Ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef OProg het volgende:
Die kaasdingen van maaslander zijn prima!
ja, die zijn best oke.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit dus.
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/187575/AH+Vega+spekreepjes
Jezus, Corrie. De liefde van de man gaat door de maag.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Oh gaat het opeens over videogames, dat is meer in mijn straatje, meer dan koken in ieder geval.
Van vrouwen ook hoor. Kook wat lekkers voor me en ik ben verkocht.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Jezus, Corrie. De liefde van de man gaat door de maag.
Die wel maar vlees bij de slager komt er nooit zo vanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Brood koop ik ook bij de bakker en kaas bij de kaasboer, scheelt echt stukken in smaak.
Soms wanneer ik iets lekkers zie liggen als ik er toch ben.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die wel maar vlees bij de slager komt er nooit zo van.
ben er weinig. Net iets uit de richting en dan komt het er toch niet van. Hoewel het wel een goede slager is.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms wanneer ik iets lekkers zie liggen als ik er toch ben.
Okequote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Best jammer, want vooral het beleg is stukken beter bij de slager vind ik.
Enfin, ik moet gaan slapen, trusten mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |