Je onderschat menig Fokker, denk ik. Die hosselpogingen hier zijn uitermate serieus, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Merendeel is ook gewoon gekkigheid volgens mij maar daarom niet minder vermakelijk.
Klopt allemaal diep van binnen zijn ze dezelfde vieze hoeren die alleen voor geld gaanquote:
Donder ff op trut!..quote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk is het niet echt een klacht maar wel om te lachen.
Geloof er niks van. Volgens mij geniet ze volop van alle aandacht.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef anti-loper het volgende:
TS is gewoon jaloers omdat zij niet versierd wordt
Jammer dat je geen FoBo hebt! Anders ging ik je ff hosselen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Volgens mij geniet ze volop van alle aandacht.
Als je als vrouw regelmatig in US post, dan weet je natuurlijk wel wat je te wachten staat.Je hoeft er niet eens lekker voor te zijn.
Dan is ze gewoon jaloers omdat ze ziet dat anderen meer aandacht krijgen dan dat zij dat doetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je als vrouw regelmatig in US post, dan weet je natuurlijk wel wat je te wachten staat.Je hoeft er niet eens lekker voor te zijn.
Ja het is wel grappig om te zien, vind alleen beetje zielig ergens.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Merendeel is ook gewoon gekkigheid volgens mij maar daarom niet minder vermakelijk.
Dan heeft TS een geldige reden om uitgewoond te worden op de wc.quote:
Aannames, whatever.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen die denken dat ze zo knap zijn dat iedere man haar wil![]()
Niet door hebben wanneer iemand ouwehoert of sarcastisch is..
Internetheld.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vind je zelf wel heel wat, maar je stelt niks voor. Hamster.
Weet ik toch,quote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jammer dat je geen FoBo hebt! Anders ging ik je ff hosselen.
Hamster?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vind je zelf wel heel wat, maar je stelt niks voor. Hamster.
Wat zeg jij voor 50 heb ik model bij Geleenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wel een beetje weinig, vind je niet
Laat je niet zo kennen, joh.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
Ik heb het niet over mezelf toch. Maar jongens die het bij veel andere meisjes hier proberen.
Jee zeg, ik had beter een kloon kunnen aanmaken als man, was er wel anders gereageerd.![]()
En ja van die mensen die dan 'aandachtshoer/je bent jaloers/lelijk' roepen het is goed met jullie
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:53 schreef TheOnlyException het volgende:
Zo te zien is ze best een leuk meisje hoor.
Misschien een beetje klein, aan dat glas te zien.
ik ben veel leukerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Wat zeg jij voor 50 heb ik model bij Geleen
Stuur foto?quote:
Eerst foto zonder gezicht even keuren dan pas geld ben niet achterlijkquote:
Ik ben ook niet achterlijk, wat denk jij nou.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Eerst foto zonder gezicht even keuren dan pas geld ben niet achterlijk
Okee 20 nu en 20 na de fotoquote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik ben ook niet achterlijk, wat denk jij nou.
quote:
Hahahaah idd!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent een schoolvoorbeeld. Je showt wat tietjes en mannen komen al bijna.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Jammer van de TS maar terechte klacht.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent een schoolvoorbeeld. Je showt wat tietjes en mannen komen al bijna.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |