SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die voor zijn werk bezig is met minderjarigen toch echt wel moet opletten dat hij/zij dat soort uitspraken niet maakt
maar neequote:
Prima, ik vind het niet gepast als de leraar van mijn zoon zoiets roept.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzo
Gij bepaalt mijn leven niet!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar nee
je moet mij niet zeggen hoe ik leven moet
laat mij m´n eigen gang maar gaan
Dat waren we inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzo
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar nee
je moet mij niet zeggen hoe ik leven moet
laat mij m´n eigen gang maar gaan
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima, ik vind het niet gepast als de leraar van mijn zoon zoiets roept.
Hij had inside information?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamdat was in mavo 4, ergens is dat veel raarder ik zou bijna gaan denken dat hij lid was van die club
Geen idee, maar dat was de eerste keer dat ik van Martijn hoorde en dat was in 1999quote:
Ik vind dat, zeker in deze tijd, een laar dat soort dingen niet moet vertellen tenzij biologieleraar tijdens het hoofdstuk voortplanting of maatschappijleerleraar omdat hetdaar over omstreden verenigingen gaat. squote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamdat was in mavo 4, ergens is dat veel raarder ik zou bijna gaan denken dat hij lid was van die club
De voorloper van de Faxquote:
Toen al.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat was de eerste keer dat ik van Martijn hoorde en dat was in 1999
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongensquote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat, zeker in deze tijd, een laar dat soort dingen niet moet vertellen tenzij biologieleraar tijdens het hoofdstuk voortplanting of maatschappijleerleraar omdat hetdaar over omstreden verenigingen gaat. s
Geloof dat toen nog weinig mensen van dat clubje kindervrienden gehoord hadquote:
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongens
Ik was zelf 8.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongens
[..]
Geloof dat toen nog weinig mensen van dat clubje kindervrienden gehoord had
Van die leraren die grappig denken te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?
17quote:
Dat dus!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben op een zeer ranzige manier onder het gymmen uitgekomenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasom niet te hoeven gymen.
Klinkt meer als een frustieballetje.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasom niet te hoeven gymen.
Vertelquote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op een zeer ranzige manier onder het gymmen uitgekomen
Geen idee, zou best kunnenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt meer als een frustieballetje.
Honden.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Hondje kotst op de bank. Hondje ruimt zelf op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kaneelstokje op 24-04-2013 22:40:07 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij geloofde me niet toen ik zei dat ik het zo hevig was dat ik echt niet mee kon doen. Ik moest het maar bewijzen. Dus dat heb ik toen ook gedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertelik heb nog niet genoeg MI's
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij geloofde me niet toen ik zei dat ik het zo hevig was dat ik echt niet mee kon doen. Ik moest het maar bewijzen. Dus dat heb ik toen ook gedaan
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine spoilerquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honden.nu wil ik ook een hond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
compact en kleverig.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik ga even met de jongens wandelen en daarna naar bed.
Slaap zacht lieve FOK!kertjes.
Ik heb er nog wel 1 in de aanbiedingquote:
Probleem is dat Ado geen hond wil en dat ik ook weer wil gaan werken enzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding![]()
Krijg je er wel gratis een kat bij
Ja dat is wel lastig dan jaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is dat Ado geen hond wil en dat ik ook weer wil gaan werken enzo.
Nooitquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar jij doet je hond toch ook niet weg?
Dat is allemaal de schuld van Ado!!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie dat het elf uur is btw
Ik ga naar bed, gisteren ook al veel te laat geworden
Nee hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit
[..]
Dat is allemaal de schuld van Ado!!
Lastige man dat het is!!
Welterusten![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kon niet slapen, dus lag de hele tijd wakker, uiteindelijk kon ik juist wél slapen door hem
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kon niet slapen, dus lag de hele tijd wakker, uiteindelijk kon ik juist wél slapen door hem
Trustenquote:
Dag Dag ...quote:
purrrrfectquote:
Grommen naar de baas???quote:
Jawel hequote:
YUUUUUUUUUP!...quote:
Heb ook niet gezegd dat je naar mij gromt....quote:
Ik grom naar iedereen dus jah.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:46 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Heb ook niet gezegd dat je naar mij gromt....
Oh god...maak me gek....quote:
Ook goed!!quote:
quote:
Zal je zo wel even uitlatenquote:
Dudequote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Ik heb hem keihard afgewezen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit je net leuk in een telefoongesprek is je batterij op
Ik durf dit te betwisten, voor ik jou leerde kennen was ik heel normaalquote:
Uhuh en ik ga het klooster inquote:Op donderdag 25 april 2013 00:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik durf dit te betwisten, voor ik jou leerde kennen was ik heel normaal
Oh dat is leuk, wanneer ga je? Mag ik je komen uitzwaaien en dat je dan zo een zakdoekje laat vallen die ik dan vervolgens bij me mag houden als aandenken?quote:
Alleen als ik eerst geyle neukseks met je mag hebebnquote:Op donderdag 25 april 2013 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh dat is leuk, wanneer ga je? Mag ik je komen uitzwaaien en dat je dan zo een zakdoekje laat vallen die ik dan vervolgens bij me mag houden als aandenken?
Wow.. Ik.. Wat.. Wow.. Oh huppelquote:Op donderdag 25 april 2013 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik eerst geyle neukseks met je mag hebebn
quote:Op donderdag 25 april 2013 01:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wow.. Ik.. Wat.. Wow.. Oh huppel![]()
[ afbeelding ]
Maar ok, nu ga ik braaf luisteren naar wat Tam me zei en braaf slapen.. 5 uurtjes maar WHOAHHHH
Trusten Huppel en iedereen die hier nog rondlurkt enzulks![]()
Ach wat lief.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik dan maar goedemorgen terugzeggen
Alweer?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:05 schreef DaMook het volgende:
Fijne dag allemaalik ga een paar uurtjes slapen
.
Ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
altijd als wij moeten bikkelen duikt hij lekker zijn bedje in he
quote:
Ja!!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je was weer in slaap gevallen? En nu net weer wakker?
En nu is je dag weer
Maar wel liefquote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja!!
Ik kon om half 8 achter de kat aan rennen die mn zoon zn brood had gejat![]()
Dat beest is te snel hoor!!
Daar dachten wij vanochtend anders overquote:
Je hebt er ook niet een klein beetje om kunnen lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar dachten wij vanochtend anders over
Vanochtend niet neequote:Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt er ook niet een klein beetje om kunnen lachen
Tot hoe laat moet je vandaag? Heb je dit weekend weer echt weekend of maar 1 dagje weer?quote:
Yeahquote:
16:45 en morgen nog 3 uurtjes. Daarna 4 dagen vrij!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je vandaag? Heb je dit weekend weer echt weekend of maar 1 dagje weer?
quote:
Misschien.. Misschien laterquote:
Het heeft te maken met frambozen op de taartquote:
Taartquote:Op donderdag 25 april 2013 12:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het heeft te maken met frambozen op de taart
Frambozenquote:
Nee frambozen niet > dan taartquote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Frambozen
frambozen > taart.. Hoewel.. Kwarktaart
IS MIJN HUID MIJN LEFUH MIJN MENING JA?!quote:
Moet ik daar ook nog 752870140918150731897481376410820983181539059235892013748170941894219075 stuks van maken?quote:
En wie heeft er gezegd dat jij een mening mag hebben?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IS MIJN HUID MIJN LEFUH MIJN MENING JA?!
[..]
Moet ik daar ook nog 752870140918150731897481376410820983181539059235892013748170941894219075 stuks van maken?
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie heeft er gezegd dat jij een mening mag hebben?
Gaarna ja, voor morgen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IS MIJN HUID MIJN LEFUH MIJN MENING JA?!
[..]
Moet ik daar ook nog 752870140918150731897481376410820983181539059235892013748170941894219075 stuks van maken?
Waz deze.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie heeft er gezegd dat jij een mening mag hebben?
Multitasken op m'n werk straks dan maar, heb het voor je over Tamme Asserquote:
Hartelijk gelachen welquote:
En daar doen we het voor hequote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Multitasken op m'n werk straks dan maar, heb het voor je over Tamme Asser
[..]
Hartelijk gelachen wel
Dat is attent van je, mijn dag verliep enigszins stroefjes, nu kan ik er weer tegenaan straksquote:
Nice!!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
16:45 en morgen nog 3 uurtjes. Daarna 4 dagen vrij!
Lief wel dat dat magquote:Op donderdag 25 april 2013 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker
mag komen werken als ik kan...... yeah right
Dan voor jou een filmpje om je nog beter door de dag te helpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is attent van je, mijn dag verliep enigszins stroefjes, nu kan ik er weer tegenaan straks
Wat liefquote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Multitasken op m'n werk straks dan maar, heb het voor je over Tamme Asser
[..]
Hartelijk gelachen wel
Jaaa is al byna. Al heb ik daarna een teringklus te doenquote:
Je bedoelt op woensdag weer aanwezig zijn met een kater?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa is al byna. Al heb ik daarna een teringklus te doen
Nee, huis schoonmakenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt op woensdag weer aanwezig zijn met een kater?
Daar heb je Bobby toch voorquote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, huis schoonmakenen dan echt alles, van binnen en buiten
Die heeft em gepeerd daarvoor.quote:
Wat een mietjequote:
Is grapje hoor. Hij had nou eenmaal al andere afspraken en we wisten het pas gister.quote:
Zal ik het dan maar doen!!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is grapje hoor. Hij had nou eenmaal al andere afspraken en we wisten het pas gister.Bonuspunten heb iig mijn trampoline weer.
Hahaha, dan moet ik eerst weer ff op kracht komen. Nu al weer 7 maanden niet gesprongen ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen!!
Video van jou op trampoline aub
Mooi tochquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Maar ja, ik ben inmiddels aangekleed dus op naar het station
Preutse trutten. Als ik topless op mijn eigen balkon wil liggen doe ik dat nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige mensen!!
Ik loop net in bh en spijkerbroek het balkon op omdat het shirtje wat ik aan wil daar aan de lijn hing. Lopen er beneden 2 vrouwen die dat ongepast vonden en dus gingen roepen dat ik een slet was als ik zo over straat ging!
Ik liep op mijn eigen balkon!! Het is dat daar geen zon is anders was ik daar in mn bikini gaan liggen!!
Een algemeen antwoord: Is dat niet gewoon subjectief? Iedereen vindt wat anders mooi eh.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoi![]()
ff een algemene vraag, maar wat is nu eigenlijk een "mooie vrouw"?
Ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoi![]()
ff een algemene vraag, maar wat is nu eigenlijk een "mooie vrouw"?
Dun, bleek en tietloosquote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik.
Serieus: smaken verschillen, toch? Ik neem aan dat je zelf wel weet wat je mooi vind.
Maar ik heb wel eens "mooie" vrouwen aangewezen en dat m'n vriend zei: "Nee joh, die is veel te dun/dik/bleek/tietloos/whatever".
Je hebt wel bepaalde genetische trekjes die vaak als aantrekkelijk worden gezien. Symmetrie van het gezicht speelt ook een rol.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hoewel er natuurlijk vrouwen zijn die en masse niet mooi gevonden worden, maar ok, dan nog subjectief
dat is uiterlijk natuurlijk, kunnen we denken van wat we willen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik.
Serieus: smaken verschillen, toch? Ik neem aan dat je zelf wel weet wat je mooi vind.
Maar ik heb wel eens "mooie" vrouwen aangewezen en dat m'n vriend zei: "Nee joh, die is veel te dun/dik/bleek/tietloos/whatever".
Maar wat bedoel je dan precies? Wat wil je weten?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is uiterlijk natuurlijk, kunnen we denken van wat we willen.
Maar een mooie vrouw? Ik ken er velen, ondanks dat ze hun figuur en manieren niet meehebben.
Maar omschrijf nu eens een "mooie vrouw". Of ben ik nu te moeilijk bezig
Dat klopt, maar ja.. Uiteindelijk blijf je idd toch weer uitkomen op "smaken verschillen"quote:Op donderdag 25 april 2013 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel bepaalde genetische trekjes die vaak als aantrekkelijk worden gezien. Symmetrie van het gezicht speelt ook een rol.
Ja daag. Ik ben geen poetsmiepquote:
Vroeger was blond ook een zeldzame haarkleur, die niet veel voorkwam. Verse genen waren dus ook interessant.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat blonde vrouwen in het Westen vaak als aantrekkelijk worden gezien is omdat jonge meisjes vaak blond zijn. Jong= meer kans op nakomelingen.
Kwam blond vroeger niet veel meer voor (relatief gezien)?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger was blond ook een zeldzame haarkleur, die niet veel voorkwam. Verse genen waren dus ook interessant.
Aziatische vrouwen worden vaak als aantrekkelijk gezien.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen worden vaak als aantrekkelijk gezien.
Aziatische mannen niet.
Ladyboys dan weer wel.
Ik bedoel van die Tokio Hotel mannenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Aziatische mannen kunnen wel leuk zijn. Net als elke andere afkomst.
Is ze beschikbaar?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een ex van me vond Aziatische mannen WEL heel aantrekkelijk, waarschijnlijk omdat ze er zo vrouwelijk uitzagen
Ik dacht eerst dat de bassist en de zanger vrouwen waren.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel van die Tokio Hotel mannen
Maar ik heb over t algemeen geen moeite met welke afkomst dan ook, zowel mannelijk als vrouwelijk..
Alleen ga ik voor de vrouwelijke :$
Nee, die date nu met vrouwelijke vrachtwagenchauffeursquote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze beschikbaar?
[..]
Ik dacht eerst dat de bassist en de zanger vrouwen waren.
Dankjequote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Aziatische mannen kunnen wel leuk zijn.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, die date nu met vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs
Ik weet dat ze leuk kunnen zijn, alleen hoor de dat een stuk minder dan van Aziatische vrouwen.quote:
Wispelturigheid galorequote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat ze leuk kunnen zijn, alleen hoor de dat een stuk minder dan van Aziatische vrouwen.
Nee, vroeger was het voornamelijk donker haar en donkere ogen. Maar dan ga ik wel ver terug, naar de eerste homo sapiens.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam blond vroeger niet veel meer voor (relatief gezien)?
Dat van verse genen in de genenpoel krijgen, schijnt inderdaad te zijn waarom mensen op exotische mensen vallen. Jungle fever, yellow fever, tall dark and handsome etc.
Sorry zal niet weer doen :$quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Fera het volgende:
Wauw, krijg ik ook eens een PM met een verzoek om pics.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sorry zal niet weer doen :$
Stuur me vanavond pm dan :$quote:
Ja, dat weet ik. Maar hier in West Europa. Allemaal mensen met blond en rood haar en dat was nergens anders zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het voornamelijk donker haar en donkere ogen. Maar dan ga ik wel ver terug, naar de eerste homo sapiens.
Dat hoofd van Bonquote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En dan wil je nog even rustig 5/10 min zitten en wordt er van alle kanten aan je kop gezeurd![]()
FFFUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Fixed that for you.quote:
Genmutatie.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar hier in West Europa. Allemaal mensen met blond en rood haar en dat was nergens anders zo.
[..]
Dat hoofd van Bon
[..]
Fixed that for you.
Afrika, jwz. We zijn allemaal deels neger.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Genmutatie.Het is ooit ergens begonnen. Ook hier was vroeger iedereen donker. We komen uiteindelijk allemaal van het zelfde continent, dacht ik.
Ik ben alleen heloefs neger.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afrika, jwz. We zijn allemaal deels neger.
Ik mis hem ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben alleen heloefs neger.
Waar is heloef? Ik mis hem.
Negers zijn ontstaan toen de zoon van Helios met de zonnewagen iets te dicht over de aarde scheerde zodat alle mensen in Afrika verkooldenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Genmutatie.Het is ooit ergens begonnen. Ook hier was vroeger iedereen donker. We komen uiteindelijk allemaal van het zelfde continent, dacht ik.
Hoi Lokje.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Negers zijn ontstaan toen de zoon van Helios met de zonnewagen iets te dicht over de aarde scheerde zodat alle mensen in Afrika verkoolden
Vroeger toen de wereld nog 1 groot continent was.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afrika, jwz. We zijn allemaal deels neger.
Toen was er nog niks dat op een mens leek, anders.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroeger toen de wereld nog 1 groot continent was.
Ik ging dus nietquote:
Oermensen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was er nog niks dat op een mens leek, anders.
Toen waren er nog niet eens apenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroeger toen de wereld nog 1 groot continent was.
Ook niet. Mensachtigen bestaan nog niet zo lang. Als je praat over Pangea, dan praat je over 250 miljoen jaar geleden.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging dus niet
Ik ging zondag al naar een lord of the rings concert en mocht zaterdag niet vrij nemen![]()
Daar de week van tevoren achter komen was wel een beetje naar, kostuum en alles lag al klaar
Dat was wel heel tof, Return of the king met het Rotterdams philharmonischquote:Op donderdag 25 april 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet. Mensachtigen bestaan nog niet zo lang. Als je praat over Pangea, dan praat je over 250 miljoen jaar geleden.
[..]
Hoe was het concert dan?
Was het alleen Return of the King?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was wel heel tof, Return of the king met het Rotterdams philharmonisch
Toen was er nog geen bijbel.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen waren er nog niet eens apen
Ja, de andere twee was ik in 2011 en 2012 naartoe geweestquote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het alleen Return of the King?
Ik vind de muziek van The Fellowship veel mooier.
Dat is ook wel mooi, ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de andere twee was ik in 2011 en 2012 naartoe geweest
Ik vind de muziek die bij Rohan hoort het mooist denk ik. Met die viool
En bij beide dames had je niet zoiets van; laat ik hun nummer eens fixen?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:56 schreef Faxie het volgende:
De tandartsassistente deed aan m'n gebit sleutelen vandaag
En ze hadden een pakketje voor mij afgegooid bij de buurvrouw. Toen ze de deur opendeed zat ze aan een raketijsje te zuigen
hij heet toch geen fixiequote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En bij beide dames had je niet zoiets van; laat ik hun nummer eens fixen?
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En bij beide dames had je niet zoiets van; laat ik hun nummer eens fixen?
Je reageerde er zelf ook nog op.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, heb ik pics van Tamas gemist?
Ja, maar toen was Faxie er niet dus ik dacht dat hij die niet had gezien.quote:
Ah, ok.quote:
Ik vind Tam echt niet lelijk hoor.quote:
Als jij de katten niet vermoord, dan wil ik je ook best op fb hoor.quote:
dat zegt ook niemand toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind Tam echt niet lelijk hoor.
Ik kan niks belovenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als jij de katten niet vermoord, dan wil ik je ook best op fb hoor.
die landingsstrip heb je moeten missen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat
Die andere pics heb ik niet gezien
Wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
die landingsstrip heb je moeten missen?
Waarom is datquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Hm ja klopt wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom is dat, wij praten nooit echt.
Zo bijzonder ben ik daar niet hoorrr.
Nee, ik was er niet bij.quote:
Waar ben je geweest??quote:Op donderdag 25 april 2013 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest 's avonds..... echt grappig dit
Ze zou hier komen deze zaterdag, maar ze gaat liever ergens anders naartoequote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja klopt wel.
Ah ja komt wel vanzelf bij een meetje ofzo.
[..]
Nee, ik was er niet bij.
Arme faxie.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zou hier komen deze zaterdag, maar ze gaat liever ergens anders naartoe![]()
Tjah, kan niet alles hebben he.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
hier... en toen kwam al dat moois voorbij..
Foto's van Rokje, Tamas, Feertje. Goede tijden.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
hier... en toen kwam al dat moois voorbij..
Hahahaha. Ja man sorry, maar als het in de buurt was waren we echt wel gekomen.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zou hier komen deze zaterdag, maar ze gaat liever ergens anders naartoe![]()
Dit laat een groot litteken achter op mijn ziel hequote:Op donderdag 25 april 2013 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja man sorry, maar als het in de buurt was waren we echt wel gekomen.
Faxie, kop 'm er maar in.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja man sorry, maar als het in de buurt was waren we echt wel gekomen.
Ik haal ze wel eens door elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
waren foto's van Dqod toch die avond?
en daarna luisteren ze weer?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haal ze wel eens door elkaar.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meerdere keren zelfs als het aan mij lag
Ja, heerlijkquote:
ach heb je wat te doen zondagquote:Op donderdag 25 april 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heerlijkJammer genoeg wordt het zondag rukweer
Jup, een Honda VTR Firestorm, zaterdag ophalen
Ja, ik hoopte buiten te kunnen zitten met m'n verjaardagquote:Op donderdag 25 april 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ach heb je wat te doen zondag
ziet er leuk uit, wat voor vermogen heeft die?
Het wordt zondag GEEN rukweer!!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heerlijkJammer genoeg wordt het zondag rukweer
Jup, een Honda VTR Firestorm, zaterdag ophalen
Het is 22 graden, wat zeur je nou.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
Bleh, stuurcontrol interface binnengekregen vandaag, maar als ik die nu in ga bouwen smelt ik weg
Ja lekker in de auto zitten in de zonquote:Op donderdag 25 april 2013 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is 22 graden, wat zeur je nou.
Echte Nederlander he, eindelijk mooi weer en.nog zeikenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
Bleh, stuurcontrol interface binnengekregen vandaag, maar als ik die nu in ga bouwen smelt ik weg
600 of 750 dus? met 110 kan je wel lekker knallenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte buiten te kunnen zitten met m'n verjaardag
Uh, 110pk geloof ik
lekker tukkie doenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja lekker in de auto zitten in de zon
1000cc v-twin met open dempersquote:Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
600 of 750 dus? met 110 kan je wel lekker knallen
Ramen openzetten dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja lekker in de auto zitten in de zon
13 graden en licht bewolkt in Amsterdam. Dat het daarbij blijft!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens de voorspelling van gisteren wel.
Te koud om buiten te zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ramen openzetten dan.
[..]
13 graden en licht bewolkt in Amsterdam. Dat het daarbij blijft!
Uitstapje met mijn vriendin.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te koud om buiten te zitten.
Wat moet jij zondag in Amsterdam dan?
ik zat te denken aan de mijne.. 600cc en 107pk.. arja dat was een 4pitter natuurlijk.... jij hebt weer meer koppel danquote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Komt uit 97 he
Het is geen verkapte Panigale ofzo
Mij hoorde je anders niet zeiken toen het regende en sneeuwde, in tegenstelling tot een niet nader te noemen persoonquote:Op donderdag 25 april 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echte Nederlander he, eindelijk mooi weer en.nog zeiken
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij hoorde je anders niet zeiken toen het regende en sneeuwde, in tegenstelling tot een niet nader te noemen persoon
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat te denken aan de mijne.. 600cc en 107pk.. arja dat was een 4pitter natuurlijk.... jij hebt weer meer koppel dan
Weet ikquote:Op donderdag 25 april 2013 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij hoorde je anders niet zeiken toen het regende en sneeuwde, in tegenstelling tot een niet nader te noemen persoon
Lekker bruin worden voor Fax.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
mmm lekker zonnetje inderdaad vandaag
Iets minder lang, maar inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi, ja.
Maar je pakje ligt nou al een jaar klaar voor zo'n festival?
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb alweer een hele lichte wetsuit tan
Gaaf. Hoe gaat hij?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets minder lang, maar inderdaad
Nu heb ik wel nog tijd om Newbs kostuum af te maken
Ach, dan heb ik ook nog de tijd om up te bulken voor een Hercules kostuum.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets minder lang, maar inderdaad
Nu heb ik wel nog tijd om Newbs kostuum af te maken
Ga gewoon als fat Hercules.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik ook nog de tijd om up te bulken voor een Hercules kostuum.
Dat ziet er vast grappig uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Handen, gezicht en voeten, en de rest bleek
Kusje op je gebruinde delen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo krijg je nooit een sixpack.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde net naar de overkant om een pizza te halen
Maar ik heb hongeeeeeeeeeeer.quote:
Je mag ook best granen en vlees enz. eten. Zes keer per dag iets eten, hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. Het is ook een kwestie van gewenning.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb hongeeeeeeeeeeer.
Al dat konijnenvoer vult niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |