Als mijn auto stuk is repareer ik het eerst, daarna bedenk ik me pas wanneer ik ermee weg wilquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sleutel er aan omdat ik er mee weg wil, lijkt me logisch ...
Spare parts!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
EnIk vroeg me vanmorgen al af waarom aan het eind van het bochtje een lantaarnpaal ontbrak.
[ afbeelding ]
Dit was al maanden terug gepland. En er zijn wat dingen mis gegaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als mijn auto stuk is repareer ik het eerst, daarna bedenk ik me pas wanneer ik ermee weg wil
Dat heb ik ook met tanken; kwart tank-> tanken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als mijn auto stuk is repareer ik het eerst, daarna bedenk ik me pas wanneer ik ermee weg wil
Is een 900 classic, geen 9000 en geen aeroquote:
Same here...quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met tanken; kwart tank-> tanken.
Ik haat het als je ineens weg moet of dat je net een beetje laat bent en je moet eerst nog aan tanken.
DAT is heel herkenbaar. Ook als ik twee autos niet geschorst heb, hebik meestal weinig keus met welke auto ik weg kanquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here...
Nou heb ik wel twee auto's staan, maar op een of andere murphy manier gaat de andere dan ook altijd stuk
Ik vinnut sereneus een tof ding; lekker simpol, redelijk wat opzies, en het carkit gedeelte zal best heel behoorlijk werken, Parrot kennendequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is een 900 classic, geen 9000 en geen aero
Zo te zien is ze er met 50+ tegenaan geklapt
Nog bedankt voor de tip trouwens, ik heb nu deze op het oog
[ afbeelding ]
De radio, niet gagaga.
Gisteren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met tanken; kwart tank-> tanken.
Ik haat het als je ineens weg moet of dat je net een beetje laat bent en je moet eerst nog gaan tanken.
Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Gisteren.
Bewaking: "Ben je niet op de motor?"
Anne: "Nee, dan had ik vanochtend moeten tanken; Geen zin in gehad."
Vandaag.
Bewaking: "Je hebt nog steeds geen zin kunnen maken om te tanken?"
Ze beginnen me te kennen!
oldtimer op gas met goede verzekering?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
EnIk vroeg me vanmorgen al af waarom aan het eind van het bochtje een lantaarnpaal ontbrak.
[ afbeelding ]
Nee, dan is 'ie klaar daarmee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SD zei net 'over 29 minuten neem ik je'?
Godver, die vierdeurs sedans zijn er niet zo veel meer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat was me wat, in de jaren '90....quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef 2cv het volgende:
Ja, de laatste keer kostte het dik 2 uur voor de chloroform werkte en ik m'n gang kom gaan
Ja, toen wel, toen gingen ze nog vrijwillig liggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat, in de jaren '90....
* 2cv kijkt in inbox en wordt een beetje bedroefd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Net ruim 70 mailtjes verstuurd trouwens ivm de BB jubileummeetingrotwerk
Maar het word dan ook wel een heel mooi feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |