Tekenfilm is cool, Nederlandse film is but aangezien ik maar 1 nederlandse film de laatste jaren heb gezienquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben voor een beste Nederlandse film
Wat denken jullie over een Tekenfilm tournament?
als het thema leuk is, wil ik er wel een top20-lijsten-topic tegenover zetten om te kijken of er iets anders uitkomtquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond zo'n tournament "doen" wel leuk, dus ik wil er best nog wel eentje doen, al weet ik nog niet wat. Maar ik heb nog wel even tijd, want zolang het forum zo f*cking traag en wisselvallig is, begin ik er niet aan. Je zal maar bezig zijn met een omvangrijke voorronde om vast te stellen dat alles er weer uit ligt, ik wil de stemmers niet tot frustratie drijven.
niet alweer Pulp Fictionquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuk idee SoK, het grote beste film die begint met een P tournament.
Dat lijkt me een goede voor na het 2004-tournament. Dan zitten we al wat verder in 2005 en hebben we hier in Nederland ook bijna alle 2004-films uit Amerika kunnen zien (de films die waarschijnlijk Oscars gaan winnen hebben we hier bijna allemaal nog niet kunnen zien) en kunnen we gewoon de jaartallen van IMDb aanhouden, zonder iets te hoeven uitsluiten.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:37 schreef Eluc het volgende:
Ik dacht me te herinneren dan er een tournament in de planning stond voor alle films uit de eerste helft van dit decennium (2000-2004)
Of films die in 2004 zijn uitgebracht?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het land van oorsprong van films maar een bijzaak, een weinig belangrijk detail dat te onbeduidend is om er een tournament aan te besteden. Zoiets als een tournament van films die beginnen met een P of zo.
Lijkt me een mooi toernooi, en ik ga nu beginnen met duimen dat Atticus Finch gaat winnen!!quote:Op zondag 30 januari 2005 01:08 schreef outtayourleague het volgende:
Bij mij was het idee ontstaan om een toernooi voor het beste/leukste filmpersonage op te zetten...
ik heb in november ook al een keer een nominatieronde opgezet waar redelijk op gereageerd is. ik heb nu al een opzet en kandidaten gemaakt met de eerste ronde. Ik wacht nu nog even met het opstarten omdat iedereen een beetje toernooimoe lijkt....
Weet niet of er behoefte aan is, maar laat het ff weten, dan kan ik de eerste ronde posten!
Bedankt!
begint al goed...quote:Op zondag 30 januari 2005 01:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi toernooi, en ik ga nu beginnen met duimen dat Atticus Finch gaat winnen!!
Ehm, Attacus Finch is al uitgeroepen tot grootste held aller tijden in de movies, dus echt onbekend wou ik hem niet noemen...quote:Op zondag 30 januari 2005 01:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
begint al goed...
nooit van gehoord![]()
![]()
zijn wat algemeen bekender karakters, bevordert de toegankelijkheid
Ik start wel nog een tweede nominatie ronde op, ben vast een hoop vergetenquote:Op zondag 30 januari 2005 10:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, Attacus Finch is al uitgeroepen tot grootste held aller tijden in de movies, dus echt onbekend wou ik hem niet noemen...
Deze weekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo?
2004 is gedaan, momenten is bijna gedaan, animatie duurt ook nog maar een weekje of 2.
Wat nu?
Er moet steeds een tournament bezig zijn, zoniet wordt er een mod ontslagen. Staat in de policy. En dat kunnen we Gorro en Mike niet aandoen, dus organiseer even snel een nieuw tournament, mensen.
Welke gewonnen mag worden doorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:05 schreef Gorro het volgende:
Na dit kwartiel (16 april) was ik van plan een tournament te organiseren over de eerste 5 jaar van dit decennium. Dus alle films die op IMDb het jaartal 2000-2004 hebben mogen meedoen.
klinkt goedquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal ik een acteurstournamentje doen? Het vorige is ondertussen al bijna 3 jaar geleden.
* overweegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |