CB is homo. Jij bent saai. Dan nog liever doorgaan met mijn celibataire levenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met uitzondering van mij en Chocolatebear ga je hier op dit internetforum geen betere exemplaren treffen.
Ik denk dat je beter autoseksueel kunt worden.
Ben je daarom in dit topic te vinden?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:06 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Lelijke mensen verdienen ook liefde
Nou nou, kalm aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:05 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Bedankt, maar nee. Wat een kutcombinatie.Wie drinkt nou zoiets..
Gelachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CB is homo. Jij bent saai. Dan nog liever doorgaan met mijn celibataire leven
Nee een beetje liefde geven, kutje ruiken, Scheveningen bezoeken dat soor dingenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ben je daarom in dit topic te vinden?
Ik drink dat spul niet. Water en thee only.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou nou, kalm aan.Wil jou wel andere dingen zien drinken.
Van die smerige blauwe Taksi bijvoorbeeld.Of je dagelijkse blikje energydrink.
Jezus, wat moet jij een saai leven hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik drink dat spul niet. Water en thee only.
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, wat moet jij een saai leven hebben.
Ik drink eigenlijk alleen water en melk en mijn leven is alles behalve saai. Beetje kort door de bocht, dame.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Dit idd.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak een vrouwelijk account aan en find out. Foto is niet eens nodigquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Capi het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel DM's de vrouwtjes hier krijgen van de digitale mooiboys
Wel slettentalk. Kijk maar naar Ambi.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maak een vrouwelijk account aan en find out. Foto is niet eens nodig
Wat een slet is zij tochquote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wel slettentalk. Kijk maar naar Ambi.
Ben geen kloon hoorquote:
Jij bent geen vrouw.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen water en melk en mijn leven is alles behalve saai. Beetje kort door de bocht, dame.
Ik denk dat meer mensen een hamer door je computer willen duwen dan hun hamer in jou.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maak een vrouwelijk account aan en find out. Foto is niet eens nodig
Ik ben hier echt te lui voor, ik geloof jullie welquote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel een fenomenaal topic uiteindelijk.
Het was weliswaar kerstmis, 1964..quote:
Uptight bitches wel iddquote:Op donderdag 25 april 2013 00:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen een hamer door je computer willen duwen dan hun hamer in jou.
Als je foto's plaatst zeker.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef Capi het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier echt te lui voor, ik geloof jullie wel
Elke week minimaal wel een paar?
Het zijn wel de usual suspects in dit topicquote:Op donderdag 25 april 2013 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil je wel bespelen maar wil eerst pics van je tieten.
[..]
Ja, volgens mij ook. En dan al die vrouwen hier die écht niet te playen zijn enzo. Pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |