je hebt je niet opgegeven, oeletoeter!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv kijkt in inbox en wordt een beetje bedroefd.
Nodig mij dan uit, oeletoeter !quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt je niet opgegeven, oeletoeter!
Ze zijn wel veiligquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Godver, die vierdeurs sedans zijn er niet zo veel meer.
Wel voor de bestuurder van het apparaatquote:
Echt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:36 schreef Paladijn het volgende:
Bestuurster
EnNWS / Groep dreigt met 'grootste aanval ooit' om arrestatie hacker <-- dat is een fokker, cb3rob
en dat op Yule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gonna be a Hell of a partyquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:55 schreef Paladijn het volgende:
Holy shit, Lexxx!!! Therion komt naar Leeuwarden!!
http://www.poppodiumromei(...)/details/420-therion
Dat is iets anders dan jezelf uitnodigenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ivm vergunningen... En je opgeven voor een evenement is niet heel veel moeite dacht ik zo
Wel heavy zo te zien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Mya, die heeft een paar jaar in #fok op IRC gezeten waar hij vrij aanwezig was. Eigenaar van de cyberbunker nabij Goes waar destijds een drugsinval is geweest (wiet of XTC, weet ik zo niet meer zeker)Eigenlijk ben ik niet heel verbaasd
o_O Zou de Opera al af zijn? Daar planden ze toch ~4 jaar mee bezig te zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat op Yule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gonna be a Hell of a party
ja, idem hierquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef Paladijn het volgende:
Misschien ga ik ook wel naar Eindhoven als de data kloppen
Nee. Ik zit elke avond aan de codeïne en daar word ik mij een partij moe, brak en wazig van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD zei net 'over 29 minuten neem ik je'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |