100 fokkers gingen hem voor zonder succesquote:Op woensdag 24 april 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur een goede DM. Misschien dat zij het dan doet.
haar jetsersquote:
En jij bent...?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef ntm het volgende:
Ik erger mij een beetje aan de (kansloze en wanhopige) mannen op FOK! die bijna elk meisje hier proberen te versieren (in het forum/FoBo). Sowieso zet je jezelf voor schut en je maakt geen kans.![]()
Eigenlijk is het niet echt een klacht maar wel om te lachen.
[ afbeelding ]
Joh, negeer me. PMS.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
100 fokkers gingen hem voor zonder succes
Nee, dat denk ik niet, maar ik krijg ook wel eens pm's of dm's van mannen die denken dat ik een vrouw ben en mij proberen te versieren, dus ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Heb jij wel eens eens skippy mail in je inbox gehad?!
Maar ik heb iets wat zij niet hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
100 fokkers gingen hem voor zonder succes
Aids?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Maar ik heb iets wat zei niet hebben
Wat verschrikkelijk voor jequote:Op woensdag 24 april 2013 23:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik post alleen maar in de sporttopics. Sinds ik in juli mijn traps in S&G heb gepost krijg ik nog steeds hijg-DM's van onbekende huisvrouwen met 12 posts enzo.
Ja. Een taalgebrek blijkbaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Maar ik heb iets wat zei niet hebben
Exactquote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef chroestjov het volgende:
Eerst aandacht vragen door foto's te posten en vervolgens diegene die de aandacht geven gaan afzeiken door ze finaal in de grond te stampen, wat ben je dan voor een lage aandachtshoer.
Nee mijn beste, rijkdom en roem tevens ben ik een echte heerquote:
Je maagdelijkheid?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Maar ik heb iets wat zij niet hebben
Je doet haar een slabbertje om, alvorens je jouw zooi in haar mond kiept?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Nee mijn beste, rijkdom en roem tevens ben ik een echte heer
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, maar ik krijg ook wel eens pm's of dm's van mannen die denken dat ik een vrouw ben en mij proberen te versieren, dus ik sluit het niet uit.
Niet zo arrogant schatjequote:
Ik heb volgroeide haren zat tussen mijn billenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helaas RapperSjors. Chickies willen echte mannen met volgroeide haartjes enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |