Hoezo. Wie dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn wel de usual suspects in dit topic
PMS dushi. PMS.....quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
sommige mensen nemen FOK! inderdaad te serieus
?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Het was weliswaar kerstmis, 1964..
250 ?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wel een beetje weinig, vind je niet
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Wat zeg jij voor 50 heb ik model bij Geleen
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Topic begint een beetje kansloos te worden, volgende keer dan maar
Was het al.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Topic begint een beetje kansloos te worden
Niet dan? Kom Den Haag broer ik trakteerquote:
Amenth. Is it you.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Niet dan? Kom Den Haag broer ik trakteer
nergens last vanquote:Op donderdag 25 april 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh. Stoppen met die onzin! Libidokiller etc.
Ik ben echt benieuwd hoe ze dan te werk gaan, hebben ze ook openingszinnen of zijn ze doelgericht en sturen ze meteen foto's van hun adonislichaam ?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je foto's plaatst zeker.
OHHH LOOKIIEEEE ik heb een hoog libido hihihihihihi.quote:
Nee. Gewoon DM met: Neuken?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:16 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze dan te werk gaan, hebben ze ook openingszinnen of zijn ze doelgericht en sturen ze meteen foto's van hun adonislichaam ?
Meestal het eerste aangezien weinig een adonis lichaam hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:16 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze dan te werk gaan, hebben ze ook openingszinnen of zijn ze doelgericht en sturen ze meteen foto's van hun adonislichaam ?
De leeftijd, he.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OHHH LOOKIIEEEE ik heb een hoog libido hihihihihihi.
het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 25 april 2013 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OHHH LOOKIIEEEE ik heb een hoog libido hihihihihihi.
Stop en je wordt nog geiler. Verklaart mijn onzin op fok. De wanhopigheid straalt ervan af.quote:
Mja ik spring er een beetje doorheen en ik denk dat het ongeveer zo is gelopen:quote:
Hey pssst meisje pssssst mooie meisje doet het altijd goedquote:Op donderdag 25 april 2013 00:16 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positiefquote:Op donderdag 25 april 2013 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stop en je wordt nog geiler. Verklaart mijn onzin op fok. De wanhopigheid straalt ervan af.
nadeel is alleen PMS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |