Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Karaoke is leuk! Ik heb het gisteravond nog gedaan bij mijn zus thuis, want zij vindt het ook helemaal geweldig en heeft pas geleden een karaokeset gekocht. Geweldig!
Hi chufi!quote:
Ik heb geen zangtalentquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Karaoke is leuk! Ik heb het gisteravond nog gedaan bij mijn zus thuis, want zij vindt het ook helemaal geweldig en heeft pas geleden een karaokeset gekocht. Geweldig!
Netjes, Bossie.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Eerder vandaag meegedaan aan een 4km hier in Eindhoven. Eigenlijk was het te warm en daarnaast ging mijn veter van mijn linkerschoen een paar keer los. Maar ik ging weg met als doel onder de 25 minuten te lopen en dat is me ondanks de tegenslagen gewoon gelukt (24:54). Dit geeft me wel een goed gevoel![]()
Goed gedaan!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Eerder vandaag meegedaan aan een 4km hier in Eindhoven. Eigenlijk was het te warm en daarnaast ging mijn veter van mijn linkerschoen een paar keer los. Maar ik ging weg met als doel onder de 25 minuten te lopen en dat is me ondanks de tegenslagen gewoon gelukt (24:54). Dit geeft me wel een goed gevoel![]()
Dat deed onze klas als eindexamenstunt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singlequote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi chufi!![]()
Heb je een triple-date dit weekend?
Je bent een Held Bos!! Je stelt een doel en je haalt hetquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Wij verwachten wel een uitgebreid verslag nu heh... dat begrijp je toch zeker wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singleEn er gaat nog een vriend mee
Ja uiteindelijk wel. Na ongeveer 2.5 km zat ik echt stuk en moest echt even tegen een boom leunen, maar ben toen toch beetje bij beetje doorgezet, met toch een tijd naar tevredenheid. Over 4 maanden wordt de loop weer gehouden en dan doe ik gewoon mee (ook lekker is dat het voor mij als client van de ggz, waar de loop wordt gehoude, gratis is) Niet dat ik het anders niet zo doen, maar het stimuleert toch wel... )quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Voelt lekker heh? Ik heb ook gesport vandaag, gaat steeds beter
Klikt goed!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Na ongeveer 2.5 km zat ik echt stuk en moest echt even tegen een boom leunen, maar ben toen toch beetje bij beetje doorgezet, met toch een tijd naar tevredenheid. Over 4 maanden wordt de loop weer gehouden en dan doe ik gewoon mee (ook lekker is dat het voor mij als client van de ggz, waar de loop wordt gehoude, gratis is) Niet dat ik het anders niet zo doen, maar het stimuleert toch wel... )
Ja dank je de koekoek ,,,, Dat ga ik toch echt niet allemaal vertellen... Alleen als er wat gebeurdt dan misschienquote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij verwachten wel een uitgebreid verslag nu heh... dat begrijp je toch zeker wel?
Alle gore details willen we weten, VOORAL de gore details eigenlijk, de rest is niet interessant
Ja dooie als er niks gebeurd zijn er ook geen gore detailsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je de koekoek ,,,, Dat ga ik toch echt niet allemaal vertellen... Alleen als er wat gebeurdt dan misschien
Ik las je verhaaltje al in LIF, goed van je joh, vooral ook omdat de temperatuur best hoog was en je nog niet zo heel lang looptquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
En jij Dees? Gaat het nog steeds goed?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las je verhaaltje al in LIF, goed van je joh, vooral ook omdat de temperatuur best hoog was en je nog niet zo heel lang loopt
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of hardlopen bedoel ik eigenlijk
Ok dan gaan we ook niets verzinnen deze keer?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dooie als er niks gebeurd zijn er ook geen gore details![]()
en wij hebben geen leven dus daar teren wij op![]()
ZOOOOOOOOOOOOO!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.
Ik vind het lopen nog steeds heel zwaar maar ik kom elke dag een stukje verder
Vandaag 4.12 km gelopen in 35 minuten
Dat klinkt gaaf!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat deed onze klas als eindexamenstunt.
Ik zat op een speciaal onderwijs middelbare en de eindexamenklassen waren vaak nogal problematische gevallen. Alleen onze klas was juist allesbehalve dat (op iets incidenteels na) Dus wij hadden met zijn allen zoiets van. Wij doen iets wat respect getuigd naar de leraren, eerst smiddags karoake voor de hele school en daarna een fietstocht met afsluitend een gezamenlijke bbq..
Loop elke dag al bijna 10 km voor en naar mn werkquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We worden wel sportieve ouwe Knarren zo!
Man, je hebt het hartstikke druk met de dames, wat loop je hier dan nog te hosselen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee 2 Jamaican ladies die ik ken en een 3e nieuwe ... Maar je weet nooit wel allemaal singleEn er gaat nog een vriend mee
Ow... dat wist ik niet !quote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop elke dag al bijna 10 km voor en naar mn werk
Op ons oude dag nog aan de sport, maar de 2 glazen wijn bij het eten vanavond hebben er nu wel extra ingehakt. Ik val bijna om van de slaapquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We worden wel sportieve ouwe Knarren zo!
Ik heb niet eens wijn op, maar ik ben ook kapotquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ons oude dag nog aan de sport, maar de 2 glazen wijn bij het eten vanavond hebben er nu wel extra ingehakt. Ik val bijna om van de slaap
Ja alleen jammer dat ik kort voor aanvang van de bbq best wel doodziek werd en naar huis ben gegaan.quote:
Jamaican ladies zijn ook niet allesquote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man, je hebt het hartstikke druk met de dames, wat loop je hier dan nog te hosselen?
Ik heb nog steeds dat gapen overdag,,,quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb niet eens wijn op, maar ik ben ook kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.
Ik vind het lopen nog steeds heel zwaar maar ik kom elke dag een stukje verder
Vandaag 4.12 km gelopen in 35 minuten
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat gapen overdag,,,Ga ik ook doen. nog effe rondzappen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kunnen soms idd doordraaien... Maar de afspraak is op zaterdag en denk dat dat wel een verschil maaktquote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jamaican ladies zijn ook niet alles![]()
Ik denk ook dat op een schema lopen veel beter werkt, je bent dan opbouwend bezig en voelt dat je lichaam steeds meer aan kan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga nu toch maar een echt schema hanteren ipv op gevoel lopen. Maar dan start ik wel bij 2.5 km aan een stuk en ga zo opbouwen naar de 4 en verder..
Ik heb al iets uitgeprint. Ziet er wel uit dat ik op deze manier me nog beter kan voorbereidenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat op een schema lopen veel beter werkt, je bent dan opbouwend bezig en voelt dat je lichaam steeds meer aan kan.
Ik kijk uit naar het moment dat ik 5 km aan één stuk kan lopen, met een beetje geluk is dat over een week of 5.
Ik moet jullie ook vrolijk houden ... Het blijft wel FoK! FANNquote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man, je hebt het hartstikke druk met de dames, wat loop je hier dan nog te hosselen?
Goed bezig Bossquote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al iets uitgeprint. Ziet er wel uit dat ik op deze manier me nog beter kan voorbereiden![]()
![]()
Zondag de eerste keer op dat schema gaan lopen
Ik klaag ook niet ..quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een goede verandering.
Muziekje in je oren en gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al iets uitgeprint. Ziet er wel uit dat ik op deze manier me nog beter kan voorbereiden![]()
![]()
Zondag de eerste keer op dat schema gaan lopen
waarom?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Fijn dat je het ook voor ons doetquote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet jullie ook vrolijk houden ... Het blijft wel FoK! FANN
dat vier ik wel op 5 meiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent bevrijdzo moet je het zien !
It wasnt me Sasquote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
het voelt alsof ze de voorpagina van je krant opeens blanco laten
Het is wel leuk hoor zo'n min of meer vaste OP met rijtje los/vaste gebruikers die hier rondhangen maar het is ook weleens goed om dat weer overboord te gooien.quote:
Die is gebruikt voor onderin de kattenbakquote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
het voelt alsof ze de voorpagina van je krant opeens blanco laten
Wil iemand de mijne? Ik heb geen huisdieren ...quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is gebruikt voor onderin de kattenbak
Over tig topics bevliegt het Fann weer eens rn voilaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor zo'n min of meer vaste OP met rijtje los/vaste gebruikers die hier rondhangen maar het is ook weleens goed om dat weer overboord te gooien.
het is een dictatuur hier, wat ik je bromquote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Over tig topics bevliegt het Fann weer eens rn voila
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een dictatuur hier, wat ik je brom
moet je tegen je Griek zeggenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was zo;n geklooi met dat dingbeter zonder
Wordt je nog eens zwanger ook .....quote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zou niet durven...
Is goed Fannquote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt het over iets anders denk ikdie dingen heb ik nog nooit gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, allergisch voor rubberquote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt het over iets anders denk ikdie dingen heb ik nog nooit gebruikt
quote:
Konijnen .... zonder rubbers zonder kinds ... Jij gaat lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geloof je niet hé? Toch is het écht waar !
Je hebt toch ''de pil''?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Konijnen .... zonder rubbers zonder kinds ... Jij gaat lekker
De Griek bedoel je dan toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je kan hem beter in de Nutella dopen denk ik dan
Ja wanneer bel je me weer eens Fannquote:Op woensdag 24 april 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En met deze geile negert op mijn netvlies ga ik![]()
Ik heb jou nog nooit gebeldquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gebelden dat lijkt me heel onverstandig om dat wel te doen
![]()
Truste allemaal
OK doe je lekker danquote:Op donderdag 25 april 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ja toedeloe!
ik ben lekker aan het verdwalen op YT![]()
Mie toequote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tof Bossiequote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Ik wou ook weer beginnen met hardlopen vandaag. Door omstandigheden meer dan een half jaar niet meer gelopen, dus ik moet weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |