Ook erg leuke opleidingen! Mooie basis en lekker all-round straksquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Neuroscience en Neuropsychologie. Neuroloog is dus ook altijd nog een richting waar ik me met mijn vooropleiding mezelf nog thuisvoel straks.
Dat is zeker tof. Ik ken dan voornamelijk ook alleen maar MD/PhDs, dus zoveel vergelijk heb ik wat dat betreft niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Shivo het volgende:
Prima - er zijn ook een boel uitstekende MD/PhDs, met wie ik graag samenwerk. Zoals de huidige president van het KNAW, Hans Clevers.
Wacht maar tot je coschappen, dan ga je die jas wel waarderen met al je spul erinquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nope, ben meer geinteresseerd in de Kindergeneeskunde-kant, en die zweren gelukkig de witte jassen af
Komende zondag een paper in Nature en maandag een paper in Genes & Development, ik geef me niet zomaar gewonnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat hoor je heel weinig eigenlijk, jij wordt de gene die de h-index van shivo gaat inhalen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Shivo het volgende:
[..]
Komende zondag een paper in Nature en maandag een paper in Genes & Development, ik geef me niet zomaar gewonnen
Knap zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Shivo het volgende:
[..]
Komende zondag een paper in Nature en maandag een paper in Genes & Development, ik geef me niet zomaar gewonnen
Impressive!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Shivo het volgende:
[..]
Grappig? Ik vind het vooral een pedant, slecht geschreven stuk. Dat tweede vind ik niet zo erg aangezien het niet om een letterenpromovendus gaat, dat eerste daarentegen is wel betreurenswaardig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Grappig stukje:
http://www.ukrant.nl/magazine/paradepaardje
Volgens mij is ze OIO bij het Kernfysisch Versneller Instituut, dat is alles behalve letteren...quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Grappig? Ik vind het vooral een pedant, slecht geschreven stuk. Dat tweede vind ik niet zo erg aangezien het niet om een letterenpromovendus gaat, dat eerste daarentegen is wel betreurenswaardig.
Daarom zeg ik ook wat ik zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij is ze OIO bij het Kernfysisch Versneller Instituut, dat is alles behalve letteren...
Ai, maar half gelezen...quote:
Overigens mag de schrijfster gaan nadenken over een letterencarričre aangezien het KVI opgedoekt gaat worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ai, maar half gelezen...
Ik heb dus duidelijk ook geen letteren gedaan
Lees hier verder voor de redenenquote:11 Non-Scientific Reasons To Do A PhD In The Netherlands
Looking for a place to do a PhD? Maybe doing a PhD in The Netherlands is more interesting than you thought.
You have decided you want to do a PhD. It’s not all about the science. Of course you should carefully select the graduate school program. But it’s not only this.
You should also enjoy the place where you’ll do your PhD. There are plenty of non-scientific reasons to do a PhD in The Netherlands.
But what does The Netherlands have to offer you as a PhD student?
I have done a PhD in The Netherlands for the last 4 years (and something). The academic part was excellent. I couldn’t ask more. But life outside the lab has also been awesome.
Let me share with you some of the treats The Netherlands has for you in store if you decide to come to do your PhD here.
Haha, geen probleem, dankquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef komrad het volgende:
Lees dit topic niet dagelijks dus lees niet pas dat Grumpey gepromoveerd is. Gefeliciteerd envoor de cum laude!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |