De laatste keer dat ik bij U2 geweest ben, was in de ArenA... Was dat niet de Elevation tour? Zou kunnen, dan was het een andere.quote:Op zondag 28 april 2013 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was toch in Arnhem? Volgens mij waren kaarten rond de 90 euro per stuk (incl. alle kosten), ben toen na een nachtdienst in de rij aangesloten om 6 kaarten te kopen (want meer mocht niet per persoon).
quote:Op zondag 28 april 2013 16:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je deze soms vergeten?
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet! Hopelijk aankomende week wat meer nieuws.
Tofjes!quote:Op zondag 28 april 2013 16:35 schreef Anne het volgende:
We kwamen Duvel ook nog tegen:
[ afbeelding ]
Geen idee welke tour de ArenA was, want daar was ik niet. De Kuip was Pop Mart. Toen was ik nog jongquote:Op zondag 28 april 2013 16:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij U2 geweest ben, was in de ArenA... Was dat niet de Elevation tour? Zou kunnen, dan was het een andere.
Ik nog jonger dacht ik, of juist niet?quote:Op zondag 28 april 2013 17:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee welke tour de ArenA was, want daar was ik niet. De Kuip was Pop Mart. Toen was ik nog jong
net als met de schnitzelmeetquote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, godver, ik was gister in de buurt, had ze ff eerder gehaald Anne, dan haddn we ze opgehaald. (en wees blij dat we niet HEEL verdwaald waren, ik stond op het punt je te bellen![]()
)
Hier ookquote:Op maandag 29 april 2013 07:00 schreef densmee het volgende:
Goedemorgentijd, zijn er nog meer die vandaag gewoon moeten werken?
Verplichte snipper van opdrachtgever helaas...quote:Op maandag 29 april 2013 07:00 schreef densmee het volgende:
Hier idem, maar wel een deadline vandaag, dus dan maar thuis aan de slag...quote:Op maandag 29 april 2013 09:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Verplichte snipper van opdrachtgever helaas...
quote:Op maandag 29 april 2013 07:00 schreef densmee het volgende:
Hoe zit het met het werk SD? Is er nog vervolg na / loopt het witte olifanten project nog steeds?quote:Op maandag 29 april 2013 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
8% kans op regen vandaag hier volgens buienradar, en raad eens wie er mazzel heeft?![]()
Zodadelijk een ritje naar Sittard en Maastricht, zou fijn zijn als het een beetje droog is.
Mjah, ik sta effe op een zijspoortje na mijn blessure; vandaag naar Maastriiiiichhhh om een pas te maken voor een ander project waar ze ook heel veel werk hebben. Weet nog niet of het iets voor mij is, want het is wéér een stukkie verder rijden, dus wordt het straks 11 uur arbeid en dan 250 km per dag reizen. En daarbij schijnt het daar giga streng te zijn als ik zo die bos papierwerk zie, en het schijnt er ook vergeven te zijn van de oost-europeanen. Maargoed, dat is vooralsnog alleen voor deze week 2 dagen (Wo,Do), vrijdag vrij, en dan hadden ze me volgende week ook nog ingepland voor 3 dagen, maar volgens mij willen ze me bij de olifant dan weer terug hebben. En dat heb ik zelf ook het liefst.quote:Op maandag 29 april 2013 11:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoe zit het met het werk SD? Is er nog vervolg na / loopt het witte olifanten project nog steeds?
Jeh, het loopt nog niet helemaal zoals ik wil, maar er zit idd weer een beetje schot inquote:Op maandag 29 april 2013 11:59 schreef Alfisti het volgende:
Wel fijn dat je weer zicht op werk hebtThuis zitten is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |