tingdingdingding ding ding dingquote:Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat voor geluid maakt een spoorboom dan
Het is niet de spoorboom die het geluid maakt...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
tingdingdingding ding ding ding
Oooooh ja, natuurlijk!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
tingdingdingding ding ding ding
is dit serieus een officiele poster?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme, die poster is ook echt om te janken
[ afbeelding ]
Een gemiddeld painttopic heeft hoger niveau.
-schaal
-perspectief
-licht
-de velgen zijn er in gefotoshopt.
- Er klopt geen ene fuck van
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
is dit serieus een officiele poster?
zoja, dan is er maar een gepaste reactie inderdaad:
quote:
Ik verzin het nietquote:
quote:Upload een foto van jezelf wachtend in je auto voor een spoorwegovergang. Dan belonen wij je met een slagboomtaart. Zo is wachten niet alleen veilig, maar ook nog eens lekker.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom dus eigen muziek in de auto. Als iets bloedirritant is zijn het die radioreclames wel, die vind ik zo mogelijk nog irritanter - aangezien ze het met extra irritante geluidjes kenbaar moeten maken bij het gebrek aan beeld - dan de reclames op de televisie.
Painttopic!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:52 schreef zovty het volgende:
Ik neem aan dat wij voldoende fotoshop talent in huis hebben om die taart te winnen toch?
[..]
Faal idd.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
-schaal
-perspectief
-licht
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik verzin het niet![]()
http://www.prorail.nl/Pub(...)e/Pages/default.aspx
quote:Wil je blijven leven, wacht dan even
Ik gniffeldequote:Op donderdag 25 april 2013 09:10 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb hem als liedje bij mijn begrafenis
Zie je ze al zitten? In het zwart, huilend, de kist zakt en op de achtergrond het geluid van spoorbomen die dicht gaan. Zo mooi..... Ik ben er zelf ook een beetje stil vanquote:
Bomen die nooit meer opengaanquote:Op donderdag 25 april 2013 10:25 schreef banapples het volgende:
[..]
Zie je ze al zitten? In het zwart, huilend, de kist zakt en op de achtergrond het geluid van spoorbomen die dicht gaan. Zo mooi..... Ik ben er zelf ook een beetje stil van
Zieke photoshop skillsquote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
-schaal
-perspectief
-licht
Gek he, op je eigen begrafenis.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:25 schreef banapples het volgende:
[..]
Zie je ze al zitten? In het zwart, huilend, de kist zakt en op de achtergrond het geluid van spoorbomen die dicht gaan. Zo mooi..... Ik ben er zelf ook een beetje stil van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |