Helaas mag er niet over bans gepraat worden, gelieve het onderwerp van dit topic te beperken tot de movement.quote:
Dat dan weer wel. Zullen we een handtekeningenactie opzetten?quote:
hopelijk lang genoegquote:
Nee man, gewoon je UI veranderen. Degene die je nu hebt is toch stom.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Zullen we een handtekeningenactie opzetten?
Ook voor jou is er loopgipsquote:Op donderdag 25 april 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee man, gewoon je UI veranderen. Degene die je nu hebt is toch stom.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor jou deze speciale editie movement UI:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor jou deze speciale editie movement UI:
[ afbeelding ]
Komop, free Argo!quote:
Ik heb ook gezien.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik heb pics gezien, nooohhhhh
Jouw ondertitelquote:Op donderdag 25 april 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb ook gezien.
En ik zag een verpleger die op hem lijkt. Maar ik dacht Argo komt uit Limburg dus zal 'm wel niet zijn.
Ik hoop nu stiekem op geile DM's. Die haan kan me gestolen worden.quote:
Ik heb ooit een haan gestolen.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik hoop nu stiekem op geile DM's. Die haan kan me gestolen worden.
Ik ben er tochquote:Op donderdag 25 april 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
Zoals jullie misschien is opgevallen is het de laatste tijd vrij rustig in KLB. Er is een ernstig tekort aan topics over mensen die in een dronken bui de sloot in fietsen, hun moves showen in de dancing en op 1 avond 3 boetes weten te vangen. Ik denk dat jullie allemaal erg goed weten hoe dit komt. Het komt door het gemis van 1 van de meest geliefde en gehate FOK!ers. Bij deze een sfeerimpressie:
Same old shit alla day mensen.
Het is tijd voor verandering. Het is tijd voor een frisse wind. Het is tijd voor een MOVEMENT. En jij lieve lezer, kan hieraan meewerken. Toon je sympathie met 1 van deze UI's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil jij naast je sympathie voor Haan ook je sympathie voor Argo tonen, dan hebben wij vandaag een speciale aanbieding waarvoor u niks extra's betaalt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze movement kan groot worden met jouw hulp.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een haan gestolen.
Oké nee het was een kip
Ik heb ooit een haan geneukt.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een haan gestolen.
Oké nee het was een kip
Dat is pedofiliequote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb ooit een haan geneukt.
Oké nee het was een kuiken.
Kuiken = chick.quote:
Cool man. Wat voor kuiken?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb ooit een haan geneukt.
Oké nee het was een kuiken.
Als je naar die reet keek zou je zeggen van wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cool man. Wat voor kuiken?
Of was het een plofkip?
Je bedoelt vaker wel dan niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:09 schreef zovty het volgende:
Ik heb net vandaag mijn eigen UI veranderd, en anders nog niet.
Users die gebanned zijn hebben dat vaker niet dan wel gewoon keihard verdiend.
Was haar eitjes bevrucht? Of legde ze geen eieren?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je naar die reet keek zou je zeggen van wel.
Altijd condoom anders krijg je vogelgriep.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was haar eitjes bevrucht? Of legde ze geen eieren?
Het gaat niet om een waardeoordeel over bans. Het gaat erom dat er te weinig kwalitatieve topics in de KLB zijn de laatste tijd, en dat wij denken dat zowel Haan als Argo het niveau weer op zouden kunnen krikken.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:09 schreef zovty het volgende:
Ik heb net vandaag mijn eigen UI veranderd, en anders nog niet.
Users die gebanned zijn hebben dat vaker niet dan wel gewoon keihard verdiend.
Een laag niveau is idd altijd nog beter dan geen niveau.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het gaat niet om een waardeoordeel over bans. Het gaat erom dat er te weinig kwalitatieve topics in de KLB zijn de laatste tijd, en dat wij denken dat zowel Haan als Argo het niveau weer op zouden kunnen krikken.
Als je het niveau zo kut vind moet je er zelf wat aan doen, niet overlaten aan anderen. Je kunt anderen nooit vertrouwen Cristina, NOOIT! Knoop dat goed in je oren! Je hebt alleen jezelf in het leven!quote:Op donderdag 25 april 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het gaat niet om een waardeoordeel over bans. Het gaat erom dat er te weinig kwalitatieve topics in de KLB zijn de laatste tijd, en dat wij denken dat zowel Haan als Argo het niveau weer op zouden kunnen krikken.
Haan heeft ook wel eens pareltjes geproduceerd. Denk maar aan toen z'n pa een feestje gaf en hij foto's ging posten, dat was hilarisch.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een laag niveau is idd altijd nog beter dan geen niveau.
Onze levens zijn gewoon niet boeiend genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je het niveau zo kut vind moet je er zelf wat aan doen, niet overlaten aan anderen. Je kunt anderen nooit vertrouwen Cristina, NOOIT! Knoop dat goed in je oren! Je hebt alleen jezelf in het leven!
niks tege hefquote:Op donderdag 25 april 2013 17:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Onze levens zijn gewoon niet boeiend genoeg.
Ik kan niet wachten op haan's topic over dat 'ie neergeknuppeld en beroofd is door een Hef-lookalike.
weet ik, maar dit is echt gebeurdquote:
Je hebt gelijk, maar wie ben je?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:25 schreef zovty het volgende:
Ondanks dat ik dit soort akties altijd wel sympathiek vind denk ik toch dat ze niet werken. Omdat je betreffende users een beetje doodknuffelt. Onbedoeld en onbewust maak je arrogante monsters van ze die op z'n best terugkomen als karikatuur van zichzelf. En heeft een negatief effect op kutn00bs die wel even denken de copycat uit te kunnen hangen.
Het is echt kapot moeluk om goed met internet faam en shine om te gaan, ik ben de uitzondering die de regel bevestigd.
We zullen waarschijnlijk al overkomen als een groep tbs'ers op een snoepreisje. Laten we dan niet ook nog allemaal hetzelfde shirt aandoen.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter maken we ook shirts en doen we die aan bij de meet.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
We zullen waarschijnlijk al overkomen als een groep tbs'ers op een snoepreisje. Laten we dan niet ook nog allemaal hetzelfde shirt aandoen.
juist wel, fuck de rest. wij zijn gewoon de cock gang.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
We zullen waarschijnlijk al overkomen als een groep tbs'ers op een snoepreisje. Laten we dan niet ook nog allemaal hetzelfde shirt aandoen.
Als k thuisje benquote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe ook mee met de movement, is leuk!
Totaal niet, wij zijn juist meer van het "hoe meer zielen hoe meer vreugd".quote:Op donderdag 25 april 2013 18:52 schreef Zapato het volgende:
Jullie zijn wel een van de kliekste kliekjes ooit hoor. Damn.
Uhu. Dat maakt het kleffe er niet minder op.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Totaal niet, wij zijn juist meer van het "hoe meer zielen hoe meer vreugd".
Betekent dat dat je geen lid wil worden van deze movement?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:56 schreef Zapato het volgende:
[..]
Uhu. Dat maakt het kleffe er niet minder op.
Om de welgeleerde historicus Maarten van Rossem te citeren, zoals gisteren bij Pauw & Witteman, nee. Ik ben niet graag lid dingen waar je lid van moet zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Betekent dat dat je geen lid wil worden van deze movement?
http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op donderdag 25 april 2013 19:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Om de welgeleerde historicus Maarten van Rossem te citeren, zoals gisteren bij Pauw & Witteman, nee. Ik ben niet graag lid dingen waar je lid van moet zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |