De laatste keer dat ik bij U2 geweest ben, was in de ArenA... Was dat niet de Elevation tour? Zou kunnen, dan was het een andere.quote:Op zondag 28 april 2013 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was toch in Arnhem? Volgens mij waren kaarten rond de 90 euro per stuk (incl. alle kosten), ben toen na een nachtdienst in de rij aangesloten om 6 kaarten te kopen (want meer mocht niet per persoon).
quote:Op zondag 28 april 2013 16:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je deze soms vergeten?
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet! Hopelijk aankomende week wat meer nieuws.
Tofjes!quote:Op zondag 28 april 2013 16:35 schreef Anne het volgende:
We kwamen Duvel ook nog tegen:
[ afbeelding ]
Geen idee welke tour de ArenA was, want daar was ik niet. De Kuip was Pop Mart. Toen was ik nog jongquote:Op zondag 28 april 2013 16:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij U2 geweest ben, was in de ArenA... Was dat niet de Elevation tour? Zou kunnen, dan was het een andere.
Ik nog jonger dacht ik, of juist niet?quote:Op zondag 28 april 2013 17:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee welke tour de ArenA was, want daar was ik niet. De Kuip was Pop Mart. Toen was ik nog jong
net als met de schnitzelmeetquote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, godver, ik was gister in de buurt, had ze ff eerder gehaald Anne, dan haddn we ze opgehaald. (en wees blij dat we niet HEEL verdwaald waren, ik stond op het punt je te bellen![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |