Weet ik niet, kan me niks meer van die partij herinneren.. weet niet eens meer of Feyenoord wonquote:
uh neequote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Slaapt Stijn al?deze was te makkelijk.
LOLquote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef Rickazio het volgende:
''waarom speel ik niet in Duitsland''
[ afbeelding ]
Die is al in Londen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Is Mourinho überhaupt wel in beeld geweest?
Lech Poznan won volgens mij, al was Feyenoord toen al uitgeschakeld in die poule. Wel geweldig fanatieke lui die Polen, al heb je dat bij elke club daar in Polen, mooie gozers.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan me niks meer van die partij herinneren.. weet niet eens meer of Feyenoord won
Ja.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
'die plaatje'quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wie nog 1 keer die kut plaatje post krijgt een koek.
Dit stond net nog op 8 Real, 6 Dortmundquote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: Wie wint er volgende week woensdag?
• Real Madrid
• Borussia Dortmund
• Niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb een zo goed als blote J Alba gepost was dat wel goed?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wie nog 1 keer die kut plaatje post krijgt een koek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?was dit grapje toevallig vandaag op 3fm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?goed gejat van pienjoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ajacied zijn ookquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent stoer zeg, met kanker schelden is wel erg laag hoor.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
was dit grapje toevallig vandaag op 3fm?
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent stoer zeg, met kanker schelden is wel erg laag hoor.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:36:19De Duitse krant Bild komt zojuist met groot transfernieuws #borrea http://t.co/7fn9OZ9HOb reageer retweet
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:31:24MISSING: Real Madrid fans - last seen 24 hours ago laughing at Barcelona. reageer retweet
Mourinho bij Chelseaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:36:19De Duitse krant Bild komt zojuist met groot transfernieuws #borrea http://t.co/7fn9OZ9HOb reageer retweet
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:31:24MISSING: Real Madrid fans - last seen 24 hours ago laughing at Barcelona. reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
cheryl cole >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> alba
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
cheryl cole >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> alba
Kan ze er ook leuk bij blaffen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef _NZT_ het volgende:
Teringzooi, ff mn wijf helemaal kapot neuken nu.
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee las hem net op twitterquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo'n plaatjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf hebben jullie gepost op pagina 1?
fixedquote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef _NZT_ het volgende:
Teringzooi, ff mn wijfrechterhand helemaal kapot neuken nu.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef TLC het volgende:
Vergelijken met Bayern en Borussia is de Nederlandse top hoofdklasse zondagamateurs
Aan welk koekje hebben ze in de Russische competitie een hekel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan welk koekje hebben ze in de Russische competitie een hekel?die is goed Koert zou trots op je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen wtf hebben jullie op pagina 1 gepost???!
Hmmmm ik houd alleen van russische hoerenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Lewandowski krijgt allemaal Poolse hoertjes cadeau
Hoezo?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga eens naar pagina 1 en doe CTRL+F5
aan welk koekje hebben ze in het WTA Tennis circuit een hekel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die is goed Koert zou trots op je zijn
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:41:50Ik dacht dat de Megapool niet meer bestond... #Lewandowski #borrea reageer retweet
Ik zie KRO detectives hoorquote:
Pussyquote:
GGMM doet het zelf ookquote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kunnen de mods zien. Zeker als ik nu GGMM zeg.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie KRO detectives hoor
[..]
Pussy
Achjaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kunnen de mods zien. Zeker als ik nu GGMM zeg.
nu is het hopen voor je dat er geen nsber een mailtje gaat sturenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga eens naar pagina 1 en doe CTRL+F5
tubshow.gifquote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie het al gehoord?
Ik heb het niet gepostquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
het hopen voor je dat er geen nsber een mailtje
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom gaan die plaatjes op pagina 1 niet weg?
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Ze zijn allemaal wel weg
Davy, 422, jordiii allemaal nergens te bekennen
Ik ga niet weer kijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wie postte dat plaatje als eerste?![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is een viespeuk.
GGMM dus.
Ik moest bijna kotsenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga niet weer kijken
Heb een zwakke maag voor zulke dingen
Wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was hij het?
verdient een permban
Hij had wel het plaatje als eerst op p12 van het vorige topicquote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was hij het?
verdient een permban
Als nu iemand de tubgirl plaats ben je koningquote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef Confetti het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven tubgirl foto's gezien. Gelukkig maar zo te horen.
Ik kende alleen die paint van dat plaatjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef Confetti het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven tubgirl foto's gezien. Gelukkig maar zo te horen.
Is daar een paint van?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kende alleen die paint van dat plaatje
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef Confetti het volgende:
Zijn schuld godverdommequote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had wel het plaatje als eerst op p12 van het vorige topic
de kut was wel netjes gepixeldquote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga niet weer kijken
Heb een zwakke maag voor zulke dingen
Ik heb nog nooit een onthoofding gezien.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef Confetti het volgende:
Die Need you 100% of zo?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben ze bij de NOS geen ander muziekje, gebruiken ze gvd voor elke compilatie van een CL wedstrijd
uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoi.
wanneer begint de wedstrijd?
bedankt voor de infoquote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
uitdoelpunten tellen dubbel
Dus als Real thuis 2 keer scoort zijn ze door?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
uitdoelpunten tellen dubbel
hangt er van af of ze bij de uithof spelenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dus als Real thuis 2 keer scoort zijn ze door?
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef OverRated het volgende:
Ik had dat plaatje van Mourinho ook nog op Twitter gedeeld. Gelukkig eerst opgeslagen op m'n telefoon en dus niet die link getweet![]()
Mijn nieuwsgierigheid won het toch. Hier word ik niet blij van.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef Nativism het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat tubgirls zijn/inhouden, maar gezien de reacties moet ik mij gewoon op Dortmund - Madrid blijven concentreren ook.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef OverRated het volgende:
Ik had dat plaatje van Mourinho ook nog op Twitter gedeeld. Gelukkig eerst opgeslagen op m'n telefoon en dus niet die link getweet![]()
twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 24-04-2013 om 23:01:48vieze plaatjes bij CL livetopics, het is toch niet te geloven wat hier gebeurt ja! reageer retweet
Checkt VI dat niet even, zullen best lijntjes daar in Engeland hebben toch? Of is BILD wel een betrouwbaar blad?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)neemt-Falcao-mee.htm
Vaak als zij iets op een dusdanig zekere wijze plaatsen wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Checkt VI dat niet even, zullen best lijntjes daar in Engeland hebben toch? Of is BILD wel een betrouwbaar blad?
?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Ze zijn allemaal wel weg
Davy, 422, jordiii allemaal nergens te bekennen
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Fuentes weg en Barca en Real spelen opeens minder..
massale viezerikenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef tochweerhenk het volgende:
maar hoe kwamen die tubgirl plaatjes er nou
er is vanavond een grens overschreden, VBL zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
massale viezeriken
ik probeerde de menigte nog te beteugelen met J alba
Een of andere garpenmakert van hier heeft http://kthnxbai.info in beheer en heeft het plaatje vervangen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef tochweerhenk het volgende:
maar hoe kwamen die tubgirl plaatjes er nou
Bazenactiequote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een of andere garpenmakert van hier heeft http://kthnxbai.info in beheer en heeft het plaatje vervangen.
Toen het topic dicht zat was het Jack
Zoiets dacht ik ja,wat een mongolen actiequote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een of andere garpenmakert van hier heeft http://kthnxbai.info in beheer en heeft het plaatje vervangen.
Op deze site zouden pics van Dionne moeten staanquote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tyfus, schrok van dat plaatje op de homepagequote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Deze dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Deze dus.
oahhhh mijn ogen het brandt!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die site wordt ajaxkampioen.gif ook gehost geloof ikquote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het liefst zonder jurkje, maar dat schijnt dan weer een fashioncrime te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef OverRated het volgende:
Dionne is er weer
Jurkje van gisteren was lekkerder trouwens.
Klopt jaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Op die site wordt ajaxkampioen.gif ook gehost geloof ik
ik ben dronken dus ik lach hier sneller omquote:
Kuipers was wel goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha Shawn, wat een n00b.
Tevens: MourinhoThe special one
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
een schildpad voor je topic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |