Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Karaoke is leuk! Ik heb het gisteravond nog gedaan bij mijn zus thuis, want zij vindt het ook helemaal geweldig en heeft pas geleden een karaokeset gekocht. Geweldig!
Hi chufi!quote:
Ik heb geen zangtalentquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Karaoke is leuk! Ik heb het gisteravond nog gedaan bij mijn zus thuis, want zij vindt het ook helemaal geweldig en heeft pas geleden een karaokeset gekocht. Geweldig!
Netjes, Bossie.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Eerder vandaag meegedaan aan een 4km hier in Eindhoven. Eigenlijk was het te warm en daarnaast ging mijn veter van mijn linkerschoen een paar keer los. Maar ik ging weg met als doel onder de 25 minuten te lopen en dat is me ondanks de tegenslagen gewoon gelukt (24:54). Dit geeft me wel een goed gevoel![]()
Goed gedaan!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Eerder vandaag meegedaan aan een 4km hier in Eindhoven. Eigenlijk was het te warm en daarnaast ging mijn veter van mijn linkerschoen een paar keer los. Maar ik ging weg met als doel onder de 25 minuten te lopen en dat is me ondanks de tegenslagen gewoon gelukt (24:54). Dit geeft me wel een goed gevoel![]()
Dat deed onze klas als eindexamenstunt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singlequote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi chufi!![]()
Heb je een triple-date dit weekend?
Je bent een Held Bos!! Je stelt een doel en je haalt hetquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Wij verwachten wel een uitgebreid verslag nu heh... dat begrijp je toch zeker wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singleEn er gaat nog een vriend mee
Ja uiteindelijk wel. Na ongeveer 2.5 km zat ik echt stuk en moest echt even tegen een boom leunen, maar ben toen toch beetje bij beetje doorgezet, met toch een tijd naar tevredenheid. Over 4 maanden wordt de loop weer gehouden en dan doe ik gewoon mee (ook lekker is dat het voor mij als client van de ggz, waar de loop wordt gehoude, gratis is) Niet dat ik het anders niet zo doen, maar het stimuleert toch wel... )quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Voelt lekker heh? Ik heb ook gesport vandaag, gaat steeds beter
Klikt goed!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Na ongeveer 2.5 km zat ik echt stuk en moest echt even tegen een boom leunen, maar ben toen toch beetje bij beetje doorgezet, met toch een tijd naar tevredenheid. Over 4 maanden wordt de loop weer gehouden en dan doe ik gewoon mee (ook lekker is dat het voor mij als client van de ggz, waar de loop wordt gehoude, gratis is) Niet dat ik het anders niet zo doen, maar het stimuleert toch wel... )
Ja dank je de koekoek ,,,, Dat ga ik toch echt niet allemaal vertellen... Alleen als er wat gebeurdt dan misschienquote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij verwachten wel een uitgebreid verslag nu heh... dat begrijp je toch zeker wel?
Alle gore details willen we weten, VOORAL de gore details eigenlijk, de rest is niet interessant
Ja dooie als er niks gebeurd zijn er ook geen gore detailsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je de koekoek ,,,, Dat ga ik toch echt niet allemaal vertellen... Alleen als er wat gebeurdt dan misschien
Ik las je verhaaltje al in LIF, goed van je joh, vooral ook omdat de temperatuur best hoog was en je nog niet zo heel lang looptquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
En jij Dees? Gaat het nog steeds goed?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las je verhaaltje al in LIF, goed van je joh, vooral ook omdat de temperatuur best hoog was en je nog niet zo heel lang loopt
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of hardlopen bedoel ik eigenlijk
Ok dan gaan we ook niets verzinnen deze keer?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dooie als er niks gebeurd zijn er ook geen gore details![]()
en wij hebben geen leven dus daar teren wij op![]()
ZOOOOOOOOOOOOO!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.
Ik vind het lopen nog steeds heel zwaar maar ik kom elke dag een stukje verder
Vandaag 4.12 km gelopen in 35 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |