omdat jij het dichtst bij mij woont?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:29 schreef Murmeli het volgende:
Waarom moet ik nou weer ijs komen brengen Toek?
dat geldt andersom ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat jij het dichtst bij mij woont?en ik trek heb.
met lief zijn heb ik nogal eens moeite net als met luisteren.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat geldt andersom ook.
graag een lekker bakje ben & jerry's alsjeblieft.
geen chocoladeijs, verder vind ik alles goed, en je mag zelf ook een hapje als je lief bent
Twee pints B&Jquote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gouden magnum's in de vriezert
Die creme brulee's?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gouden magnum's in de vriezert
ik ga er gewoon van uitquote:
jij woont volgens mij redelijk in de buurt van Capri, zeur nietquote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die creme brulee's?dude. Ik wil ijs.
die is lekker hequote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die creme brulee's?dude. Ik wil ijs.
redelijk in de buurt is denk ik een undeestatementquote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij woont volgens mij redelijk in de buurt van Capri, zeur niet
Ik heb hem nog niet op, maar ik houd enorm van creme bruleequote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
die is lekker he
Je hebt nu ook de stolen kiss dat is appeltaart ijs
dat zeg ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
redelijk in de buurt is denk ik een undeestatementhun tuin is 4 tuinen verder
nog steeds geen pin? Op de Meent zit er 1 die goed is en wel pinautomaat heeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ze zijn duur.en hebben geen pinautomaat. Oerse omstamdigheden
Ja zij wel. Ik snap ook niet waarom ze da niet nemenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog steeds geen pin? Op de Meent zit er 1 die goed is en wel pinautomaat heeft.
een pinabbo bij mijn baas kost maar 10 ¤ dus dan moet de aanschaf van dat apparaat wel erg duur zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja zij wel. Ik snap ook niet waarom ze da niet nemen
belastingen misschien. Er zijn hier winkels waarbij je op zondag niet kunt pinnen. Dan werken ze zwart denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
een pinabbo bij mijn baas kost maar 10 ¤ dus dan moet de aanschaf van dat apparaat wel erg duur zijn.
Dat zou nog kunnen inderdaad, maar winkels zonder pin mijd ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
belastingen misschien. Er zijn hier winkels waarbij je op zondag niet kunt pinnen. Dan werken ze zwart denk ik
ik ook, maar voorl omdat ik nooit geld opneem. Ik baal dat ik zaterdag een busticket moet kopen met cashquote:Op donderdag 25 april 2013 20:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen inderdaad, maar winkels zonder pin mijd ik.
Riep je?quote:
Ik lust ook nog wel wat frietjesquote:
that's it!quote:
1 kapsalon down, nu een stokbroodje shoarmaquote:
Dat is idd de reden waarom ik die winkels mijd, heb max 5 euro op zak ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik ook, maar voorl omdat ik nooit geld opneem. Ik baal dat ik zaterdag een busticket moet kopen met cash
losse muntjes enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan 5 euro max?
ik ben al blij als ik een pinautomaat tegenkom waar nog tientjes inzitten![]()
![]()
Rabobank!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan 5 euro max?
ik ben al blij als ik een pinautomaat tegenkom waar nog tientjes inzitten![]()
![]()
ja, smaandags dusquote:
Die is toch smaandags jarig ?quote:
weet je zeker dat dat op een maandag valt volgende week ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |