Je onderschat menig Fokker, denk ik. Die hosselpogingen hier zijn uitermate serieus, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Merendeel is ook gewoon gekkigheid volgens mij maar daarom niet minder vermakelijk.
Klopt allemaal diep van binnen zijn ze dezelfde vieze hoeren die alleen voor geld gaanquote:
Donder ff op trut!..quote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk is het niet echt een klacht maar wel om te lachen.
Geloof er niks van. Volgens mij geniet ze volop van alle aandacht.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef anti-loper het volgende:
TS is gewoon jaloers omdat zij niet versierd wordt
Jammer dat je geen FoBo hebt! Anders ging ik je ff hosselen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Volgens mij geniet ze volop van alle aandacht.
Als je als vrouw regelmatig in US post, dan weet je natuurlijk wel wat je te wachten staat.Je hoeft er niet eens lekker voor te zijn.
Dan is ze gewoon jaloers omdat ze ziet dat anderen meer aandacht krijgen dan dat zij dat doetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Volgens mij geniet ze volop van alle aandacht.
Als je als vrouw regelmatig in US post, dan weet je natuurlijk wel wat je te wachten staat.Je hoeft er niet eens lekker voor te zijn.
Ja het is wel grappig om te zien, vind alleen beetje zielig ergens.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Merendeel is ook gewoon gekkigheid volgens mij maar daarom niet minder vermakelijk.
Dan heeft TS een geldige reden om uitgewoond te worden op de wc.quote:
Aannames, whatever.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen die denken dat ze zo knap zijn dat iedere man haar wil![]()
Niet door hebben wanneer iemand ouwehoert of sarcastisch is..
Internetheld.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vind je zelf wel heel wat, maar je stelt niks voor. Hamster.
Weet ik toch,quote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jammer dat je geen FoBo hebt! Anders ging ik je ff hosselen.
Hamster?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vind je zelf wel heel wat, maar je stelt niks voor. Hamster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |