Dus afgunst.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb even in je fobo gekeken en je hoeft niet bang te zijn dat ik je ga proberen te hosselen.
Hamtaro!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
En daar maak je je druk om omdat?
Ik maak mij er heel erg druk om, kan bijna niet normaal meer functioneren gvd.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
En daar maak je je druk om omdat?
arm schaapjequote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik maak mij er heel erg druk om, kan bijna niet normaal meer functioneren gvd.
Natuurlijk hebben jullie FOK!-mods een dikke baan en een dik salaris. Daar valt elke vrouw voor.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, TS haar fobo staat vol met faalpogingen. Als je een beetje normaal bent vraag je het gewoon zo:
TS, neuken?
En jij moet een modje voorstellen, ga je schamen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, TS haar fobo staat vol met faalpogingen. Als je een beetje normaal bent vraag je het gewoon zo:
TS, neuken?
Soberso, dikke leasebak ook nog eens, retehandigquote:Op woensdag 24 april 2013 21:24 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben jullie FOK!-mods een dikke baan en een dik salaris. Daar valt elke vrouw voor.
Dat is dus geen antwoord op m'n vraag snoesquote:Op woensdag 24 april 2013 21:24 schreef ntm het volgende:
[..]
En jij moet een modje voorstellen, ga je schamen.
Ja, ben heel lelijk, zit immers op FOK!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:25 schreef dirkw83 het volgende:
[..]
ja jij hebt ook geen foto dus jij zal ook wel als de tering lelijk zijn (is een vraag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''The root of suffering is attachment''
Jij bent ook zo'n typische user die denkt 'als ik veel plaatjes in mijn fotoboek doe lijk ik vanzelf echt een vrouw' maar je hebt echt nul proof.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben een vrouw en dus geen man dus daten?
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef mega-worstje het volgende:
TS is lelijk en wil ook gehosseld worden.
Ja je zit op fok en je doet je voor als vrouw zonder bewijs, dus je bent een kerelquote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, ben heel lelijk, zit immers op FOK!
Het ligt aan mijn Ronaldo plaatje he? Te gay, ik wist hetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef dirkw83 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n typische user die denkt 'als ik veel plaatjes in mijn fotoboek doe lijk ik vanzelf echt een vrouw' maar je hebt echt nul proof.
Mijn hartje.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben een vrouw en dus geen man dus daten?
Daarom staat FOK! tegenwoordig vol met adsense en buitenlandse datingsites.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso, dikke leasebak ook nog eens, retehandig
Je wil m'n tieten zien?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef dirkw83 het volgende:
[..]
Ja je zit op fok en je doet je voor als vrouw zonder bewijs, dus je bent een kerelZeg maar guilty until proven innocent. Helaas.
Oh die had ik niet gezien. Nee ik heb geen mening over hem of wat dan ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ligt aan mijn Ronaldo plaatje he? Te gay, ik wist het
quote:
O in dat geval. Bewijs jij maar eens dat ik een man ben. Jij stelt.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:29 schreef dirkw83 het volgende:
[..]
Oh die had ik niet gezien. Nee ik heb geen mening over hem of wat dan ook.
Tegen betaling natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef dirkw83 het volgende:
[..]
Ehm... Niet per se maar als je het aanbiedt..
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
O in dat geval. Bewijs jij maar eens dat ik een man ben. Jij stelt.
Ach voor een keer of 2quote:Op woensdag 24 april 2013 21:24 schreef pussycatdoll het volgende:
FOK!`ers die deze ts nog niet gehad hebben.
hfquote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef dirkw83 het volgende:
[..]Tis wel best ik ga film kijken
doeg
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:33 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Achteraan in de rij.
Ik ben al voor de derde keer, kreeg zelfs korting.
Dus 20 euro de 3de keer ?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:33 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Achteraan in de rij.
Ik ben al voor de derde keer, kreeg zelfs korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |