SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die voor zijn werk bezig is met minderjarigen toch echt wel moet opletten dat hij/zij dat soort uitspraken niet maakt
maar neequote:
Prima, ik vind het niet gepast als de leraar van mijn zoon zoiets roept.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzo
Gij bepaalt mijn leven niet!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar nee
je moet mij niet zeggen hoe ik leven moet
laat mij m´n eigen gang maar gaan
Dat waren we inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzo
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar nee
je moet mij niet zeggen hoe ik leven moet
laat mij m´n eigen gang maar gaan
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima, ik vind het niet gepast als de leraar van mijn zoon zoiets roept.
Hij had inside information?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamdat was in mavo 4, ergens is dat veel raarder ik zou bijna gaan denken dat hij lid was van die club
Geen idee, maar dat was de eerste keer dat ik van Martijn hoorde en dat was in 1999quote:
Ik vind dat, zeker in deze tijd, een laar dat soort dingen niet moet vertellen tenzij biologieleraar tijdens het hoofdstuk voortplanting of maatschappijleerleraar omdat hetdaar over omstreden verenigingen gaat. squote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamdat was in mavo 4, ergens is dat veel raarder ik zou bijna gaan denken dat hij lid was van die club
De voorloper van de Faxquote:
Toen al.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat was de eerste keer dat ik van Martijn hoorde en dat was in 1999
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongensquote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat, zeker in deze tijd, een laar dat soort dingen niet moet vertellen tenzij biologieleraar tijdens het hoofdstuk voortplanting of maatschappijleerleraar omdat hetdaar over omstreden verenigingen gaat. s
Geloof dat toen nog weinig mensen van dat clubje kindervrienden gehoord hadquote:
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongens
Ik was zelf 8.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongens
[..]
Geloof dat toen nog weinig mensen van dat clubje kindervrienden gehoord had
Van die leraren die grappig denken te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?
17quote:
Dat dus!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben op een zeer ranzige manier onder het gymmen uitgekomenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasom niet te hoeven gymen.
Klinkt meer als een frustieballetje.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasom niet te hoeven gymen.
Vertelquote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op een zeer ranzige manier onder het gymmen uitgekomen
Geen idee, zou best kunnenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt meer als een frustieballetje.
Honden.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
Hondje kotst op de bank. Hondje ruimt zelf op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kaneelstokje op 24-04-2013 22:40:07 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij geloofde me niet toen ik zei dat ik het zo hevig was dat ik echt niet mee kon doen. Ik moest het maar bewijzen. Dus dat heb ik toen ook gedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertelik heb nog niet genoeg MI's
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij geloofde me niet toen ik zei dat ik het zo hevig was dat ik echt niet mee kon doen. Ik moest het maar bewijzen. Dus dat heb ik toen ook gedaan
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine spoilerquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honden.nu wil ik ook een hond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
compact en kleverig.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik ga even met de jongens wandelen en daarna naar bed.
Slaap zacht lieve FOK!kertjes.
Ik heb er nog wel 1 in de aanbiedingquote:
Probleem is dat Ado geen hond wil en dat ik ook weer wil gaan werken enzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding![]()
Krijg je er wel gratis een kat bij
Ja dat is wel lastig dan jaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is dat Ado geen hond wil en dat ik ook weer wil gaan werken enzo.
Nooitquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar jij doet je hond toch ook niet weg?
Dat is allemaal de schuld van Ado!!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie dat het elf uur is btw
Ik ga naar bed, gisteren ook al veel te laat geworden
Nee hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit
[..]
Dat is allemaal de schuld van Ado!!
Lastige man dat het is!!
Welterusten![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kon niet slapen, dus lag de hele tijd wakker, uiteindelijk kon ik juist wél slapen door hem
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kon niet slapen, dus lag de hele tijd wakker, uiteindelijk kon ik juist wél slapen door hem
Trustenquote:
Dag Dag ...quote:
purrrrfectquote:
Grommen naar de baas???quote:
Jawel hequote:
YUUUUUUUUUP!...quote:
Heb ook niet gezegd dat je naar mij gromt....quote:
Ik grom naar iedereen dus jah.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:46 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Heb ook niet gezegd dat je naar mij gromt....
Oh god...maak me gek....quote:
Ook goed!!quote:
quote:
Zal je zo wel even uitlatenquote:
Dudequote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Ik heb hem keihard afgewezen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit je net leuk in een telefoongesprek is je batterij op
Ik durf dit te betwisten, voor ik jou leerde kennen was ik heel normaalquote:
Uhuh en ik ga het klooster inquote:Op donderdag 25 april 2013 00:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik durf dit te betwisten, voor ik jou leerde kennen was ik heel normaal
Oh dat is leuk, wanneer ga je? Mag ik je komen uitzwaaien en dat je dan zo een zakdoekje laat vallen die ik dan vervolgens bij me mag houden als aandenken?quote:
Alleen als ik eerst geyle neukseks met je mag hebebnquote:Op donderdag 25 april 2013 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh dat is leuk, wanneer ga je? Mag ik je komen uitzwaaien en dat je dan zo een zakdoekje laat vallen die ik dan vervolgens bij me mag houden als aandenken?
Wow.. Ik.. Wat.. Wow.. Oh huppelquote:Op donderdag 25 april 2013 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik eerst geyle neukseks met je mag hebebn
quote:Op donderdag 25 april 2013 01:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wow.. Ik.. Wat.. Wow.. Oh huppel![]()
[ afbeelding ]
Maar ok, nu ga ik braaf luisteren naar wat Tam me zei en braaf slapen.. 5 uurtjes maar WHOAHHHH
Trusten Huppel en iedereen die hier nog rondlurkt enzulks![]()
Ach wat lief.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik dan maar goedemorgen terugzeggen
Alweer?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:05 schreef DaMook het volgende:
Fijne dag allemaalik ga een paar uurtjes slapen
.
Ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
altijd als wij moeten bikkelen duikt hij lekker zijn bedje in he
quote:
Ja!!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je was weer in slaap gevallen? En nu net weer wakker?
En nu is je dag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |