]()
Was toevallig op CS
Denk die komt ff storten op de Giro voor zijn nichtjequote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
Met Toek naar Lush kijk wel uit![]()
Was toevallig op CS
neequote:Op maandag 29 april 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Denk die komt ff storten op de Giro voor zijn nichtje
Hij woont ook in 010 ja.
quote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef Murmeli het volgende:
of op mijn bank
ik heb nog een nieuwe mobiel nodig.
en een auto
en een laptop of een tablet. of beide.
zucht....
en al die dingen vind ik zonde om geld aan uit te geven maar wel handig om te hebben...
misschien moet ik terugnemen wat ik gisteravond zei, dat ik niet zoveel om spullen geef.
mag ik nog een keer zingenquote:
bea houdt van jequote:Op maandag 29 april 2013 15:59 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb ze ook gekocht op aanraden van jullie
ikquote:Op maandag 29 april 2013 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ook naar de jumbo voor de boodschappenwie weet waar ik mee thuis kom
het verrassingseffect, wat doe jequote:
se waren opquote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik nog een keer zingen?
Ik heb ooit een groepsorder uit Kroatie geexporteerd, was er op vakantie en had een bestellijst meegenomenquote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef RenRen- het volgende:
Altijd als ik op vakantie ga koop ik wat van lushLush
quote:
Johquote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ah je kent dr
We zijn geestelijk mishandeld door haar.
We zouden haar eigenlijk moeten aanklagenquote:Op maandag 29 april 2013 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh.
Bij mij was het in Parijs.
Ik op mn gemakkie een Mc zoeken, werd ik inene *BAM* een winkel in gedouwd door haar![]()
...
Arme MPGtjequote:Op maandag 29 april 2013 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh.
Bij mij was het in Parijs.
Ik op mn gemakkie een Mc zoeken, werd ik inene *BAM* een winkel in gedouwd door haar![]()
...
hier ook, nu heb ik oranje wijnquote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
se waren opdus dan maar oranje donuts
oh die zag ik ook staan, maar leek me niet handigquote:Op maandag 29 april 2013 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier ook, nu heb ik oranje wijnsowieso beter eigenlijk
hijs vast haske ranzig, maar dat geeft niet, want hij isquote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh die zag ik ook staan, maar leek me niet handig
Lol, nice!quote:Op maandag 29 april 2013 16:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb ooit een groepsorder uit Kroatie geexporteerd, was er op vakantie en had een bestellijst meegenomen
Ikzelf en de rest van de bestellers vonden dat zeker nice!quote:
Ik las fappenquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Murmeli het volgende:
Toek wil je mij ff appen op mijn eigen nr?
quote:
Boksquote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hier nog een
we zijn verpest
* littledrummergirl tikt m aanquote:
Ik ben helemaal in de war nu.quote:Op maandag 29 april 2013 18:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou jawat denk je wel niet van mij?
dat doe je zelf.....je leest hele andere dingen dan die er staan.quote:
splutquote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Murmeli het volgende:
*ohh oud nummer van Murmeli, wat ben je lekker, oh ja...* *sjorsjor* *splut*
Nehhhh beetje raar hoor....
Emotie-eter!quote:Op maandag 29 april 2013 18:07 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff eten maken want dit ken ik niet aan
nee hoor, moest sowieso nog kokenquote:
Welnee.quote:
jij kent mequote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee.
Toek is net als ik een ALTIJD-eter.
Een volle, toch wel hequote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij kent meje mag door voor de koelkast.
nou nee hij is leeg sinds de kok van huis isquote:
Als je maar wel de 14e met ons naar Anoukje komt kijken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
helaas, het is officieel, de kogel is door de kerk, ik ben er niet bij dit jaar...
Geen ideequote:
JIMBOOOquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee
; gaan we het zo maar doen:
Avond!!
TAKAIKI !!!!quote:
dat is precies wat ik bedoelde met mijn post, ik ben er NIET bij dit jaar, andere prioriteiten, helaasquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je maar wel de 14e met ons naar Anoukje komt kijken!
Ik was er nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Jimbo het volgende:
takaiki, hebben wij elkaar op de vorige meet gesproken? of was je dr toen niet
?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is precies wat ik bedoelde met mijn post, ik ben er NIET bij dit jaar, andere prioriteiten, helaas
quote:
quote:
gedraag jij je maar es. hooligan.quote:
Kunnen we niet!quote:
Kunnen ze niet!quote:
quote:
Zjuust!quote:
hij snapt niet dat ik van Takaiki plagen mijn beroep gemaakt hebquote:
Daar heb ik al een broer voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij snapt niet dat ik van Takaiki plagen mijn beroep gemaakt heb
Dus? ik heb geen zus, wat nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |