Een dergelijk toernooi is al geweest: FOK! Personage-Man Toernooiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:04 schreef GFP het volgende:
Begin was een beetje rommelig, maar heb de smaak een beetje te pakken.
Had ook al een ideetje voor een volgend toernooi, volgens mij nog niet zoiets geweest.
Verkiezing coolste filmpersonage.
Laat maar weten wat je eventueel van zo'n verkiezing zou vinden...
Als je nog tellers nodig hebt, je zegt t maar..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:24 schreef Gorro het volgende:
Een dergelijk toernooi is al geweest: FOK! Personage-Man Toernooi
Ikzelf zou liever bijvoorbeeld het regisseurstournament herhaald zien worden, misschien dat ik dat zelf nog ga doen binnenkort, maar laat je vooral niet door mij tegenhouden
met hoeveel potentiele stemmers heb je een "voldoende grote doelgroep"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, dat regisseurstournament. Dat had ik zelf ook eens overwogen, maar ik vraag me af of daar een "doelgroep" voor is.
Toch op z'n minst een stuk of 15.quote:Op maandag 15 november 2004 10:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met hoeveel potentiele stemmers heb je een "voldoende grote doelgroep"
en elke keer enkele titels ertussen zetten werkt ook niet zo best......quote:Op maandag 15 november 2004 12:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch op z'n minst een stuk of 15.
Maar hoeveel regisseurs laat je meedoen aan zo'n tournament? Bij het vorige deden er 128 mee en het viel me al op hoeveel namen er niet tussen stonden. Anderzijds zeiden toen al veel mensen dat ze erg veel moesten IMDb'en om te weten over wie het ging.
Dan zeuren ze weer dat je de verkeerde titels hebt gekozen.quote:Op maandag 15 november 2004 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en elke keer enkele titels ertussen zetten werkt ook niet zo best......
Iemand een idee voor iets nieuws nadat deze is afgelopen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik open in de loop van de dag wel zo'n nominatiedinges voor een regisseurdinges. Of zo.
allebei prima ideeenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iemand een idee voor iets nieuws nadat deze is afgelopen?
Misschien nog eens acteur of actrice? Vooral actrice lijkt me misschien wel interessant. De vorige keer won Jodie Foster, ik betwijfel of dit nu ook het geval zou zijn.
Same here, heb ik ook weinig mee.quote:Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef ranja het volgende:
Tja ik kan alleen voor mezelf spreken maar regisseurs zegt me echt niks.
mamamiep is er niet meer he, die was daar de hoedster vanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[Toernamenten] Overzicht
Een (niet geupdated) overzichtstopic. Met links naar de verschillende topics van dat tournament
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2005 05:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Is het Europese film toernooi al geweest?
Tekenfilm is cool, Nederlandse film is but aangezien ik maar 1 nederlandse film de laatste jaren heb gezienquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben voor een beste Nederlandse film
Wat denken jullie over een Tekenfilm tournament?
als het thema leuk is, wil ik er wel een top20-lijsten-topic tegenover zetten om te kijken of er iets anders uitkomtquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond zo'n tournament "doen" wel leuk, dus ik wil er best nog wel eentje doen, al weet ik nog niet wat. Maar ik heb nog wel even tijd, want zolang het forum zo f*cking traag en wisselvallig is, begin ik er niet aan. Je zal maar bezig zijn met een omvangrijke voorronde om vast te stellen dat alles er weer uit ligt, ik wil de stemmers niet tot frustratie drijven.
niet alweer Pulp Fictionquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuk idee SoK, het grote beste film die begint met een P tournament.
Dat lijkt me een goede voor na het 2004-tournament. Dan zitten we al wat verder in 2005 en hebben we hier in Nederland ook bijna alle 2004-films uit Amerika kunnen zien (de films die waarschijnlijk Oscars gaan winnen hebben we hier bijna allemaal nog niet kunnen zien) en kunnen we gewoon de jaartallen van IMDb aanhouden, zonder iets te hoeven uitsluiten.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:37 schreef Eluc het volgende:
Ik dacht me te herinneren dan er een tournament in de planning stond voor alle films uit de eerste helft van dit decennium (2000-2004)
Of films die in 2004 zijn uitgebracht?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het land van oorsprong van films maar een bijzaak, een weinig belangrijk detail dat te onbeduidend is om er een tournament aan te besteden. Zoiets als een tournament van films die beginnen met een P of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |