Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Karaoke is leuk! Ik heb het gisteravond nog gedaan bij mijn zus thuis, want zij vindt het ook helemaal geweldig en heeft pas geleden een karaokeset gekocht. Geweldig!
Hi chufi!quote:
Ik heb geen zangtalentquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Karaoke is leuk! Ik heb het gisteravond nog gedaan bij mijn zus thuis, want zij vindt het ook helemaal geweldig en heeft pas geleden een karaokeset gekocht. Geweldig!
Netjes, Bossie.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Eerder vandaag meegedaan aan een 4km hier in Eindhoven. Eigenlijk was het te warm en daarnaast ging mijn veter van mijn linkerschoen een paar keer los. Maar ik ging weg met als doel onder de 25 minuten te lopen en dat is me ondanks de tegenslagen gewoon gelukt (24:54). Dit geeft me wel een goed gevoel![]()
Goed gedaan!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Eerder vandaag meegedaan aan een 4km hier in Eindhoven. Eigenlijk was het te warm en daarnaast ging mijn veter van mijn linkerschoen een paar keer los. Maar ik ging weg met als doel onder de 25 minuten te lopen en dat is me ondanks de tegenslagen gewoon gelukt (24:54). Dit geeft me wel een goed gevoel![]()
Dat deed onze klas als eindexamenstunt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singlequote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi chufi!![]()
Heb je een triple-date dit weekend?
Je bent een Held Bos!! Je stelt een doel en je haalt hetquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Wij verwachten wel een uitgebreid verslag nu heh... dat begrijp je toch zeker wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singleEn er gaat nog een vriend mee
Ja uiteindelijk wel. Na ongeveer 2.5 km zat ik echt stuk en moest echt even tegen een boom leunen, maar ben toen toch beetje bij beetje doorgezet, met toch een tijd naar tevredenheid. Over 4 maanden wordt de loop weer gehouden en dan doe ik gewoon mee (ook lekker is dat het voor mij als client van de ggz, waar de loop wordt gehoude, gratis is) Niet dat ik het anders niet zo doen, maar het stimuleert toch wel... )quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Voelt lekker heh? Ik heb ook gesport vandaag, gaat steeds beter
Klikt goed!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Na ongeveer 2.5 km zat ik echt stuk en moest echt even tegen een boom leunen, maar ben toen toch beetje bij beetje doorgezet, met toch een tijd naar tevredenheid. Over 4 maanden wordt de loop weer gehouden en dan doe ik gewoon mee (ook lekker is dat het voor mij als client van de ggz, waar de loop wordt gehoude, gratis is) Niet dat ik het anders niet zo doen, maar het stimuleert toch wel... )
Ja dank je de koekoek ,,,, Dat ga ik toch echt niet allemaal vertellen... Alleen als er wat gebeurdt dan misschienquote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij verwachten wel een uitgebreid verslag nu heh... dat begrijp je toch zeker wel?
Alle gore details willen we weten, VOORAL de gore details eigenlijk, de rest is niet interessant
Ja dooie als er niks gebeurd zijn er ook geen gore detailsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je de koekoek ,,,, Dat ga ik toch echt niet allemaal vertellen... Alleen als er wat gebeurdt dan misschien
Ik las je verhaaltje al in LIF, goed van je joh, vooral ook omdat de temperatuur best hoog was en je nog niet zo heel lang looptquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
En jij Dees? Gaat het nog steeds goed?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las je verhaaltje al in LIF, goed van je joh, vooral ook omdat de temperatuur best hoog was en je nog niet zo heel lang loopt
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of hardlopen bedoel ik eigenlijk
Ok dan gaan we ook niets verzinnen deze keer?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dooie als er niks gebeurd zijn er ook geen gore details![]()
en wij hebben geen leven dus daar teren wij op![]()
ZOOOOOOOOOOOOO!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.
Ik vind het lopen nog steeds heel zwaar maar ik kom elke dag een stukje verder
Vandaag 4.12 km gelopen in 35 minuten
Dat klinkt gaaf!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat deed onze klas als eindexamenstunt.
Ik zat op een speciaal onderwijs middelbare en de eindexamenklassen waren vaak nogal problematische gevallen. Alleen onze klas was juist allesbehalve dat (op iets incidenteels na) Dus wij hadden met zijn allen zoiets van. Wij doen iets wat respect getuigd naar de leraren, eerst smiddags karoake voor de hele school en daarna een fietstocht met afsluitend een gezamenlijke bbq..
Loop elke dag al bijna 10 km voor en naar mn werkquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We worden wel sportieve ouwe Knarren zo!
Man, je hebt het hartstikke druk met de dames, wat loop je hier dan nog te hosselen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singleEn er gaat nog een vriend mee
Ow... dat wist ik niet !quote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop elke dag al bijna 10 km voor en naar mn werk
Op ons oude dag nog aan de sport, maar de 2 glazen wijn bij het eten vanavond hebben er nu wel extra ingehakt. Ik val bijna om van de slaapquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We worden wel sportieve ouwe Knarren zo!
Ik heb niet eens wijn op, maar ik ben ook kapotquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ons oude dag nog aan de sport, maar de 2 glazen wijn bij het eten vanavond hebben er nu wel extra ingehakt. Ik val bijna om van de slaap
Ja alleen jammer dat ik kort voor aanvang van de bbq best wel doodziek werd en naar huis ben gegaan.quote:
Jamaican ladies zijn ook niet allesquote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man, je hebt het hartstikke druk met de dames, wat loop je hier dan nog te hosselen?
Ik heb nog steeds dat gapen overdag,,,quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb niet eens wijn op, maar ik ben ook kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.
Ik vind het lopen nog steeds heel zwaar maar ik kom elke dag een stukje verder
Vandaag 4.12 km gelopen in 35 minuten
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat gapen overdag,,,Ga ik ook doen. nog effe rondzappen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kunnen soms idd doordraaien... Maar de afspraak is op zaterdag en denk dat dat wel een verschil maaktquote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jamaican ladies zijn ook niet alles![]()
Ik denk ook dat op een schema lopen veel beter werkt, je bent dan opbouwend bezig en voelt dat je lichaam steeds meer aan kan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga nu toch maar een echt schema hanteren ipv op gevoel lopen. Maar dan start ik wel bij 2.5 km aan een stuk en ga zo opbouwen naar de 4 en verder..
Ik heb al iets uitgeprint. Ziet er wel uit dat ik op deze manier me nog beter kan voorbereidenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat op een schema lopen veel beter werkt, je bent dan opbouwend bezig en voelt dat je lichaam steeds meer aan kan.
Ik kijk uit naar het moment dat ik 5 km aan één stuk kan lopen, met een beetje geluk is dat over een week of 5.
Ik moet jullie ook vrolijk houden ... Het blijft wel FoK! FANNquote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man, je hebt het hartstikke druk met de dames, wat loop je hier dan nog te hosselen?
Goed bezig Bossquote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al iets uitgeprint. Ziet er wel uit dat ik op deze manier me nog beter kan voorbereiden![]()
![]()
Zondag de eerste keer op dat schema gaan lopen
Ik klaag ook niet ..quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een goede verandering.
Muziekje in je oren en gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al iets uitgeprint. Ziet er wel uit dat ik op deze manier me nog beter kan voorbereiden![]()
![]()
Zondag de eerste keer op dat schema gaan lopen
waarom?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Fijn dat je het ook voor ons doetquote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet jullie ook vrolijk houden ... Het blijft wel FoK! FANN
dat vier ik wel op 5 meiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent bevrijdzo moet je het zien !
It wasnt me Sasquote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
het voelt alsof ze de voorpagina van je krant opeens blanco laten
Het is wel leuk hoor zo'n min of meer vaste OP met rijtje los/vaste gebruikers die hier rondhangen maar het is ook weleens goed om dat weer overboord te gooien.quote:
Die is gebruikt voor onderin de kattenbakquote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
het voelt alsof ze de voorpagina van je krant opeens blanco laten
Wil iemand de mijne? Ik heb geen huisdieren ...quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is gebruikt voor onderin de kattenbak
Over tig topics bevliegt het Fann weer eens rn voilaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor zo'n min of meer vaste OP met rijtje los/vaste gebruikers die hier rondhangen maar het is ook weleens goed om dat weer overboord te gooien.
het is een dictatuur hier, wat ik je bromquote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Over tig topics bevliegt het Fann weer eens rn voila
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een dictatuur hier, wat ik je brom
moet je tegen je Griek zeggenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was zo;n geklooi met dat dingbeter zonder
Wordt je nog eens zwanger ook .....quote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zou niet durven...
Is goed Fannquote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt het over iets anders denk ikdie dingen heb ik nog nooit gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, allergisch voor rubberquote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt het over iets anders denk ikdie dingen heb ik nog nooit gebruikt
quote:
Konijnen .... zonder rubbers zonder kinds ... Jij gaat lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geloof je niet hé? Toch is het écht waar !
Je hebt toch ''de pil''?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Konijnen .... zonder rubbers zonder kinds ... Jij gaat lekker
De Griek bedoel je dan toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je kan hem beter in de Nutella dopen denk ik dan
Ja wanneer bel je me weer eens Fannquote:Op woensdag 24 april 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En met deze geile negert op mijn netvlies ga ik![]()
Ik heb jou nog nooit gebeldquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gebelden dat lijkt me heel onverstandig om dat wel te doen
![]()
Truste allemaal
OK doe je lekker danquote:Op donderdag 25 april 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ja toedeloe!
ik ben lekker aan het verdwalen op YT![]()
Mie toequote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tof Bossiequote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Ik wou ook weer beginnen met hardlopen vandaag. Door omstandigheden meer dan een half jaar niet meer gelopen, dus ik moet weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar zondag ga ik sowieso! Ik zet gewoon mijn schoenen naast mijn bed!
Wat is er in Benidorm dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Karzai het volgende:
stilletjes, is iedereen weer naar benidorm?
bingo en lekker weerquote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er in Benidorm dan?
Ssshhttquote:
Nee werken dat is topsportquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Karzai het volgende:
Maar iedereen is fanatiek aan het sporten?
Dat geeft me zo veel stress dat ik al 10 jaar niet op vakantie ben geweest.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben me aan het orienteren voor de zomervakantie
Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat mijn man en ik echt op vakantie zijn geweest, dus het wordt weleens tijd. Fijn dat hij dat soort dingen altijd aan mij overlaatquote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geeft me zo veel stress dat ik al 10 jaar niet op vakantie ben geweest.
Ben je er al uit
Daar kunnen ze onze euro's wel gebruiken. Ik heb ooit Kreta bezocht, maar toen was ik 20quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat mijn man en ik echt op vakantie zijn geweest, dus het wordt weleens tijd. Fijn dat hij dat soort dingen altijd aan mij overlaat![]()
Ik denk dat het een Grieks eiland gaat worden
Ik denk dat het Kreta gaat worden, want mijn zoon gaat ook mee en daar is voor hem ook nog iets te beleven. Gezellig met zijn moeder naar een schuimparty of Star Beachquote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kunnen ze onze euro's wel gebruiken. Ik heb ooit Kreta bezocht, maar toen was ik 20
Lekker, ik had het er nog met mijn zus over vandaag en die begon over die all in Turkije reizen. Daar moet ik echt niks van hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kreta gaat worden, want mijn zoon gaat ook mee en daar is voor hem ook nog iets te beleven. Gezellig met zijn moeder naar een schuimparty of Star Beach![]()
![]()
Ik ben 2 keer op Rhodos geweest, dus die gaat het niet worden.
Portugal is ook tof, qua eten en de restquote:
Ja ik weet het, voorlopig heb ik vakantie in slotervaartquote:Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Portugal is ook tof, qua eten en de rest
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik weet het, voorlopig heb ik vakantie in slotervaart![]()
Hier kan je ook vissenquote:
Met kleine kinderen is het ideaal dat all inclusive en met een puber ook, maar zodra hij niet meer mee gaat kies ik daar echt nooit meer voor. Ik vind het veel leuker om 's avonds een restaurantje op te zoeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker, ik had het er nog met mijn zus over vandaag en die begon over die all in Turkije reizen. Daar moet ik echt niks van hebbenDat lijkt me vreselijk.
Ja dat snap ik, ik hou ook niet van hotels. Als ik wegging was het een appartement.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met kleine kinderen is het ideaal dat all inclusive en met een puber ook, maar zodra hij niet meer mee gaat kies ik daar echt nooit meer voor. Ik vind het veel leuker om 's avonds een restaurantje op te zoeken.
Dat idd, geen "mama mag ik wat drinken, mama mag ik wat eten, mama mag ik weetikveel" gezeur waar dan iedere keer weer geld voor nodig is.....quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met kleine kinderen is het ideaal dat all inclusive en met een puber ook, maar zodra hij niet meer mee gaat kies ik daar echt nooit meer voor. Ik vind het veel leuker om 's avonds een restaurantje op te zoeken.
Ik ga agressief worden denk ik van die inhalige mensen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, geen "mama mag ik wat drinken, mama mag ik wat eten, mama mag ik weetikveel" gezeur waar dan iedere keer weer geld voor nodig is.....
Maar zonder kind zou ik idd niet all-inclusive gaan, in erger me groen en geel aan die zuipende Engelse wijven die je raar aankijken als je om 14.00 uur niet aan de drank gaat, want "het is gratis". Ja, de cola ook
En tijdens het eten zijn ze al zo tipsy dat ze hun kinderen al niet meer in de gaten houden, en dan loopt de oudste van 12 dus het broertje van 3 in de gaten te houden, en te zorgen dat hij niet (zonder bandjes) in het zwembad flikkert....
Om 22.30 uur ook nog trouwens, want mama heeft het veel te gezellig met haar bezopen kop.
Ik heb de invasie van de Russen eigenlijk al niet meer meegemaakt, maar van wat ik er wel van gezien heb in een all-inclusive doen die de Engelsen nog verbleken.
Nu vooral dronken inhalige Russen...... strontvervelend.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga agressief worden denk ik van die inhalige mensen.
Ja, vreselijk idd. Zuipen en vreten wat je wil en dan nog constant ontevreden ruzie zoeken om niets.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dronken inhalige Russen...... strontvervelend.
Ik spaar liever een jaar door en doe het goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu vooral dronken inhalige Russen...... strontvervelend.
Waarschijnlijk kun je dan nog het beste naar zo'n debiel Holland village hotel, daar zitten er vast minder
http://www.orangecountykemer.nl/![]()
![]()
![]()
Dat laatste staat me wel aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, vreselijk idd. Zuipen en vreten wat je wil en dan nog constant ontevreden ruzie zoeken om niets.
Huh?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Karzai het volgende:
Griekenland ben ik nooit geweest maar tis opzich wel aantrekkijk omdat alles daar belastingvrij is
Groot gelijk ook, een rondje zoover heeft trouwens opgeleverd dat dat hotel inmiddels ook meer Russia County dan Orange County is, dus een nog hardere no-go dan het al was.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spaar liever een jaar door en doe het goed.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo gaat dat "De Grieken betalen geen belasting" toch een heel eigen leven leiden
Ik ben sowieso niet zo van de warme landen. Schotland was de de tweede keer en de laatste vakantie.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Groot gelijk ook, een rondje zoover heeft trouwens opgeleverd dat dat hotel inmiddels ook meer Russia County dan Orange County is, dus een nog hardere no-go dan het al was.
Ik vond Turkije een aantal jaar geleden nog wel leuk, maar ook alleen buiten het hoogseizoen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de warme landen. Schotland was de de tweede keer en de laatste vakantie.
En ohh wat is dat prachtig, maar met kids weer minder geschikt. Ik wil wel weer een keertje weg maar ik weet niet waar naar toe. Ik ben ook best tevreden in eigen land. Weg is weg
Het is best jammer dat het door die resorts een nare smaak krijgtquote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond Turkije een aantal jaar geleden nog wel leuk, maar ook alleen buiten het hoogseizoen.
De eerste keer dat we daar met Russen te maken kregen was in 2002 en dat was niet in een all-inclusive, maar in een net iets andere klasse, en daar gedroegen ze zich nog redelijk.
Daarna nog een keer in een all-inclusive gezeten, wat een gajes, die Russen daar.
Die Russen zitten allemaal op Cyprus natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu bijna geen zin meer in vakantie![]()
Maar gelukkig ga ik naar Griekenland en daar valt het, in tegenstelling met Turkije en Egypte, nog wel mee met de Russen.
Ja, hoewel ik voorlopig met zo'n kleine rooie toch niet naar Turkije hoef te gaanquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best jammer dat het door die resorts een nare smaak krijgt
Is ie gingerquote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik voorlopig met zo'n kleine rooie toch niet naar Turkije hoef te gaan
[ afbeelding ]
Aan de wandel...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik voorlopig met zo'n kleine rooie toch niet naar Turkije hoef te gaan
[ afbeelding ]
Hahaha dat is coolquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt wel
Ik zal eens even kijken of er nog een mooie foto bij de foto's van vanavond zit
Ja ik ken dat. Kut is dat ik wil eruitquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
Pfff Ik zat net in de drukste tram ooit en dat om 23:10 .... Dat was echt persen....
Ik moest van het begin tot het einde..... toen de 10 Italianen eruit waren werd het wat beter... Maar echt tot 3 kwart of zo en stond volgens mij de kachel ook nog eens aanquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ken dat. Kut is dat ik wil eruit
Die kachel gaat aan voor de Italianen, die moeten we koesterenquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest van het begin tot het einde..... toen de 10 Italianen eruit waren werd het wat beter... Maar echt tot 3 kwart of zo en stond volgens mij de kachel ook nog eens aan
Want?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kachel gaat aan voor de Italianen, die moeten we koesteren
Die koken lekker, zelfs in de tramquote:
Nog duidelijker:quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:04 schreef mootie het volgende:
Woooooo! Wat is de kleine man rood geworden! Roodjes
Daar heb je niks aan dat zijn neppersquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Het waren wel 7 a 8 van die Bertoli mamma's
Leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog duidelijker:
Vanavond tussen het voetballen door even de mieren goed bekijken![]()
[ afbeelding ]
Okay, het was een avondzonnetje, dat maakt het waarschijnlijk nog roder, maar toch....
Die is echt een partij rood. En dat is rete mooiquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog duidelijker:
[ afbeelding ]
Okay, het was een avondzonnetje, dat maakt het waarschijnlijk nog roder, maar toch....
Ik ga de echte kokers wel vinden binnenkortquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar het waren wel anderen ... Misschien waren deze authentieker
Thnxquote:
Ja, het heeft wel wat, maar het is wel een kwestie van nu zon vangen, want als hij nu niet wat kleur krijgt dan hebben we in de zomer echt een probleem, hij moet een beetje basis hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt een partij rood. En dat is rete mooi
Hehe, mijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog duidelijker:
[ afbeelding ]
Gaat gepaard met en bleke huid. Smeren en smerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Ja, het heeft wel wat, maar het is wel een kwestie van nu zon vangen, want als hij nu niet wat kleur krijgt dan hebben we in de zomer echt een probleem, hij moet een beetje basis hebben.
Ok dan ga ik meequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga de echte kokers wel vinden binnenkort
Ja, standaard factor 50.... maar toch heb ik graag dat hij nu de zon nog niet zo fel is een bodempje krijgt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat gepaard met en bleke huid. Smeren en smeren
Deal ik snor die troela's uit de tram wel opquote:
Beetje opbouwen kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, standaard factor 50.... maar toch heb ik graag dat hij nu de zon nog niet zo fel is een bodempje krijgt.
Tuurlijk het is een kind, kom op zegquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, standaard factor 50.... maar toch heb ik graag dat hij nu de zon nog niet zo fel is een bodempje krijgt.
Klopt idd en we waren bijna negerts in de zomerquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:27 schreef Soury het volgende:
Wij lagen in de zon zonder factoren. En we zijn er nog
Vorig jaar was het echt zo'n bleekscheetje dat ik hoogzomer amper meer met hem naar buiten kon, factor 50 houdt het ook niet lang uit als hij zo'n gevoelige huid heeft.quote:
Ja of vet verbrand. auw.. Ik had wel een hoedje als kindquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd en we waren bijna negerts in de zomer
Ik was vet blond en echt bruin ....quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja of vet verbrand. auw.. Ik had wel een hoedje als kind
Niks veranderdquote:
Ik kan me voorstellen dat je daar goed op let met Soneal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:
Ik was met B ook niet zo moeilijk, maar dat was dan ook niet zo'n bleke rooie, die werd al bruin als de zon scheen terwijl hij binnen zat
De competitie lat ligt hoogquote:
Geintje, je harem hier. Het is wel stil qua medepostersquote:
Ik was de hele avond afwezig,,, Ja dan houden ze zich stil ....quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Geintje, je harem hier. Het is wel stil qua medeposters
Kijk dat is een die hardquote:
Yeahhhhh, ouwe doorzetters!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Krasse Knarren zijn we !
Ik stenig je mildquote:
Was geen keuze.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet aan gedacht hier. maar geniet er van
Ik werd zelfs nog gevraagd om juist te werken op de 30ste... Ik ben wel vrij en de week erop met Hemelvaart en de dag erna ...quote:
Geniet er ook lekker van zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:30 schreef Senzune het volgende:
Gelukkig zit mijn werkproject voor mij in de afronding dus ik heb maandag lekker een vrije dag genomen.
Zo is dat idd ... Doe ik ook.. Morgen 4gangen op het menu in de stad.. En ik zit nog uit te buiken van de 500 gr zalmmoot die ik gisteren op mn bord kreeg voorgeschoteld bij een vriend van mequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:43 schreef Senzune het volgende:
Dat ben ik ook van plan er staat genoeg op het programma voor de komende dagen. Maar eerst even met een biertje van de vrijdagavond genieten.
Wie weet lopen we wel langs elkaar heenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef Senzune het volgende:
Morgenmiddag ga ik met een vriendin en haar kinderen gezellig de stad in en maandag ga ik zelf lekker de stad verkennen. En de rest zie ik wel weer.
Misschien ben jij die lul wel waar ik vorige week woorden mee had.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet lopen we wel langs elkaar heen
Ik denk niet dat je met chufi zo snel woorden krijgtquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:56 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien ben jij die lul wel waar ik vorige week woorden mee had.
Dat vermoeden heb ik ook niet. Ik weet niet eens of hij bij mij in de buurt woont.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met chufi zo snel woorden krijgt
Zo groot is Amsterdam toch ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook niet. Ik weet niet eens of hij bij mij in de buurt woont.
Amsterdam is te belopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo groot is Amsterdam toch ook niet.
Voor het gemak ga ik er even van uit dat je ook in Amsterdam woont.
Ik woon 50 km zuidelijker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo groot is Amsterdam toch ook niet.
Voor het gemak ga ik er even van uit dat je ook in Amsterdam woont.
Dat is even trappen op de fietsquote:
Niet echt in de buurt dusquote:
Dat klopt en ik besef mij net dat het alweer lang geleden is dat ik in Amsterdam ben geweest.quote:
Ik ben pas naar Den Haag verhuisd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet echt in de buurt dus![]()
Dan woon je waarschijnlijk dichter bij mij in de buurt.
Dat wou ik ik dus niet en ook niet elke dag op en neer dus vorig jaar mn werk op gezegd met goede regeling.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat klopt en ik besef mij net dat het alweer lang geleden is dat ik in Amsterdam ben geweest.
[..]
Ik ben pas naar Den Haag verhuisd.
Dr wonen er nog meer hoor hier en dat rood manneke ken ik nog niet maar zn moeke welquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Ola!
Wat een mooi rood manneke zag ik voorbij komen!
Vandaag weer in ChuFanstad geweest
Vanaf Amsterdam 4,5 uur reizen, dan zal het vanaf Den Haag toch niet zo heel veel minder zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef Senzune het volgende:
Ik heb hier een nieuwe baan gevonden en omdat het anders 4,5 uur per dag reizen was heb ik mijn spullen maar gepakt en ben in Den Haag gaan wonen.
Soms is het de juiste stap ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef Senzune het volgende:
Ik heb hier een nieuwe baan gevonden en omdat het anders 4,5 uur per dag reizen was heb ik mijn spullen maar gepakt en ben in Den Haag gaan wonen.
Denk dat ie niet uit Amsterdam kwam...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam 4,5 uur reizen, dan zal het vanaf Den Haag toch niet zo heel veel minder zijn?
Als je weer eens deze kant opgaat moet je hier eens gaan kijken!quote:
Ik woonde in Utrecht en ik ben afhankelijk van het ov en dat koste mij bij elkaar 14,5 uur per dag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam 4,5 uur reizen, dan zal het vanaf Den Haag toch niet zo heel veel minder zijn?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het de juiste stap ...Nope, naast het binnenhof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt steeds langerquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik woonde in Utrecht en ik ben afhankelijk van het ov en dat koste mij bij elkaar 14,5 uur per dag.
[..]
Nope, naast het binnenhof.
Oeps het was 13,5 uur. 4.5 uur reizen, 8 uur werken en 1 uur pauze. En ik had ook rijlessen op zaterdag maar ik was meer met mijn boodschappenlijstje bezig dan met auto rijden.quote:
Ik zou het niet doen qua reistijd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Oeps het was 13,5 uur. 4.5 uur reizen, 8 uur werken en 1 uur pauze. En ik had ook rijlessen op zaterdag maar ik was meer met mijn boodschappenlijstje bezig dan met auto rijden.
Die had ik een jaartje of zo ook al een keer opgemerkt via de Groupon of zo ....quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je weer eens deze kant opgaat moet je hier eens gaan kijken!
http://www.spazuiver.nl/?(...)PtAodzVsAYA#!/nl/spa
Daar was ik vandaag met mijn zus en het was zooooooooooooo lekker![]()
is wel gemengd dus Golfert kan ook gewoon mee naar binnenmits hij geen problemen
heeft om in zijn blote kont tussen de vrouwen te zitten, maar ik denk niet dat hij daar bezwaar
tegen heeft![]()
Echt geweldig daar, schijnt er al heel lang te zitten, nooit geweten
Soms zit het tegen ... En nu wat zijn de cijfersquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik had geen keus aangezien ik in mijn omgeving geen werk kon vinden.
Ik heb het in Den Haag prima naar mijn zin, ik verdien meer en ik werk bij een leuk en groeiend bedrijf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zit het tegen ... En nu wat zijn de cijfers
Ja dat probleem ken ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik had geen keus aangezien ik in mijn omgeving geen werk kon vinden.
Is helemaal top daar! kijk maar op de websitequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had ik een jaartje of zo ook al een keer opgemerkt via de Groupon of zo ....
Nog nooit geweest. maar ziet er wel top uit... Wie weet ooit ...
Denk dat go;fer geen schaamte kent wat dit soort dingen betreft.. Ik ook niet eigenlijk
Tof.. Waarquote:
Ken het idee wel... Ooit in Luxemburg bij zo'n Spa geweest en in Andorra ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is helemaal top daar! kijk maar op de websiteen nee je hoeft je nergens voor te schamen
aangezien iedereen in zijn blote kont loopt dus![]()
is toch heel iets anders da één zo'n klein benauwd sauna hokkie en dat zwembad is helemaal
lekker, kan je gewoon van binnen naar buiten zwemmen en het was maar 7 graden maar
als je na de sauna eerst in het koude dompelbad spring ga je helemaal tintelen en dan het
zwembad in dan is dat zwembadwater ook ineens heel lekker warm.
Mot je wel effe doorzetten om in dat ijskoude dompelbad te springen, maar is écht lekker!
Word het Luik of Bordeauxquote:
De Auvergne. Mijn schoonzus en zwager hebben daar en in het zuiden een huis en in de Auvergne verhuren ze gites en in één daarvan gaan wij.quote:
Ja, je kan er de hele dag zoet zijn, relaxruimte is er ook, eten en drinken ook!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het idee wel... Ooit in Luxemburg bij zo'n Spa geweest en in Andorra ...
Zwembad met special zoutjes en allerlei sauna soorten relax room dingies en zo...
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Auvergne. Mijn schoonzus en zwager hebben daar en in het zuiden een huis en in de Auvergne verhuren ze gites en in één daarvan gaan wij.
Dat was in eerste instantie al het plan, maar omdat mijn dochter bezig is met afstuderen en wij nog niet weten wanneer de diplomauitreiking is wachtten we met boeken. Maar gelukkig hadden ze toch nog een gite vrij.
Het is daar zo fijn, mooie natuur, veel bezienswaardigheden en lekkere wijnboerderijen. En voor mijn zoon ook een stuk leuker omdat hij zijn puberneefje dan weer ziet en die twee vermaken zich altijd prima.
Dan denk je een dagje te hebben relaxt, maar aan het einde van de dag ben je versleten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, je kan er de hele dag zoet zijn, relaxruimte is er ook, eten en drinken ook!
maar ik ben wel helemaal gebroken nu![]()
Dus ik ga vroeg slapen vanavond
Oh vandaarquote:
Maar niet roken toch ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, je kan er de hele dag zoet zijn, relaxruimte is er ook, eten en drinken ook!
maar ik ben wel helemaal gebroken nu![]()
Dus ik ga vroeg slapen vanavond
Ik rij daar altijd fout.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk in de war met Ličge
Ja, wel goed voor de spierpijn ook van het trainen enzo...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denk je een dagje te hebben relaxt, maar aan het einde van de dag ben je versleten.
Wel lekker hoor
Niets is beter dan na een lekker dagje kapot te zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, wel goed voor de spierpijn ook van het trainen enzo...![]()
We hebben afgesproken 1x per 2 maanden ofzo als beloning voor de trainingen .
maar daarna ben je inderdaad wel helemaal kapotmaar lekker kapot zeg maar
Rozig een verder volgens mij een warm en voldaan gevoelquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:08 schreef Senzune het volgende:
[..]
Niets is beter dan na een lekker dagje kapot te zijn.
Gelukkig niet. Maar ik lijk altijd wel in het gezellige centrum van Luik te belanden. Er is nu een tunnel volgens mij.quote:
Wij roken noet meer.. Ik was gisteren bij vrienden en 3 van de 3 zaten de hele avond te paffen en nee het deed me nietsquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je wil, mag je buiten roken... maar heb ik niet gedaanmijn zus wel
Wij zijn er een keer verdwaald geraakt met een caravan van 5,5 meter achter ons. Horrorquote:
Hoe lang zijn jullie geweest?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah...![]()
maar nu val ik zo in een coma denk ik![]()
dusssssssss
Lekker hoor, wat een verwennerij.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vreselijk, nachtmerrie. Zeker op de terugweg, dan wil je naar huis en dan die deprimerende omgevingquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn er een keer verdwaald geraakt met een caravan van 5,5 meter achter ons. Horror
Verdwalen in Frankrijk.. Pas je wel op Dees!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn er een keer verdwaald geraakt met een caravan van 5,5 meter achter ons. Horror
Vakantie, altijd gezelligquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We waren er om 1 uur en we zijn gebleven tot 7 uur, da's lang zat...quote:
Nee, geen last van gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat een verwennerij.
Maar jij hebt er geen problemen mee dat daar ook mannen rondlopen terwijl jij nakende bent?
Gelukkig hebben we nu een routeplanner en geen caravanquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdwalen in Frankrijk.. Pas je wel op Dees!!
Volgende keer vraagt Fann me vast mee ... Als ik dan kan zeg ik geen nee .. Ieder zn eigen programma en af en toe samen een warme ruimte... en loungen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat een verwennerij.
Maar jij hebt er geen problemen mee dat daar ook mannen rondlopen terwijl jij nakende bent?
Gezellig jaquote:
Nou doeiquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We waren er om 1 uur en we zijn gebleven tot 7 uur, da's lang zat...
[..]
Nee, geen last van gehad eigenlijkik ben vroeger wel eens naar een sauna geweest
bij (met zelfde zus) maar dat was dan één klein benauwd hok en dit is heel anders, moet
je even op de website kijken, want ik ben nu te moe![]()
ik ga slapen![]()
see joe later !
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer vraagt Fann me vast mee ... Als ik dan kan zeg ik geen nee .. Ieder zn eigen programma en af en toe samen een warme ruimte... en loungen.Ik haat het, en ik laat geen vissen aan mijn voeten eten enz,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Slaap lekker Fanny je bent lief dus je krijgt een kus meequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We waren er om 1 uur en we zijn gebleven tot 7 uur, da's lang zat...
[..]
Nee, geen last van gehad eigenlijkik ben vroeger wel eens naar een sauna geweest
bij (met zelfde zus) maar dat was dan één klein benauwd hok en dit is heel anders, moet
je even op de website kijken, want ik ben nu te moe![]()
ik ga slapen![]()
see joe later !
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer vraagt Fann me vast mee ... Als ik dan kan zeg ik geen nee .. Ieder zn eigen programma en af en toe samen een warme ruimte... en loungen.Welke andere aanbieding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mij lijkt dat visjesgedoe wel leuk, maar ik ben heel gevoelig op mijn voeten dus ik denk dat ik al ga giechelen als de visjes naar mijn voeten kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat het, en ik laat geen vissen aan mijn voeten eten enz,,
Bonus of airmilesquote:
Echt ik walg ervan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij lijkt dat visjesgedoe wel leuk, maar ik ben heel gevoelig op mijn voeten dus ik denk dat ik al ga giechelen als de visjes naar mijn voeten kijken.
Die vissen zijn weer in andere Spa's Turkse volgens mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat het, en ik laat geen vissen aan mijn voeten eten enz,,
Maar ik ga echt niet met een candiru vis in bad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vissen zijn weer in andere Spa's Turkse volgens mij
Dat is hartstikke in nu overal. Ik zie het overal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vissen zijn weer in andere Spa's Turkse volgens mij
Ja heb er niets mee maar volgens mij kriebelt het ook heel erg ... Succes en laat het ons ooit wetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij lijkt dat visjesgedoe wel leuk, maar ik ben heel gevoelig op mijn voeten dus ik denk dat ik al ga giechelen als de visjes naar mijn voeten kijken.
Ok mijn voeten mogen ze updaten.. Ik ga wel een keer meequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is hartstikke in nu overal. Ik zie het overal.
Nou niet met mij iigquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok mijn voeten mogen ze updaten.. Ik ga wel een keer mee
Je mag alleen met je voeten in dat badquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook eng hoor die knabbellende visjes... ,,, Waar die allemaal Komen idd ...
Kom ik ook nooit, geen idéequote:
LOLquote:
Ik ben daar zooooooooo allergisch voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je weer eens deze kant opgaat moet je hier eens gaan kijken!
http://www.spazuiver.nl/?(...)PtAodzVsAYA#!/nl/spa
Daar was ik vandaag met mijn zus en het was zooooooooooooo lekker![]()
is wel gemengd dus Golfert kan ook gewoon mee naar binnenmits hij geen problemen
heeft om in zijn blote kont tussen de vrouwen te zitten, maar ik denk niet dat hij daar bezwaar
tegen heeft![]()
Echt geweldig daar, schijnt er al heel lang te zitten, nooit geweten
Wow zei ik toch al dat G daar wel in mee gaat ... En zo goed ken ik hem niet ,,,quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben daar zooooooooo allergisch voor
Niet aan mij besteed, g wel, dus neem hem maar een keer mee
Meer durf ik ook niet...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag alleen met je voeten in dat bad
Dat valt niet op hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok weer beklonken.... Ik moet zeggen dat ik het wel weer steeds drukker krijg,,,
Komende 2 weekends dinnersdates. Sorry.. Maar denk over 3 week wel weer tijd te hebben voor een gezellig hapjequote:
Beter ik wacht op blauwquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Komende 2 weekends dinnersdates. Sorry.. Maar denk over 3 week wel weer tijd te hebben voor een gezellig hapje
Pasta die primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |