Weet ik niet, kan me niks meer van die partij herinneren.. weet niet eens meer of Feyenoord wonquote:
uh neequote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Slaapt Stijn al?deze was te makkelijk.
LOLquote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef Rickazio het volgende:
''waarom speel ik niet in Duitsland''
[ afbeelding ]
Die is al in Londen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Is Mourinho überhaupt wel in beeld geweest?
Lech Poznan won volgens mij, al was Feyenoord toen al uitgeschakeld in die poule. Wel geweldig fanatieke lui die Polen, al heb je dat bij elke club daar in Polen, mooie gozers.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan me niks meer van die partij herinneren.. weet niet eens meer of Feyenoord won
Ja.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
'die plaatje'quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wie nog 1 keer die kut plaatje post krijgt een koek.
Dit stond net nog op 8 Real, 6 Dortmundquote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Poll: Wie wint er volgende week woensdag?
• Real Madrid
• Borussia Dortmund
• Niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb een zo goed als blote J Alba gepost was dat wel goed?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wie nog 1 keer die kut plaatje post krijgt een koek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?was dit grapje toevallig vandaag op 3fm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?goed gejat van pienjoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ajacied zijn ookquote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent stoer zeg, met kanker schelden is wel erg laag hoor.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
was dit grapje toevallig vandaag op 3fm?
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent stoer zeg, met kanker schelden is wel erg laag hoor.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
was dit grapje toevallig vandaag op 3fm?
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:36:19De Duitse krant Bild komt zojuist met groot transfernieuws #borrea http://t.co/7fn9OZ9HOb reageer retweet
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 24-04-2013 om 22:31:24MISSING: Real Madrid fans - last seen 24 hours ago laughing at Barcelona. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |